quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:36 schreef Subhuman het volgende:
Met de uitleg van CompuMess zou het te vinden moeten zijn, ware het niet dat ik met de Groningen meet ook tot 3x toe de afslag had gemist die ik op de ringweg had moeten nemen. En dan te bedenken dat ik in Groningen zelfs nog een beetje bekend ben...
Maar ik ga proberen om het in één keer te vinden!![]()
En wat als een enkeling weer (eerder) terugmoet.. is het goed te lopen?quote:offline Borelius - dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:19 profiel edit quote home
oldtimer
Usericon van Borelius
Is helemaal waar, er is daar op zondag geen bal te doen, en dus erg rustig. En dan kunnen de treinreizigers zich over de diverse auto's verspreiden en kunnen we met zijn allen naar Naarden.
Na eerst even de omgeving en wellicht het station zelf even met camera's geteistert te hebben.
Niet te verwarren met station Bussum-zuid ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:08 schreef k_man het volgende:
Het station heet Naarden-Bussum.
Welke opmerking Re? Dat je meegaat?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:17 schreef Re het volgende:
hmmm mijn opmerking in vorige deel is niet echt opgevallenof het boeit niet natuurlijk
![]()
Of het kost je een wandeling van een half uur à drie kwartier, schat ik. Kheb dat, met omweg, wel eens gedaan overigens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:11 schreef Bowiefan het volgende:
Niet te verwarren met station Bussum-zuid ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Welke opmerking Re? Dat je meegaat?
Yepz, nog steedsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:16 schreef Ouwesok het volgende:
Hé Bowiefan [afbeelding] , ook nog in de lucht.
* PdeHoog meldt zichquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:38 schreef Subhuman het volgende:
Wie werpt zich dit keer op als telefoonnummerverzamelaar? En wie mogen we bellen als we onverhoopt wat later zijn?
Gefeli met de kleine man, Rewimoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Heb het zo druk gehad met de verjaardag van zoon dat dit topic er een beetje bij ingeschoten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |