Haha ik dacht precies hetzelfde toen ik de TT zagquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:35 schreef Croupouque het volgende:
Staat er nu toevallig ook een levensgrote "Z" op je muur?
ga efe ergens anders de leukste thuis uithangenquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:10 schreef Gert het volgende:
Was het een neger?
Daar dacht ik ook meteen aan toen ik de TT lasquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:21 schreef Dr_Weird het volgende:
Had hij toevallig nog een agrarisch stuk gereedschap bij zich?
bijv. lieshout of zeis.
Ssssst..........quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:34 schreef JoZzephus het volgende:
maybe sandeman?
Ik woon op een plek waar op de weilanden erachter al meer dan 20 skeletten van duitsers zijn gevonden uit wo2 en ik heb nooit geesten of andere verschijningen gezien..quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:37 schreef shady1983 het volgende:
Ik heb geen idee wat eraan vooraf is gegaan.
Ik denk dat het iets met de dood van zijn opa te maken heeft. Want al die personen die het gezien hebben, waren close met die man. Sindsdien heeft niemand het ooit nog gezien trouwens, maar ik dacht van misschien kent iemand deze verhalen, ik vraag het gewoon.
En voor de grappige gasten hier: Nee het was geen zorro, nee het is geen afrikaan en nee het is geen Magere Hein
Nope, geen magere Hein, zei ie alquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:40 schreef Viking84 het volgende:
ik denk dat het de gedaante van de dood is
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:35 schreef Croupouque het volgende:
Staat er nu toevallig ook een levensgrote "Z" op je muur?
dat zien we aan je nicknamequote:Op zondag 24 oktober 2004 03:16 schreef succubus het volgende:
het heeft mijn interesse
om dat eerste zou ik me niet druk maken. als het echt iets was, waren je honden wel wakker geworden. dieren hebben volgens de verhalen een veel betere ESP dus die zouden dat direct oppikken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 05:55 schreef Argenta het volgende:
een heel verhaal
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:34 schreef JoZzephus het volgende:
maybe sandeman?
http://www.sandeman.com/
Oke oke... dan was het een gesluierde non.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:52 schreef shady1983 het volgende:
Hmm... Even ter verduidelijking: batman, robin, sandeman en darth vader hebben geen cape om hun hoofd... dus het lijkt me sterk dat het één van hun was :S
Ik woon vlakbij het Noorderplantsoen in groningen, daar schijnen al 4 mensen een meisje in nachtjapon achter op de fiets opgepikt te hebben, nadat ze in paniek zou hebben gevraagd om een lift omdat ze achterna werd gezeten, als ze vervolgens even later weer achterom kijken, zit ze er niet meer. Omdat ze naar de politie gaan met het verhaal, weet die hen te vertellen dat ze niet de eerste zijn en dat er ooit iemand in de buurt vermoord is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:37 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee of het geest is die banden heeft met de familie of familie lid is geweest. Sommige beweren dat je een deel van het geheugen erfelijk is (om reincarnatie verhalen te verklaren) dus mss is het een familieherinnering zeg maar.
Aan de andere kant hoorde ik van iemand dat ie op een kruispunt een meisje oppikte achterop zijn fiets omdat deze een lift vroeg en na een tijdje achterop te hebben gezeten draaide hij zich om en was ze weg. Blijkbaar heeft ie het niet aan het gewicht gemerkt.
Rare is wel dat hij op verzoek van iemand naar de politie is gegaan en die konden een foto laten zien van iemand die op het kruispunt verongelukt was en die er hetzelfde uitzag. "Er kwamen wel vaker mensen met dat verhaal binnen namelijk". Geen idee of het waar. Moeilijk te geloven maar wie weet.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:19 schreef arnout109 het volgende:
[..]
ga efe ergens anders de leukste thuis uithangen![]()
jah of de topicstarter mag ergens anders de leukste thuis gaan uithangen hahhahaha die grapjas beschrijft precies de grim reaper
jah klopt heb dat verhaal weles gehoord maar wat zou er gebeuren als je dat meisje weigerde achterop te springen het lijkt een soort test als je dat verhaal zo leest......quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:37 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee of het geest is die banden heeft met de familie of familie lid is geweest. Sommige beweren dat je een deel van het geheugen erfelijk is (om reincarnatie verhalen te verklaren) dus mss is het een familieherinnering zeg maar.
Aan de andere kant hoorde ik van iemand dat ie op een kruispunt een meisje oppikte achterop zijn fiets omdat deze een lift vroeg en na een tijdje achterop te hebben gezeten draaide hij zich om en was ze weg. Blijkbaar heeft ie het niet aan het gewicht gemerkt.
Rare is wel dat hij op verzoek van iemand naar de politie is gegaan en die konden een foto laten zien van iemand die op het kruispunt verongelukt was en die er hetzelfde uitzag. "Er kwamen wel vaker mensen met dat verhaal binnen namelijk". Geen idee of het waar. Moeilijk te geloven maar wie weet.
Okee kan... maar waarom zien de nabestaanden hem dan ook ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:19 schreef Vassili_Z het volgende:
Om het te zeggen dat het Magere Hein is zou onzin zijn....
Ik denk dat het wel een lang overleden familielid zal zijn die de gestorvenen in de familie begeleidt...
Misschien sliep je nog ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:14 schreef afraidtech het volgende:
ik heb ook een keer wat gezien, ik werd wakker en weet zeker dat ik wakker was en keek omhoog en zag ineens iets in de lucht hangen, ik schrok zo was helemaal van slag, me ouders zulllen wel gedacht hebben wat heeft die gek
Misschien sliep ie niet ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:02 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Misschien sliep je nog ?
Je moet ook niet de worm uit de tequila fles opetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaren geleden sliep ik in een hotel in mexico.
Ik werd snachts ineens wakker.
Aan het voeteneind zag ik in de schemer twee handen.
Ik riep, Kom te voorschijn, jij schurk!
niets gebeurde...
Ik riep kom te voorschijn, laat je laffe kop zien, want anders paf ik je vingers er af..
Niets gebeurde, behalve een siddering
Ik pakte mijn pistool wat ik op mijn nachtkastje had liggen en schoot in één van de handen..
PANG
Bloedgespetter.
Sindsdien loop ik mank
Wat precies? De oorzaak die eraan gehangen wordt of geloof je de ervaring zelf niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:30 schreef super_man het volgende:
ik vind dit echt CRAP!!
Nee jouw verklaring is net zo 'zinnig'.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:19 schreef Vassili_Z het volgende:
Om het te zeggen dat het Magere Hein is zou onzin zijn....
Ik denk dat het wel een lang overleden familielid zal zijn die de gestorvenen in de familie begeleidt...
Dat zegt meer over jou dan over hun. Persoonlijk *denk* ik dat als jij zo'n gedaante tegenkomt, je het na een tijdje ook wel verwerkt hebt hoor, misschien wat langer dan anderen maar toch.. Mocht je er toch 100% van overtuigd zijn dat dat niet zal gebeuren, dan is er denk ik iets mis..quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
1 Ding valt mij altijd op wat betreft mensen die een paranormale waarneming hebben gedaan;
Ze vertellen het altijd zo koeltjes, zonder blikken- of blozen.
Als IK een geest zie, of een andere niet definieerbare verschijning. Dan zal dat m'n hele leven bezighouden. Dan zal ik nooit meer diegene zijn van voor de verschijning. Ik zal dat dus ook niet heel ijskoud kunnen vertellen op een forumpie als dit.
Ik geloof het niet. Tot ik het met eigen ogen gezien heb of het wetenschappelijk wordt aangetoond. Ik vind 't tot nu toe nog steeds een irritante vorm van aandachtstrekkerij.
Het gebeurt toch niet. Het heeft ook niets met accepteren te maken. Een constatering is acceptatie, simpel zat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 05:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over hun. Persoonlijk *denk* ik dat als jij zo'n gedaante tegenkomt, je het na een tijdje ook wel verwerkt hebt hoor, misschien wat langer dan anderen maar toch.. Mocht je er toch 100% van overtuigd zijn dat dat niet zal gebeuren, dan is er denk ik iets mis..
Als je zoiets al niet kan accepteren, wat kun je dan nog wel accepteren in je leven? vraag ik me af..
Dan is er toch helemaal geen probleem? Zodra jij dan zoiets meemaakt zal je, net als het bij anderen gebeurt, constateren dat er iets vreemd aan de hand is, je realiseren wat er aan de hand is, en (aangezien constatering == acceptatie) het accepteren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het gebeurt toch niet. Het heeft ook niets met accepteren te maken. Een constatering is acceptatie, simpel zat.
Lijkt er een beetje op.. hij/het stond tegen de rechterdeurpost maar dan echt kaarsrecht. Als een soort doodsgraver. Het 'gezicht' had geen ogen of mond of haar. 't leek gewoon net een soort stof. Verder was de deur gesloten en kwam de lichtbron dus vanuit de andere kant.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:32 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Ik lurk meestal, maar dit topic had me in oktober ook al te pakken, ik heb een serieuze (snelle) poging gedaan om em te reconstrueren:
[afbeelding] is het zoiets?
het blijft een vreemde verschijning.
Hou er wel rekening mee dat ik toen een kleuter was ,hequote:Op woensdag 4 mei 2005 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
1 Ding valt mij altijd op wat betreft mensen die een paranormale waarneming hebben gedaan;
Ze vertellen het altijd zo koeltjes, zonder blikken- of blozen.
Als IK een geest zie, of een andere niet definieerbare verschijning. Dan zal dat m'n hele leven bezighouden. Dan zal ik nooit meer diegene zijn van voor de verschijning. Ik zal dat dus ook niet heel ijskoud kunnen vertellen op een forumpie als dit.
Ik geloof het niet. Tot ik het met eigen ogen gezien heb of het wetenschappelijk wordt aangetoond. Ik vind 't tot nu toe nog steeds een irritante vorm van aandachtstrekkerij.
Wel eens een man gezien in het zwart, maar toen had ik paddo's op. dus niet echt betrouwbaar.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:26 schreef shady1983 het volgende:
Ik zat vandaag te praten met een vriend over paranormale zaken: geesten enzo...
En toen kwam hij met het verhaal dat hij een keer op zijn kamer zat en plotseling merkte hij iets op vanuit zijn ooghoeken.
Hij keek zijn kamer uit, richting de trap. En toen zag hij een zwarte gedaante de trap af lopen. Hij zag echter alleen het gedeelte boven zijn neus, en zag hem langzaam de trap af lopen.
Vervolgens vertelde hij dit verhaal aan zijn moeder. Toen bleek dat zij, een tante, een nicht en zijn oma ook dezelfde gedaante hadden gezien in hun leven. De oma vertelde vervolgens over de gedaante die zij gezien had nadat haar man (zijn opa dus) was overleden. "Het" stond in de deuropening gewoon te staan. De oma beschreef het als een zwarte gedaante met een cape om zijn gezicht, waardoor je zijn gezicht niet kon zien.
Weet iemand wat dit betekent ? Of heeft iemand iets dergelijks meegemaakt ?
meegemaakt, maar dan als een soort droom / visioen op klaarlichte dag.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:26 schreef shady1983 het volgende:
Ik zat vandaag te praten met een vriend over paranormale zaken: geesten enzo...
En toen kwam hij met het verhaal dat hij een keer op zijn kamer zat en plotseling merkte hij iets op vanuit zijn ooghoeken.
Hij keek zijn kamer uit, richting de trap. En toen zag hij een zwarte gedaante de trap af lopen. Hij zag echter alleen het gedeelte boven zijn neus, en zag hem langzaam de trap af lopen.
Vervolgens vertelde hij dit verhaal aan zijn moeder. Toen bleek dat zij, een tante, een nicht en zijn oma ook dezelfde gedaante hadden gezien in hun leven. De oma vertelde vervolgens over de gedaante die zij gezien had nadat haar man (zijn opa dus) was overleden. "Het" stond in de deuropening gewoon te staan. De oma beschreef het als een zwarte gedaante met een cape om zijn gezicht, waardoor je zijn gezicht niet kon zien.
Weet iemand wat dit betekent ? Of heeft iemand iets dergelijks meegemaakt ?
Ik heb heel veel dat ik bepaalde ruimtes niet kan hebben, er een heel beroerd gevoel bij krijg, koppijn, etc etc.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb het hier op mijn werk ook. zelfde omschrijving als de ts trouwens.. scary
er is hier op mijn werk 1 kamer waar ik me nooit lekker voel. altijd net iets kouder als de rest van het pand, er komen soms geluiden vandaan, soms voetstappen (en ik zit alleen daar!) en je voelt altijd aanwezigheid van iets anders.
had het er pas over met mijn vriendin in de auto en toen zag ik die kamer voor me met een zwarte gedaante van +- 2 meter lang . mijn adem stokte op dat moment en had het echt heel erg benauwd. onbewust heb ik dat volgens mij gezien daar.
hele enge ervaring was dat iig.
Dan ben je dus gevoelig voor paranormale actitiveit lijkt me.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb heel veel dat ik bepaalde ruimtes niet kan hebben, er een heel beroerd gevoel bij krijg, koppijn, etc etc.
Of uit het niets heel bang worden![]()
best maf..
Dit verhaal komt uit een spookverhalen-topic wat een tijdje geleden in [TRU] liep. En het waren nog goed geschreven verhalen ook, zeker op het einde van deze had ik het kippenvel op m'n rug staan!quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:37 schreef livEliveD het volgende:
Ik hoorde het 11-12 jaar terug en kan de plek denk ik nog wel vinden. Of het waar is weet ik niet nee. Het kan best een drang naar aandacht zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:36 schreef fratsman het volgende:
Dit verhaal komt uit een spookverhalen-topic wat een tijdje geleden in [TRU] liep.
Neuhquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef DarkY.NL het volgende:
het verhaal over de lifter die vraagt om achterop te zitten (dacht naakte vrouw toch) komt toch uit het noorderplantsoen in Groningen? Volgens mij heeft livEliveD een 2- of 3-tal verhalen door elkaar gehaalt.
Yep, in Wageningen ook al zoiets.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het Noorderplantsoen in groningen, daar schijnen al 4 mensen een meisje in nachtjapon achter op de fiets opgepikt te hebben, nadat ze in paniek zou hebben gevraagd om een lift omdat ze achterna werd gezeten, als ze vervolgens even later weer achterom kijken, zit ze er niet meer. Omdat ze naar de politie gaan met het verhaal, weet die hen te vertellen dat ze niet de eerste zijn en dat er ooit iemand in de buurt vermoord is.
Waarom is het in elk geval niet goedaardig?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
meegemaakt, maar dan als een soort droom / visioen op klaarlichte dag.
Geen idee wat het is maar het is in elk geval niet goedaardig!
1x dat ik het idee had dat iemand mn schouder vast hieldquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:48 schreef -Lillith- het volgende:
volgens mij is het de duistere uit het rad des tijds:P sorry was het eerste wat bij mij opkwam toen ik de titel van dit topic las....Ff serieus...ik zou het absoluut niet weten..1 x het idee gehad dat er iemand bij mij op de rand van m'n bed zat...het leek op mijn opa die 10 jaar voor mijn geboorte was overleden....was wel gaaf
Bij komt dat gelijk de vraag naar boven "waarom vind jij/ vind men het eng ?"quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:17 schreef Burgie het volgende:
. Maar toch, waarom een vent in het zwart waarvan het gezicht niet te zien is en waarom zien meer mensen hem. Ik heb toch het iedee dat hij iemand is en ik wil weten wie.
Zo nu,maar stoppen, want ik vind het veel te eng...............
Creepy.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:53 schreef Burgie het volgende:
ik vind het eng omdat hij dat ook is! Er gaat iets dreigends van hem uit. In mijn droom ging het altijd zo: ik ben in mijn slaapkamer en opeens voel ik me vreselijk bang, zomaar uit het niets. Ik raak in paniek en begin rond te rennen als een gek. Ondertussen doe ik al mijn lichten aan en die doven een voor een heel langzaam, als ik ze dan weer aan wil doen, dan lukt het niet. Ik kan niet weg uit die kamer en ik voel dat het helemaal niet goed zit. En dan staat hij daar en ik wil schreeuwen of rennen, maar het lukt niet. Dan word ik wakker en ik voel me niet zoals na een "gewone nachtmerrie" ik zweet en tril en schrik van ieder geluid. Heb een keer 3 nachten niet geslapen omdat ik bang was dat hij weer kwam.
Een van de laatste keren dat ik van hem droomde dwong hij mij mee te gaan naar de keuken. Daar stond een vrouw met lang zwart haar, een vriendin van hem. Zij viel mijn broertje aan. Ook droomde ik eens dat hij aan mij trok, niet fysiek, maar met zijn gedachten. Ik kon totaal niet meer bewegen en op een gegeven moment duwde hij me op de grond, ik zat op mijn knieen en hij stond vlak voor me, torende boven mij uit. iemand die iets goeds in de zin heeft doet zoiets niet. Hij maakte me bang, intimideerde me, maar ik werd wakker voordat ik begreep wat hij nou wilde....
doe maar nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:15 schreef iteejer het volgende:
Er is hier eerder een topic over geweest, jaren geleden. Zoek ik straks wel op als ik weer achter mijn eigen pc zit
Heeft 't mischien een betekenis?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:11 schreef Burgie het volgende:
nou, inderdaad. Ik vond het echt zo eng dat ik dus nachten niet heb geslapen. ik heb voor het laatst 12 of 13 jaar geleden over hem gedroomd, maar soms ben ik nog bang. Laatst had ik het er met een vriendin over en toen ik 's nachts thuiskwam en ook nog eens alleen was, was ik zo bang dat ik niet kon slapen, alle lichten aan en met kleren op bed, zodat ik naar buiten kon rennen als ik wat zou zien.
Hij is weggebleven toen ik hem heb gevraagd me niet meer lastig te vallen.
Daarna had ik nog wel soortgelijke nachtmerries. Nu was het niet die man, maar een soort kracht, ook zwart die mij naar een zolder trok. Het was kwaadaardig met heel veel stemmen en toch ook maar 1 stem het noemt zich "zij". In deze dromen klim ik een trap op, ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik word als het ware naar boven getrokken. Zodra ik besef wat er aan de hand is, is het te laat. Ik kan me niet meer omdraaien en loop of zweef als vanzelf naar de plek waar "zij" is. Dan val ik weer op mijn knieen. Soms word ik dan wakker in paniek, ga rechtop zitten en dan vult de kamer zich langzaam met "zij". dan besef ik dat ik nog steeds droom en schrik ik weer wakker en weer een weer. En heel soms voel ik dat ik lig, in mijn bed, worstel om wakker te worden, kijk door mijn oogharen, maar dan voel ik iets trekken en hoor ik "nee". Dan word ik weer mijn slaap ingesleurd, mag ik niet wakker worden, waarna ik dan meestal wel gelijk wakker word.
Ik heb het gevoel dat de zwarte man en zij met elkaar te maken hebben, of dat het hetzelfde is, maar in een andere vorm.
Ik heb wel geleerd mezelf wakker te schreeuwen. Soms duurt het een tijd (ik voel naderhand dat mijn keel kurkdroog is en volgens mijn vriend lig ik soms heel onrustig te ademen, als of moet hoesten en het lukt niet), maar als ik eenmaal schreeuw, word ik ook wakker. Wel onprettig hoor, wakker worden van je eigen angstschreeuw. Meestal ligt mijn vriend dan naast me te schreeuwen, omdat hij van mij schrikt. Dat is dan wel weer lachen, hij ziet er namelijk super grappig uit als hij schrikt.
...hallo...hallo? Iteejer, heb je het al gevonden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:15 schreef iteejer het volgende:
Er is hier eerder een topic over geweest, jaren geleden. Zoek ik straks wel op als ik weer achter mijn eigen pc zit
Wel weer toevallig dat dit soort dingen dan nou ook vaak in bed gebeuren, of wanneer je net wakker wordt. Denk gewoon dat je zo hevig droomde dat je daadwerkelijk de verwarming vastpakt, of dat je na de verschijning in je droom al half wakker geworden was, en hem toen vastpakte.quote:Op zondag 24 oktober 2004 04:27 schreef Timen het volgende:
Maargoed, alle gekheid even op een stokje.
Ik geloof er zelf niet zo heel erg in, al heb ik mijn portie "onverklaarbare verschijning" al meer als genoeg gehad. Mijn bed staat tegen de verwarming aan, swinters lekker warm. Ik wordt anderhalf jaar geleden midden in de nacht wakker van een stereo die aan staat, ik denk wat is dit nou?! Ik draai me om en ik zie een jongetje bij m'n stereo staan, hij drukt alle radio-geheugen knoppen een voor een in. Ik hoor de radiozenders langsgaan, 538, NoordzeeFM etc... hoor de Dj's praten en de muziek spelen. Dit duurt een tijdje en ik begin te beseffen dat ik me in een hele vreemde situatie bevind en niet goed weet wat ik moet doen. Ik zeg hardop: Sorry?, het jongetje stopt nu met drukken en draait zich in 1 ruk om en kijkt me recht aan. Op dit moment voel ik me hele lichaam verkrampen, tegelijkertijd loopt het jongetje voorlangs mijn bed mijn kamer uit (dwars door m'n deur overigens).
Ik draai me weer om en klamp me vast aan m'n verwarming, compleet verstijfd van angst... Het rare is dat ik op een gegeven moment het idee heb dat ik voor een 2e keer wakker wordt. Wat NOG vreemder is, is dat ik tijdens die conclusie met 2 handen m'n verwarming vast hield. (ik was dus met mijn volle bewustzijn aanwezig nu, in tegenstelling tot eerder wat ik best eens gedroomd zou kunnen hebben... maar, waarom wordt je dan wakker met 2 handen vastgeklampt aan je verwarming???).
Maargoed, raar dus. Tot ik echt met mijn volle bewustzijn iets dusdanig meemaak zal ik zeggen dat ik er 100% in geloof.
neej niet echt... alleen de ogen.. alleen was het donderder geelquote:Op donderdag 15 september 2005 22:24 schreef speedfreakssj het volgende:
EDIT
Mirage: user poogde zichzelf wederom belachelijk te maken....
hij is daarin geslaagd
Dat is niet waar.Tenminste,niet altijd.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef Varr het volgende:
[..]
Wel weer toevallig dat dit soort dingen dan nou ook vaak in bed gebeuren, of wanneer je net wakker wordt. Denk gewoon dat je zo hevig droomde dat je daadwerkelijk de verwarming vastpakt, of dat je na de verschijning in je droom al half wakker geworden was, en hem toen vastpakte.
Sowieso gebeuren deze verhalen 9/10 keer 's avonds, in het donker, praktisch nooit overdacht in een zonnige weide. Nu zou je kunnen zeggen dat schimmen alleen in het donker komen... boeeeeeh, 's avonds ben je gewoon eerder angstig, merk je dingen meer op, en houden je hersens je voor de gek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |