euh, dr zijn een paar dagen per maand dat er daar onder wat tegen liggend verkeer langskomt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:02 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom droogneuken tussen een stel tieten als er niet al tever onder een veel handiger/lekkerder mogelijkheid is...
Ik weet niet waar jij woont, maar de vrouwen met dikke tetten die IK ken hebben meestal ook een HUGE ass hoor, kwestie van vet-verdelingquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Gravity, a woman/s worst nightmare
Geen hekel aan grote borsten. Maar vrouwen met grote borsten hebben wel meestal platte konten (het vet zit immers op de borsten) en ik ben meer een kontjes man
owjah? Volgens mij heb je dan al gauw nóg meer borstomvang nodig om het lijdend voorwerp te kunnen behagen... Jij erwtenbreinquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef Kamphuys het volgende:
Als je te groot geschapen bent dan zou het juist makkelijker moeten gaan jij erwtenbrein
Das waar, maar opzich heeft mijn vriendin dan helemaal geen zin... Dus stelt ze het vast niet op prijs als ik een beetje tussen dr tieten ga zitten rossen...quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
euh, dr zijn een paar dagen per maand dat er daar onder wat tegen liggend verkeer langskomt.
Dan kan het een goede oplossing zijn als het lijdend voorwerp geen anale sex prefereert
Mjaaaa ok, als het er echt helemaal omheen moet. Daar heb je een punt. Ik dacht meer aan minder afstand die afgelegd moest worden, pram ---- schwanz. Moeilijk uit te leggen, maar you get the point.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:29 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
owjah? Volgens mij heb je dan al gauw nóg meer borstomvang nodig om het lijdend voorwerp te kunnen behagen... Jij erwtenbrein
[..]
Das waar, maar opzich heeft mijn vriendin dan helemaal geen zin... Dus stelt ze het vast niet op prijs als ik een beetje tussen dr tieten ga zitten rossen...
Ik ben helemaal niet klein. Ik ben 168.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Het ligt naar mijn smaak compleet aan de lichaamsbouw...
Klein vrouwtje + grote borsten is een no no
Pixquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:37 schreef maureen75 het volgende:
Wat is daar ineens mis mee?
Mannen op Fok lijken ineens een grote hekel te hebben aan grote borsten en ik snap dat niet erg want ik heb, als je mij al in de ogen aankijkt er moeite mee.
hey jij hierquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Pix
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:46 schreef erodome het volgende:
Ach het is wel grappig om te doen heel af en toe, maar het is niet iets waarvan ik zeg, komop dat doen we elke keer dat we sex hebben...
ow zoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:52 schreef erodome het volgende:
Russisch, dus tussen de borsten laten neuken, ja dat kan bij mijn borsten...
Volgens mij heb jij dat helemaal nooit en weet jij verdomd goed waar het over gaat altijdquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:58 schreef erodome het volgende:
Grinnik, heb ik ook weleens bij dit soort termen hoor
whehe, ik ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:54 schreef Markster het volgende:
[..]
ow zo![]()
Ik snapte de TT al niet helemaal. Ik dacht gewoon aan Russische met grote tieten![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:46 schreef TeazNutz het volgende:
Maureen,
Ik denk dat niemand snapt wat je bedoeld.
Dus post eerst een foto, misschien dat het kwartje dan wel valt......
Volgens mij bedoelden ze een foto van je borsten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:55 schreef maureen75 het volgende:
Zijn jullie zo omver geworpen of zo?????????
Gebruik je fantasie maar.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:13 schreef ScienceFriction het volgende:
We willen je borsten natuurlijk zienGezicht ziet er overigens leuk uit :p
je wilt dat ik over je ga fantaseren?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:15 schreef maureen75 het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie maar.![]()
Nou dan zal ik niet meer alleen fantaseren over jou sig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
je wilt dat ik over je ga fantaseren?
ja dat is goed, maar nu je borstenquote:
ik dus ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
whehe, ik ook![]()
Over 6 weken 22.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:20 schreef maureen75 het volgende:
[..]
Nou dan zal ik niet meer alleen fantaseren over jou sig.![]()
Maar ben jij pas 21?![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelden ze een foto van je borsten.
ja maar dit is natuurlijk een beetje de kat het spek voorbinden...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:15 schreef erodome het volgende:
Genoeg borsten gebedel jongens!!!!!!!
Volgens mij heb je eerder pijpkwaliteitenquote:
Hou op ik heb stijve tepels en ik zit hier op mijn werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar dit is natuurlijk een beetje de kat het spek voorbinden...
"ik heb grote borsten, ik heb grote borsten, maar ik laat ze niet zien"
en aan die bolle wangetjes te zien slikt ze niet, maar hamstert ze juistquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij heb je eerder pijpkwaliteiten
dat zeg ik niet, ik heb hier zelfs Kerry Marie topics gestart, nou als er iemand natuurlijke jetsers heeft is zij dat wel (en ze is heel cute!)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:46 schreef maureen75 het volgende:
[..]
Hou op ik heb stijve tepels en ik zit hier op mijn werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar jullie houden er dus niet van? Ik begrijp dat niet want ik krijg er een hoop aandacht mee.
Dat ligt eraan wat je gegeten hebt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en aan die bolle wangetjes te zien slikt ze niet, maar hamstert ze juist
![]()
Ik werk op de Keizersgracht en afspreken lijkt me leuk!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie dat je in Amsterdam woont/werkt. Da's mooi, ik werk hier 5 dagen per week en ben dus in de mogelijkheid om te kijken of je er idd aandacht mee trekt
broodje kaas, en een broodje ham.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef maureen75 het volgende:
[..]
Ik werk op de Keizersgracht en afspreken lijkt me leuk!!!
Maar ik wil wel weten wat je gegeten hebt.
Dat is nou niet bepaald iets dat je nu op waarde kan schatten he?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en aan die bolle wangetjes te zien slikt ze niet, maar hamstert ze juist
![]()
1. dit is een topic over grote borsten wel of niet aantrekkelijk zijnquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:54 schreef Drugshond het volgende:
Ik loop wellicht achter de feiten aan, maar komen er nog pix in dit topic ?!.
Ik zit alleen maar duffe teksten te lezen van vage opgewonden users, maar ik zie geen foto's van
B-O-R-S-T-E-N laat staan made in russia.
Het is vast zo'n kinderfabriekje dat op ontploffen staatquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:54 schreef Drugshond het volgende:
Ik loop wellicht achter de feiten aan, maar komen er nog pix in dit topic ?!.
Ik zit alleen maar duffe teksten te lezen van vage opgewonden users, maar ik zie geen foto's van
B-O-R-S-T-E-N laat staan made in russia.
ik wel, lekker sneeuwballenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets dat je nu op waarde kan schatten he?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef maureen75 het volgende:
[..]
Ik werk op de Keizersgracht en afspreken lijkt me leuk!!!
Maar ik wil wel weten wat je gegeten hebt.
quote:Sig: Maar ik ben erg kieskeurig...![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Het is vast zo'n kinderfabriekje dat op ontploffen staat
Met knoflook??????quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
broodje kaas, en een broodje ham.
ps. ik heb msn aanstaan![]()
nee geen knoflookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:01 schreef maureen75 het volgende:
[..]
Met knoflook??????
Ik mag geen MSN op mijn werk vanavond dan.![]()
![]()
Is Erodome jouw vriendin?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee geen knoflook
Ikke mag lekker wel msn
oh jee, hier wordt Erodome boos over
Erodome is onze strenge, doch rechtvaardige, meesteresquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef maureen75 het volgende:
Is Erodome jouw vriendin?
I wishquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef maureen75 het volgende:
[..]
Erodome is de dame die haar uiterste best doet slowchat te laten waar het hoort, in het slowchattopic...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef maureen75 het volgende:
[..]
mond houden, tieten bij elkaar en kin op je borst jij!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Erodome is de dame die haar uiterste best doet slowchat te laten waar het hoort, in het slowchattopic...
En ja mensen, dat is een hint
dat is nou eenmaal moeilijk in een forum waar de hormonen de overhand hebbenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Erodome is de dame die haar uiterste best doet slowchat te laten waar het hoort, in het slowchattopic...
En ja mensen, dat is een hint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |