Dat dachten ze bij mij ook Martineke, maar mijn gevoel had gelijk en hij lag dus met beide benen naar beneden waardoor de gyn dacht dat het het nekje was wat ze voelde. Krijg jij nog een echo? Want dan weet je het zekerquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:20 schreef Martineke het volgende:
mooie echo hoor Githa, om helemaal verliefd op te worden he
bij mij voel ik altijd beweging aan de onderkant en linkerkant van mijn buik, dacht dat dat kind met koppie omhoog lag, mooi nietkind lag bij de vk gewoon met koppie naar beneden en ik voelde t nog steeds
t zijn dus waarschijnlijk de armpjes die me slaan ipv de beentjes (of zo?)
en het regent hier nog steeds pff... en ik wil zo graag naar de hema, kijken naar de rompertjes e.d. die in de aanbieding zijn!
Ik was melig en blijkbaar ook nog niet wakkerquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
En ik me maar af vragen waarom 'alarm'?
Het is nog vroeg.
En ik heb even het zinnetje over topic 110 weggehaald.
112 >> alarm(nummer)quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:49 schreef bixister het volgende:
ik snap 't alarm ook niet. en 't is allang niet meer vroeg!
Hahahahaha nu snap ik hetquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
112 >> alarm(nummer)
Toch?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:56 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahahaha nu snap ik het
ja hier ook, ligt helemaal dubbel geklapt. alleen de vlos ging voelen en ze voelde onder het koppie en bovenaan een paar billen en ze d acht aan de rechterkant de beentjes te voelenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:47 schreef Ladybos het volgende:
Githa prachtige echo weer ! Leuk he om je kindje te bekijken![]()
Martineke, ik voel op precies dezelfde plek de schopjes, maar bij ons ligt ze helemaal dubbelgevouwen, dus de voetjes liggen op dezelfde plek als het hoofdje en de handjes. Dus het kan best dat je toch de shopjes voelt op de plek van het hoofdje.
Ik lees het nu in je onderschrift jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:10 schreef Martineke het volgende:
[..]
ja hier ook, ligt helemaal dubbel geklapt. alleen de vlos ging voelen en ze voelde onder het koppie en bovenaan een paar billen en ze d acht aan de rechterkant de beentjes te voelendat vond ik al wel raar want ik voel alles aan de linkerkant zo ong
maar dat kon ze ook fout hebbe zei ze.
maae onze echo is alweer bijna 5 weken geleden dus dat kind kan best anders zijn gaan liggen natuurlijk.
Anitra over 2 1/2 week krijg ik de next echo alweeren tevens ook de laatste als alles goed blijft gaan dan
Ja hoor zal ff 112 bellen en de brandweer sturenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Xanthe kun je ons voor de zekerheid ff 'uit de brand' helpen
nou iddquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:19 schreef Martineke het volgende:
waar ik indd ook erg benieuwd naar ben is hoe het gaat met Suzanna???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |