klopt, ik liep daar laatst ook weer eff rond.. ik vind het wel mooi..quote:Op maandag 29 november 2004 21:38 schreef gieling het volgende:
In londen bij Kings road/street, daar rijden de Porsches en LR:RR:Vogues als lada's in rusland rondDan is het echt niet leuk meer. Ook Bentley Continental GT, 7 Aston Martins, niet normaal echt
Ja, maar eerst heb je zo van 'Wow Porsche GT4, Wow Land Rover Vogue, Wow Porsche Cayennes' na 5 minuten dit herhalen raak je meer opgewonden van een verdwaalde london cabquote:Op maandag 29 november 2004 22:00 schreef alsem het volgende:
[..]
klopt, ik liep daar laatst ook weer eff rond.. ik vind het wel mooi..
ja, daarachter, dat was echt ziek, daar stond zo'n enzo en een gallardo naast elkaar.. had toen alleen geen fototoestel bij me..quote:Op maandag 29 november 2004 23:44 schreef Kaj_A het volgende:
Vooral rond Harrods stikt het van de dikke auto's, dan is een golfje daar nog zeldzamer dan een porsche of ferrari
Da's 'n model dat (helaas) nooit naar Nederland is gekomen. In Amerika rijden er genoeg rond hoor. Heb zelf ook het genoegen gehad daar mee te mogen rijden, en moet zeggen dat daar wel aan te wennen is.quote:Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef Pringlemaster het volgende:
vrijdag mitsubishi eclipse cabrio gespot, nooit geweten dat die bestonden
foto doet het niet maar ik gok de CLS die coupe met 4 deuren?quote:Op maandag 6 december 2004 15:29 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Deze dikke pimp mercedes spotte ik vanmiddag in Delft
Heb echt nog nooit gezien
iemand een idee welke ?
quote:Op maandag 6 december 2004 15:29 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Deze dikke pimp mercedes spotte ik vanmiddag in Delft
Heb echt nog nooit gezien
iemand een idee welke ?
Haha goed manquote:Op maandag 6 december 2004 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
foto doet het niet maar ik gok de CLS die coupe met 4 deuren?
Ik ben gewoon goedquote:
Meestal als ik en auto zie heb ik net were mijn foto toestel niet bij mij (mijn telefoon heeft geen cameraquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/618719/3/50#23740782]vrijdag 3 december 2004 16:38
En waar blijven de rest van de foto's?
Alleen maar grote praat
Die nfsu2 plaat op de skyline was me nieteens opgevallen! hij is echt uber!quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:40 schreef Boink het volgende:
(..)
Welke auto was het danquote:Op woensdag 8 december 2004 16:50 schreef ook_gek het volgende:
Hij stond hier van de week voor de deur met de burn out 3 demo auto![]()
Die rooie US bak met burn out 3 stickers er op. Hij stond op Ebay te koop maar daar is hij nu wegquote:
quote:Goed onderhouden Camaro 6 cylinder en gebruikt voor commerciele doeleinden. Naar aanleiding van de nieuwe game van Electronic Arts hebben wij een speciale Camaro gebouwd. Met originele stickers zoals vertoond op TMF en The Box. Auto heeft nog 10 maanden APK, 4 speciale uitlaten en verder in goede conditie.
Bij de auto word een CD met foto's en films geleverd waar alle acties door de Benelux opstaan
Die stond gisteren stukje verderop van centraalquote:Op woensdag 8 december 2004 19:23 schreef ook_gek het volgende:
Deze dus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Nee nee dat is de CLK GTR. Die ken ik wel en heb ik zelfs eens in het echt gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier meer
http://www.autosalon-sing(...)_03_01&languageID=GB
Deze bedoel je zeker DIJK?
lijkt me heel erg sterk. Volgens mij rijd er niet 1 in nederland rond. Want van deze auto zijn er maar 25 gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:39 schreef seto het volgende:
[..]
Die stond gisteren stukje verderop van centraal
ik bedoel die camaro, niet die mercedes?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me heel erg sterk. Volgens mij rijd er niet 1 in nederland rond. Want van deze auto zijn er maar 25 gemaakt
een S en een S40 spottenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:31 schreef Salvad0R het volgende:
zo.
ik doe weer mee !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aardige Skyline, alleen van binnen is het om te jankenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:49 schreef Eric82 het volgende:
Loop ik vanmiddag de Mediamarkt binnen in Leeuwarden....staat daar toch niet een R34![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig dus, heb er zelfs nog ff in gezeten, daarna werdt het ding ook nog even gestart....
Het was een promo voor NFS Underground 2. Hij heeft volgens diegene die erbijstond ook meegedaan op Zolder tijdens Automaxx een paar maanden geleden. Daar heeft Olav Mol erin gereden. Als ik me niet vergis is dit ook gelijk de enige R34 op nederlands kenteken. Heeft iemand nog meer info of actie-pics??
![]()
heb er vandaag ook eentje buiten zien staan bij de lokale mercedes dealer hierquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:08 schreef DIJK het volgende:
Gespot bij de dealer, geldt dat ook?!
Ik zag gister hier bij de locale Merc dealer een CLK AMG DTM staan. Zo'n straatversie van de oude DTMwagen, met van die dik uitgeklopte wielkasten en zo'n zwart spoilertje achterop. Volgens mij zijn die best uniek. Ik had er in ieder geval nog nooit een gezien.
Ik zal binnenkort wel ff binnen gaan checken of er ook een prijskaartje aanhangt. Ik weet niet of ik ook een fototje ga maken, want dat vind ik een beetje kneuterig zo fotos gaan schieten bij een dealer. Misschien een keer van buiten als ie dicht is (ik kom er toch dagelijks langs op de fiets) en als ze hem wat meer in het zicht zetten (hij stond een beetje in het midden).
Edit --> Zo een dus, er zijn/worden er maar 100 van gebouwd lees ik op autoweek.
[afbeelding]
Tis dezelfdequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:20 schreef masuyo het volgende:
heb er vandaag ook eentje buiten zien staan bij de lokale mercedes dealer hierzal morgen eens kijken of ie er nog staat, dan maak ik wel ff foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |