Ik had 'm zelfs al geopend.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Damn, die wilde ik openen
verkapte terugvindpost
quote:
om maar eens een zeer zeer pijnlijk onderwerp aan te snijden
Wie beslist er eventueel wanneer het weer zodanig slecht is, dat de meet niet door zou gaan? of is het gewoon gaan, en maar zien wat er gebeurt?
Waarom nou perse een McDonald's?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:15 schreef Subhuman het volgende:
En mijn vraag: is er een McDonalds in de buurt van Naarden? Ergens langs de snelweg wellicht?
vast wel ....... ergensquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:15 schreef Subhuman het volgende:
En mijn vraag: is er een McDonalds in de buurt van Naarden? Ergens langs de snelweg wellicht?
Of iets anders waar eenvoudig en snel wat te eten te krijgen is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom nou perse een McDonald's?
Ohja!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:17 schreef k_man het volgende:
Overigens mag nu wel in de OP dat de nader te bepalen plaats het station is.
Ik lees in een fotografieblad dat regenachtig weer en zwart wit heel goed doen. Maar als ik jou was zou ik toch ff dat statiefke meenemenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:15 schreef k_man het volgende:
Iemand een idee over wat een iso 50 rolletje op zal leveren in druilerig weer?
extra sombere sfeer of alleen een grote donkere bende?
En die extra info is ook al een paar keer gegeven, door Borelius o.a.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:17 schreef k_man het volgende:
Overigens mag nu wel in de OP dat de nader te bepalen plaats het station is.
Als ik dat had zou ik het zeker doen...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik lees in een fotografieblad dat regenachtig weer en zwart wit heel goed doen. Maar als ik jou was zou ik toch ff dat statiefke meenemen
Wellicht is het leuk daar dan samen wat te snacken voor de mensen die ook die kant op gaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:18 schreef k_man het volgende:
Bij Amersfoort is iig een McDonalds in de buurt van de A1.
Wil je het echt weten?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:19 schreef Bowiefan het volgende:
[afbeelding] * bowiefan wakker meld
Hoe was het weer vandaag? Hoe wordt het morgen?
www.knmi.nlquote:Ook morgen ligt de frontale zone nog in de buurt van ons land,
maar gaandeweg de dag schuift-ie langzaam wat naar het noorden.
's Morgens regent het nog af en toe in het westen en noorden.
In de rest van het land blijft het waarschijnlijk zo goed als
droog. Hoewel de bewolking de overhand heeft, kan in het zuiden
de zon er soms even doorkomen. Een middagtemperatuur van ruim
20 graden in Limburg is dan ook heel goed mogelijk. In de rest
van het land liggen de maxima rond 17, 18 graden.
Wel die kant op, maar per trein.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:21 schreef Subhuman het volgende:
Wellicht is het leuk daar dan samen wat te snacken voor de mensen die ook die kant op gaan.
Dan stap je toch even uit in Amersfoort.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Wel die kant op, maar per trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |