Top Gear - Part IXquote:Op zondag 7 november 2004 23:16 schreef One_conundrum het volgende:
kut ik zag te laat dat het erop was 21,55 ongeveer. wastie als vanouds? zo te lezen wel. damn in de agenda van de telefoon die tijd.
dat zal hij vast heel erg vindenquote:Op maandag 8 november 2004 00:31 schreef Catch22- het volgende:
ik vond er niets aan, maar dat kan aan mij liggen
JC is een zak. Ik begin hem steeds minder te waarderen
echt waar joh, meen je dat nou? BOEIEND!quote:Op maandag 8 november 2004 00:31 schreef Catch22- het volgende:
ik vond er niets aan, maar dat kan aan mij liggen
de viper vond ie naast een geweldige entertainer ook een waardeloze autoquote:Op maandag 8 november 2004 01:34 schreef StefanP het volgende:
Die viper was natuurlijk om te smullen. Vreemd was het positieve eindoordeel over de land/range/whatever-rover die ondanks zijn vast komen te zitten toch nog als 'goed' bestempeld werd.
Waarom?quote:Op maandag 8 november 2004 00:31 schreef Catch22- het volgende:
Precies, natuurlijk, je moet van de humor houden, maar damn, dan is het ook zo tiefus leukquote:Op maandag 8 november 2004 12:24 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik blijf em leuk vinden. Tuurlijk is hij arrogant en verwaand en noem maar op, maar ik vind em een top presentator. Is juist zijn charme denk ik.
geen nood, vannacht rond de klok van 00.15 herhaling op BBC 2quote:Op maandag 8 november 2004 15:46 schreef Larry101 het volgende:
Heeft iemand toevallig de aflevering van gisteren digitaal? eerste half uur gemist..
Vannacht om 00:20 op BBC 2 een herhalingquote:Op maandag 8 november 2004 15:55 schreef Soulshaker het volgende:
ik heb 't gemist....mijn ouders hebben geen BBC
hey weet iemand waar je een overzicht + foto's van de restauratie competition auto's kan vinden?
google + top gear = downloadsitequote:Op maandag 8 november 2004 15:46 schreef Larry101 het volgende:
Heeft iemand toevallig de aflevering van gisteren digitaal? eerste half uur gemist..
Yup, en iedere week komt ThaFreak weer even met z'n nazistische dictatuur patsen.quote:Op maandag 8 november 2004 22:01 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
google + top gear = downloadsite
en zoals al vaker gepost, het word nu elke maandag herhaald
Volgens m'n leraar engels was er een Ier te gast en lieten ze niets van BMW heel.quote:Op maandag 8 november 2004 22:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
welke aflevering was er vrijdag op Veronica? Heb ik nl. gemist...
BMW X3 ja.. maar die is dan ook echt niet geschikt als off-roader.quote:Op maandag 8 november 2004 22:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens m'n leraar engels was er een Ier te gast en lieten ze niets van BMW heel.
Maar dat klinkt naar mijn idee als praktisch iedere aflevering.
Ohja, die aflevering, was wel minderquote:Op maandag 8 november 2004 23:28 schreef M5 het volgende:
[..]
BMW X3 ja.. maar die is dan ook echt niet geschikt als off-roader.
Dat was toch wel vet, met de Ladaquote:Verder een Corvette C6, Peugeot 407, Volvo V50 T5. bij veronica was ie ingekorter hoort nog een stukje met "car-olympics" in te zitten, verspringen met gammele wagens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |