Jij leest het dus anders... Hakken is ook gewoon een Nederlands woord hoor. En dat word ook gebruikt om aan te duiden dat mensen ergens boven opspringen en herrie gaan schoppen bijv.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
H-a-k-e-n :'(
Net als interpreteerd zeker?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:28 schreef calvobbes het volgende:
En dan nog, al zou het een spel of type fout zijn. Dan hoef je er niet zo op te reageren... Dat ook wel wat neutraler
Er was bijna niemand die in het topic poste, bijna niemand die het snapte en er waren in de tussentijd nog veel meer Theo topics gekomen. Dan gaat er af en toe eentje op slot om het overzicht enigzins te behouden.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Dit topic heeft zijn nut verloren, gezien de weinige reacties werkt het niet.
Laten we deze maar afzakken naar de kelders om niet te verdrinken in de Van Gogh en 'hoe nu verder' topics
calvobbes [at] fok.nl dus?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:02 schreef TrenTs het volgende:
edit: Offtopic? Kinderachtig gescheld kun je ook mailen naar calvobbes [at] fok.nl
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:52 schreef calvobbes het volgende:
het topic [Centraal Topic] Nederland Post-Theo: Problemen-Oplossingen zit al drie dagen op slot.
En nu zie je het pas?
Nouja.... De sluitpost leek me wel duidelijk:
Er was bijna niemand die in het topic poste, bijna niemand die het snapte en er waren in de tussentijd nog veel meer Theo topics gekomen. Dan gaat er af en toe eentje op slot om het overzicht enigzins te behouden.
ze krijgen er geld voorquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:31 schreef gigabitch het volgende:
Ik hoop dat het hier de goede plek is, om waardering uit te spreken voor de moderators.
Ik neem aan dat het om een hobby gaat, en niet om een betaalde baan?
De gebeurtenissen sinds vorige week hebben toch voor een gigantische stroom aan posts gezorgd, zodat het best wel hectisch was, en op een gegeven ogenbik zelfs niet meer bij te houden!
Af en toe geprezen worden is dan toch wel leuk, lijkt me![]()
Je moet bij Yvonne zijn als je je tot mod wil inlikkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:31 schreef gigabitch het volgende:
Ik hoop dat het hier de goede plek is, om waardering uit te spreken voor de moderators.
De gebeurtenissen sinds vorige week hebben toch voor een gigantische stroom aan posts gezorgd, zodat het best wel hectisch was, en op een gegeven ogenbik zelfs niet meer bij te houden!
hey gozer, mag je weer meedoen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Je moet bij Yvonne zijn als je je tot mod wil inlikken
stiekem welquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gozer, mag je weer meedoen?
Was geen GC topic, dat weet je zelf ook wel. Dus je traditionle mopperen is niet echt nodig lijkt me. Dit hoort in ONZ, maar we hebben er al een aantal lopen daar.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:38 schreef knowall het volgende:
Ik kom weer even traditie-getrouw mopperen over een slotje
Vragen die je beter niet aan moslims kunt stellen
*moppermopper*
Kick het dan naar ONZquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was geen GC topic, dat weet je zelf ook wel. Dus je traditionle mopperen is niet echt nodig lijkt me. Dit hoort in ONZ, maar we hebben er al een aantal lopen daar.
welk deel van "we hebben er daar al een aantal lopen" was onduidelijk??quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Kick het dan naar ONZ![]()
VOOR GEEN GOUD!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Je moet bij Yvonne zijn als je je tot mod wil inlikken
Dit topic is 100% uniek!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
welk deel van "we hebben er daar al een aantal lopen" was onduidelijk??
soms ben je echt een überirritant vasthoudertje. als je het erom doet ben je geslaagd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:50 schreef knowall het volgende:
[..]
Dit topic is 100% uniek!
Je herkent kunst niet!
Maar goed je bent mod, dus ik zal je je gebreken maar niet kwalijk nemen
[afbeelding]
Mod zijn is niet in materie uit te drukken, je doet het voor de erkenning en respect van de overige usersquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:01 schreef gigabitch het volgende:
[..]
VOOR GEEN GOUD!!!!!!!!
Mag ik even zelf dingen opschrijven zoals ik ze bedoel? Dank je welquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
H-a-k-e-n
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:31 schreef gigabitch het volgende:
Prima, maar ga dan niet achteraf lopen mekkeren dat je verkeerd begrepen wordt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik even zelf dingen opschrijven zoals ik ze bedoel? Dank je wel
Met jou kan je lachen Xebroquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Prima, maar ga dan niet achteraf lopen mekkeren dat je verkeerd begrepen wordt.
Oh nee, je leest me op een enrom belerende toon de les.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met jou kan je lachen Xebro
Ik loop nergens te mekkeren dat ik verkeerd begrepen word![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |