quote:Dames, geniet maar ff van de rust. In Januari en Februari is het weer F5'en geblazen . . .
Wat is er mis met mijn originele titel ??quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:26 schreef Lois het volgende:
Even de titel aangepast, zo is dit topic in 1 oogopslag in de ATlijst te herkennen.
Sorryquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:49 schreef Xanthe het volgende:
TC hou us op met dat zenuwachtige getik met je voet , ik kan niet slapen![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:18 schreef snakelady het volgende:
Hier gaat het wat minder, de oma van Remco (mijn man) is overleden, druk met familiezaken bezig dus.
Wat ik wel heel lief vind en even met jullie wilde delen is dat op de begrafenis Donderdag alle kleinkinderen een rode roos neerleggen en ik mag ook een witte roos neerleggen voor het frutselke in mijn buik, dat zou haar eerste achterkleinkind worden en daar was ze ook heel blij mee.
Ik kon mijn tranen echt niet meer bedwingen toen ze me dat vroegen.
ah gossie :'( gecondoleerd, ook voor remco natuurlijk. wat een mooi gebaar is dat van die rozen, en ook witte roos voor achterkleinkindje, erg mooi :'(quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:18 schreef snakelady het volgende:
knip..
Dus de ravage is een mindere ravage geworden ??quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:31 schreef Xanthe het volgende:
Martineke het huisje bevalt prima! Heb hier aardig naar mijn zin.
Ben vanmorgen maar eens begonnen met dozen met kleding uit te pakken , maar dat ben ik nu even zat.
Al waren het maar 6 dozen die ik in de kast heb in geruimd , er zit veel kleding bij dat opnieuw moet worden opgevouwen en daarom laat ik de laatste 2 dozen lekker even voor wat het is.
Mijn rug begint ervan zeer te doen omdat ik alles op het bed moest opvouwen en het bed eigenlijk te laag staat hiervoor.
En ik zit nu even met mijn laptoppie (die ik van Jeroen heb gekregen omdat ik niet meer goed achter de gewone pc kon zitten omdat buikkie zo hard groeit) op bed en ga zo ff een uurtje plat.
Wat lief van je Luchtbelliequote:Op maandag 18 oktober 2004 11:20 schreef Luchtbel het volgende:
LadyBos, het is vandaag heerlijk weer om terug te komen van vakantieWelkom terug
![]()
Je bent hier van harte welkom hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:39 schreef dutchie het volgende:
*melancholische zucht*
Ik heb heimwee naar dit topic.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:39 schreef dutchie het volgende:
*melancholische zucht*
Ik heb heimwee naar dit topic.![]()
![]()
Ja hoor, ik doe echt niet meer dan dat ik kan op een dag, maar soms word ik ook wel een beetje kriegel van het achterstallige werk hier... En ook tegenover Chiara voel ik me wel eens lullig, dat ik moe ben en geen zin heb om te fietsen, wandelen ofzo. Aan de andere kant vindt ze het ook heerlijk om samen een dutje te doen, of een uur samen in bad te relaxen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:52 schreef phluphy het volgende:
Melonovy doe je een beetje rustig aan? Tuurlijk gaat de verzorging van je gezinnetje gewoon door, maar al dat huishoudelijk werk kan toch ook in etappes? Succes![]()
jah vind zo zeikerig over komen als ik zeg dat het wat minder gaatquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:31 schreef Xanthe het volgende:
Girly hoe is ie nu met je?
Je komt echt niet zeikerig over hoor! Ik heb zelf nooit een miskraam gehad en kan me dus eigenlijk amper voorstellen hoe zoiets moet zijn. Het lijkt me heel erg moeilijk in elk geval, zeker als het ook nog niet allemaal uit zichzelf 'op gang' komt. En dan je vrienden die er helemaal niet voor je zijn als je ze juist zo hard nodig hebt. Lijkt me niet meer dan logisch dat je je dan op z'n zachtst gezegd klote voelt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:43 schreef Girly het volgende:
ik heb het gewoon echt gehad met alles..![]()
*zucht diep*quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:43 schreef Girly het volgende:
[..]
jah vind zo zeikerig over komen als ik zeg dat het wat minder gaat![]()
Jep , maar tis missc hien vast een goede les voor wat ik straks aan ravages kan verwachten met een kleintjequote:Op maandag 18 oktober 2004 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus de ravage is een mindere ravage geworden ??![]()
Welterusten voor straks . . .
zo is dat hier ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:02 schreef Xanthe het volgende:
Tex het klinkt mij ook als een broodje aap verhaal in de oren.
Wij hebben een paar weken terug de kleine erkend en het enige dat we straks nog moeten om samen ook zeggenschap te krijgen is een formulier invullen en een aatal copie´s van een paar dokumenten erbij doen (uitreksel uit bevolkings register ofzo en geboorte uittreksel) en dat dan samen inleveren bij het kantongerecht.
En erkenning kan ook gedaan worden door iemand die niet echt de vader is , denk aan stellen die door donorzaad zijn zwanger geworden of stellen waarvan de man bedrogen is en de vrouw niets verteld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |