Nobele bedoeling, maar ik krijg niet de indruk dat het gaat lukken.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:26 schreef prupke het volgende:
ik probeer een discussie op gang te brengen zonder flamen wat is er dan niet goed?
mening uiten mag niet en zeker niet als je het gaat onderbouwen. iets naders kan ik er nog niet van maken.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:26 schreef prupke het volgende:
topic buitenlanders serieuze vraag is gesloten omdat mod denkt dat we gaan flamen??
ik probeer een discussie op gang te brengen zonder flamen wat is er dan niet goed?
Ok dan mod.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nobele bedoeling, maar ik krijg niet de indruk dat het gaat lukken.
Als ik al opmerk dat het topic de verkeerde kant opga en daarna het nog meer de verkeerde kant opgaat, dan heb ik weinig hoop dat de discussie verder rustig en normaal gaat verlopen.
En een pittige discussie kan best, maar dit leek wel een stuk verder te gaan. Daarom nu even op slot en morgen weer open
je was een waadige tegenstander die het topic heeft geslooptquote:Op woensdag 3 november 2004 01:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb 't verstierd daar![]()
Zeurpiet.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ach, als we heel streng de regeltjes zouden volgen, dan zou jij hier niet eens kunnen posten he
probeer het nog maar eens een keer om er wat van te maken....quote:Op woensdag 3 november 2004 01:28 schreef blackbully het volgende:
mening uiten mag niet en zeker niet als je het gaat onderbouwen. iets naders kan ik er nog niet van maken.
gaat hij weer open dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 01:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
probeer het nog maar eens een keer om er wat van te maken....
Morgen. En ik heb mijn onderbouwde mening daarvoor gegeven, al een keer of 3quote:Op woensdag 3 november 2004 01:31 schreef blackbully het volgende:
gaat hij weer open dan?
tot morge dan maarquote:Op woensdag 3 november 2004 01:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Morgen. En ik heb mijn onderbouwde mening daarvoor gegeven, al een keer of 3
Klopt .....maar jij bent niet alleen op de wereld...quote:Op woensdag 3 november 2004 01:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Morgen. En ik heb mijn onderbouwde mening daarvoor gegeven, al een keer of 3
Klopt. En jij ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:34 schreef prupke het volgende:
Klopt .....maar jij bent niet alleen op de wereld...
quote:Op woensdag 3 november 2004 01:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Klopt. En jij ook niet.
En nu?
Zie post boven je ook. Er zijn gewoonweg nu genoeg topics weer over moslims, onderbuikgevoelens, racisme, etc etc. We zijn een algemeen forum, er is plek voor van alles, maar om nou het hele forum vol te gooien nav gisteren.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef operator82 het volgende:
Het ware aard van het beest.
Waarom zit hier een slot op? Hier wordt specifiek gericht op hun onderbuikgevoelens en diens 'afkeuren'. Dat heeft weinig met moord op Van Gogh te maken, meer op wat de gedachtegang van moslmis zijn.
fok!, nee de samenleving op het moment. Ik zeg alleen dat hij in de andere discussies zich mag mengen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef Gallo het volgende:
De in slaap gesukkelde nederlander
Wordt er nou aangemoedig dit soort racistische vuilspuiterij ergens anders te posten ? Is Fok! gek geworden ?
Oke, ik begrijp het. Bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie post boven je ook. Er zijn gewoonweg nu genoeg topics weer over moslims, onderbuikgevoelens, racisme, etc etc. We zijn een algemeen forum, er is plek voor van alles, maar om nou het hele forum vol te gooien nav gisteren.
Je kan in POL/NWS vast wel terecht in een van de bestaande topics.
quote:calvobbes (Moderator) - donderdag 4 november 2004 @ 00:20
Als je een discussie wilt starten over het niveau van de reacties op Fok! kun je dat beter op een andere manier doen. De openingspost laat overigens ook niet echt zien wat het niveau zou moeten zijn.
Nee. Ik geef mijn mening daarover. Ik bepaal niks.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:24 schreef Snakey het volgende:
Jij maakt tegenwoordig uit wat niveau is??
Je gooit een slotje op een topic dus geef je iets meer als je mening daarover. En daarmee bepaal je iets.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Ik geef mijn mening daarover. Ik bepaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |