Bron: http://supermeki.blogspot(...)e-roddelblad_20.htmlquote:Meki Dreigt Ultra-rechtse Roddelblad Telegraf
Al jarenlang is Telegraf bezig met Onzin verspreiden . Meki stuurde vele Protest-Mails naar de redactie van Telegraf , Telegraf was zo erg in de indruk en verwijderde de Onzin-Nieuwsberichten en daarmee won Meki de eerste stap Maar nu moet De Telegraaf een Retificatie plaatsen in de Telegraf .
Gisteren was de maat vol van Meki aldus Meki ( www.meki-online.4t.com) , Telegraf plaatste een Nieuwsbericht over Junkige Tokkies en Marokkanen , Telegraf beschuldigde de Marokkanen met Terroriseren van Tokkies . De Tokkies heeft de Moeder van een Jongen vermoord ( Kijk , Telegraf meldt HARTAANVAL , Alleen ezels geloven dat ) .
Na mijn protest-mails heeft de Rasistische Redactie het Nieuwsbericht weggehaald en het van Archief weggehaald .
Ik ben geen Moslimfundamentalistquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:44 schreef _The_General_ het volgende:
Gelukkig is Meki niet meer dan een moslimfundamentalist en fascist van 17 jaar oud. Een moderne aanhanger van de Mufti lijkt het soms wel
wel fascist dusquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen Moslimfundamentalist
dat ook nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:08 schreef sioux_ het volgende:
[..]
wel fascist dus
Jah Tele-graf ( Graf )quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:17 schreef Bob-B het volgende:
gaat iemand die ongeleterde knul nog vertellen dat het de telegraaf is?
Meki is gewoon een dikke sukkel!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Meki is coolio, hij trekt zijn mond open waar andere mensen gesloten blijven.
Gewoon een leuke aanjager in discussies...... that's all...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |