En dat betekent dan gewoon weer God.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:57 schreef Elvi het volgende:
Jahweh
In Genesis staat: "de God Jahweh..."quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:59 schreef babba het volgende:
[..]
En dat betekent dan gewoon weer God.
Hij heeft geen naam, hij is gewoon God.
Dat is dikke onzin, sowieso betekend het iets in de richting van: Hij zal zijn, maar dat is een vermoeden. Hier source:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:50 schreef Alicey het volgende:
JHWH (Ik ben die ik ben). Het bakkeleien is er echter nog om de manier waarop het uitgesproken dient te worden (Jahweh, Jehova, etc.)
Juist, dus wat zegt dat?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat is dikke onzin, sowieso betekend het iets in de richting van: Hij zal zijn, maar dat is een vermoeden. Hier source:
Voor zover mij bekend gebruikt Kabbalah verschillende namen voor verschillende aspecten van God, en niet voor God zelf.quote:Kabbalah gebruikt meer namen, zoals in het verhaal van mozes in de rode zee waar een populair "Madonna" boek naar geschreven is op www.72.com
Dit is nog eens een constructieve bijdrage.quote:Voor de rest, lees nog maar een keer terug over wat ik zei 2 kopjes ervoor: en maar denken dat je alles weet. Probeer jij het verband maar eens te zien met het herhalen van je JHWH. Groeten!![]()
Ik snap inderdaad niet wat jouw probleem nu is. Hoef je verder niet hier toe te lichten, want is waarschijnlijk off-topic.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:52 schreef Integrity het volgende:
Copy paste quote:
Voor zover mij bekend gebruikt Kabbalah verschillende namen voor verschillende aspecten van God, en niet voor God zelf.
Kabbalah gebruik verschillende namen van God, dus hoe je dat moet zien valt open voor interpretatie. Desalniettemin blijft de fundering hetzelfde. Constructief of niet, je zegt zelf: voor zover mij bekend. Je snapt ut nie he
Terug naar de oorsprong dan en het topic opleuken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef Integrity het volgende:
Is zojuist gebeurd, ook weer iets om over na te denken.
Eerste ben ik mee eens dat God 1 persoon is en geen drie eenheidquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:43 schreef Integrity het volgende:
3-eenheid is "verzonnen" 315 na Christus in opdracht van Constatijn. Niet zo'n fijne keizer. Jahwe is niet met zekerheid de naam van God, maar weer een mooie interpretatie. Eerst was het Yehova, dan Jahwe. Blijf maar zoeken en zoeken terwijl het antwoord automatisch komt!
Bron: http://www.biblija.net/phorum/read.php?f=4&i=6&t=6
Aansluiting: De uitspraak 'Jahweh' is lang niet zeker. Het is een aanvechtbare conclusie van Duitse professoren uit de 19e eeuw. JAHO of JAHU heeft historisch betere antecendenten. Zie mijn artikel in Michsjol 12/2 van september 2003
Yehova-getuigen menen dat hun geloof het ware geloof is, menen Christenen, Moslims, Joden ed ook en er zijn veel misopvattingen over gevallen. Je plek is mens en je naaste moet je liefhebben, jezelf boven een ander plaatsen is een rechtstreekse breuk op 1 van de 10 geboden die Christus duidelijk vertaald heeft.
Dus jij zegt dat iedereen Gods naam bepaaldquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:07 schreef Integrity het volgende:
Wat ik geleerd heb over de naam van God vanuit een Kabbalistische hoek (en zo gigaveel weet ik er niet van, omdat ik gekozen heb voor een regelrechte bijbelinterpretatie van mezelf boven andere "stromen") is dat de echte naam van God uitspreken enorme gevolgen heeft. Dat is niet het geval voor alle namen die nu aangeroepen worden. Met die wetenschap denk ik niet dat de echte naam van God bekend is. 2e punt dat ik wil aanhalen, over "aspecten/namen" van God ging het (wederom mijn kennis gebaseerd) om de lettertekens, niet om de uitspraak. De uitspraak van het Joods, bijvoorbeeld het alfabet, geeft echt veel opties weer. De naam van God uitspreken of kennen is daarom ook niet relevant, de kracht van God in je hart wel.
In dit kader, los van intelligent gelul van mezelfzeg ik dan ook: De naam van God is de naam waaraan jij invulling geeft.
Dat zeg ik niet, maar jouw opmerking illustreert exact hoe dergelijke zaken geinterpreteerd worden. Wat ik zeg is dat je in naam van God kunt leven zonder daarbij een letterlijke naam te plaatsen. Nu vraag ik jou, wanneer jij 1 letter in jouw naam verkeerd hebt begrepen, ben je dan gedoemd? 2e vraag is: bid je dan voor Yehova's die al die tijd de verkeerde naam hebben begrepen, dat ze toch door God aanvaardt worden?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:12 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat iedereen Gods naam bepaald
Ik zou zeggen lees de bijbel eens
Voelt je je wel helemaaal Goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:59 schreef Integrity het volgende:
De waarheid ligt dichter bij de kern dan je denkt, de verdieping over de naam kan je dichterbij die kern brengen. (1 methode) Het aanhangen van de verdieping maakt je los van de kern. Daar komt het op neer.
Ik geloof jequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:06 schreef Integrity het volgende:
Geloven in jezelf is ook geloven, vrij logisch ook. Er bestaat helemaal geen grens tussen wel of niet geloven, ieder mens geloofd in iets. Of je nou in jezelf geloofd, in God, Allah, Boedha, Christus. Al zijn het je doelen, je geloofd.
Jij gelooft niet echt in spelling he?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:06 schreef Integrity het volgende:
Geloven in jezelf is ook geloven, vrij logisch ook. Er bestaat helemaal geen grens tussen wel of niet geloven, ieder mens geloofd in iets. Of je nou in jezelf geloofd, in God, Allah, Boedha, Christus. Al zijn het je doelen, je geloofd.
Ik heb zelf ook Commerciële Economie gedaan, dus ik weet waarover ik het heb...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:36 schreef Integrity het volgende:
Niet wanneer het gaat om commerciele economie, maar dat wist je natuurlijk al
Tsja, het is de naam van de opleiding... dan gebruik je vaak hoofdlettersquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:46 schreef Integrity het volgende:
wel lief trouwens dat je commerciele economie met hoofdletters schrijft hoor.
Nou, dan zijn we er dus uit.... de namen van God zijn dus: Link, Zelda en Ganon.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:59 schreef Integrity het volgende:
Wisdom, Power en Courage. Link is Courage, Zelda Wisdom, Ganon Power.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we er dus uit.... de namen van God zijn dus: Link, Zelda en Ganon.Naast Jezus, Heilige Geest en God.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:22 schreef edgewalker het volgende:
ken wel zijn achter naam ''verdome''![]()
Wishky!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:24 schreef cerror het volgende:
Bier
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:59 schreef Integrity het volgende:
Wisdom, Power en Courage. Link is Courage, Zelda Wisdom, Ganon Power.
Met dank aan Scienfrictionquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:29 schreef Tiemie het volgende:
Kurt
[..]zelda
godverdomme zo serieus ben ik helemaal nietquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:40 schreef Angst het volgende:
alle JHV en alle klinkers van de wereld![]()
en ook nog enkele klinkers die god alleen zelf kan uitspreken en de mens niet
staat in de bijbel
kan dus onmogelijk jehova zijn
want de mens kan de naam zoiezo niet uitspreken
en het bevat een stuk of 20 klinkers en dat doet jehova ook niet
Spaar je dan maar de moeite : hij reageerd niet op klachtenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:50 schreef stame het volgende:
Waarom wil je zijn naam weten? Wil je op gaan bellen ofso?
BHFHquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:35 schreef Biancavia het volgende:
JHWH.
Inderdaad. Dit zou wellicht een complot kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
BHFH :')
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:46 schreef yvonne het volgende:
>>>>ONZ.
Ik leid hieruit af dat BHFH 666 is...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit zou wellicht een complot kunnen zijn.
Laten wij dit nader uitwerken aan de hand van een nummerologisch inzicht.
We stellen ten eerste de letters van het alfabet gelijk aan de cijfers 1 t/m 26, waarbij A=1, B=2 enzovoorts.
Hieruit volgt:
JHWH= 10 8 23 8
BHFH= 2 8 6 8
Deze cijfers zullen wij verder optellen tot wij bij een enkel cijfer uitkomen:
JHWH=
10 8 23 8
10 + 8 + 23 + 8 = 49 = 13 = 1 + 3 = 4
1 + 0 + 8 + 2 + 3 + 8 = 22 = 4
108 + 238 = 346 = 13 = 4
BHFH=
2 8 6 8
2 + 8 + 6 + 8 = 24 = 2 + 4 = 6
28 + 68 = 96 = 15 = 6
2 + 86 + 8 = 96 = 15 = 6
Zoals u zult opmerken leiden de letters JHWH onherroepelijk tot het getal 6, en de letters BHFH tot het getal 4.
Ik leid hieruit af dat BHFH 666 is.
Verbijsterend is hierbij dat indien het verschil tussen deze getallen berekent, men uitkomt op 2, immers, 6 - 4 = 2. Dit is precies het aantal letters dat JHWH van BHFH verschilt.
Uiteraard is tevens de oplettende lezer niet ontgaan dat zowel JHWH als BHFH, 2 keer de letter H bevat. Deze stond in onze nummerologie voor het cijfer 8, wat bij 2 opgeteld weer tot 10 uitkomt, ofwel 1 (1 + 0 = 1).
Bovendien is dit tevens de optelsom van 6 + 4, de uitkomsten van de namen! Deze namen leiden dus samen ook weer tot (6 + 4 = 10 = 1 + 0 =) 1, waarbij wij kunnen concluderen dat JHWH en BHFH wel degelijk 1 en dezelfde zijn.
God heeft nog een vader?quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:28 schreef Topmaat het volgende:
Ik zal het jullie eens vertellen.
Er is God en er is Wil. Het zijn broers van elkaar.
Hun achternaam is: Fried
God Fried en Wil Fried.
Als De Heer, hun vader hun roept voor het eten schreeuwt hij: ETEN NU , God Wil Fried !!
Fout, je zegt het verkeerd.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
God heeft nog een vader?
Plotwending!
Dus dan wordt het:
Onze opa die in de hemelen zijt
Uw naam worde geheiligd, uw koningkrijk kome..
dude ik heb zo'n boekquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat komt niet uit met de lettergrepen!quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:31 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Fout, je zegt het verkeerd.
Het moet zijn: Onze GROOTvader die in de hemelen zijt... enz.
En aangezien 1 + 1 = 2, zowel Biancavia als BHFH met de letter B begint moeten we nu dus ook wel concluderen dat Biancavia = BHFH = God!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit zou wellicht een complot kunnen zijn.
Laten wij dit nader uitwerken aan de hand van een nummerologisch inzicht.
We stellen ten eerste de letters van het alfabet gelijk aan de cijfers 1 t/m 26, waarbij A=1, B=2 enzovoorts.
Hieruit volgt:
JHWH= 10 8 23 8
BHFH= 2 8 6 8
Deze cijfers zullen wij verder optellen tot wij bij een enkel cijfer uitkomen:
JHWH=
10 8 23 8
10 + 8 + 23 + 8 = 49 = 13 = 1 + 3 = 4
1 + 0 + 8 + 2 + 3 + 8 = 22 = 4
108 + 238 = 346 = 13 = 4
BHFH=
2 8 6 8
2 + 8 + 6 + 8 = 24 = 2 + 4 = 6
28 + 68 = 96 = 15 = 6
2 + 86 + 8 = 96 = 15 = 6
Zoals u zult opmerken leiden de letters JHWH onherroepelijk tot het getal 6, en de letters BHFH tot het getal 4.
Verbijsterend is hierbij dat indien het verschil tussen deze getallen berekent, men uitkomt op 2, immers, 6 - 4 = 2. Dit is precies het aantal letters dat JHWH van BHFH verschilt.
Uiteraard is tevens de oplettende lezer niet ontgaan dat zowel JHWH als BHFH, 2 keer de letter H bevat. Deze stond in onze nummerologie voor het cijfer 8, wat bij 2 opgeteld weer tot 10 uitkomt, ofwel 1 (1 + 0 = 1).
Bovendien is dit tevens de optelsom van 6 + 4, de uitkomsten van de namen! Deze namen leiden dus samen ook weer tot (6 + 4 = 10 = 1 + 0 =) 1, waarbij wij kunnen concluderen dat JHWH en BHFH wel degelijk 1 en dezelfde zijn.
Slappe onderbouwing...quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:28 schreef Murray het volgende:
[..]
En aangezien 1 + 1 = 2, zowel Biancavia als BHFH met de letter B begint moeten we nu dus ook wel concluderen dat Biancavia = BHFH = God!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Slappe onderbouwing...
quote:49 = 13
In de nummerologie is 49 uiteindelijk zelfs 4, want:quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:32 schreef Murray het volgende:
[..]
[..]
quote:De echte naam van God is Allah ,
en de restende 99 namen zijn eigenschappen van hem .
Dit zijn de 99 Schone Namen van Allah (s.w.t.). Hij die Zijn dienaar het Boek heeft gezonden, en Hij heeft daarin geen afwijkingen gemaakt.
Allah (God in al zijn Majesteit)
ar-Rahman (de Meest Barmhartige)
ar-Rahim (de Meest Genadevolle)
al-Malik (de Absolute Heerser)
al-Quddus (de Heilige)
as-Salam (de Bron van Vrede)
al-Mu'min (de Beschermer van Geloof)
al-Muhaymin (de Beschermer & Beheerder)
al-'Aziz (de Machtige)
al-Jabbar (de Onweerstaanbare)
al-Mutakabbir (de Majesteuze)
al-Khaliq (de Schepper)
al-Bari' (de Schepper met het vermogen om al het bestaande van de ene toestand naar de andere te veranderen.)
al-Musawwir (de Vormgever)
al-Ghaffar (de Vergever van de zonden van Zijn dienaren keer op keer.)
al-Qahhar (de Onderwerper)
al-Wahhab (de Gever)
al-Razzaq (de Schenker van onderhoud)
al-Fattah (de Opener)
al-'Alim (de Alwetende)
al-Qabid (de Samentrekker)
al-Basit (de Verruimer)
al-Khafid (de Vernederaar)
al-Rafi' (de Verheffer)
al-Mu'izz (de Schenker van Eer)
al-Mudhill (de Onteerder)
as-Sami' (de Alhorende)
al-Basir (de Alziende)
al-Hakam (de Rechter)
al-'Adl (de Rechtvaardige)
al-Latif (de Subtiele)
al-Khabir (de Bewuste)
al-Halim (de Verdraagzame)
al-'Azim (de Grote)
al-Ghafur (de Meest Vergevingsgezinde)
ash-Shakur (de Dank Aanvarende)
al-'Ali (de Allerhoogste)
al-Kabir (de Bezitter van Grootheid)
al-Hafiz (de Beschermer)
al-Muqit (de Onderhouder)
al-Hasib (de Opsteller van de Rekening)
al-Jalil (de Sublieme)
al-Karim (de Edelmoedige)
ar-Raqib (de Waakzame)
al-Mujib (de Verhoorder)
al-Wasi' (de Alomvattende)
al-Hakim (de Wijze)
al-Wadud (de Liefhebbende)
al-Majid (de Luisterrijke)
al-Ba'ith (de Opwekker van de Doden)
ash-Shahid (de Getuige)
al-Haqq (de Waarheid)
al-Wakil (de Gevolmachtigde)
al-Qawiy (de Sterke)
al-Matin (de Standvastige)
al-Waliy (de Beschermende Vriend)
al-Hamid (de Prijzenswaardige)
al-Muhsi (de Optekenaar)
al-Mubdi' (de Voortbrenger)
al-Mu'id (de Hersteller)
al-Muhyi (de Levengevende)
al-Mumit (de Levenontnemer)
al-Hayy (de Eeuwiglevende)
al-Qayyum (de Zelfbestaande)
al-Wajid (de Vinder)
al-Majid (de Nobele)
al-Wahid (de Unieke)
as-Samad (de Onafhankelijke)
al-Qadir (de Machtige)
al-Muqtadir (de Meest Machtige)
al-Muqaddim (Degene die Bevordert)
al-Mu'akhkhir (de Vertrager)
al-Awwal (de Eerste)
al-Akhir (de Laatste)
az-Zahir (de Openlijke)
al-Batin (de Verborgene)
al-Waali (de Legeerder)
al-Muta'ali (de Meest Verhevene)
al-Barr (de Bron van Alle Goedheid)
at-Tawwab (de Berouwaanvaardende)
al-Muntaqim (de Vergelder)
al-'Afuw (de Schenker van Vergiffenis)
ar-Ra'uf (de Milde)
Maliku-l-Mulk (de Bezitter van Soevereiniteit)
Dhu'-Jalali wa'l-ikram (de Heer van Glorie en Eer)
al-Muqsit (de Billijke)
al-Jami' (de Verzamelaar)
al-Ghani (de Zelftoerijkende)
al-Mughni (de Verrijker)
al-Mani'eh (de Verhinderaar)
ad-Darr (de Brenger van Nood)
an-Nafi'eh (de Begunstiger)
an-Nur (het Licht)
al-Hadi (de Gids)
al-Badi'eh (de Blijvende)
al-Baqi' (de Eeuwige)
al-Warith (de Erfgenaam)
ar-Rashid (de Gids naar het Juiste Pad)
as-Sabur (de Geduldige)
Je bent verdwaald! In het verkeerde subforum enzo.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:18 schreef Integrity het volgende:
Beetje stom dat jij Kabbalah probeert te begrijpen en je eigen ego daarnaast koppelt, jij hebt er niets van begrepen. Wat filosofie is van de wetenschap is kabbalah van de bijbel. Die nummerreeksen die in de bijbel staan, kun je ook in andere boeken plaatsen. De coderingsmethoden zijn door wiskundige deskundigen ook toegepast op andere boeken vertaald in het Hebreeuws. Dan nog iets, de cijfer-methode en mystieke kabbalah is ontstaan in de middeleeuwen door Kabbalisten in Europa. Het is een filosofie op en de namen van God hebben binnen die filosofie dus meer dan 4 letters in het HEBREEUWS die je met je hart moet bekijken. Dus niet moet vertalen.
DIKKE VETTE DOMPER dat je zo met zoiets omgaat![]()
Dude.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:18 schreef Integrity het volgende:
Beetje stom dat jij Kabbalah probeert te begrijpen en je eigen ego daarnaast koppelt, jij hebt er niets van begrepen. Wat filosofie is van de wetenschap is kabbalah van de bijbel. Die nummerreeksen die in de bijbel staan, kun je ook in andere boeken plaatsen. De coderingsmethoden zijn door wiskundige deskundigen ook toegepast op andere boeken vertaald in het Hebreeuws. Dan nog iets, de cijfer-methode en mystieke kabbalah is ontstaan in de middeleeuwen door Kabbalisten in Europa. Het is een filosofie op en de namen van God hebben binnen die filosofie dus meer dan 4 letters in het HEBREEUWS die je met je hart moet bekijken. Dus niet moet vertalen.
quote:Onzin voor je leven!
K vind Kaballah maar zuigen, Kabalisten zijn in principe fundamentalistische joden en zoals iedereen weet, is fundamentalisme heel slecht..quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:18 schreef Integrity het volgende:
Wij zijn allemaal kinderen van God.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:57 schreef edgewalker het volgende:
en zijn zoon heet jezus
quote:Hee, ik betaal meer belasting als dan de konin g klijke familie, ik wil ook wel eens een lintje doorknippen.
Gewoon het eerste wat in me op kwamquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Morgan Freeman
the_legend_killerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:33 schreef SpeedyRich het volgende:
We praten over god maar heeft ie ook een naam dan de titels here en God:?
Zullen het daar eens over hebben![]()
![]()
DUDEquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:44 schreef SpeedyRich het volgende:
JHWH Daar blijft het bij
Leg eens uit?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:53 schreef SpeedyRich het volgende:
Een turk die heel zijn leven goed is is geweest kom aan bij de hemelpoort, en kijk op bordje waar Allah woont. Dus hij denk dat is die pad, dus hij loop er op en naar uuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrreeeeeeeeeennnnnnnn lopen komt hij op het hoogste punt in de hemel, en ziet daar een schitterende plaleis staan. Hij loopt dat paleis binnen en ziet een pracht van een tuin met een rivier die helemaal naar benenden loop (naar de aarde dus), en even later kom er een oude man naar buiten lopen en zegt dat ie GOD is. De turk zegt dat ie bij allah moest zijn dus GOD zegt: Dan moet je helemaal naar beneden en dan rechtsaf. De turk zegt: Bedankt God. en wil gaan, maar GOD zegt: kom ff 1 kop koffie drinken, want allah vindt heus niet erg dat je wat later bent. De de man kom binnen in het paleiskamer e gaat zitten netzo als GOD.
GOD zegt: Allah 2 koffie.!
2 woorden: JE Zeiktquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:27 schreef Angst het volgende:
[..]
DUDE
nog een keertje
daar ontbreken de klinkers
zoals altijd in het hebreeuws
maar een paar va die klinkers zijn niet uitspreekbaar voor de mens
maar alleen voor god.
Dus het is niet dat wij zijn naam niet mogen uitspreken we kunnen het ook niet
Kom je uit belgiequote:Op maandag 25 oktober 2004 20:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Leg eens uit?
check mijn post daarna danquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 04:01 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
2 woorden: JE Zeikt
Of je word een kansloze denkbeeldige maangod met een onuitspreekbare naamquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:45 schreef Integrity het volgende:
Opeens weet je het... je wordt conducteur![]()
uh nee, jahwe is .. voor jezus.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:40 schreef Flurry het volgende:
Z'n naam is Jehova, toch?
-- edit:
oh, of Jahweh, afhankelijk van de gebruikte vertaling
Beter inhoud dan een wappiejquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:21 schreef wappiej het volgende:
[..]
Of je word een kansloze denkbeeldige maangod met een onuitspreekbare naam![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:13 schreef Integrity het volgende:
Hij heeft jou gemaakt en als jij zo doorgaat maak jij je eigen hart van steen. Dan zou hij het niet kunnen tillen. Grapje
The Truth is in Here...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef blablasjit het volgende:
bewijs eerst maar dat die "god" bestaat!
Ik ben der toch !quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef blablasjit het volgende:
bewijs eerst maar dat die "god" bestaat!
bewijs aan mij dat je god bent dan...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben der toch !
Oh omdat ik toevallig niet geloof, zuig ik..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Beter inhoud dan een wappiejhehehehehe
![]()
You suck dude
*Kuch* wind enzo.. *kuch* om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:10 schreef wappiej het volgende:
[..]
Oh omdat ik toevallig niet geloof, zuig ik..
..Leuk om te weten, gelukkig ben ik niet zo naïef om te geloven in onzichtbare dingen en 1 mens die *plop* zo op de wereld staat en dan *plop* uit zijn ribbe een vrouw, waarna dus ook nog incest moet hebben plaatsgevonden om zoveel kinderen te krijgen..![]()
Ergens ben ik blij dat ik zuig![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:10 schreef wappiej het volgende:
[..]
Oh omdat ik toevallig niet geloof, zuig ik..
..Leuk om te weten, gelukkig ben ik niet zo naïef om te geloven in onzichtbare dingen en 1 mens die *plop* zo op de wereld staat en dan *plop* uit zijn ribbe een vrouw, waarna dus ook nog incest moet hebben plaatsgevonden om zoveel kinderen te krijgen..![]()
Ergens ben ik blij dat ik zuig![]()
Nee, daarom zei ik hetquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:21 schreef wappiej het volgende:
[..]
Of je word een kansloze denkbeeldige maangod met een onuitspreekbare naam![]()
mijn woord zegt genoegquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:36 schreef blablasjit het volgende:
[..]
bewijs aan mij dat je god bent dan...
natuurkundig bewijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |