het moest wel met hulp van de scheids...quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:56 schreef golfer het volgende:
Na 49 keer nu dus wel verslagen en dat dan nog door SCUM.
Had liever gehad dat een andere club Arsenal had laten struikelen.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:34 schreef popolon het volgende:
Grappig, maakt de PL weer wat spannender.
Die is allang gespeeldquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:34 schreef popolon het volgende:
Grappig, maakt de PL weer wat spannender.
Nou dan, trek die champagne alvast openquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Ja hoor,zolang je maar geen symphatie hebt voor manyoo of de Sperzquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:41 schreef popolon het volgende:
Trouwens best handig als je geen uitgesproken 'fan' bent van een Engelse club
Mag dat?
Ik heb sympathie voor zo'n beetje elke club, zolang het maar geen arsenul is en met de resultaten van PSV en ajax deze week erbij moet ik zeggen dat het erg lekker gaatquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja hoor,zolang je maar geen symphatie hebt voor manyoo of de Sperz
Moet uiteraard ARSE49 zijn,dank Uquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
arsenul
Arse klint een beetje raarquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet uiteraard ARSE49 zijn,dank U
OK dan,Arsefourtynine zoals je wiltquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Arse klint een beetje raar![]()
Vanaf nu beginnen we aan een nieuwe reeksquote:Maar 49 wedstrijden, imposant natuurlijk.
Als er 1 club is die ons kan verslaan is het manyooquote:Wel een paradox dat nou juist scum er een einde aan maakt.
Ja die haalde gewoon een doorgebroken speler neer. Was professioneel gedaan maar toch rood .quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:54 schreef DutchGooner het volgende:
Had de eerste helft vanmiddag niet gezien omdat ik terugkwam uit Kerkrade maar zie net pas dat Ferdinand en WEDEROM die teringgrafhond gewoon rode kaarten verdiende
Die overtreding van RVN op Cole
en dan hebben we het nog niet eens over die smerige overtreding van die andere mof die bij manyoo speelt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ik zie net de schwalbe van Rooney
en je moet weten dat er eerst een andere ref voor deze wedstrijd was aangesteldquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:51 schreef tong80 het volgende:
Riley gaf in de laatste 8 wedstrijden thuis die ie voor Man U floot 8 strafschoppen aan de cheaters.
echt sterk wordt daar niet verdedigd, zie nu MotD maar tis gewoon triestquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:59 schreef Ludacriss het volgende:
Maar ach wedstrijd van New U - Man C was veel leuker om te zien ( 2 de helft dan ).
Met engelse commentaar ook nog... voetbalkanaal( perfect dat je kan kiezen in welke taal je commentaar wilt hebben ) !
Ja en dat had ie Nooit gedacht.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou Leontien van Nistelrooy haar man beter kunnen bevredigen dan wanneer hij een pingel scoort?
Een van de weinige keren dat ik juich voor goals in clubverband van RvN en Rooneyquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:58 schreef DutchGooner het volgende:
DIE *******DIKZAK WEER![]()
Yep, de grote, boze scheids heeft het allemaal weer gedaan...........quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:30 schreef Mindlight het volgende:
Met een beetje fatsoenlijke scheids was deze wedstrijd geheel anders gelopen
Hou toch op, RvN maakt een overtreding waarbij rood nog een lichte straf is. (gechargeerd gezegd), Ferdinand haalt een doorgebroken speler neer en Man Utd krijgt een onterechte strafschop. Lijkt mij logisch dat er dan over de scheids gepraat wordt, of niet?quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yep, de grote, boze scheids heeft het allemaal weer gedaan...........
Blijkt maar weer eens wat voor een onsportieve, trieste verliezer Arsenal is![]()
Bij jullie wordt altijd over de scheids gepraat bij een verliespartij..............quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hou toch op, RvN maakt een overtreding waarbij rood nog een lichte straf is. (gechargeerd gezegd), Ferdinand haalt een doorgebroken speler neer en Man Utd krijgt een onterechte strafschop. Lijkt mij logisch dat er dan over de scheids gepraat wordt, of niet?
Dat gebeurt ook zo vaak hequote:Op maandag 25 oktober 2004 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij jullie wordt altijd over de scheids gepraat bij een verliespartij..............
Dat zal in de nabije toekomst nog wel wat vaker gebeuren hoorquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zo vaak he![]()
Maar inhoudelijk ga je er nog niet erg op in tot nu toe
Ik wel, en dat is toch iets beter onderbouwd, heb namelijk de gehele wedstrijd gezienquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat zal in de nabije toekomst nog wel wat vaker gebeuren hoor
Ik moet eerst de beelden goed bestuderen voordat ik tot een oordeel kan komen, maar de schijn hebben jullie tegen: jullie hebben zelf de grootste schopper uit de hele EPL rondlopen!! Dus ik weet zeker dat ook Arsenal zich niet onbetuigd heeft gelaten
Maar helaas is de objectiviteit geheel afwezig bij jouquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik wel, en dat is toch iets beter onderbouwd, heb namelijk de gehele wedstrijd gezien
En verlies sluit ik ook niet uit in de toekomst, is ook niet erg, als het maar op een voetballende manier gebeurt.
Waar maak je dat uit op dan? Je hebt de wedstrijd niet gezienquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar helaas is de objectiviteit geheel afwezig bij jou
Bij mij niet.........
Stelletje jankers bij Arsenal zegquote:'Soep over Ferguson gegooid in spelerstunnel'
25/10/2004 11:17
De ontmoeting met Manchester United dreigt voor Arsenal opnieuw een vervolg te krijgen bij de tuchtcommissie. Dit keer is soep aanleiding.
Arsenal moest zich vorig seizoen verantwoorden voor z'n gedrag op het veld. Het duel op Old Trafford liep toen uit de hand nadat Patrick Vieira van het veld was gestuurd vanwege natrappen naar Ruud van Nistelrooy.
Dit keer wacht Arsenal waarschijnlijk een onderzoek naar aanleiding van het gedrag na afloop. Manchester United-Manager Alex Ferguson zou in de spelerstunnel soep over zich heen hebben gekregen van een speler van Arsenal.
Manchester United wilde geen commentaar geven op het incident, de Engelse bond evenmin. Maar waarschijnlijk zal er wel een onderzoek volgen op het vermeende soep-incident.
De strijd tussen Manchester United en Arsenal (2-0) was sowieso nog niet gedaan na het laatste fluitsignaal. Beide coaches lieten zich verbaal niet onbetuigd, waarbij voor Arsène Wenger zich een slechte verliezer toonde.
'We kregen de gebruikelijke penalty tegen, als we op bezoek zijn bij Manchester United en ze zijn in problemen', zei de Franse manager van Arsenal over de goedkope penalty. 'Tot dan zag het er meer naar uit dat we zouden winnen. We voelen ons dus bestolen, de scheidsrechter maakte het verschil.'
Wenger richtte zijn pijlen niet alleen op scheidsrechter Riley. Ook de spelers van Manchester United ontkwamen niet aan de toorn van de Arsenal-coach: 'Ze schopten mijn spelers bewust van het veld.'
(vi.nl)
het was inderdaad geen pingel, maar later werd Ronaldo onderuit gehaald in het strafschopgebied en dat had dus wel een pingen moeten zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hou toch op, RvN maakt een overtreding waarbij rood nog een lichte straf is. (gechargeerd gezegd), Ferdinand haalt een doorgebroken speler neer en Man Utd krijgt een onterechte strafschop. Lijkt mij logisch dat er dan over de scheids gepraat wordt, of niet?
Gebaseerd op ervaringen uit het verledenquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op dan? Je hebt de wedstrijd niet gezien
Dit bewijst mijn voorgaande posts, mijn gevoel was weer eens goedquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stelletje jankers bij Arsenal zeg
Dan nog maakt het het niets uit. Ze hebben hem vaak genoeg ook zwaar mee gehad (remember Spurs thuis vorig seizoen?). Toen hoorde ik ook niemand janken. Feit is dat ze hebben verloren en hun streak over is. En ga dan aub niet van die zielige excuses zoeken voor die nederlaag, bah.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:08 schreef Mindlight het volgende:
Mooi hoor Aldostuta dat jij op basis van jou ervaringen in het verleden een mening over een wedstrijd kan vormen. En dan mij niet objectief noemen.......
Riley was gisteren gewoon niet goed aan het fluiten, ik denk dat fans van beide partijen het daarover eens zijn.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar helaas is de objectiviteit geheel afwezig bij jou
Bij mij niet.........
Klopt maar als die Riley normaal had gefloten was dit geval nooit gebeurdquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was inderdaad geen pingel, maar later werd Ronaldo onderuit gehaald in het strafschopgebied en dat had dus wel een pingen moeten zijn.
Mooi hequote:Op maandag 25 oktober 2004 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja al was de pot verders matig.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:44 schreef zjroentje het volgende:
En het heeft weer allemaal aan de scheids gelegen.
Tuurlijk wel Doc.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:52 schreef Doc het volgende:
Manc Riley did it again ...
8 penalties in 8 wedstrijden op Old Crapford: coincidence? I don't think so ....
Hij begrijpt hem jaquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mooi he
Lekker boeiend. Er is gewoon gewonnen zondag!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,still 8 points behind
Boeiend of niet,het zijn de feiten maar zoals al gezegd.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Er is gewoon gewonnen zondag!!!
Als jullie het championship nog zouden verliezen ....quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
We lost the battle,not the championship
Ik heb het toevallig opgenomenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand beelden?
Waar lees je dat?quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:37 schreef DutchGooner het volgende:
En de FA gaat een onderzoek instellen naar RVN
Klopt,maar toen waren jullie ietsjes sterker dan nuquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar ja, terugkomen van een schier onmogelijke achterstand is nou niet echt een zwak punt van ons.
BBCquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij begrijpt hem ja
Ps. de objectiviteit is idd niet geheel afwezig bij mij, aangezien ik ManU ook geen warm hart toedraag
Bbbbbaby, you just ain't seen nothing yet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,maar toen waren jullie ietsjes sterker dan nu
En terechtquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:37 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bbbbbaby, you just ain't seen nothing yet.
Waar heb je datvandaan??quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:37 schreef DutchGooner het volgende:
Zonder Freddy zouden wij niet eerste staan.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:42 schreef Chadi het volgende:
Die Lunbdberg is ook een voetbal mongool he.
SkySports en volgens mij bericht BBC er ook overquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waar heb je datvandaan??
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:37 schreef VoreG het volgende:
GODVERDOMME PENALTY![]()
![]()
teringzooi
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:38 schreef VoreG het volgende:
Die dikke tyfus pad gaat altijd liggen tief toch op
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:38 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:38 schreef VoreG het volgende:
KUT KUT KUT
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Shitzooi.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:39 schreef VoreG het volgende:
Godverdomme dit verziekt echt mn hele dag :R
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:40 schreef VoreG het volgende:
Nistelrooy, gaat daar liggen janken alsof er wat gebeurt
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:43 schreef DutchGooner het volgende:
Kankerrooney!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja Scum heerlijk sympathieke kutploeg
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:51 schreef VoreG het volgende:
Die nicht wordt eindelijk gewisselt
Daar heb ik het niet over maar die actie van hem gisteren was niet bijzonder slim want als hij gewoon door blijft lopen dan wordt het gewoon uitgespeeld door Bergkamp en Henry.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zonder Freddy zouden wij niet eerste staan.
Hij was degene die Arsenal op sleeptouw nam toen het moeizamer ging tegen bv Bolton thuis.
Lulkoek dus
OKquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over maar die actie van hem gisteren was niet bijzonder slim want als hij gewoon door blijft lopen dan wordt het gewoon uitgespeeld door Bergkamp en Henry.
Briljantquote:Op maandag 25 oktober 2004 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
For Sale;Mike Riley
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)item=7109846501&rd=1
quote:Op maandag 25 oktober 2004 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
For Sale;Mike Riley
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)item=7109846501&rd=1
quote:Ruud from Holland said:
"I've been using Mr Riley for years. He's every strikers dream partner. Thanks to him I manage to stay near the top of the scoring charts. He's just so easy to use. All you have to do is fall over in the box and he'll automatically point to the spot. I reccommend him to anyone. The stats speak for themselves: 8 games, 8 pens
Voor Arsenal begrippen misschien kan het beter,nog steeds goed genoeg om 1e te blijven staan de komende tijd denk ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:07 schreef Public_NME het volgende:
(en dit zat er aan te komen, want Arsenal speelt de laatste tijd nou niet echt goed naar mijn mening)
Arsenal speelde slechtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:07 schreef Public_NME het volgende:
Haha lol, die actie van Rooney was wel een echte Duitse ja. Maar aan de andere kant mag Arsenal niet klagen over die actie van Ronaldo, dat was dan weer wel een 100% penalty.
Wel leuk voor de competitie dat Arsenal een keer verliest, hopen dat de strijd om het kampioenschap meer open ligt. (en dit zat er aan te komen, want Arsenal speelt de laatste tijd nou niet echt goed naar mijn mening)
De laatste 2 competitiewedstrijden voor manyoo tegen Villa en Charlton waren ze op het oude niveau.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:48 schreef Public_NME het volgende:
Nee dat zeg ik niet, maar ze speelden zeker niet optimaal. Heb ze de afgelopen 1,5 mnd 2x in het stadion gezien, en ik vond ze toch niet helemaal fris spelen. (maar toch hebben ze toch nog zoveel kwaliteit wat ze kunnen benutten). Je kan moeilijk zeggen dat ze wel goed spelen, want wat ik op tv heb gezien was het toch niet echt zoals het eerst was. (eerlijk is eerlijk, dat was gewoon magistraal).
Ik zie ze verder ook niet v/d eerste plaats verstoten worden... Chelsea is nou ook niet echt super (wel zeer goede verdediging) en Man. Utd staat nog te ver weg en verspeelt te veel punten bij kleinere clubs.
Eigenlijk heel triest voor dat kluppie. Trabzonspor doet t volgens mij nog beterquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik snap dus echt niet waarom Arsenal en Europa geen goede combinatie zijn... (alleen komen ze soms wel door de 1e ronde)
In Europa spelen de ploegen net iets minder naief dan de meesten in de EPLquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik snap dus echt niet waarom Arsenal en Europa geen goede combinatie zijn... Ze hebben een beetje een psv syndroom ;-) (alleen komen ze soms wel door de 1e ronde)
Idd. 4 'grote' wedstrijden om het zomaar te noemen, 3 in de CL en in de PL tegen ManU. 1 overwinning, 1 nederlaag, en 2 gelijke spelen. Gemiddeld dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In Europa spelen de ploegen net iets minder naief dan de meesten in de EPL
En dat is weer iets waar SCUM jaloers op kan zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:56 schreef zjroentje het volgende:
Maar tegen de kleinere tegenstanders doen ze het gewoon goed en met speels gemak.
Roep ik al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef Public_NME het volgende:
Wat denk je als Ambramovich straks zijn handen van Chelsea aftrekt? Dan hebben ze een MEGA salarispost en zijn ze bijna gelijk failliet... (dan lach ik me kapot)
Het beleid bij chelsea klopt gewoon helemaal niet, maar daar komen ze nog wel achter in een paar jaar.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dat is weer iets waar SCUM jaloers op kan zijn.
Bullshitquote:Wat denk je als Ambramovich straks zijn handen van Chelsea aftrekt? Dan hebben ze een MEGA salarispost en zijn ze bijna gelijk failliet... (dan lach ik me kapot)
Het beleid bij chelsea klopt gewoon helemaal niet, maar daar komen ze nog wel achter in een paar jaar.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1: Ook voordat Abramovich kwam waren er al meer dan genoeg inkomsten en Chelsea kan best die salariskosten opbrengen.
Ja, maar als Roman weg gaat, kunnen zie die salariskosten dus niet ophoesten. De situatie dus voordat hij kwam.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is nu toch weg of niet dan?
Ja, maar voordat Roman er was, was de schuld zo hoog door de salariskosten. Als Roman dus weggaat gebeurt er weer precies hetzelfdequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is nu toch weg of niet dan?
Roman laat zowie zo een gezonde club achter met het Chelsea village dat volledig operationeel is
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
3: Over 2 a 3 jaar is Chelsea totaal onverslaanbaar
Als Roman nu vertrekt komt Chelsea binnen no time in financiele problemen. Althans, zo denk ik erover.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of was die schuld zo hoog door de enorme investeringen in het stadion en het Chelsea village?
Als Roman nu zou vertrekken zou hij een gezonde club achter laten met een geweldig mooi stadion met Chelsea village, een spelersgroep met een enorme transferwaarde en een organisatie met de beste mensen.
Dan is er echt geen man overboord.
Die ze moeten 1 voor 1 moeten gaan verkopen om het hoofd boven water te kunnen houden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
, een spelersgroep met een enorme transferwaarde
Met flink verlies, want geen hond betaalt zoveel ervoor zoals Chelsea ervoor betaald heeft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die ze moeten 1 voor 1 moeten gaan verkopen om het hoofd boven water te kunnen houden.
Precies en dan komt Chelsea weer precies waar het hoort,onder Arsenal en manyooquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met flink verlies, want geen hond betaalt zoveel ervoor zoals Chelsea ervoor betaald heeft.
Als Mourinho niet binnen 2 jaar presteert is het dusquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar zet eens alle spelers van onder de 27 op een rijtje en kijk hoe goed dat team zal zijn over 2 en 3 jaar. En bovendien zal Roman nog wel wat spelers kopen.
Als dit team bij elkaar blijft gaan die echt het Engelse(en Europese) voetbal domineren.
Hopelijk dit seizoen al de titel![]()
![]()
Wat jij wilt,wij staan aan het eind uiteindelijk toch weer met de beker met z'n alle te zwaaien naar de Bridgequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee. Ik kijk gewoon naar het team met de leukste spelers en dan is het of Chelsea of MU. Zolang het maar niet Arse is
Tuurlijk niet,daar kan je makkelijk Keane,Scholes,van Nisteldinges,Kezman,Duff en Gudjohnson tegenover zetten...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
De leukste spelers bij Man U en Chelsea? Nou, een team met Bergkamp, Pires en Henry verslaat bij voorbaat alles hoor...
www.bbc.co.uk/footballquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de leuke wedstrijden de komende 2 weken in de Premiership?
Everton - Aston Villa... dat gaat een leuke wordenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de leuke wedstrijden de komende 2 weken in de Premiership?
Tuurlijk Jose, als je het zelf maar gelooft he !quote:Jose Mourinho threw down the gauntlet to Arsenal after claiming Chelsea were "the best team in England."
Chelsea are currently second behind the champions but Mourinho said: "I have to say they were playing fantastic football, even better than us.
"That's why they are top. But if you go to the pure numbers over 14 matches we are the best team in England.
"We have won 11, drawn two and lost one while Arsenal have won 10, lost one but had one more draw. That's the truth."
Wanneer krijgt Dennis deze? Die speelt al bijna 10 seizoenen in de PL !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:31 schreef Erasmusch het volgende:
MCFC vorig jaar een verlies van 25mln, nu een totaalschuld van 90 mln
En Gianfranco Zola krijgt een OBE voor zn verdiensten in Britse voetbal.
Mourinhoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:47 schreef Gunner het volgende:
Mourinho insists Chelsea are best
[..]
Tuurlijk Jose, als je het zelf maar gelooft he !![]()
Ik kan niet wachten op Arsenal - chelskiquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind hem steed komischer worden. De clown die altijd strak kijkt.
Hij heeft wel gelijk. Chelsea wordt kampioenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mourinho. Wat een idiote vent...
Trautman, keeper die in de jaren '50 met een gebroken nek een FA Cup finale uitspeelde krijgt ook een hoge koninklijke onderscheiding.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:31 schreef Erasmusch het volgende:
En Gianfranco Zola krijgt een OBE voor zn verdiensten in Britse voetbal.
Hahaha jullie worden gewoon genaaid door Canal +... wedstrijd is rond die tijd al afgelopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:12 schreef VoreG het volgende:
Engelse Premiership
Zaterdag 30 oktober
17.25 uur LIVE
Arsenal - Southampton
Canal+. Rot toch op met je LIVE.
Bayern is toch ook veel leuker om naar te kijken!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hahaha jullie worden gewoon genaaid door Canal +... wedstrijd is rond die tijd al afgelopen!
Nee, maar Die Fohlen wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bayern is toch ook veel leuker om naar te kijken!
inmiddels alweer op 1-3quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:18 schreef -Hans- het volgende:
Chelsea op 0 - 2, en Arsenal nog op 0 - 0 Grrr.
Whehehequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:15 schreef Ludacriss het volgende:
Portsmouth - Man U 1-0
Huh?! jeetje dat gaat hard daar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
inmiddels alweer op 1-3![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:28 schreef Ludacriss het volgende:
Goddamn 1-0 voor ArsenalHenry weer
Weet nie zit namelijk Arsenal te kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:32 schreef Zapper het volgende:
Kezza dr al in?
Echt he... winnen ze van Arsenal verliezen ze daarna van Portsmouth.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:35 schreef Zapper het volgende:
Haha, Manchester Utd 2-0 achter
Ruud heeft al zijn energie in de schreeuw gestopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Echt he... winnen ze van Arsenal verliezen ze daarna van Portsmouth.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:35 schreef Zapper het volgende:
Haha, Manchester Utd 2-0 achter
Maarja ik vind dat Mourinho hem toch wel naait. Een spits als Kezman moet je vertrouwen geven door hem elke week minimaal een helft te laten spelen. Enigste wat nu gebeurd is dat ie af en toe 15/20 min mag invallen. Had liever dat ie dan naar Charlton Atlethic was gegaan speelde ie tenminste elke week een volledige wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Kezman is op de bank ook goed. Leeft fanatiek mee!
Degradatiequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:45 schreef Zapper het volgende:
49 nederlagen op rij?
Zie je dat niet... Arsenal gaat verliezenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:47 schreef Gunner het volgende:
what the f**ck is happening there??
Wheheheehequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:48 schreef Grimm het volgende:
wahaha zonder riley kunnen ze het nie winnen, flikker toch gauw op kneus man. u speelde beter en verdiende die overwinning hoevaak heeft dat VIEZE arsenal wel niet een penalty gekregen.
alleen die oerdomme campbell steekt z'n poot uit en rooney valt d'r over ja natuurlijk valt hij zelfs die zuurman van zwolle had dat gedaan.
en die 2-0 dat was gewoon goed uitgespeeld dus flikker maar gauw op, op eigen kracht hebben ze dat gewonnen en dat VIEZE GORE ARROGANTE kut arsenal eindelijk de BAK in en als die mongolen dat nou n's zouden accepteren in plaats van allemaal onzin in de media te gaan roepen.
so FUCKING TAKE IT ARSENAL CUNTS!!!!! arsene wenger is a wanker a wanker !!
Kijk nu eens naar de stand op de ranglijst.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:48 schreef Grimm het volgende:
wahaha zonder riley kunnen ze het nie winnen, flikker toch gauw op kneus man. u speelde beter en verdiende die overwinning hoevaak heeft dat VIEZE arsenal wel niet een penalty gekregen.
alleen die oerdomme campbell steekt z'n poot uit en rooney valt d'r over ja natuurlijk valt hij zelfs die zuurman van zwolle had dat gedaan.
en die 2-0 dat was gewoon goed uitgespeeld dus flikker maar gauw op, op eigen kracht hebben ze dat gewonnen en dat VIEZE GORE ARROGANTE kut arsenal eindelijk de BAK in en als die mongolen dat nou n's zouden accepteren in plaats van allemaal onzin in de media te gaan roepen.
kneusquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:48 schreef Grimm het volgende:
Maar voor de rest gaat het goed met je leven?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:51 schreef Grimm het volgende:
gaat lekker arsenal!! hahahahah man u doet de das om!!! aveeeeeeeeeeet
Goh, that makes sense......quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:51 schreef Grimm het volgende:
gaat lekker arsenal!! hahahahah man u doet de das om!!! aveeeeeeeeeeet
Als dat je doelstellingen van het seizoen zijn !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:52 schreef Grimm het volgende:
wat intresseert mij de ranglijst zo lang we van van man city winnen en van arsenal is het seizoen goed, natuurlijk heeft man u de spelers niet die zo ver zijn als die van arsenal maar daarom is het extra mooi dat de froggie's van wanker ik bedoel wenger in manchester verliezen
Dat zou echt een stunt zijn en een hoop critici (waaronder ik) de mond snoeren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:53 schreef Ludacriss het volgende:
Volgende week staat ie in de basis![]()
2-0 tegen Portsmouth, ik pis in mn broekquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:53 schreef Grimm het volgende:
2-2 thuis tegen southhampton mag je blij mee zijn wahahha
wat ben jij een sukkel zeg... wie ben jij om dat te zeggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:54 schreef Grimm het volgende:
wahahha mr glory supperter zegt ook wat, gunner wahaha ja echt blij met een puntje thuis tegen southhampton
Kwa spelbeeld was die 2-2 gewoon terecht... en ik moet het toegeven was wel een wereld actie wat ie maakte.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Die lompe Van Persie. Afzagen tot boven de knie moeten ze hem. Hans Klok-style!
Neem je pilletje inquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:56 schreef Grimm het volgende:
en wij ben jij om wat over mijn club wat te zeggen
no hard feelings hoor, maar als jij zegt dat ManU beter speelde afgelopen zondag dan heb je er niet veel van begrepen. 2x een dubieuze beslissing van de scheids plus wat duikelende spelers + smerige overtredingen makende spitsen......quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:56 schreef Grimm het volgende:
en wij ben jij om wat over mijn club wat te zeggen
Wie heeft daar iets over gezegt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:57 schreef Grimm het volgende:
nou reken d'r maar niet op dat mr marco van basten 'm oproept krijgen we van den bergh of die knakker van willem 2 d'r in
ik sluit me d'r bij aan, strax roept 'ie reuser nog op omdat 'ei d'r 2 in pegelt, maar die vent komt van een first dvision club waar die op de bank zat, die kan 't toch nooit doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
wie heeft daar iets over gezegt? als iemand niet speelt moet hij niet opgeroepen worden dus van persie heeft er op dit moment geen recht op.
Aan de andere kant, Van BAsten maakt er wel een sport van om mensen op te roepen die;
1. bij hun club niet vaak spelen (Zoetebier, Stekelenburg etc)
2. verkeerde positie neerzetten. (als je toch een linkspoot zoekt, pak dan Van persie , zie ook punt 1)
3. need i go on???
We zijn het met elkaar eens !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
ik sluit me d'r bij aan, strax roept 'ie reuser nog op omdat 'ei d'r 2 in pegelt, maar die vent komt van een first dvision club waar die op de bank zat, die kan 't toch nooit doen.
hij moet n's naar de "groten" kijken zoals van der meyde, seedorf enzo daar hoor je nooit meer wat van
Nee geen Man City..... haha .. ben niet zo gek op alles wat uit Manchester komtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:04 schreef Grimm het volgende:
als je straks gaat roepen dat je voor man city bent dan vind ik reuser eeen goeie voetballer
Leef jij onder een steen of zo?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:02 schreef Grimm het volgende:
zoals van der meyde, seedorf enzo daar hoor je nooit meer wat van
I know maar ik ga op 13 november Tot Ham - Arsenal toch maar in het stadion kijken op de 2 Vip plaatsen die me Oom daar heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:02 schreef superjoden het volgende:
2-0 tegen Fulham. Wordt weer eens tijd voor wat (doel)punten. Middenmoot is het resultaat nu dus
Hij leek zich vast te lopen op twee verdedigers in de zestien, maar hij manoeuvreerde zich er mooi uit en krulde de bal over alles en iedereen in de verre hoek. Erg knappe goalquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Hoe? Hoe? Hoe?
Robben en V Persie is een en dezelfde vleugelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:01 schreef tong80 het volgende:
Robben valt goed in en schiet op de paal.
De vleugels van Oranje zijn gewaarborgd.
Verdomme net het Arsenal onder Taylor..........quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:02 schreef superjoden het volgende:
2-0 tegen Fulham. Wordt weer eens tijd voor wat (doel)punten. Middenmoot is het resultaat nu dus
robben kan ook op rechts zagen we net.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Robben en V Persie is een en dezelfde vleugel![]()
Tottenham mag nog van geluk spreken dat het maar 2-0 was. Had echt wel 5-0 kunnen zijn. Wij hebben echt geen een echte kans weggegeven; stonden eindelijk een echt scherp te verdedigen! Het was echt supergezellig in het stadion, zonnetje erbij en 90minuten schreeuwen, zingen etc.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:02 schreef superjoden het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arsenal kan me zowiezo zeer zelden bekoren omdat ze gewoon ongeloofelijk saai voetballen
Nee,.niet bepaald muppet al kunnen we uiteraard niet tippen aan het flitsende aanvalspel van Chelseaquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet dan slaperd?
Wat je zegt slaat als een lul op drumstel. Arsenal speelt het mooise voebal van Europa. Zeer goed op elkaar ingespeeld, razendsnel in de omschakeling en in een lekker snel tempo...quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet dan slaperd?
Prima,als jij dat vind.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Supersnel in de omschakeling is dan ook het enige mooie aan het spel van Arsenal maar dat laten ze een keer of 5 per wedstrijd zien en de rest is het gewoon slaapverwekkend
Zegt iemand met Argentina en PSV als ondertitelquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Supersnel in de omschakeling is dan ook het enige mooie aan het spel van Arsenal maar dat laten ze een keer of 5 per wedstrijd zien en de rest is het gewoon slaapverwekkend
Is het zo moeilijk voor je om een eigen mening te hebben?quote:De overgrote meerderheid hier vindt blijkbaar van niet is al bewezen
quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk voor je om een eigen mening te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |