quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:03 schreef Svensational het volgende:
Fijn, weer zo'n negatieve titel![]()
MARK NIETquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:23 schreef BVO het volgende:
Behalve Eshan zijn die jongens echt ontzettende ongetalenteerde kneuzen..
Dat is de überkneus.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
MARK NIET![]()
![]()
Z'n broertje leek wel sprekend op hem.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
Dat is de überkneus..
Met z'n babyface..
Jaloers??quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is de überkneus..
Met z'n babyface..
Ik??quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaloers??![]()
Hij kan wel een sikje laten staan. BVO niet, dat gaat jeuken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat hij dan gedaan heeft dat je hem de uberkneus vindt??
Zo ziet 'ie er uit.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat hij dan gedaan heeft dat je hem de uberkneus vindt??
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij kan wel een sikje laten staan. BVO niet, dat gaat jeuken..
Ik wil nog niet eens een sik. Dat is voor mocrosquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij kan wel een sikje laten staan. BVO niet, dat gaat jeuken..
Discjockeys, Stenders e.c. hebben hun opname klaar!quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:22 schreef mark_03 het volgende:
Nu maar hopen dat er een andere nummer 1 hit komt. Ik neem aan dat Kopspijkers o.i.d. weer zoiets gaat maken (zoals toen met One Day Fly).
Die Mark heeft alleen z'n naam meequote:Op zondag 24 oktober 2004 17:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
MARK NIET![]()
![]()
Iedereen zou jaloers opquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik??. Op hem??
.
Nee, er zijn een hoop mensen waar ik eerder jaloers op zou zijn.. De vriend van Sharon bijvoorbeeld.
.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Iedereen zou jaloers opMark
moeten zijn
![]()
Ja, die!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Regisha bedoel je
Dat laatstequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Moeten deze kneuzen ook echt een instrument bespelen of is het weer één en al gekweel?
en ik heb die van Bobbyquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:41 schreef Svensational het volgende:
Fok! is goed vertegenwoordigd bij de officiele fanclubsCharmed_angel heeft die van de jongensband en de algemene en ik heb die van de meisjesband
Ah leuk zie het nu ook, meld me ff aan:)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:41 schreef Svensational het volgende:
Fok! is goed vertegenwoordigd bij de officiele fanclubsCharmed_angel heeft die van de jongensband en de algemene en ik heb die van de meisjesband
ja goed he???quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:41 schreef Svensational het volgende:
Volgensmij idd iets met dat huis.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Is er vanavond nou een uitzending vanuit dat huis, of is het gewoon een herhaling van zaterdag?
* Remzz is te lui om het op te zoeken of dit topic door te lezen![]()
Vanavond is idd de eerste uitzending vanuit het huis. Het wordt op Urin uitgezonden om 20:30 en het heet "Popstars in da house"quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Is er vanavond nou een uitzending vanuit dat huis, of is het gewoon een herhaling van zaterdag?
* Duiveltja is te lui om het op te zoeken of dit topic door te lezen![]()
*Ril*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
"Popstars in da house"
ik vind het niet erg hoor. Op woemsdag is er toch nooit iets leuk op tv...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben benieuwd, maar waarom er nou een big-brother-achtige show van gemaakt moet worden snap ik ook niet helemaal
Weer zo'n tijdelijk popgroepje...
ja Merijn is bahquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Merijn vind k dus echt arrogant overkomen..en Nils![]()
![]()
En eerst was het Nora en dat andere geval?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Eva toch wel de leukste van de meiden hoor
Zapte er net langs, en het zijn echt niet alleen homo's als ze zingen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:00 schreef Lolalala het volgende:
Wat een homo's als ze zingen
Ik ookquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:04 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het gemist gisteren
Dat is nou net het leukequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:54 schreef bloodymary het volgende:
Met zijn mislukte scheve sproetenkop.
ik schat dat het ongeveer 4 dagen duurt voordat er irritaties zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:00 schreef Tania18 het volgende:
Ik verwacht dat er nog wel een groot aantal ruzie's in het meidenhuis zullen ontstaan. Volgens mij zitten er een paar flinke bitches bij
Zo lang?!?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ik schat dat het ongeveer 4 dagen duurt voordat er irritaties zijn![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo lang?!?![]()
Ik hoop dat er een paar jankend het huis verlaten![]()
Ik vind ze gewoon allemaal stomquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ja, doe die Marcia maar, die vind k ook stom
t worden er steeds meer, die ik stom vind
En bij de jongens?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon allemaal stom
Behalve Nora dan
O ja en over Stephanie en Eva ben ik nog neutraal :')
Mee eensquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:54 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat hij gewoon een rare mond heeft, dat hij niet anders kan doen.
Ik snap werkelijk niet wat iedereen in die jongen ziet?????? Met zijn mislukte scheve sproetenkop.
omdat hij niet kan zingenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Waarom zit Boris er nou niet bij
Als ze graag op de voorgrond staan hadden ze zich niet op moeten geven, want het was natuurlijk heel duidelijk dat het om een groep zou gaan. Hoewel al die ex-Idols kandidaten waarschijnlijk gewoon hebben gedacht: 'Hey, nieuwe ronde nieuwe kansen.' En niet hebben bedacht of ze wel in een groep zouden passen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:20 schreef postinggirl het volgende:
10 meiden die elkaar amper kennen bij elkaar in 1 huis, en dan ook nog stuk voor stuk mensen die graag op de voorgrond treden (anders hadden ze zichzelf nooit opgegeven voor dit programma) : Kan nooit goed gaan.
Bij de jongens vind ik eigenlijk alleen Mark leuk natuurlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En bij de jongens?
ik vind alleen nils en mark niet stom![]()
Hij woonde wel in een woonwagen, of niet? Dat wordt dus ook nog even afwachtenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:47 schreef --Globe-- het volgende:
die anno niet echt..
wat maakt dat nou weer uit????quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat had ik ook gezien, Anno woont op het kamp!!!!
Stom eigenlijk, normaal zou bijna niemand naar een jongen van het kamp omkijken en nu wordt hij dadelijk helemaal geidoliseerd!
dan kijk je toch niet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Starmaker all over again, je weet niet hoe ik in die periode heb zitten lijden...
Starmaker was lachen! Iedereen achter Sita's rug om roddelen dat niemand haar leuk vindt. En er zat iemand in met de naam Anushka.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Starmaker all over again, je weet niet hoe ik in die periode heb zitten lijden...
Nou hoef je niet zo ruimhartig te doen van die mensen zijn niet minder als andere mensen of zo. Maar ik merk wel dat jij geen mensen van het kamp persoonlijk kent, anders zou je zo'n vraag niet stellen. Die lui zijn meestal knettergek en als je maar een opmerking maakt die ze niet zint of wat dan ook word je direct in elkaar geslagen. En niet door een, maar door de hele meute.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:39 schreef The_dark_one het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit????
Niemand zou ook omkijken naar Nils bijvoorbeeld.... dus waar slaat dat op dat van dat kamp?
Boeit dat wat dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij woonde wel in een woonwagen, of niet? Dat wordt dus ook nog even afwachten![]()
Let op de --->quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Boeit dat wat dan?
Ah koel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Let op de --->smiley
Nog steeds hoor... staat er toch bij. Maar Eva komt tot nu toe het leukste over....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En eerst was het Nora en dat andere geval?
ik heb zo gevoel dat hij niet voor de lol daar woont. Ik vind hem helemaal geen kampjongen....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou hoef je niet zo ruimhartig te doen van die mensen zijn niet minder als andere mensen of zo. Maar ik merk wel dat jij geen mensen van het kamp persoonlijk kent, anders zou je zo'n vraag niet stellen. Die lui zijn meestal knettergek en als je maar een opmerking maakt die ze niet zint of wat dan ook word je direct in elkaar geslagen. En niet door een, maar door de hele meute.
waar zijn die foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
in het huis, afgelopen vrijdag volgens mij!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:17 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
waar zijn die foto's gemaakt?
Op die foto lijken ze allemaal wel van het woonwagenkamp!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Vorige keer zag je zijn vriendinnetje (waar hij ook een kind mee heeft) en dat was wel echt zo'n kampermeid hoor..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb zo gevoel dat hij niet voor de lol daar woont. Ik vind hem helemaal geen kampjongen....
De jongens en meiden die ik heb gezien en die in een kamp wonen zien er heel anders uit en doen ook heel anders dan Anno
Dat is bij sommigen maar goed ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:23 schreef Magics het volgende:
das omgerekend 30 seconden zingen per kandidaat![]()
het zijn zeer kritische juryleden..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:14 schreef BVO het volgende:
"Geweldig gezongen"
"Geweldige stem".
De bekende lat ligt lager dan bij Idols geloof ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
het zijn zeer kritische juryleden..
Lijkt er wel op, zijn ze op geselecteerd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:29 schreef tong80 het volgende:
Zingen ze alle zeiknummers die ooit nummer één zijn geweest ?
Hallo, dit is wel van Queen ja!!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:29 schreef tong80 het volgende:
...gewoon jaloers dat ze geen Radiohead doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ja en hun slechtste nummer ooit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:31 schreef vim-fuego het volgende:
[..]
Hallo, dit is wel van Queen ja!!!!![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:40 schreef Magics het volgende:
T niveau ligt hoger dan bij idols in de liveshows !
ik kijk naar rtl4, jij ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:40 schreef Magics het volgende:
Dan heb jij hem vast niet op rtl4 staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:40 schreef Magics het volgende:
hehe, ja ik toch ook ! maar hier zit geen Bas, Joel, Eric, of Meike tussen hoor .quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:41 schreef postman het volgende:
[..]
ik kijk naar rtl4, jij ?
We hopen altijd op die ene groeibriljant, dat we er bij waren dat ie ontsproot in de hemel van glinstering.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:44 schreef MissX het volgende:
waarom kijk ik eik
Beoordeel ze 'ns op hun stem en niet opp wat anders.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:40 schreef Magics het volgende:
ja, het hoogtepunt tot nu toe..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:44 schreef Magics het volgende:
hehe die opmerking van beau over Eva![]()
Dat doe ik ook, maar geef nou toe, hier zitten toch geen Meikes of Eriks tussen, die zongen nog geen NOOT raak , deze mensen zingen tenminste niet vals.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Beoordeel ze 'ns op hun stem en niet opp wat anders..
sorry Tong, vergeef je het mequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hopen altijd op die ene groeibriljant, dat we er bij waren dat ie ontsproot in de hemel van glinstering.
En noem me geen Eik.
Ze zingen zeker wel regelmatig vals.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:49 schreef Magics het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar geef nou toe, hier zitten toch geen Meikes of Eriks tussen, die zongen nog geen NOOT raak , deze mensen zingen tenminste niet vals.
neequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:49 schreef NiNi het volgende:
Is Nils al geweest?
Jij met je HInd, get over itquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zingen zeker wel regelmatig vals.
En nog belangrijker; het komt totáál niet over.
Ik noem dit geen zingen. Het klinkt voor geen meter.
Een Hind of een Boris zingt deze 10 kneuzen in een beweging van het podium.
Liever het gouden keeltje van Hind dan de rotte stembanden van deze 10 überkneuzen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:51 schreef Magics het volgende:
[..]
Jij met je HInd, get over it![]()
Heb je al een nam voor het kindje ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:12 schreef LeBeau het volgende:
Over twee weken kijk ik denk ik met geluid uit, dat zal wel beter bevallen.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:40 schreef Magics het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:17 schreef jessie het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!
Ik vond er echt veel goede bij zitten hoor!
Dat klonk slecht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kijk de samenvatting straks wel..
Ik irriteer me dood an hem, maar hij was by far de beste.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat klonk slecht.
Alleen die kale, die is tof..
Je zag Bobby ook echt kijken van: ":o!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Die Beau is echt weer op dreef.![]()
Vooral dat stukje met "de vriend van Bobby" en hoe hij er zonder problemen bij die vriend eruit krijgt dat Bobby wel eens van jongens én meisjes houdt. En dan dat geren over die tribune...![]()
wat is hier eigenlijk dramatisch aan??? Zijn toch goede kijkcijfers voor een nieuw programma. Ik bedoel je moet het niet gaan vergelijken met Idolsquote:Op zondag 31 oktober 2004 08:53 schreef toiletseatgirl het volgende:
De kijkcijfers blijven dramatisch
Popstars The Rivals 900.000
Popstars The Rival Uitslag 795.000
Nee, dat doet immers niemand, ook de big kahuna's bij RTL niet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is hier eigenlijk dramatisch aan??? Zijn toch goede kijkcijfers voor een nieuw programma. Ik bedoel je moet het niet gaan vergelijken met Idols
ow ik vergeet Jose....quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik vind dat Nils, Anno, Steven, Ehsan en Mark in die boyband moeten!
¤ 12,50quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:31 schreef NiNi het volgende:
Kost dat nou nog?
Ja, dat viel mij ookal op! De één klonk veel harder dan de ander. Ik vond het ook heel ongelijk! De opening vond ik echt niet geweldig!quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
het lijkt wel of het geluid niet goed geregeld is...,
Okay, dat dacht ik al, het gaat alleen om het koppie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:58 schreef NiNi het volgende:
Ik vind Eshan ook een enge griebel, maar ik zie wel in dat hij erbij zou passen...
Ja, die Anno, niet echt speciaal, maar hij kan wel dansen. Opzich wel een koppie dat meisjes leuk vinden.
Wiefinjijhetleukste?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okay, dat dacht ik al, het gaat alleen om het koppie..
Ik kan daar niet posten! Huuuuuuu!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schiet toch 's op..
Ik lijk Roel_Jewel wel..
quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is hier eigenlijk dramatisch aan??? Zijn toch goede kijkcijfers voor een nieuw programma. Ik bedoel je moet het niet gaan vergelijken met Idols
Eik niet echt een. Al moet ik wel altijd lachen als ik Steven zie, die gozer is zo blij.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wiefinjijhetleukste?
I know!
Vooral het live-show concept met 4 juryleden die eik niks te zeggen hebben, want nu heeft de kijker het voor het zeggen! Ik zou zo 1 2 3 niet weten welk programma dat nog meer heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
.
Nee, 't is inderdaad he-le-maal nieuw.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooral het live-show concept met 4 juryleden die eik niks te zeggen hebben, want nu heeft de kijker het voor het zeggen! Ik zou zo 1 2 3 niet weten welk programma dat nog meer heeft. :') .
En dan komen ze nog een keer live terug in de studio, alwaar ze er een half uur over doen om te vertellen wie er uit moet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En ik gok dat ze ook een keer of vijf alle kandidaten hebben voorbij laten komen waarop je dan voor bijna een euro per sms'je of gesprek kunt stemmen. En 't liefst zo vaak mogelijk. En om het echt te laten lijken, is ongetwijfeld een notaris op 't podium verschenen.
Nee, het programma is echt origineel en helemaal nieuw.
Ik ben voor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:20 schreef NiNi het volgende:
Als Beau nou volgende keer Idols doet, zijn alle leuke dingen gecombineerd.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dan komen ze nog een keer live terug in de studio, alwaar ze er een half uur over doen om te vertellen wie er uit moet.! Hoe origineel!
Dooske is er sws niet meer bij, gok ik. Die zit nu bij de AVRO.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Beau en Reinout, exit Dooske.
Goede actie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dooske is er sws niet meer bij, gok ik. Die zit nu bij de AVRO.
Er zijn toch 8 jongens door?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:48 schreef Christine het volgende:
Anno lijkt op Justin Timberlake.
En de vijf boys die door waren, dat wordt de band (had ik ook van te voren goed gegokt!)
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goede actie.
Beau en Reinout it is.. Waar Dooske alleen kon kwelen over trotse ouders, maakt Beau kandidaten gewoon homo.
.
En jij bent het vriendje van Bobby?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dit is Bobby, die valt op meisje én op jongetjes.
Ik denk idd ROman...quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:13 schreef NiNi het volgende:
Roman en die andere die bij de afvallers stond. Marijn?
Die gaan volgende week zeker weg.
Die kleding was niet zo leuk nee, maar voor de rest vond ik hem wel een hoog knuffelgehalte hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
met dat rare shirt en broek zag hij eruit als 2Face van Batman...
Open? Hij hoorde volgens mij de helft niet van wat er gezegd werd en volgens mij vond ie het ook niet echt tof dat er nu een paar honderdduizend mensen weten dat ie bi is..quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bobby was er zelf heel open over.. vond k wel tof van m!
Leon was zwaar te overtuigd van zn eigen talent....
Ja! Viel mij ook zo op! Beetje wittige glans ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind die Bobby meer een kapperstype, hij leek wel een soort reincarnatie van die kapper Mari. En het leek ook of hij lichtroze lippenstift ophad
Ik heb m gesproken na afloop en hij vond t totaal geen probleem.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:08 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Open? Hij hoorde volgens mij de helft niet van wat er gezegd werd en volgens mij vond ie het ook niet echt tof dat er nu een paar honderdduizend mensen weten dat ie bi is..
Ik bedoel de vijf jongens die het eerst door mochten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zijn toch 8 jongens door?
Huh? wie is Robert dan?quote:Op maandag 1 november 2004 10:48 schreef miesjuh het volgende:
Voor mij is de boyband al gemaakt: Nils, Robert, Eshan, José en Anno!
Zij kunnen gewoon het beste zingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |