STOER!!!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Utrechtse Poort in infrarood
hihi ik kijk er wel heel serieus bij!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:32 schreef Bowiefan het volgende:
naast het hanteren van de camera ook een vele malen geziene apparaatshantering:
Doe rustig aan Borelius. We zien je graag nog vaker dan vandaagquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:47 schreef Borelius het volgende:
Er volgen er nog wel enkelen, maar ik stort nu echt in
Ok..ik zal snel even kijken of ik al iets kan posten...en dan ga ik ook naar bed...de wekker gaat alweer om 6 uur..quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef beertje_ het volgende:
Lekker gaan slapen Borelius
Nee hoor Gutteguttegut.
Mooooi Shairk.Bait
en de rook?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef Bowiefan het volgende:
kan iemand die kaars van P ff uitblazen
EDIT: zelf ff gedaan
[afbeelding]
OMG....hij heeft PS ontdektquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef Bowiefan het volgende:
kan iemand die kaars van P ff uitblazen
EDIT: zelf ff gedaan
[afbeelding]
De blikjesquote:
Dacht het ook al of is het moeheid?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:49 schreef Bowiefan het volgende:
helemaal zonder mensen ggg
maar hij lijkt wat bol?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
OMG....hij heeft PS ontdekt![]()
Ik heb de meeste fotos met een 0.6x voorzet lens gemaakt en ja die maakt alles wat ronder/boller.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:49 schreef Bowiefan het volgende:
helemaal zonder mensen ggg
maar hij lijkt wat bol?
zenks... vrijdag maar weer 1 of 2 rolletjes HIE (zo heet die infrarood film) scoren in Rotterdamquote:Op maandag 25 oktober 2004 07:20 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait! je hebt erg gave resultaten!
Bedankt Hayk lekker op tijd Robertje met je reactie Ben benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 24 oktober 2004 23:19 schreef Hayk het volgende:
Ik zie ook foto's.... Moest wel even de bandbreedte oprekken ("Hey! Huisgenoot! Slapen jij!!").
Best wel leuke foto's trouwens! De eerste berichten van 'tegenvallend resultaat' et cetera maakte me noga lhuiverig, maar er zitten best leuke tussen
Trouwens, de twee zw/w fotos van Robbertje-met-zonder-ban zijn gaaaf!
Dinsdag mijn films naar de fotoboer... en eens kijken of ik wat gecrossprocessed kan krijgen. En Shark, is de Infra Rood film al klaar???![]()
Banmeldtopic deel 19quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:38 schreef Robertje het volgende:
Bedankt Hayk lekker op tijd Robertje met je reactie Ben benieuwd naar de foto's
Ik had een eetafspraak om 6 uur....jammergenoeg had ik al wat gegeten dus ik was snel klaar. Toch vond ik het zeer geslaagd. Mooie IR foto's Sharkie by the way.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 19
whehehehe.... je was trouwens wel ineens aanwezig en weer zo plots weg
Je verandert je smileyquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 19
whehehehe
.... je was trouwens gisteren wel ineens aanwezig en weer zo plots weg
Ahaaaaquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:50 schreef Robertje het volgende:
Ik had een eetafspraak om 6 uur....jammergenoeg had ik al wat gegeten dus ik was snel klaar.
Toch vond ik het zeer geslaagd.
Zenks.quote:Mooie IR foto's Sharkie by the way.![]()
ja, ik vondquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:53 schreef Robertje het volgende:
Je verandert je smileywordt
Tjonge wat ben ik deze ochtend wakker
echt nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:Lekker buiten schot blijft
Kom maar kom maar
Re, die foto die jij van mij gemaakt heb wil ik in mijn FB zetten, vind je dat goed? (Je Nick komt erbij)quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:35 schreef Re het volgende:
echt niet, naar dat moet tot vanavond wachten
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:32 schreef CompuMess het volgende:
Nog een paar...
Hee, psst, kijk eens naar links!
Op de foto slaap er ook 1...was ook een lange dag hoorquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re, die foto die jij van mij gemaakt heb wil ik in mijn FB zetten, vind je dat goed? (Je Nick komt erbij)
[..]![]()
Super foto
(Die gezichten bedoel ik)
..of een paar kennisen meenemen om de zooi te sjouwenquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--- 8< ---
Oja, en ik kom er net achter dat ik spierpijn heb van die 11 kilo die ik meezeulde... toch maar wat vaker gaan fitnessen ofzo
Deze vind ik erg gaafquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
mijn serietje dan maar:
Merci!!!! Maar eens uitgebreid bekijken!!... Morgen gaat m'n X-process-experimentje de deur uitquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Het idee om met infrarood te fotograferen kreeg ik van deze meneer:
http://www.marsdenarchive.com/
(voor Hayk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |