haaai girls...
ME IS HOME... ahh wat ben ik blij zeg..
allereerst xanthe, ontzettend bedankt dat je het best onduidelijke berichtje toch nog goed heb kunnen verwoorden.. en dat je het heb willen posten.
![]()
en iedereen bedankt voor de lieve berichtjes..
![]()
ik zal even kort uitleggen hoe het precies is gegaan.. na urine te hadden afgegeven, hadden ze met een echo gekeken..daarna moest ik even wachten want ze moesten overleggen *toen dacht ik al van gaat lekker zo* kwamen ze later terug.. dat er opnieuw een echo gedaan moest worden met een andere gyn.
Ze besloten om met een eendenbek te kijken (er waren 2 gyn en 1 co-as) en namen ze een kweekje af (ik had nooit gedacht dat dat zo'n pijn zou doen) het was een hele lieve gyn die dat deed.. en vond het echt verschikkelijk om me pijn te doen (ik hoor het m nog zeggen haha " sorry darling") na wat gebel en overleg bleek dus dat er een restje was achtergebleven in baarmoeder wat geinfecteerd was.. dat was de pijn die het verklaarde. en ik werd meteen opgenomen (erg fijn als er niemand bij je is.. je vriend op werk en ouders ook voor mij dat moment in verweghistan)
maar voor ik werd opgenomen werd er eerst overlegd waar ik moest liggen want ze hadden bedden tekort.. ,dus dat was ook nog eens een gestress, toen werd er uiteindelijk besloten dat ik op een afdeling kwam te liggen waar voornamelijk ouderen liggen die zeg maar wat aan het bloedvatstelsel mankeren. maar ik kwam op een kamer te liggen (soort van dagafdeling voor patienten die voor hun ogen komen) maar er waren geen patienten,dus was helemaal alleen.. en supergrote kamer met nog 5 lege bedden, dat was wel lekker..
al snel infuus werd aangelegd met antibiotica en zoutnogwat
![]()
en na een uur ofzo mocht ik naar beneden , de gyns stonden er dit keer wel op dat er een echo werd gemaakt na de curretage voor eventueel wat resten.. om weer een curretage of gekke dingen te voorkomen,
nou daar gingen we dan weer.. onder narcose.. deze keer veel prettiger (niet huilend in,maar wel huilend uit, was wel snel rustig) ze vroegen nog aan me is er iemand die boven op je wacht.. waar ik huilend op reageerde "nee" (want vriend kon helaas niet weg, en ouders had ik ook gezegd dat ze niet hoefde te komen aangezien ze dan toch eindje moesten rijden en ze eigenlijk ook moesten werken)
maar boven aangekomen zag ik ineens mijn ouders zitten.. ohhh wat was ik blij zeg.. kon eindelijk een beetje bijkomen met iemand om me heen..
maar snel kreeg ik ontzettend pijn in mijn blaas.. ik kreeg weer het zelfde probleem, kon dus niet urineren.. ze hebben toen dit keer wel een catheter aangebracht ,omdat een po niet lukte en ik kon echt niet lopen.. wat luchtte dat op
![]()
ik kreeg ook weer een zakje antibiotica, verder werd er nog heel vaak bloeddruk gemeten en temp.
en het was nu lekker uitrusten.. eigenlijk wilde ik alleen maar naar huis.. maar moest helaas een nachtje blijven :'(
gelukkig had ik wel een telefoon, tv en boekjes gekregen, dus echt vervelen deed ik niet.. maar ik wilde gewoon bij mijn mannetje en poesjes zijn..
snacht's heb ik wel lekker doorgeslapen tot half 4.. en ineens schok ik echt me het ^%^$^$ was dus de nachtverpleger.. ik dacht dat het een spook was.. *hij kon er gelukkig nog wel om lachen geloof ik* daarna heb ik niet meer geslapen ,ik kreeg steeds nachtmerries.. waardoor ik wakker schok. dus sindsdien half geslapen half wakker.. 8 uur ontbijt.. etc.. nog aantal controles.. en smiddag's lekker naar huis
ik vond de verzorging echt toppie
![]()
in het ziekenhuis en vond het heerlijk dat ik zo'n hele grote kamer voor me eentje had, was dus aardig in de watten gelegd.
ik heb nog wel erg last van hoofpijn al vanaf gisteravond.. en beetje short term memorie lost.. ik vergeet heel snel dingetjes wat mij is gezegd of wat ik heb gedaan.. is nog van de narcose, dus hoop dat het snel over is.
nou een kort verhaal is toch weel lang geworden.. maar hoop dat het een beetje duidelijk is
ik ga lekker van de comp ff af en niks doen. het is nog allemaal beetje gevoelig..dus moet nog ff rusten.
iedereen een dikke knuf
![]()
liefs shir