Een bejaarde was met gepast geld aan het betalen aan de kassa van de Albert Hein ?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Gisteren bijna dader van zinloos geweld geweest!
je vriendin is toch niet vreemd gegaan?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Gisteren bijna dader van zinloos geweld geweest!
Is goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Gaat mijn broertje ook heen, hoorde ik van mijn zusje. Vanavond zal ik hem wel weer eens spreken, zal ik hem zeggen dat MrDoegewoon komt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Op 5 december vraag jij dus nieuwe oren?
feli, op dezelde dag jarig als Peléquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Middag.
ASWH verloren, helaas.
Rondje op kosten van mij, m'n vader is jarig. Vanavond naar toe.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubbereend ik ga ook feesten in het Gelredome, alleen dan niet op TiC maar op Qlimax
of je doet gewoon oordopjes inquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Die goedkope dingen verneuken het geluid en de dure zijn euh te duurquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je doet gewoon oordopjes in
vast niet zo duur als een nieuwe orenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die goedkope dingen verneuken het geluid en de dure zijn euh te duur
Mjah ach.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vast niet zo duur als een nieuwe oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |