Owwww.. duim duim duim duim!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Er zijn uitzonderingen die al 4 dagen voor NOD positief testen, maar dat is voor mij dan alsnog een paar dagen wachten
omg, das lang geleden!!! ik zou het echt niet meer weten.., maar volgens mij had ik iets van "trouwen" ingetiept op google (het ging toch om een soort checklist? die kun je zo vinden via google)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:19 schreef Beaker het volgende:
ps. LadyS Heb jij voor mij die link nog even naar die trouwen site?
Thanx alvasl
is het stom dat ik nu met kippevel zit hierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Net als dat ik niet geloofde in het misselijk worden van koffie, geloofde ik ook niet echt in typische innestellingsbloedingen, maar het begint er verdacht veel op te lijken
Toch blijf ik realistisch want ik zou dus nu best zwanger kunnen zijn maar dan moet Slaapboontje wel blijven zitten natuurlijk
Ik zal morgen eens overstappen op capuccino ipv zwart, misschien gaat dat beterquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:22 schreef lady-wrb het volgende:
toen ik zwanger was lustte ik nog gewoon zwarte koffie zonder suiker hoor
maar dr moest er niet een met koffie met melk naast me gaan zitten![]()
nee hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
is het stom dat ik nu met kippevel zit hier![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
wanneer moet jij ongesteld worden dan jellyrose? Ikke dus pas volgende week woensdag/donderdag dus ik zit echt nog een week voor NOD, dat lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk.
*KUCH!*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
4 november is het 15 dagen na de IUI en de eerste twee keer IUI werd ik op die dag ongesteld. Ik zit dus nu 7 dagen voor mijn NOD en dat is wel erg vroeg voor een test. Het nadeel van te vroeg testen is dat je niet kunt uitgaan van de uitslag als ie negatief is, want dan kun je te vroeg getest hebben en daardoor nog niet genoeg HCG in je urine hebben. Er zijn uitzonderingen die al 4 dagen voor NOD positief testen, maar dat is voor mij dan alsnog een paar dagen wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Jonnetje gaat nu al duimend een tijdje haar giegel houden... *
[ Bericht 52% gewijzigd door Jonnetje op 27-10-2004 20:46:53 ]W ~ H ~ T
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |