he nep Ajacied, waarom ben je niet naar de wedstrijdquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:09 schreef JaWi het volgende:
Beautiful day.
Oke, dan heb ik dat even duidelijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds Ajax zo loopt te kloten.
Volgend seizoen (of na vandaag) ben ik waarschijnlijk weer voor Ajax
![]()
![]()
Ik ga bijna nooit naar uitwedstrijdenquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:19 schreef JaWi het volgende:
En jij dan.
We pakken er drie. Is ook niet erg, toch? Staat Feyenoord ook gewoon bovenaanquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat even duidelijk.
Dat jullie maar met pijn en moeite een puntje uit Eindhovuuuuh mogen wegslepen (denk het niet trouwens).
Staat Feyenoord vanavond gewoon weer eerste!
Ik probeer de toppers wel mee te pakkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit naar uitwedstrijden
gewoonquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:21 schreef DivineJester het volgende:
Als ik ga, dan ga ik los naar nac enzo (tering eind met de trein). Op internet kijken vind ik niets. Ik ga wel naar het café canal plus kijken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik probeer de toppers wel mee te pakken. Maar goed, ging nu dus even niet door.
Gelukkig is het via internet te volgen.
Ik ookquote:Ik ben hondszenuwactig.
Statisch gezien moet je nog even wachten op een kampioenschapquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat even duidelijk.
Dat jullie maar met pijn en moeite een puntje uit Eindhovuuuuh mogen wegslepen (denk het niet trouwens).
Ik weet niet, ik heb toch een natuurlijke aversie tegen overwinningen van Ajax. Europees kan ik ze nog wel pruimen ivm de UEFA-punten enzo, maar in de competitie, neuh toch maar niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
We pakken er drie. Is ook niet erg, toch? Staat Feyenoord ook gewoon bovenaan
Onderschat RKC nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb toch een natuurlijke aversie tegen overwinningen van Ajax. Europees kan ik ze nog wel pruimen ivm de UEFA-punten enzo, maar in de competitie, neuh toch maar niet.
Hier nog een. Er waren nog wel kaarten over van de week en ik twijfelde nog om te gaan. Maar het is gewoon een takke eind voor mij waar ik niet echt zin in heb (Dordrecht-Amsterdam, Amsterdam-Eindhoven, Eindhoven-Amsterdam, Amsterdam-Dordrecht). Dan ga ik liever bij Sparta-Dordt kijken, met een radio op zak uiteraardquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik probeer de toppers wel mee te pakken. Maar goed, ging nu dus even niet door.
Gelukkig is het via internet te volgen. Ik ben hondszenuwactig.
De kas van PSV zeker spekkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
he nep Ajacied, waarom ben je niet naar de wedstrijd
Lastig he.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:20 schreef stukovich het volgende:
0-1 Godzijdank
en wie zet je er in de plaats danquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:00 schreef S-Two het volgende:
Misschien is het tijdens de winterstop wel tijd voor een grote uitverkoop: Maxwell (heeft dit seizoen nog geen 1 goede wedstrijd gespeelt), Sonck (lijkt me duidelijk), Sneyder (hoeft niet verkocht te worden, maar op de bank of iets dergelijks, verziekt de sfeer), vd Vaart (speelt al wel weer wat beter, maar nog steeds ver beneden de maat), Trabelsi (:r)
alles beter dan ditquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
en wie zet je er in de plaats dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |