* BazzoS deze ook bij de dielert heeft zien staanquote:Op donderdag 30 december 2004 10:08 schreef masuyo het volgende:
[..]
ik heb nog geen tijd gehad om ff te gaan kijken, maar ik heb wel bewijs dat ik hem gezien kan hebben
[afbeelding]
dit is hem, jammergenoeg geen eigen foto maja.
en hier het artikel die bij de foto hoort.
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=30685#
Leuke sitequote:Op maandag 3 januari 2005 15:47 schreef Boink het volgende:
http://www.autogespot.com
Voor een verzameling
Thnxquote:
Heb er net 3 toegevoegdquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:18 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Thnx![]()
Zag vandaag nog een Bentley Arnage
maar had voor de verandering is geen camara mee
nee hoe meer hoe beterquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb er net 3 toegevoegd
Hopelijk vind je het niet teveel ? Anders hou ik al op
Die foto is bij een dealer gemaaktquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:24 schreef Boink het volgende:
Kijk es wat ik gezien heb vandaag
[afbeelding]
Gaat het erom dat we hem gezien hebben, in dit geval maakt het niet uit. Hij blijft vet namelijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die foto is bij een dealer gemaakt![]()
haha klopt heb ik vandaag nog gezienquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:47 schreef chiren het volgende:
Vet! Allemaal herkenbare plaatsjes in Delft, op de papsouwselaan en langs het spoor bij de gemeente en shit
Die Skyline is echt bruut.
Ikzelf heb geen digicam, maar bij de brandweer (in Delft dus) staat een moddervette uitgebouwde gouden Honda Prelude, misschien een idee voor Edoow of Boink om daar eens te gaan kijken? Carbon motorkap, ik meen een Veilside bodykit etc etc etc etc etc etc etc... Staat er vrijwel elke dag tijdens werktijden
Aah der Wijtman, daar heb ik een tijdje terug nog ff gewerkt als bromfietsmonteurquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:56 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
haha klopt heb ik vandaag nog gezienToen ik naar de wijtman ging
Zal hem maybe morgen wel ff platen
Thnxquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:45 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Thnx
Als je nog meer herkenbare dingen in Delft wil zien moet je maar ff naar de link in mn onderschrift gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |