quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Echt wel, heb je er net ingezet en mijn txt bestandje geupload en gelukkig heeft mech. die gebruiktquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:42 schreef ZigoSOS het volgende:
Nu sta ik nog steeds niet in de OP![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:46 schreef Beluga het volgende:
Moet ik dqn maar weer een servertje posten?
Zak er lekker in met je OASISquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:58 schreef Sambal_HOT het volgende:
GameServers.net - AA (01)|216ms|62.212.73.126:1716 OASIS
quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:38 schreef mechatronics het volgende:Onderling niet elkaar gaan votekicken.
Beluga houdt zich niet aan deze regels. Wil het bestuur hier eventjes naar kijkenquote:De FOK! Clan 'Regels':
Iedereen die lid is van het fok forum kan in principe lid worden, mits hij of zij kan voldoen aan onderstaande regels en mits hij of zij daarmee akkoord gaat.
Honor moet minimaal 25+ zijn.
Je moet af en toe een berichtje posten in dit centrale aa topic.
Je moet af en toe spelen.
Gelieve volwassen te gedragen, geen gezeur.
Als je lid bent van deze clan dien je geen gebruik te maken van cheats of hacks.
Onderling niet elkaar gaan votekicken.
We nemen het mee naar achterquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:28 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Beluga houdt zich niet aan deze regels. Wil het bestuur hier eventjes naar kijken![]()
Ho, ik ga meequote:Op zondag 24 oktober 2004 23:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achter![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:31 schreef Beluga het volgende:
Ik ben het nooit met die regel eens geweest![]()
Daarbij is campen lame, en sambal kicken gewoon grappig![]()
En ik heb wel lol gehadJullie?
Jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:31 schreef Beluga het volgende:
En ik heb wel lol gehadJullie?
Waarom heeft sambal niks achter zijn naamquote:De FOK! Clan Leden:
[FOK!]Fillipe (Clanleader!)
[FOK!]_ROGGEL (Founder!)
[FOK!]DragonToad (Server Admin!)
[FOK!]Webfreaky (Webmaster!)
[FOK!]Beluga (Founder!)
[FOK!]ClioSporT
[FOK!]Dirty_Sambal
[FOK!]Eitjes
[FOK!]Flex82
[FOK!]Rattaplan(nl)
[FOK!]Mallepietje
[FOK!]Winter
[FOK!]Metalman666
[FOK!]Dacide
[FOK!]Headshot
[FOK!]Cpt.ZigoSOS
[FOK!]Eskape
Kijk kinderen dit is nou een schoolvoorbeeld van een retorische vraag.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:36 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Waarom heeft sambal niks achter zijn naam
Hij mag mijn tag wel hebben, hoef je niets voor te doenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:36 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Waarom heeft sambal niks achter zijn naam
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:48 schreef Fillipe het volgende:
[FOK!]Dirty-Sambal (Slechtse speler)
Potverdorie het is al laat man!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:50 schreef Fronsertje het volgende:
+t.....
En dat voor een student.
Het zij U vergeven, Oh Almachtige Clanleader.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:51 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Potverdorie het is al laat man!
Jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:54 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Btw, iedereen al uitgeknald?
Flinke doodgebloedde conversatie. Ik heb mijn half 8 opstaan niet gehaald btw.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja, ga zo echt mijn mandje opzoeken.
Was trouwens de eerste keer dat ik in die gevangenis moest gaan zitten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:38 schreef ZigoSOS het volgende:
ROE kick van Dacide
Je negeert me! Ik mol je.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:59 schreef Beluga het volgende:
[..]
Flinke doodgebloedde conversatie. Ik heb mijn half 8 opstaan niet gehaald btw.
Ik wel, kon alleen niet tukken dus had net zo goed tot 03.00 kunnen fraggen. Anyway vandaag ga ik zeker nog een potje AA'en.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:59 schreef Beluga het volgende:
[..]
Flinke doodgebloedde conversatie. Ik heb mijn half 8 opstaan niet gehaald btw.
Clio'tje! Oude sandstorm addictquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:05 schreef ClioSporT het volgende:
Hey gasten, hoe zit het met de errors tegenwoordig??
quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:59 schreef Sambal_HOT het volgende:
Sorry flex ik kreeg een errortje
Wanneer?quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Anyway vandaag ga ik zeker nog een potje AA'en.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:08 schreef Dacide het volgende:
[..]
Dacide is een beetje gay
[afbeelding]
Valt wel mee toch? Je kan in feite maar 3 kanten op, links, door het midden en rechtsquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Dacide het volgende:
Die taiga is wel een erg grote map valt me op.
Arctic in het kwadraat
Dat is wel beter dan.. Ik ga het weer installerenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:48 schreef Flex82 het volgende:
Zo, weer ff een puntje erbij in een middag.
edit
Clio: Zonder errors.
Dat is toch op alle maps zoquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:29 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Je kan in feite maar 3 kanten op, links, door het midden en rechts.
Gewoon de OP lezen ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:10 schreef mechatronics het volgende:
als je 2.2 ken vinden, ik alleen maar 2.2 update
Ik de almachtige leider van dit stelletje prutsers heeft de Openingspost netjes geupdate, en daar staat een snelle gamershell link inquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:10 schreef mechatronics het volgende:
als je 2.2 ken vinden, ik alleen maar 2.2 update
op alle humor hier,!!!
Ik zien (nog) niks.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:29 schreef Fillipe het volgende:
Oke Hospital, track me !
Valt wel mee, je moet de goede kiezen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:31 schreef ThA_DeViL het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met de lag?![]()
dan ga ik t ook weer eens proberen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:32 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ik zien (nog) niks.
[..]
Valt wel mee, je moet de goede kiezen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:57 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik zie het al hahahaha ik speel nog 2.1
ik wist niet eens dat 2.2 al uit was, gelijk maar ff de nieuwe map uittesten
dat wordt nu dus downen
server is at capacityquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:26 schreef ZigoSOS het volgende:
[FOK!]headshot^NL =]RMS[= Rogue Marine Squad =]RMS[= PINGS <150 ONLY 213.228.238.189,
probeer dit eens mensen... (SF HOSPITAL)
Ja ja, volgens mij ben je stiekem gewoon een cheaterquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:34 schreef DeadKnight het volgende:
Was ook als sarcasme bedoelt hoor![]()
Vind cheats ook maar niks!![]()
no prob mate.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:11 schreef Dacide het volgende:
@ FLEX: Ik kreeg net bezoek. Vandaar mijn disconnect!
Check mijn FR maarquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:11 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ja ja, volgens mij ben je stiekem gewoon een cheater![]()
[afbeelding]
Ik ben in voor een potje dan, post maar je server.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:17 schreef mechatronics het volgende:
vanavond kan ik ook al niet fraggen, misschien half 5 tot half 6 ofzoiets
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:54 schreef Stievus het volgende:
hehe wist niet eens dat er ook een AA forum hier was ;-)
najah gevonden dan
goed gedaan!
ik ben trouwens -=TROLLS=-Airwolf in America's Army. Speel het spel een ruim jaartje nu en sinds een half jaar nu ook wat fanatieker in een clan.
Welkom
En thx voor die 2.2 versie eindelijk: minder criticals en 2 extra maps!
Graag gedaan![]()
Ze doen het allemaal normaal.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef Wutangtony het volgende:
ja sjaakie, zover was ik ook nog wel.
maar als de eerste zes websites niet normaal doen, dan denk ik: vraag iemand van FOk! want misschien heeft die een rechtstreekse link.
vandaar
thank you, voor een enigzins serieus antwoord. Krijg je tegenwoordig niet meer zo vaak op Fok!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:00 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal normaal.
Alleen sommige moet je je bij inschrijven en zelfs in de rij staan. Maarja het is gratis, dus verwacht geen 500 kb/s ftp server waar je hem zo ff vandaan plukt.
Alle links werken, de rest ligt aan je geduld.
Oe! Gefrustreerd?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:02 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
thank you, voor een enigzins serieus antwoord. Krijg je tegenwoordig niet meer zo vaak op Fok!
Maar ik heb het al, en ga nu proberen of er ook echt verbeteringen inziiten.
Gast! Je bent geen student, je bent scholier! Het is dus ook zeker geen studentenvereniging! Eerder een scholierenvereniging, laat staan dat het ook maar iets wegheeft van een gave vereniging als een van de 7 copora.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:20 schreef mechatronics het volgende:
ik kan ook al niet, k ga tot half 5 door, dan naar huis, dan is het half 6, ff eten
dan weer half 7 weg, half 8 bij de studentenvereniging (hoe corps)
en dat gaat wel ff door denk ik, het is de Algemene Leden Vergadering
nou, als ik op tijd thuis ben, post ik wel wat, anders, jammer
-2 flamequote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:13 schreef Beluga het volgende:
[..]
Gast! Je bent geen student, je bent scholier! Het is dus ook zeker geen studentenvereniging! Eerder een scholierenvereniging, laat staan dat het ook maar iets wegheeft van een gave vereniging als een van de 7 copora.![]()
Hey,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:13 schreef Beluga het volgende:
[..]
Gast! Je bent geen student, je bent scholier! Het is dus ook zeker geen studentenvereniging! Eerder een scholierenvereniging, laat staan dat het ook maar iets wegheeft van een gave vereniging als een van de 7 copora.![]()
Ik heb hem als ATI foob van de nVzone gehaald met 690KB/s en 170KB/s tegelijk ene met demon en ander @homequote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:00 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal normaal.
Alleen sommige moet je je bij inschrijven en zelfs in de rij staan. Maarja het is gratis, dus verwacht geen 500 kb/s ftp server waar je hem zo ff vandaan plukt.
Alle links werken, de rest ligt aan je geduld.
Je hebt zeker google nog niet geprobeerd!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef Wutangtony het volgende:
ja sjaakie, zover was ik ook nog wel.
maar als de eerste zes websites niet normaal doen, dan denk ik: vraag iemand van FOk! want misschien heeft die een rechtstreekse link.
vandaar
Gefeliciteerd. Het was alleen maar als voorbeeld bedoeld.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:47 schreef SuperG het volgende:
[..]
Ik heb hem als ATI foob van de nVzone gehaald met 690KB/s en 170KB/s tegelijk ene met demon en ander @home
Maar moet er wel bij zeggen 7u s'morges
Ben eigenlijk wel benieuwd of deze 2,2 stabieler is dan 2,1.
Lol, ik doe niks andersquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:46 schreef mechatronics het volgende:
LOL
maarre,...k werd net ook weer vet gep0wnd, en er wel achter gekomen dat ik wat minder op kamikaze tour moet gaan, want vaak haal ik er wel 1 neer, maar dan ben ik ook gelijk dood, en dat ben ik n beetje zat aan t worden
onkruid niet, kweet niet wat onrkuid doet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeee lange zomperdip
En yup ik ben alive onrkuid vergaat niet he
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:35 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Onkruid niet, ik weet niet wat onrkuid doet.
Dat is toch amper te spelen zo...quote:Op zondag 31 oktober 2004 05:35 schreef Eitjes het volgende:
"het" kan nog steeds
tja, wat doe je er aan...quote:Op zondag 31 oktober 2004 05:35 schreef Eitjes het volgende:
"het" kan nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:15 schreef Fillipe het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
Kwee niet is het zo?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:12 schreef Dacide het volgende:
Hey Marty, kan het zijn dat wij elkaar niet kennen?
Zo ja, Hoi aangenaam
Leuke stats heb je
Ja dat doe je goed martyquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kwee niet is het zo?
Ja dat kan ik me nog wel herrinerren. Jij had toch best goeie stats. +/- 23,916 kills en een FR van 1.59 had jij toch? Dat was toch niet zo slecht?quote:Op maandag 1 november 2004 13:01 schreef Phaze1 het volgende:
Ik heb dat spel ook wel eens in een ver verleden gespeeld, was btw niet zo goed... maar lekkere stats marty, wou dat ik zoveel kills had gemaakt!
Ik weet niet zeker. En ja ik zit bij TAAH. Maar zo goed zijn we niet hoor we kunnen alleen maar mout whoren.quote:Op maandag 1 november 2004 13:21 schreef Phaze1 het volgende:
Was ik dat? dat weet ik niet meer hoor. en Zero-Nine; zit jij bij TAAH? Volgens mij is dat best een goeie clan.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 1 november 2004 13:28 schreef Phaze1 het volgende:
Ik weet zeker dat ik je een keer zwaar gepwnt hebt op mout.. jij vanuit gray building ik vanuit blue.
/edit
gefeliciteerd met het uppen van de site
om maar te quoten uit de meeste serversquote:Op maandag 1 november 2004 13:28 schreef Zero-Nine het volgende:
Hey onze site is weer online
toch nog welkom hierquote:no reqruiting!
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:47 schreef rattaplan het volgende:
maar........ sf taiga is echt een brute map!
vanavond zin om op taiga te fraggen?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:44 schreef Dacide het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Hij is afwisselender dan arctic. En vele malen spannender!
oasis is trouwens ook niet mis. Je moet er van houden, maar hij kan echt wel bruut zijn!
en nu?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:50 schreef Dacide het volgende:
Ik wil ook wel fraggen op taiga nu
Kamer bijna afgefikt?quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:02 schreef Fillipe het volgende:
Wat een vage week: theo, bush herkozen, arafat en m'n kamer bijna afgefikt
Maar goed ik spreek u allen later, fragse.
?quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:05 schreef Dacide het volgende:
bridge @ [Alpha Elite] server
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:56 schreef rattaplan het volgende:
heb je even voor mij?
Maak wat tjd voor me vrij!
Ieder uur van de dag,
wacht is steeds op jouw LAG,
frag vanavond met mij!
Shit gek ziet er inderdaad te vet uitquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef Zero-Nine het volgende:
Urban maps zijn vet. Ik kan niet wachten. Ik had ook nog ergens een filmpje van een van die maps.
Maar wel gruwelijk. Ik ben die phucking dennebos, sneeuw, woestijn-achtige maps echt meer dan zat.
Idd, ik zal ff kijken of ik dat filmpje nog heb.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Shit gek ziet er inderdaad te vet uitkan ook niet wachten
Doe eens snel zoeken manquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:22 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Idd, ik zal ff kijken of ik dat filmpje nog heb.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:26 schreef Zero-Nine het volgende:
hmm ik heb em niet meer volgens mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lamstraal!!
hahaha dude we moeten snel weer eens aa gaan spelenquote:
Lol is goed, ik hou je wel ff in de gaten op tracker.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahaha dude we moeten snel weer eens aa gaan spelengewoon ff skypen of via TS heb echt al lang niet meer met je gegamed
hahahahahaquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lamstraal!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende tijd weer even geen AA dus![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:22 schreef Fillipe het volgende:zin om een spelletje aa te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende tijd weer even geen AA dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |