abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2004 @ 00:26:07 #1
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_22831959
Ik zat vandaag te praten met een vriend over paranormale zaken: geesten enzo...
En toen kwam hij met het verhaal dat hij een keer op zijn kamer zat en plotseling merkte hij iets op vanuit zijn ooghoeken.
Hij keek zijn kamer uit, richting de trap. En toen zag hij een zwarte gedaante de trap af lopen. Hij zag echter alleen het gedeelte boven zijn neus, en zag hem langzaam de trap af lopen.

Vervolgens vertelde hij dit verhaal aan zijn moeder. Toen bleek dat zij, een tante, een nicht en zijn oma ook dezelfde gedaante hadden gezien in hun leven. De oma vertelde vervolgens over de gedaante die zij gezien had nadat haar man (zijn opa dus) was overleden. "Het" stond in de deuropening gewoon te staan. De oma beschreef het als een zwarte gedaante met een cape om zijn gezicht, waardoor je zijn gezicht niet kon zien.

Weet iemand wat dit betekent ? Of heeft iemand iets dergelijks meegemaakt ?
pi_22832169
maybe sandeman?

http://www.sandeman.com/
pi_22832197
Staat er nu toevallig ook een levensgrote "Z" op je muur?
pi_22832222
OMG, wat eng. Tenminste dat lijkt mij zo. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, gelukkig. Wel een gevoel dat ik niet alleen ben soms, maar ik ervaar dat zelden als bedreigend.

Echt iets zien, is me nog nooit gebeurd . Al ken ik wel verhalen van anderen die iets vreemds zagen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 24 oktober 2004 @ 00:38:05 #5
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_22832247
Hmm... Het is niet echt zo een zorro-figur met een hoed. Hij is helemaal in het zwart gekleed, en heeft zeg maar een soort van gordijn voor zijn hoofd...
Toch bedankt
  zondag 24 oktober 2004 @ 00:38:10 #6
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22832251
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:35 schreef Croupouque het volgende:
Haha ik dacht precies hetzelfde toen ik de TT zag

edit: Klinkt wel freaky trouwens..ik zou me rot schrikken.
pi_22832258
Ik ken iemand die een zwarte gedaante gezien heeft, en toen ze met haar ogen knipperde vaagde hij zo weg. Ook zegt zij eens in een tent een grote groep jongens gezien te hebben (dit was in Frankrijk), en later bij haar op haar eigen bed thuis ook nog eens.

Ik vind dit soort dingen altijd maar raar en ongeloofwaardig, maar haar geloof ik wel (want het is niet iemand die het zou verzinnen).
pi_22832826
Is er nog iets specifieks aan vooraf gegaan ofzo, voordat hij dat figuur zag?
en met de rest van de familie?
  Moderator zondag 24 oktober 2004 @ 01:10:12 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_22832885
Was het een neger?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_22833069
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 01:10 schreef Gert het volgende:
Was het een neger?
ga efe ergens anders de leukste thuis uithangen
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:21:22 #11
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_22833111
Had hij toevallig nog een agrarisch stuk gereedschap bij zich?

bijv. lieshout of zeis.
More corn!!!
pi_22833218
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 01:21 schreef Dr_Weird het volgende:
Had hij toevallig nog een agrarisch stuk gereedschap bij zich?

bijv. lieshout of zeis.
Daar dacht ik ook meteen aan toen ik de TT las

[ Bericht 0% gewijzigd door Cerbie op 24-10-2004 01:28:09 (tvp) ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:34:38 #13
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_22833350
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:34 schreef JoZzephus het volgende:
maybe sandeman?
Ssssst..........
Da's geheim !
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:37:05 #15
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_22833391
Ik heb geen idee wat eraan vooraf is gegaan.
Ik denk dat het iets met de dood van zijn opa te maken heeft. Want al die personen die het gezien hebben, waren close met die man. Sindsdien heeft niemand het ooit nog gezien trouwens, maar ik dacht van misschien kent iemand deze verhalen, ik vraag het gewoon.
En voor de grappige gasten hier: Nee het was geen zorro, nee het is geen afrikaan en nee het is geen Magere Hein
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:40:23 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_22833429
ik denk dat het de gedaante van de dood is
Niet meer actief op Fok!
pi_22833430
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 01:37 schreef shady1983 het volgende:
Ik heb geen idee wat eraan vooraf is gegaan.
Ik denk dat het iets met de dood van zijn opa te maken heeft. Want al die personen die het gezien hebben, waren close met die man. Sindsdien heeft niemand het ooit nog gezien trouwens, maar ik dacht van misschien kent iemand deze verhalen, ik vraag het gewoon.
En voor de grappige gasten hier: Nee het was geen zorro, nee het is geen afrikaan en nee het is geen Magere Hein
Ik woon op een plek waar op de weilanden erachter al meer dan 20 skeletten van duitsers zijn gevonden uit wo2 en ik heb nooit geesten of andere verschijningen gezien..
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:41:22 #18
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_22833448
zoiets soms?
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:47:04 #19
84524 Morwen
I got life
pi_22833522
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 01:40 schreef Viking84 het volgende:
ik denk dat het de gedaante van de dood is
Nope, geen magere Hein, zei ie al
Only Human
pi_22833732
Mijn oma woont in een vrijstaande villa, samen met mijn opa en tante in brabant. Nu zag mijn oma laatst een victoriaans (van die grote jurken e.d. je kent het wel) in het wit gekleed meisje vanuit de gang naar de badkamer lopen, heel rustig, het duurde zelfs een paar minuten voordat dit meisje verdween in de badkamer. Het verhaal wat mijn oma vertelde leek erg op een 'geestverschijning' en ze durfde het in eerste instantie niet aan mijn opa en tante te vertellen, omdat ze bang was dat ze hun overstuur zou maken met het verhaal. Een week of wat later verteld mijn tante precies hetzelfde verhaal aan mijn moeder (zonder dat ze met mijn oma hierover heeft gesproken, omdat ze bang zou zijn dat mijn oma het niet zou geloven oid). Tot voor kort geloofde ik dit soort verhalen nooit, maar mijn oma en tante konden dit 'meisje' zo goed omschrijven dat ik zeker anders ben gaan denken over geesten en verschijningen op dit soort manieren........... wha, ik krijg gewoon weer kippenvel nu ik dit zit te typen.....
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:59:21 #21
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_22833733
Kweenie waarom maar ik heb ineens heel veel zin om The Mothman Prophecies te kijken...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_22834229
hmmm leuk topic erg interesant en soms ook grappig wat de TS mee heeft gemaakt heb ik nooit gehad gelukkig wel het idee dat er iemand naar je kijkt of in je ooghoek dat je denkt iets te zien.
blijft allemaal vaag dit ''geesten'' gedoe
Narf!
  zondag 24 oktober 2004 @ 02:38:13 #23
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_22834243
misschien een "gedaante" van "de dood"?
  zondag 24 oktober 2004 @ 02:55:21 #24
65918 IBAZ
broeinest
pi_22834462
was het de hutkoffer die dol is op het lekbier van de gebarsten/gelijmde trom?
  zondag 24 oktober 2004 @ 03:16:57 #25
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_22834691
argh ik haat dit soort verhaal krijg er zelf altijd de kriebels van.
het heeft mijn interesse maar toch hoop ik het nooit mee te maken
pi_22835404
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:35 schreef Croupouque het volgende:
HAHAHAHAHA Heerlijk die droge humor.
pi_22835495
Maargoed, alle gekheid even op een stokje.

Ik geloof er zelf niet zo heel erg in, al heb ik mijn portie "onverklaarbare verschijning" al meer als genoeg gehad. Mijn bed staat tegen de verwarming aan, swinters lekker warm. Ik wordt anderhalf jaar geleden midden in de nacht wakker van een stereo die aan staat, ik denk wat is dit nou?! Ik draai me om en ik zie een jongetje bij m'n stereo staan, hij drukt alle radio-geheugen knoppen een voor een in. Ik hoor de radiozenders langsgaan, 538, NoordzeeFM etc... hoor de Dj's praten en de muziek spelen. Dit duurt een tijdje en ik begin te beseffen dat ik me in een hele vreemde situatie bevind en niet goed weet wat ik moet doen. Ik zeg hardop: Sorry?, het jongetje stopt nu met drukken en draait zich in 1 ruk om en kijkt me recht aan. Op dit moment voel ik me hele lichaam verkrampen, tegelijkertijd loopt het jongetje voorlangs mijn bed mijn kamer uit (dwars door m'n deur overigens).

Ik draai me weer om en klamp me vast aan m'n verwarming, compleet verstijfd van angst... Het rare is dat ik op een gegeven moment het idee heb dat ik voor een 2e keer wakker wordt. Wat NOG vreemder is, is dat ik tijdens die conclusie met 2 handen m'n verwarming vast hield. (ik was dus met mijn volle bewustzijn aanwezig nu, in tegenstelling tot eerder wat ik best eens gedroomd zou kunnen hebben... maar, waarom wordt je dan wakker met 2 handen vastgeklampt aan je verwarming???).

Maargoed, raar dus. Tot ik echt met mijn volle bewustzijn iets dusdanig meemaak zal ik zeggen dat ik er 100% in geloof.
pi_22835836
Ja, onlangs nog, maar hecht er geen waarde aan.

Werd wakker, en zie de deur van mijn slaapkamer dichtgaan...best apart, als je alleen woont....
Mijn honden, die al wakker worden van muis-getrippel, ronken lekker door.
Deurklink bewoog niet, ventilator boven bed hoorde ik zachtjes zoefen, en voor de rest geheel geluidloos.

Zal wel een droom geweest zijn denk ik dan maar, totdat later het volgende gebeurde...

Gewoon overdag, honden slaan aan, ik sta er vlak bij, buiten het huis.
Ze grommen en trekken hun lippen op, terwijl de staarten tussen achterpoten opgeborgen is, ze grommen beide naar hetzelfde punt vanuit terwijl ze vanuit verschillende richtingen kwamen aangelopen.
Ik loop naar het punt toe, de honden, die zelfs een poes nog dood zouden likken omdat ze a-aggressief zijn, worden helemaal hysterisch.
Hoe ik ook riep, ze vertikten het te komen.
Pas later op de dag (gedurende een tijd liepen ze er letterlijk met een bocht omheen, zelfs wanneer de kortste weg gewoon langs dat punt voerde) durfden ze weer op dat punt te komen, al ging de staart van vrolijk zwaaiend subiet weer tussen hun achterpoten...

Maar ja...met een baas als ik, zijn die honden van mij allicht ook gek, denk ik dan maar.

Iemand zei ooit eens dat die een geest achter mij zag staan, die persoon omschreef hem, leek verdacht veel op mijn vader die al lang dood is.
Ik heb die persoon zo ongeloofelijk keihard uitgelachen, dat ik nooit meer contact met hem gehad heb, was misschien onterecht, maar kom op zeg..... 'even realistisch blijven' zeg ik dan maar.
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
  zondag 24 oktober 2004 @ 12:37:08 #29
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22838370
Geen idee of het geest is die banden heeft met de familie of familie lid is geweest. Sommige beweren dat je een deel van het geheugen erfelijk is (om reincarnatie verhalen te verklaren) dus mss is het een familieherinnering zeg maar.

Aan de andere kant hoorde ik van iemand dat ie op een kruispunt een meisje oppikte achterop zijn fiets omdat deze een lift vroeg en na een tijdje achterop te hebben gezeten draaide hij zich om en was ze weg. Blijkbaar heeft ie het niet aan het gewicht gemerkt.

Rare is wel dat hij op verzoek van iemand naar de politie is gegaan en die konden een foto laten zien van iemand die op het kruispunt verongelukt was en die er hetzelfde uitzag. "Er kwamen wel vaker mensen met dat verhaal binnen namelijk". Geen idee of het waar. Moeilijk te geloven maar wie weet.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 24 oktober 2004 @ 12:50:59 #30
21157 sioux_
lost in space
pi_22838632
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 03:16 schreef succubus het volgende:
het heeft mijn interesse
dat zien we aan je nickname
  zondag 24 oktober 2004 @ 12:59:26 #31
21157 sioux_
lost in space
pi_22838810
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 05:55 schreef Argenta het volgende:
een heel verhaal
om dat eerste zou ik me niet druk maken. als het echt iets was, waren je honden wel wakker geworden. dieren hebben volgens de verhalen een veel betere ESP dus die zouden dat direct oppikken.

dat tweede is wel onwijs eng. ik zou echt volop flippen als mij dat zou overkomen

En Timen, ook een mooi verhaal. damn.
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:08:46 #32
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_22840439
Was het Darth Vader?
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:16:14 #33
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_22840589
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 14:08 schreef DemonRage het volgende:
Was het Darth Vader?
[afbeelding]
Whahaha, die kenden we nog niet whahahahaha
pi_22840675
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:34 schreef JoZzephus het volgende:
maybe sandeman?

http://www.sandeman.com/

Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:52:44 #35
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_22841376
Hmm... Even ter verduidelijking: batman, robin, sandeman en darth vader hebben geen cape om hun hoofd... dus het lijkt me sterk dat het één van hun was :S
pi_22841503
Ik heb het ook wel eens gezien, kwam ook 's nachts door de deuropening, heel vaag. Heb vriendelijk gevraagd of hij weg wou gaan en dat werkte. Nooit meer last van gehad.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:00:33 #37
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_22853227
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 14:52 schreef shady1983 het volgende:
Hmm... Even ter verduidelijking: batman, robin, sandeman en darth vader hebben geen cape om hun hoofd... dus het lijkt me sterk dat het één van hun was :S
Oke oke... dan was het een gesluierde non.

Maar ff over de Dood zelf. Dat witte schedel is dus niet te zien... da's puur sensatie:

Hij had er ook nog altijd zo uit kunnen zien:
pi_22853295
Ringwraith!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_22855336
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:03 schreef milagro het volgende:
Ringwraith!
wattuh?
pi_22855353
oja lotr, die dingen op zwarte paarden
pi_22855548
Ik moet vaker in Truth komen
Heerlijk die verhalen

Heb dit zelf eigenlijk nooit mee gemaakt....
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  maandag 25 oktober 2004 @ 00:38:31 #42
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_22855827
Naja ik heb ongeveer ook zo'n verhaal.
Mijn familie is christelijk en totaal niet bijgelovig, dus geen types die van die verhaaltjes gaan verzinnen . Anyway, op de trouwdag van me oudste tante zag me tante een hindoestaanse vrouw met zo'n stip op haar voorhoofd die haar een tijdje aanstaren. Dit vond ze heel raar aangezien ze haar niet uitgenodigd had. Maar later dacht ze er niet meer aan.
Toen ging me middelste tante trouwen, en ja hoor je raad het al. Ook die zag dus zo'n vrouw haar aanstaren op een gegeven moment op haar trouwdag. Dit vertelde ze dus later aan me andere tante en dit hoorde ik dus later van me nichtje. Maar me moeder (3 zussen) heeft dit niet meegemaakt... wat zou het betekenen? ;-)
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_22866973
een burka?
een koe zegt boe
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:58:39 #44
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_22885483
Waarom zijn er altijd van die mensen die het nodig denken te vinden door met een onzin reactie te komen? Er is een heel mooi topic genaamd 'Onzin voor het Leven'. Ga daar lekker zitten...

Snap niet dat een Mod dit niet duidelijk maakt...?!?!
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
pi_22899740
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 12:37 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee of het geest is die banden heeft met de familie of familie lid is geweest. Sommige beweren dat je een deel van het geheugen erfelijk is (om reincarnatie verhalen te verklaren) dus mss is het een familieherinnering zeg maar.

Aan de andere kant hoorde ik van iemand dat ie op een kruispunt een meisje oppikte achterop zijn fiets omdat deze een lift vroeg en na een tijdje achterop te hebben gezeten draaide hij zich om en was ze weg. Blijkbaar heeft ie het niet aan het gewicht gemerkt.

Rare is wel dat hij op verzoek van iemand naar de politie is gegaan en die konden een foto laten zien van iemand die op het kruispunt verongelukt was en die er hetzelfde uitzag. "Er kwamen wel vaker mensen met dat verhaal binnen namelijk". Geen idee of het waar. Moeilijk te geloven maar wie weet.
Ik woon vlakbij het Noorderplantsoen in groningen, daar schijnen al 4 mensen een meisje in nachtjapon achter op de fiets opgepikt te hebben, nadat ze in paniek zou hebben gevraagd om een lift omdat ze achterna werd gezeten, als ze vervolgens even later weer achterom kijken, zit ze er niet meer. Omdat ze naar de politie gaan met het verhaal, weet die hen te vertellen dat ze niet de eerste zijn en dat er ooit iemand in de buurt vermoord is.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:50:23 #46
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_22900715
Ik hoop dat ik nooit zoiets hoef mee te maken..
Lijkt me doodeng!
pi_22907611
Zulke verhalen interesseren mij altijd mateloos, ik wil er meer over weten!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:00:28 #48
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_22913448
Nou okee, als we dan toch bezig zijn:

Een vrouw ligt in het ziekenhuis. Plotseling voelt ze zich heel erg ongemakkelijk en ze voelt een aanwezigheid in haar kamer. Haar gevoel zegt haar dat er een slechte geest in de kamer is.
Ze besluit om de bijbel te pakken en erin te lezen. Na 10 minuten krijgt ze plotseling een keiharde klap op haar hoofd... Ze begint te bidden en voelt zich daarna stukken beter...

Schijnt ook waargebeurd te zijn...
pi_22914945
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 01:19 schreef arnout109 het volgende:

[..]

ga efe ergens anders de leukste thuis uithangen

jah of de topicstarter mag ergens anders de leukste thuis gaan uithangen hahhahaha die grapjas beschrijft precies de grim reaper
en dat figuur is gebasseerd op mensenlijke gedachtes over de dood.
Als er al zoiets zou bestaan is de dood zou dat volgens mij eerder eruitzien als bv een een doorzichtig vierkant bestaande uit weet ik veel .......

jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
pi_22915138
quote:

jah klopt heb dat verhaal weles gehoord maar wat zou er gebeuren als je dat meisje weigerde achterop te springen het lijkt een soort test als je dat verhaal zo leest......
kijken of ze nu wel kan ontkomen aan haar noodlot.............
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 17:48:06 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22917559
Het was Darkwing Duck.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 23:27:39 #52
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_22922804
Laten we lekker link gaan doen
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 00:19:32 #53
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_22924175
Om het te zeggen dat het Magere Hein is zou onzin zijn....
Ik denk dat het wel een lang overleden familielid zal zijn die de gestorvenen in de familie begeleidt...
Era Vulgaris
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:24:24 #54
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_22935004
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:19 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik denk dat het wel een lang overleden familielid zal zijn die de gestorvenen in de familie begeleidt...
Okee kan... maar waarom zien de nabestaanden hem dan ook ?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:31:32 #55
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22935163
Bij Jambers (je weet wel die psycholoog belg) was een keer een vrouw die een zwart gedaante op een kruispunt zag (volgens mij zat ze zelf in de auto) wat wel iets weg had van de bovenstaande beschrijving. Zij voelde het aan als slecht (ding was ook zwart dus das niet onlogisch). Zij redeneerde dat als er zoiets bestond er ook goede geesten moesten bestaan en er meer was.

Verder zag ik een keer een programma over geesten waarbij zo'n zwart gedaante aan een moeder vertelde dat het niet anders kon net nadat (of net voordat weet ik eigenlijk niet meer ) ze haar kind vond die op zijn slaapkamer overleden was. (ik meen wiegedood maar kan er compleet naast zitten)
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22939791
ik heb ook een keer wat gezien, ik werd wakker en weet zeker dat ik wakker was en keek omhoog en zag ineens iets in de lucht hangen, ik schrok zo was helemaal van slag, me ouders zulllen wel gedacht hebben wat heeft die gek
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 02:02:46 #57
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_22948689
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:14 schreef afraidtech het volgende:
ik heb ook een keer wat gezien, ik werd wakker en weet zeker dat ik wakker was en keek omhoog en zag ineens iets in de lucht hangen, ik schrok zo was helemaal van slag, me ouders zulllen wel gedacht hebben wat heeft die gek
Misschien sliep je nog ?
Era Vulgaris
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 02:37:35 #58
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_22948967
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 02:02 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Misschien sliep je nog ?
Misschien sliep ie niet ?
En dat maakt de zaak dus een stuk interessanter... Bij alle onverklaarbare dingen die er gebeuren zijn er altijd wel gasten die zeggen: Misschien was het zo, misschien was het dit... Hou er dan ook rekening mee dat het misschien niet zo is...
pi_22949132
"Twee keer" wakker worden heb ik ook enkele keren meegemaakt. En ik kan je vertellen, daar schrik je van :-P
Je wordt wakker, gaat naar beneden om een kopje koffie te zetten, alles lijkt te kloppen, totdat er opeens weet ik veel wat voor gedaantes door je huis rondlopen. Je weet niet dat je droomt (zoals in dromen meestal wel het geval is) en van het een op het andere moment wordt je écht wakker, alles is hetzelfde als in de droom (tijd, weerssituatie), alleen loopt er niets raars door je huis rond...scary!
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 03:16:37 #60
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_22949175

zal et niet meer doen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_22949182
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 03:16 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]

zal et niet meer doen
Een spook! IEEEEK!
Back in business.
pi_22949207
Lang geleden ongeveer 10 jaar heb ik ook eens iets bjizonders angstig mee gemaakt, toen ik ging slapen dat was toens rond een uur of 22:30 begon ik van alles te horen en fluisteren in mijn kamer en plotseling werd er langzaam aan mijn dekens getrokken ik voelde ze zo van me weg glijden ik hield mijn dekens althans goed vast ik kan jullie vertellen dat ik op dat ogenblik helemaal verstijft was van angst en dit heb ik 3 nachten achter elkaar voor gehad als ik er nu aan terug denk krijg ik er nog steeds kippevel van.

Ter informatie ik woonde alleen en was niet onder invloed dat kan ik jullie bevestigen.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_22949463
Het enige zinnige wat ik kan zeggen is: Leef zoals jij vind dat je moet leven. Ik heb periodes in mijn leven gehad dat ik me liet lijden door angst, macht en alles wat ik NIET ben. Probeer jezelf te zijn pas dan hebben al die donkere figuren (wel of niet tastbaar) geen vat op jou, ook niet in dromen.......echt niet. Wees sterk met alles wat je in je hebt (dus alles, ook je zwakheden zogenaamd), wees jezelf en niks kan je kwetsen.........echt niet. Grijp terug op je kern, dat wat er altijd is, dat is onkwetsbaar.......moeilijk misschien, maar wel dat wat er altijd is en zal zijn.

Je kern, dat wat nooit verandert. Voor mij is dat liefde, misschien wel het meest kwetsbaar maar juist daardoor ook het sterkste wat er is. O, fijn, ik ga nu op invoeren drukken en ik heb nu al spijt
Only Human
pi_22952438
ik heb het hier op mijn werk ook. zelfde omschrijving als de ts trouwens.. scary
er is hier op mijn werk 1 kamer waar ik me nooit lekker voel. altijd net iets kouder als de rest van het pand, er komen soms geluiden vandaan, soms voetstappen (en ik zit alleen daar!) en je voelt altijd aanwezigheid van iets anders.
had het er pas over met mijn vriendin in de auto en toen zag ik die kamer voor me met een zwarte gedaante van +- 2 meter lang . mijn adem stokte op dat moment en had het echt heel erg benauwd. onbewust heb ik dat volgens mij gezien daar.
hele enge ervaring was dat iig.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 13:12:14 #65
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22952541
Jaren geleden sliep ik in een hotel in mexico.
Ik werd snachts ineens wakker.
Aan het voeteneind zag ik in de schemer twee handen.
Ik riep, Kom te voorschijn, jij schurk!
niets gebeurde...
Ik riep kom te voorschijn, laat je laffe kop zien, want anders paf ik je vingers er af..
Niets gebeurde, behalve een siddering
Ik pakte mijn pistool wat ik op mijn nachtkastje had liggen en schoot in één van de handen..
PANG
Bloedgespetter.
Sindsdien loop ik mank
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22954248
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaren geleden sliep ik in een hotel in mexico.
Ik werd snachts ineens wakker.
Aan het voeteneind zag ik in de schemer twee handen.
Ik riep, Kom te voorschijn, jij schurk!
niets gebeurde...
Ik riep kom te voorschijn, laat je laffe kop zien, want anders paf ik je vingers er af..
Niets gebeurde, behalve een siddering
Ik pakte mijn pistool wat ik op mijn nachtkastje had liggen en schoot in één van de handen..
PANG
Bloedgespetter.
Sindsdien loop ik mank
Je moet ook niet de worm uit de tequila fles opeten
pi_22954841
ik vind dit echt CRAP!!
"Pap, ik ben homofiel........"
"nu niet jongen, ik heb hoofdpijn........."
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 16:02:07 #68
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22955357
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:30 schreef super_man het volgende:
ik vind dit echt CRAP!!
Wat precies? De oorzaak die eraan gehangen wordt of geloof je de ervaring zelf niet?
pi_22967859
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:19 schreef Vassili_Z het volgende:
Nee jouw verklaring is net zo 'zinnig'.
  zondag 31 oktober 2004 @ 23:21:50 #70
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_22987610
wie weet is dat gedoe over georgia lass helemaal niet zo raar.
Het gaat daar om een meisje dat in een zwarte cape als TS beschrijft mensen zeg maar hun ziel weghaalt zodat ze ongeschonden naar de hemel ofzo kunnen.
Mensen schijnen dan alleen de cape te zien en niet de persoon zelf zoals TS beschrijft.

Eens heb ik ook wel zoiets gehad in mijn huis maar toen was ik meer verbaast,
Zo ook een keer een persoon in mijn kamer ter grote van een kind dat erg op dat meisje uit ST:KH leek.
Die met antubis.
Die liep wat rond en verdween weer
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:26:52 #71
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_26707135
topic kick.. Toen ik nog een klein mannetje was woonden mijn ouders op een flat (ik dus ook)
Ik kan me nog goed herinneren dat ik nooit wilde slapen en vaak nachtmerries had.
Ik heb toen iets gezien dat ik me nu nog kan herinneren en als ik eraan denk krijg ik weer kippevel.
Ik werd 's nachts wakker en wilde om mama gaan jengelen (echte kleuter he..) maar toen ik m'n oogjes los had zag ik in bij de slaapkamerdeur 1 of 2 zwarte gedaantes. ('k weet niet meer zeker of het er 2 waren want ik was helemaal van slag en durfde maar 1 kant op te kijken)
Het was een mannelijk silhouet in kostuum en wat het meest vreemde was ,het had geen gezicht.
Beetje moeilijk uit te leggen maar het hoofd leek wel van zwarte stof gemaakt ,zwarte handen ,zwarte 'kleding'. Stond doodstil in de deuropening met de handen voor z'n buik gevouwen naar mij te kijken ahw.
Toen begon ik dus behoorlijk te gillen

/deur zat btw van de buitenkant altijd met een knipje dicht omdat me ouders niet om de haverklap een hysterische kleuter naast ze in bed wilden
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  woensdag 4 mei 2005 @ 00:32:32 #72
36335 Fury_of_Elves
Ultima Ratio Regum
pi_26715395
Ik lurk meestal, maar dit topic had me in oktober ook al te pakken , ik heb een serieuze (snelle) poging gedaan om em te reconstrueren:

is het zoiets?

het blijft een vreemde verschijning.
pi_26715511
1 Ding valt mij altijd op wat betreft mensen die een paranormale waarneming hebben gedaan;

Ze vertellen het altijd zo koeltjes, zonder blikken- of blozen.

Als IK een geest zie, of een andere niet definieerbare verschijning. Dan zal dat m'n hele leven bezighouden. Dan zal ik nooit meer diegene zijn van voor de verschijning. Ik zal dat dus ook niet heel ijskoud kunnen vertellen op een forumpie als dit.

Ik geloof het niet. Tot ik het met eigen ogen gezien heb of het wetenschappelijk wordt aangetoond. Ik vind 't tot nu toe nog steeds een irritante vorm van aandachtstrekkerij.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 4 mei 2005 @ 05:53:24 #74
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26717890
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
1 Ding valt mij altijd op wat betreft mensen die een paranormale waarneming hebben gedaan;

Als IK een geest zie, of een andere niet definieerbare verschijning. Dan zal dat m'n hele leven bezighouden. Dan zal ik nooit meer diegene zijn van voor de verschijning. Ik zal dat dus ook niet heel ijskoud kunnen vertellen op een forumpie als dit.

Ik geloof het niet. Tot ik het met eigen ogen gezien heb of het wetenschappelijk wordt aangetoond. Ik vind 't tot nu toe nog steeds een irritante vorm van aandachtstrekkerij.
Dat zegt meer over jou dan over hun. Persoonlijk *denk* ik dat als jij zo'n gedaante tegenkomt, je het na een tijdje ook wel verwerkt hebt hoor, misschien wat langer dan anderen maar toch.. Mocht je er toch 100% van overtuigd zijn dat dat niet zal gebeuren, dan is er denk ik iets mis..

Als je zoiets al niet kan accepteren, wat kun je dan nog wel accepteren in je leven? vraag ik me af..
There is consciousness in all things.
pi_26718422
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 05:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Dat zegt meer over jou dan over hun. Persoonlijk *denk* ik dat als jij zo'n gedaante tegenkomt, je het na een tijdje ook wel verwerkt hebt hoor, misschien wat langer dan anderen maar toch.. Mocht je er toch 100% van overtuigd zijn dat dat niet zal gebeuren, dan is er denk ik iets mis..

Als je zoiets al niet kan accepteren, wat kun je dan nog wel accepteren in je leven? vraag ik me af..
Het gebeurt toch niet. Het heeft ook niets met accepteren te maken. Een constatering is acceptatie, simpel zat.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26719113
kan alleeen maar een moslima zijn die je waarschijnlijk heteenen andere gestolen heeft...
pi_26722151
Zo had ik laatst een vage droom, niet lucide maar wel bewust.. erg vreemd, ik kon geen controle uitoefenen. Maargoed, ik zat dus op mijn kamer (in de droom dus) naar mijn tv te kijken. Mijn tv staat schuin in een hoek met erachter een raam over de gehele breedte van mijn kamer. Ineens werd alles donker en werd het buiten donkergroen kleurig, bijna zwart maar er kwam wel licht vanaf. In de reflectie van mijn tv zag ik dat mijn raam open ging (en het raam bleef dicht als ik niet naar de reflectie keek) en er een "schim" binnen kwam... erg vaag inderdaad Anyway, deze liep m'n kamer door en werd met elke stap zo'n beetje de helft kleiner, bij mijn deur verdween hij, hoorde ik een knal, werd wakker, en stond er een kat in mijn deur opening. Mijn deur is altijd dicht en niemand was verder thuis... Ik knipper eventjes na een seconde of 3 naar die kat gestaard te hebben, en weg is ie... Mijn raam, wat altijd open is, was dicht. Ik dacht dus dat daar die knal vandaan kwam, dichtgewaaid ofzo, maar hij zat gewoon op slot. Toen ik me omdraaide was mijn kamer deur ook weer dicht... Ben maar gaan slapen en de volgende ochtend was m'n raam open en deur nog altijd dicht, eind goed al goed. Al met al wel een erg rare droom

Verbeelding kan erg krachtig zijn, de volgende keer toch maar eens die schim eruit trappen en die kat villen ofzo
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:57:33 #78
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26727732
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 08:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Het gebeurt toch niet. Het heeft ook niets met accepteren te maken. Een constatering is acceptatie, simpel zat.
Dan is er toch helemaal geen probleem? Zodra jij dan zoiets meemaakt zal je, net als het bij anderen gebeurt, constateren dat er iets vreemd aan de hand is, je realiseren wat er aan de hand is, en (aangezien constatering == acceptatie) het accepteren.

Dan zou jij het dus binnen hele korte tijd ook zo 'koelbloedig' vertellen, zoals ik al vermoedde.

Mensen zijn vaak bang voor het onbekende, en geven zichzelf veel minder veerkrachtigheid (is dat een woord?) en acceptatie-mogelijkheden dan die er in feite zijn... Iemand zou zijn/haar hele overtuigingsraamwerk zó met een knip van de vingers overhoop kunnen halen, alleen durven de meeste mensen het niet aan heb ik het idee.
There is consciousness in all things.
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:10:21 #79
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_26728204
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 00:32 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Ik lurk meestal, maar dit topic had me in oktober ook al te pakken , ik heb een serieuze (snelle) poging gedaan om em te reconstrueren:

[afbeelding] is het zoiets?

het blijft een vreemde verschijning.
Lijkt er een beetje op.. hij/het stond tegen de rechterdeurpost maar dan echt kaarsrecht. Als een soort doodsgraver. Het 'gezicht' had geen ogen of mond of haar. 't leek gewoon net een soort stof. Verder was de deur gesloten en kwam de lichtbron dus vanuit de andere kant.
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Hou er wel rekening mee dat ik toen een kleuter was ,he
Ik ben echt wel naar mama gegaan daarna .. maar wat zou jij tegen een kleuter zeggen dan?
Waarschijnlijk hetzelfde als mijn ma... dat kan niet.
Ik was sinds die tijd echt bang alleen in het donker. Na 23 jaar ofzo ben je er echt niet zo meer mee bezig.. misschien jij wel maar kinderen accepteren eerder iets.
Ik kan me het moment nog wel een beetje voor de geest halen dus het heeft zat indruk gemaakt omdat ik wakker was op dat moment. Er drukte iets heel zwaars op me.. 'k was verlamd van angst ,man.
Tja... en dat ik het 'koel' vertel... hhmmm.. zonder blikken of blozen... moet ik me er voor schamen dan? Ik denk dat ik het beter hier kan posten dan op een verjaardag vertellen en ik vertel het duidelijk.. goh ,wat erg.. mag ook wel na bijna 25 jaar en een goede opleiding.
Hetgeen wat ik eraan overgehouden heb is dat ik open-minded ben wat dit aangaat.
oh ja... en dat ik op een irritante manier jouw aandacht heb getrokken ,whehehe

[ Bericht 2% gewijzigd door jehovaguerilla op 04-05-2005 16:31:11 ]
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_26728457
It wasn't me
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_26907478
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:26 schreef shady1983 het volgende:
En toen kwam hij met het verhaal dat hij een keer op zijn kamer zat en plotseling merkte hij iets op vanuit zijn ooghoeken.
Hij keek zijn kamer uit, richting de trap. En toen zag hij een zwarte gedaante de trap af lopen. Hij zag echter alleen het gedeelte boven zijn neus, en zag hem langzaam de trap af lopen.

Vervolgens vertelde hij dit verhaal aan zijn moeder. Toen bleek dat zij, een tante, een nicht en zijn oma ook dezelfde gedaante hadden gezien in hun leven. De oma vertelde vervolgens over de gedaante die zij gezien had nadat haar man (zijn opa dus) was overleden. "Het" stond in de deuropening gewoon te staan. De oma beschreef het als een zwarte gedaante met een cape om zijn gezicht, waardoor je zijn gezicht niet kon zien.

Wel eens een man gezien in het zwart, maar toen had ik paddo's op. dus niet echt betrouwbaar.
Björnskie
pi_26908783
Hi Shady,

Even een vraagje, de cape om het hoofd, kan dat ook een hele grote muts zijn geweest van een cape? Een beetje zoals ze vroeger ook droegen?
En droeg hij verder een lange cape of een strak pak, kan je hem wat beter beschrijven??
mama van Myrddin
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:07:48 #83
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26910834
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:26 schreef shady1983 het volgende:

meegemaakt, maar dan als een soort droom / visioen op klaarlichte dag.
Geen idee wat het is maar het is in elk geval niet goedaardig!
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26961341
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb het hier op mijn werk ook. zelfde omschrijving als de ts trouwens.. scary
er is hier op mijn werk 1 kamer waar ik me nooit lekker voel. altijd net iets kouder als de rest van het pand, er komen soms geluiden vandaan, soms voetstappen (en ik zit alleen daar!) en je voelt altijd aanwezigheid van iets anders.
had het er pas over met mijn vriendin in de auto en toen zag ik die kamer voor me met een zwarte gedaante van +- 2 meter lang . mijn adem stokte op dat moment en had het echt heel erg benauwd. onbewust heb ik dat volgens mij gezien daar.
hele enge ervaring was dat iig.
Ik heb heel veel dat ik bepaalde ruimtes niet kan hebben, er een heel beroerd gevoel bij krijg, koppijn, etc etc.

Of uit het niets heel bang worden

best maf..
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:39:35 #85
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26961422

?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:03:36 #86
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27080573
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb heel veel dat ik bepaalde ruimtes niet kan hebben, er een heel beroerd gevoel bij krijg, koppijn, etc etc.

Of uit het niets heel bang worden

best maf..
Dan ben je dus gevoelig voor paranormale actitiveit lijkt me.
Je voelt of er iets aanwezig is of niet.
pi_27102405
quote:

Dit verhaal komt uit een spookverhalen-topic wat een tijdje geleden in [TRU] liep. En het waren nog goed geschreven verhalen ook, zeker op het einde van deze had ik het kippenvel op m'n rug staan!
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:30:19 #88
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_27109396
het verhaal over de lifter die vraagt om achterop te zitten (dacht naakte vrouw toch ) komt toch uit het noorderplantsoen in Groningen? Volgens mij heeft livEliveD een 2- of 3-tal verhalen door elkaar gehaalt.
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:44:27 #89
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27109755
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:36 schreef fratsman het volgende:
Dit verhaal komt uit een spookverhalen-topic wat een tijdje geleden in [TRU] liep.
Ik hoorde het 11-12 jaar terug en kan de plek denk ik nog wel vinden. Of het waar is weet ik niet nee. Het kan best een drang naar aandacht zijn geweest.
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:45:02 #90
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27109775
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef DarkY.NL het volgende:
het verhaal over de lifter die vraagt om achterop te zitten (dacht naakte vrouw toch ) komt toch uit het noorderplantsoen in Groningen? Volgens mij heeft livEliveD een 2- of 3-tal verhalen door elkaar gehaalt.
Neuh
pi_27206905
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij het Noorderplantsoen in groningen, daar schijnen al 4 mensen een meisje in nachtjapon achter op de fiets opgepikt te hebben, nadat ze in paniek zou hebben gevraagd om een lift omdat ze achterna werd gezeten, als ze vervolgens even later weer achterom kijken, zit ze er niet meer. Omdat ze naar de politie gaan met het verhaal, weet die hen te vertellen dat ze niet de eerste zijn en dat er ooit iemand in de buurt vermoord is.
Yep, in Wageningen ook al zoiets.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 03:09:00 #92
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27207514
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

meegemaakt, maar dan als een soort droom / visioen op klaarlichte dag.
Geen idee wat het is maar het is in elk geval niet goedaardig!
Waarom is het in elk geval niet goedaardig?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_27207999
Mothman Prophecies
pi_29406979
kan nou niemand vertellen wie die vent is?
Hij houdt mij al jaren bezig. In mijn jeugd ben ik jarenlang bezocht door deze man in mijn dromen. Ik was in mijn slaapkamer en voelde dat er iets niet klopte. Ik probeerde alle lichten aan te doen en die doofden een voor een. op een gegven moment stond hij dan in mijn deuropening. zijn gezicht bedekt door een opstaande kraag van zijn cape en met een hoge hoed op. Ik ben soms nachtenlang opgebleven, omdat ik bang was dat hij weer kwam. Op en dag heb ik tegen hem gezegd dat ik hem gezegd dat hij weg moest en toen is hij ook weggebleven. Het verhaal is nog veel uitgebreider, maar dit is de basis. Toch vind ik het nog steeds dood en dood eng. Gekke is, dat de broer van mijn vader en de zus van mijn moeder ook allebei door hem zijn bezocht in hun jeugd.
Ik zou graag willen weten wie hij nou is en waarom hij mensen bezoekt. Volgens mijn Indo opa is het een zeer bekende plaaggeest, volgens sommige literatuur is hij een waarschuwer voor kwade mensen, in de ufo-literatuur wordt hij ook genoemd en sommigen noemen hem de vampier.
Toch heb ik het antwoord nog niet gevonden, dus wie helpt!
pi_29477484
volgens mij is het de duistere uit het rad des tijds:P sorry was het eerste wat bij mij opkwam toen ik de titel van dit topic las....Ff serieus...ik zou het absoluut niet weten..1 x het idee gehad dat er iemand bij mij op de rand van m'n bed zat...het leek op mijn opa die 10 jaar voor mijn geboorte was overleden....was wel gaaf
pi_29478138
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:48 schreef -Lillith- het volgende:
volgens mij is het de duistere uit het rad des tijds:P sorry was het eerste wat bij mij opkwam toen ik de titel van dit topic las....Ff serieus...ik zou het absoluut niet weten..1 x het idee gehad dat er iemand bij mij op de rand van m'n bed zat...het leek op mijn opa die 10 jaar voor mijn geboorte was overleden....was wel gaaf
1x dat ik het idee had dat iemand mn schouder vast hield Ben me nog nooit zo de tyfus geschrokken.
pi_29482810
Ik heb geen idee.
Wel heb ik een keer een foto in mijn handen gehad waar iemand op een stenen uitbouwsel (vroeger heeft er waarschijnlijk een openhaard gezeten) zat, en er een persoon met zwarte cape en hoofddeksel in de tv te zien was op de foto die toen genomen is.

De tv stond zeker uit en het voor naar mijn inschatting echt geen speling van het licht/weerspiegeling.

In dit huis gebeurden trouwens wel meer vreemde dingen, maar die wijt ik allemaal aan het dochtertje dat daar rondloopt. Zaken die van de muur af komen zeilen, verplaatsen van spullen.. ik had sterk het idee dat het door het dochtertje kwam.

Wat de zwarte gedaante betreft. Geen idee.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29483857
Ik ben ook een keer op mijn rug getikt toen ik in bed lag, doodeng! En een tijdje werden de dekens steeds van me afgetrokken.
Meest enge is nog dat ik droomde dat de lichten een voor en uitgingen en dat 's nachts in mijn slaapkamer mijn bedlampje ook echt aan en uit ging terwijl ik sliep. Mijn broertje is een keer komen kijken wat er nou aan de hand was en hij zag dat het lichtknopje aan en uit ging, maar ik sliep en deed het niet zelf!
Volgens mijn vader heeft het met elektrische energie te maken. Bij zijn broer hing die vent aan de lamp en bij mijn tante gingen de lichten ook uit, of kon werkte het licht niet.
Vind ik op zich best plausibel, omdat er wordt gezegd dat veel meisjes in de puberteit enge dromen hebben, last hebben van potergeistachtige verschijnselen, elektische storingen, etc. Maar toch, waarom een vent in het zwart waarvan het gezicht niet te zien is en waarom zien meer mensen hem. Ik heb toch het iedee dat hij iemand is en ik wil weten wie.

Zo nu,maar stoppen, want ik vind het veel te eng...............
pi_29484313
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:17 schreef Burgie het volgende:

. Maar toch, waarom een vent in het zwart waarvan het gezicht niet te zien is en waarom zien meer mensen hem. Ik heb toch het iedee dat hij iemand is en ik wil weten wie.

Zo nu,maar stoppen, want ik vind het veel te eng...............
Bij komt dat gelijk de vraag naar boven "waarom vind jij/ vind men het eng ?"
Komt dat doordat je zwart met iets negatiefs associeerd. Of zorgt het niet kunnen zien van een gezicht en dus het "niet weten" voor een angst ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:53:19 #100
126633 Burgie
para Indo
pi_29489721
ik vind het eng omdat hij dat ook is! Er gaat iets dreigends van hem uit. In mijn droom ging het altijd zo: ik ben in mijn slaapkamer en opeens voel ik me vreselijk bang, zomaar uit het niets. Ik raak in paniek en begin rond te rennen als een gek. Ondertussen doe ik al mijn lichten aan en die doven een voor een heel langzaam, als ik ze dan weer aan wil doen, dan lukt het niet. Ik kan niet weg uit die kamer en ik voel dat het helemaal niet goed zit. En dan staat hij daar en ik wil schreeuwen of rennen, maar het lukt niet. Dan word ik wakker en ik voel me niet zoals na een "gewone nachtmerrie" ik zweet en tril en schrik van ieder geluid. Heb een keer 3 nachten niet geslapen omdat ik bang was dat hij weer kwam.
Een van de laatste keren dat ik van hem droomde dwong hij mij mee te gaan naar de keuken. Daar stond een vrouw met lang zwart haar, een vriendin van hem. Zij viel mijn broertje aan. Ook droomde ik eens dat hij aan mij trok, niet fysiek, maar met zijn gedachten. Ik kon totaal niet meer bewegen en op een gegeven moment duwde hij me op de grond, ik zat op mijn knieen en hij stond vlak voor me, torende boven mij uit. iemand die iets goeds in de zin heeft doet zoiets niet. Hij maakte me bang, intimideerde me, maar ik werd wakker voordat ik begreep wat hij nou wilde....
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:13:47 #101
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_29490050
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:53 schreef Burgie het volgende:
ik vind het eng omdat hij dat ook is! Er gaat iets dreigends van hem uit. In mijn droom ging het altijd zo: ik ben in mijn slaapkamer en opeens voel ik me vreselijk bang, zomaar uit het niets. Ik raak in paniek en begin rond te rennen als een gek. Ondertussen doe ik al mijn lichten aan en die doven een voor een heel langzaam, als ik ze dan weer aan wil doen, dan lukt het niet. Ik kan niet weg uit die kamer en ik voel dat het helemaal niet goed zit. En dan staat hij daar en ik wil schreeuwen of rennen, maar het lukt niet. Dan word ik wakker en ik voel me niet zoals na een "gewone nachtmerrie" ik zweet en tril en schrik van ieder geluid. Heb een keer 3 nachten niet geslapen omdat ik bang was dat hij weer kwam.
Een van de laatste keren dat ik van hem droomde dwong hij mij mee te gaan naar de keuken. Daar stond een vrouw met lang zwart haar, een vriendin van hem. Zij viel mijn broertje aan. Ook droomde ik eens dat hij aan mij trok, niet fysiek, maar met zijn gedachten. Ik kon totaal niet meer bewegen en op een gegeven moment duwde hij me op de grond, ik zat op mijn knieen en hij stond vlak voor me, torende boven mij uit. iemand die iets goeds in de zin heeft doet zoiets niet. Hij maakte me bang, intimideerde me, maar ik werd wakker voordat ik begreep wat hij nou wilde....
Creepy.

Als ik zo'n droom had stond ik verstijfd en blijft het de hele dag in mijn hoofd draaien.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:11:33 #102
126633 Burgie
para Indo
pi_29491686
nou, inderdaad. Ik vond het echt zo eng dat ik dus nachten niet heb geslapen. ik heb voor het laatst 12 of 13 jaar geleden over hem gedroomd, maar soms ben ik nog bang. Laatst had ik het er met een vriendin over en toen ik 's nachts thuiskwam en ook nog eens alleen was, was ik zo bang dat ik niet kon slapen, alle lichten aan en met kleren op bed, zodat ik naar buiten kon rennen als ik wat zou zien.
Hij is weggebleven toen ik hem heb gevraagd me niet meer lastig te vallen.
Daarna had ik nog wel soortgelijke nachtmerries. Nu was het niet die man, maar een soort kracht, ook zwart die mij naar een zolder trok. Het was kwaadaardig met heel veel stemmen en toch ook maar 1 stem het noemt zich "zij". In deze dromen klim ik een trap op, ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik word als het ware naar boven getrokken. Zodra ik besef wat er aan de hand is, is het te laat. Ik kan me niet meer omdraaien en loop of zweef als vanzelf naar de plek waar "zij" is. Dan val ik weer op mijn knieen. Soms word ik dan wakker in paniek, ga rechtop zitten en dan vult de kamer zich langzaam met "zij". dan besef ik dat ik nog steeds droom en schrik ik weer wakker en weer een weer. En heel soms voel ik dat ik lig, in mijn bed, worstel om wakker te worden, kijk door mijn oogharen, maar dan voel ik iets trekken en hoor ik "nee". Dan word ik weer mijn slaap ingesleurd, mag ik niet wakker worden, waarna ik dan meestal wel gelijk wakker word.
Ik heb het gevoel dat de zwarte man en zij met elkaar te maken hebben, of dat het hetzelfde is, maar in een andere vorm.
Ik heb wel geleerd mezelf wakker te schreeuwen. Soms duurt het een tijd (ik voel naderhand dat mijn keel kurkdroog is en volgens mijn vriend lig ik soms heel onrustig te ademen, als of moet hoesten en het lukt niet), maar als ik eenmaal schreeuw, word ik ook wakker. Wel onprettig hoor, wakker worden van je eigen angstschreeuw. Meestal ligt mijn vriend dan naast me te schreeuwen, omdat hij van mij schrikt. Dat is dan wel weer lachen, hij ziet er namelijk super grappig uit als hij schrikt.
pi_29491745
Er is hier eerder een topic over geweest, jaren geleden. Zoek ik straks wel op als ik weer achter mijn eigen pc zit
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:21:17 #104
64781 bonke
pipo koeie
pi_29491835
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:15 schreef iteejer het volgende:
Er is hier eerder een topic over geweest, jaren geleden. Zoek ik straks wel op als ik weer achter mijn eigen pc zit
doe maar niet
anders val ik echt van me stoel
keb nu al pijn in me buik van et lache
pies on joe toe
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:04:36 #105
126633 Burgie
para Indo
pi_29492521
nou graag! Ben sinds kort aan het zoeken op internet over die vent, maar kan niet veel vinden. Wel een meisje in Amerika waarvan de moeder dezelfde vent heeft gezien, ook zonder gezicht, in de deuropening....... Ik blijf het spookie vinden en wou dat ik ook van mijn stoel kon vallen van het lachen.
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:09:53 #106
126737 Electro-Worm
pi_29492613
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:11 schreef Burgie het volgende:
nou, inderdaad. Ik vond het echt zo eng dat ik dus nachten niet heb geslapen. ik heb voor het laatst 12 of 13 jaar geleden over hem gedroomd, maar soms ben ik nog bang. Laatst had ik het er met een vriendin over en toen ik 's nachts thuiskwam en ook nog eens alleen was, was ik zo bang dat ik niet kon slapen, alle lichten aan en met kleren op bed, zodat ik naar buiten kon rennen als ik wat zou zien.
Hij is weggebleven toen ik hem heb gevraagd me niet meer lastig te vallen.
Daarna had ik nog wel soortgelijke nachtmerries. Nu was het niet die man, maar een soort kracht, ook zwart die mij naar een zolder trok. Het was kwaadaardig met heel veel stemmen en toch ook maar 1 stem het noemt zich "zij". In deze dromen klim ik een trap op, ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik word als het ware naar boven getrokken. Zodra ik besef wat er aan de hand is, is het te laat. Ik kan me niet meer omdraaien en loop of zweef als vanzelf naar de plek waar "zij" is. Dan val ik weer op mijn knieen. Soms word ik dan wakker in paniek, ga rechtop zitten en dan vult de kamer zich langzaam met "zij". dan besef ik dat ik nog steeds droom en schrik ik weer wakker en weer een weer. En heel soms voel ik dat ik lig, in mijn bed, worstel om wakker te worden, kijk door mijn oogharen, maar dan voel ik iets trekken en hoor ik "nee". Dan word ik weer mijn slaap ingesleurd, mag ik niet wakker worden, waarna ik dan meestal wel gelijk wakker word.
Ik heb het gevoel dat de zwarte man en zij met elkaar te maken hebben, of dat het hetzelfde is, maar in een andere vorm.
Ik heb wel geleerd mezelf wakker te schreeuwen. Soms duurt het een tijd (ik voel naderhand dat mijn keel kurkdroog is en volgens mijn vriend lig ik soms heel onrustig te ademen, als of moet hoesten en het lukt niet), maar als ik eenmaal schreeuw, word ik ook wakker. Wel onprettig hoor, wakker worden van je eigen angstschreeuw. Meestal ligt mijn vriend dan naast me te schreeuwen, omdat hij van mij schrikt. Dat is dan wel weer lachen, hij ziet er namelijk super grappig uit als hij schrikt.
Heeft 't mischien een betekenis?
pi_29500542
lijtk er wel op, weet alleen niet wat, vandaar dat ik nu overal op internet loop te zoeken.....
pi_29538665
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:15 schreef iteejer het volgende:
...hallo...hallo? Iteejer, heb je het al gevonden?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:40:14 #109
126737 Electro-Worm
pi_30143536
Dit topic moet verdergaan . Meer informatie!!!
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 15:49:40 #110
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_30168645
Ik heb een aantal jaren geleden ook een zwarte gedaante gezien.Het zag eruit als een schaduw en was heel lang.Het had rode ogen en een hoed op. Ik heb mijn verhaal in de topic SpOOk verhalen deel 2 gezet.
Stom dat ik dit onderwerp niet eerder heb gezien hier.Ik vond het raar dat er zo weinig over bekend is en dat het hier in Nederland haast niet voorkomt. Die verschijning heeft mij zo bang gemaakt dat ik nu nog steeds bang ben in het donker.
Ik ben blij dat ik hier niet de enige ben die zoiets raars en engs heeft gezien!!!
In het andere topic schreef ik al dat als je zegt dat je een 'gewone' geest hebt gezien het wel geaccepteerd word.
Maar vertel je over een zwarte gedaante met een hoed (en rode ogen) die s'nachts in je slaapkamer is dan word je echt niet geloofd. Dan lachen ze er om en nemen je amper serieus.
Dan is het van:dat lijkt maar zo,misschien was het wel een droom enz enz.
Ik heb het gelukkig nooit meer gezien.En nu zit ik wel lekker te typen ,de vorige keer ook,maar vannacht krijg ik daar toch een beetje spijt van.
Maar mijn nieuwsgierigheid naar soortgelijke ervaringen van jullie nemen toch de overhand.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_30540387
Goed, om nog even door te gaan. Mijn zusje vertelde dat haar vriend vroeger hele nare dromen heeft gehad. Hij had er vaag eens iets over verteld. Dus ik informeer er gewoon eens naar. En ja hoor. Hij heeft dezelfde dromen gehad van zijn 12e tot zijn 15e. Soms waren het 2 mannen. Ze stonden in zijn kamer of in de deuropening en hij kon dan niet bewegen. Hij is nu 24, maar nog steeds doodbang als hij erover praat. ik vind het spooky, weer iemand in mijn omgeving die hetzelfde heeft gezien.

Iemand anders liet me een boek lezen van Freud. Daarin komt de man ook voor en wordt hij gezien als de onderdrukte kant van jezelf. Je zou contact met hem moeten maken en op die manier meer met jezelf in contact moeten komen. Alles leuk en aardig, kan kloppen, maar ik zag die vent al toen ik 3 was. Op die leeftijd ben je toch nog helemaal niet met zulk soort dingen bezig!

Verder komen gezichtloze wezens ook in de Japanse verhalen voor. Ook heel eng.

Meer heb ik tot nog toe niet kunnen vinden, dus wie heeft meer info. Ik zet mijn zoektocht voort.

bah, vanavond ben ik alleen thuis, ik ben nu al bang, echt waar!
  woensdag 14 september 2005 @ 13:31:07 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30570255
ik lees al 3 maanden mee hierzo en ik wou toch even reageren.

een jaar of 3 geleden fietste ik savonds naar een vriend van me toe die midden in het bos woont. het was geloof ik december of januari ofzo(het had gesneeuwt en het was goed wit dus je zag vrij veel), op een gegeven moment kom ik bij een bocht in de weg waar ik een grote man zag staan (ongeveer 2M groot en vrij breed) . Hij was compleet in het zwart gekleed en had een zwarte hoge hoed op. deze persoon stond met zijn rug naar me toe, ik was toen 18 en niet bang uitgevallen dus ik fiets gewoon richting de persoon (ja wat moet je anders doen omkeren?) maar toen ik 2 meter bij hem vandaan was draaide deze persoon zich om en keek ik in 2 lichtgevend GELE ogen. ik vind dat de persoon in dit verhaal zoveel overeenkomsten vertoond met de man met rode ogen dat ik het wel even wou delen.
ik heb echt al aan alles gedacht wat het kon zijn maar verder dan reflecterende lenzen kom ik niet (en ik had mijn lamp niet aan dus dat zou toch geen antwoord geweest zijn)

ik heb het er wel eens eerder met mensen overgehad en dan krijg je van die bekrompen antwoorden zoals: hij wou je gewoon bang maken. maar dan denk ik "wie gaat er in hemels naam om 22:00 savonds in december op een verlaten weg door het bos iemand bang maken?"
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_30572560
Mijn nichtje werd altijd bang gemaakt in haar dromen, zij schreeuwde dan ook altijd in haar beleving (wij hoorden dus niets) en een keer werd het zo erg dat ze bijna ging stikken in haar eigen tong.
Al dit is al 15 jaar ofzo geleden, ze is nu 23 en nog steeds wordt ze trillerig als ze eraan denkt

Ik ben Moslim en mijn moeder heeft er deze verklaring voor;

God heeft niet alleen de mens geschapen, er zijn ook geesten etc. Deze geesten zijn niet allemaal goedaardig. Sommigen vinden het leuk om met mensen te dollen. Ze maken je bang of verschijnen in je dromen, geven info door etc.

Moslims noemen ze trouwens 'jinn'.

En volgens Moslims is de oplossing om goede dingen te doen, feed the hungry, be nice to your parents, visit the elder, control your anger etc. Natuurlijk zijn er nog allemaal gebedjes etc., zoals ik al eerder las dat iemand in de bijbel ging lezen, maar dat gaat een beetje moeilijk als je ongelovig (?)bent.
  woensdag 14 september 2005 @ 15:05:11 #114
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30572882
ja idd.. ik denk dat het bij elk geloof wel hetlzelfde zal zijn. geloven zijn er in eerst instantie ook voor bedoelt dat je goeie dingen gaat doen.
stay frosty
pi_30599548
Ik heb vroeger altijd gehad dat ik s'avonds voor het slapen gaan iemand duidelijk hoorde ademen, terwijl er niemand was.

En s'avonds heb ik het nu ook wel eens, als ik naar beneden moet in huis om nog even wat te pakken terwijl het pikdonker is, als ik dan wegloop, voel ik echt dat er iets/iemand naar me zit te kijken. Echt creepy gevoel! Maar een verschijning heb ik gelukkig nooit gezien.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  donderdag 15 september 2005 @ 18:42:48 #116
126737 Electro-Worm
pi_30609946
Dat heb ik nou elke avond in mijn slaapkamer.. Uiteindelijk zei ik: ga weg!
Toen ging *het* ook weg, maar 3 dagen later voelde ik weer iets :S ...
Is nogal eng...

[ Bericht 2% gewijzigd door Electro-Worm op 15-09-2005 18:53:24 ]
  donderdag 15 september 2005 @ 22:29:52 #117
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_30617657
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 04:27 schreef Timen het volgende:
Maargoed, alle gekheid even op een stokje.

Ik geloof er zelf niet zo heel erg in, al heb ik mijn portie "onverklaarbare verschijning" al meer als genoeg gehad. Mijn bed staat tegen de verwarming aan, swinters lekker warm. Ik wordt anderhalf jaar geleden midden in de nacht wakker van een stereo die aan staat, ik denk wat is dit nou?! Ik draai me om en ik zie een jongetje bij m'n stereo staan, hij drukt alle radio-geheugen knoppen een voor een in. Ik hoor de radiozenders langsgaan, 538, NoordzeeFM etc... hoor de Dj's praten en de muziek spelen. Dit duurt een tijdje en ik begin te beseffen dat ik me in een hele vreemde situatie bevind en niet goed weet wat ik moet doen. Ik zeg hardop: Sorry?, het jongetje stopt nu met drukken en draait zich in 1 ruk om en kijkt me recht aan. Op dit moment voel ik me hele lichaam verkrampen, tegelijkertijd loopt het jongetje voorlangs mijn bed mijn kamer uit (dwars door m'n deur overigens).

Ik draai me weer om en klamp me vast aan m'n verwarming, compleet verstijfd van angst... Het rare is dat ik op een gegeven moment het idee heb dat ik voor een 2e keer wakker wordt. Wat NOG vreemder is, is dat ik tijdens die conclusie met 2 handen m'n verwarming vast hield. (ik was dus met mijn volle bewustzijn aanwezig nu, in tegenstelling tot eerder wat ik best eens gedroomd zou kunnen hebben... maar, waarom wordt je dan wakker met 2 handen vastgeklampt aan je verwarming???).

Maargoed, raar dus. Tot ik echt met mijn volle bewustzijn iets dusdanig meemaak zal ik zeggen dat ik er 100% in geloof.
Wel weer toevallig dat dit soort dingen dan nou ook vaak in bed gebeuren, of wanneer je net wakker wordt. Denk gewoon dat je zo hevig droomde dat je daadwerkelijk de verwarming vastpakt, of dat je na de verschijning in je droom al half wakker geworden was, en hem toen vastpakte.

Sowieso gebeuren deze verhalen 9/10 keer 's avonds, in het donker, praktisch nooit overdacht in een zonnige weide. Nu zou je kunnen zeggen dat schimmen alleen in het donker komen... boeeeeeh, 's avonds ben je gewoon eerder angstig, merk je dingen meer op, en houden je hersens je voor de gek!
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:17:33 #118
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30630036
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:24 schreef speedfreakssj het volgende:

EDIT
Mirage: user poogde zichzelf wederom belachelijk te maken....
hij is daarin geslaagd
neej niet echt... alleen de ogen.. alleen was het donderder geel

[ Bericht 35% gewijzigd door Mirage op 16-09-2005 12:16:07 ]
stay frosty
  † In Memoriam † zondag 18 september 2005 @ 14:12:38 #119
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_30694797
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef Varr het volgende:

[..]

Wel weer toevallig dat dit soort dingen dan nou ook vaak in bed gebeuren, of wanneer je net wakker wordt. Denk gewoon dat je zo hevig droomde dat je daadwerkelijk de verwarming vastpakt, of dat je na de verschijning in je droom al half wakker geworden was, en hem toen vastpakte.

Sowieso gebeuren deze verhalen 9/10 keer 's avonds, in het donker, praktisch nooit overdacht in een zonnige weide. Nu zou je kunnen zeggen dat schimmen alleen in het donker komen... boeeeeeh, 's avonds ben je gewoon eerder angstig, merk je dingen meer op, en houden je hersens je voor de gek!
Dat is niet waar.Tenminste,niet altijd.
Hadden mijn hersenen en ogen mij maar voor de gek gehouden. Dan had ik nu een probleem minder.
Want geloof me,zo'n zwarte gedaante of schaduw zien is echt vreselijk eng.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 18 september 2005 @ 20:09:54 #120
129470 Little_Sunshine
electronstorm....
pi_30705826
Het zwarte gedaante schrok zo van jou dat hij niet meer terug durfde te gaan, de komodo varaan met zijn 50 verschillende soorten bacterien zal jou spoedig gaan bijten........
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')