wist je dat nog niet dan... wel opletten hoor..quote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef Quarks het volgende:
Van de BBC Two site:
[..]
Ik dacht dat Clarkson de hoofd-presentator was
Is dit nieuw of is het gewoon een foutje?
Nope, wist ik niet; en dat terwijl ik het altijd kijkquote:Op zondag 7 november 2004 18:05 schreef GiSH het volgende:
[..]
wist je dat nog niet dan... wel opletten hoor..
mmm philips misschien... een DVD recorder kopen.. en in jouw geval 2 DVD recorders kopen???quote:Op zondag 7 november 2004 18:31 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Top Gear, Tegenlicht én 24 op hetzelfde tijdstip...
WELKE MONGOOL VERZINT DAT GODVERDOMME >_<
JC is toch nog wel de main presentator? Ik bedoel, ik ben ook groot fan van Hammond en James, maar ze hebben beide niet de kracht van de JCquote:Op zondag 7 november 2004 19:15 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nope, wist ik niet; en dat terwijl ik het altijd kijk![]()
als Hammond er niet bij zit, vertrekt de vrouwelijk helft hier...quote:Op zondag 7 november 2004 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
JC is toch nog wel de main presentator? Ik bedoel, ik ben ook groot fan van Hammond en James, maar ze hebben beide niet de kracht van de JC.
of Brad Pitt moet leuk over auto's kunnen vertellenquote:Op zondag 7 november 2004 19:45 schreef GiSH het volgende:
[..]
als Hammond er niet bij zit, vertrekt de vrouwelijk helft hier...![]()
Gelukkig heb ik 24s3 al gezien en tegenllicht kijk ik nietquote:Op zondag 7 november 2004 18:31 schreef MeneerGiraffe het volgende:
of je kijkt het gewoon morgen om 00:20: http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1467967&tab=1quote:Op zondag 7 november 2004 18:31 schreef MeneerGiraffe het volgende:
De BMW 1 Serie hoorde dus niet in het rijtjequote:Op zondag 7 november 2004 10:43 schreef Larry101 het volgende:
Hoezo? Zijn toch op de BMW 1 na dezelfde items... Volgens mij was dit ook te zien na de aflevering van vorige week...
Yup, je komt geheid 2 keer vast te zitten, dus gebruik die 7 seats en pack 6 sterke mannenquote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef Chillmeister het volgende:
beste reclame wat Land rover ooit had kunnen dromen
Jimmy Carr is echt een hele droge comedianquote:Sun 14 Nov, 20:00 - 21:00 60 mins
Presented by Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May.
This week, a face off between the Aston Martin Vanquish S and Ferrari 575. Plus, James and Richard spend 24 hours in the new Smart ForFour, and there's playground fun with a game of car conkers.
This week's 'Star in a Reasonably Priced Car' is Jimmy Carr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |