vooral dat laatste jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:54 schreef Dagonet het volgende:
Eerst bijkomen van het lachen en het beeld van m'n geest wissen.
waarom haal je hem nou weg?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:57 schreef stinkie het volgende:
.
verkeerde kliekjequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:59 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
waarom haal je hem nou weg?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:01 schreef Insomaniac het volgende:
Swoosh huppelde blij om de orgie heen. "Ik wil ook! Ik wil ook!". Fwnk stopte even met zijn bezigheden en keek omhoog. Terwijl er vanalles uit zijn mondje droop vroeg hij aan Swoosh of Swoosh wel liev en gezellig was, want alleen lieve en gezellige mensen mogen meedoen. "Ik ben heel liev en gezellig!!
! " kirde Swoosh.....
zeg jij....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:02 schreef nikky het volgende:
Dit is eng
Het is mijn topic, misvormde foetus.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:04 schreef SwOoSh het volgende:
owjee hebben we die cracksnol ook weer
wat is je moeder?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is mijn topic, misvormde foetus.
BAGGERquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is mijn topic, misvormde foetus.
2 tegen 1 is niet eerlijk he.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:05 schreef DePresident het volgende:
[..]
BAGGER![]()
Een hele lieve vrouw, maar wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:05 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
wat is je moeder?
Zij heeft jou gemaaktquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een hele lieve vrouw, maar wat heeft dat hier mee te maken?
Als je dit bagger vindt, hoe noem je die fluttopics van jou dan?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:05 schreef DePresident het volgende:
[..]
BAGGER![]()
ik heb hier geen zin inquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een hele lieve vrouw, maar wat heeft dat hier mee te maken?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je dit bagger vindt, hoe noem je die fluttopics van jou dan?
En daar ben ik haar dankbaar voor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
Zij heeft jou gemaakt![]()
Dat valt best wel mee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:05 schreef DePresident het volgende:
[..]
BAGGER![]()
en wij dan weer net iets minderquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
En daar ben ik haar dankbaar voor.
Je weet niks terug te zeggen bedoel je.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:07 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik heb hier geen zin in![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee eigenlijk
Ik vind het zieligquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:02 schreef nikky het volgende:
Dit is eng
Kom op, je kan beterquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
ben moequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kom op, je kan beter
Ik ookquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
ben moe![]()
![]()
Zoals je zietquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:02 schreef Ole het volgende:
[..]
zeg jij....
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:13 schreef Dagonet het volgende:
Terwijl depresident met een rood aangelopen hoofd kreunend bezig is begint stuart met het
Nee sorry, ik kan het niet![]()
Te eng gewoon
Wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:13 schreef Dagonet het volgende:
Terwijl depresident met een rood aangelopen hoofd kreunend bezig is begint stuart met het
Nee sorry, ik kan het niet![]()
Te eng gewoon
Dus waar maken jullie je druk omquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:02 schreef Salvad0R het volgende:
dat zijn toch die betweterige softies waar je niet omheen kan op dit forum?
mooi elkaar laten aflikken... ze sterven langzaam uit.
Dit is geen woordspelletje topicquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wie A zegt moet ook B zeggen
Nergens... vroeg het me alleen af..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus waar maken jullie je druk om![]()
Grijp je kans voor 5 euroquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:15 schreef DePresident het volgende:
Ik geil op Shirley![]()
En ook geen verschuiltopicquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is geen woordspelletje topic
stuart is impotent?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:13 schreef Dagonet het volgende:
Terwijl depresident met een rood aangelopen hoofd kreunend bezig is begint stuart met: nee sorry, ik kan het niet![]()
ik neem aan dat je die 5 euro krijgt om der te grijpen? :')quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grijp je kans voor 5 euro![]()
Nou, we beginnen bij 5 euro ! Er moet natuurlijk wel iemand zijn die die uitdaging aandurftquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:17 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die 5 euro krijgt om der te grijpen?
2,20 geboden? Heeft ze grote borsten?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, we beginnen bij 5 euro ! Er moet natuurlijk wel iemand zijn die die uitdaging aandurft![]()
*kuch*quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
2,20 geboden? Heeft ze grote borsten?![]()
Dit topic is té makkelijk om door te gaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
erwtjes?
Scheert ze zich?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit topic is té makkelijk om door te gaan![]()
Nee, ze laat het staanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:22 schreef DePresident het volgende:
[..]
Scheert ze zich? :')
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ze laat het staan![]()
Van dit groepje halfzachte dwaasjes hoef je ook niet geen rel te verwachten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:20 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Hmmm. ik geef het op, zijn de rellen niet meer wat ze zijn geweest.
het topic was al doodquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Van dit groepje halfzachte dwaasjes hoef je ook niet geen rel te verwachten.
Ze posten alleen maar dingen die ze net zo goed niet hadden kunnen posten.
Het is opvulling tussen topics die er toe doen..
Niet dat ik wil flamen ofzo.. zo is het gewoon.
kijk jou hopenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:28 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
het topic was al dood
Aids kan toch nog heel nuttig zijn dus.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:35 schreef Salvad0R het volgende:
...bij de volgende online orgie aangekomen zei stuart: "kom cerror! en de rest de lelijke, sociaal minder-bedeelde lotgenoten in het nerd-zijn.. laten we zinloze dingen posten en denken dat er 100'en mensen meelezen die ons net zo grappig vinden als wijzelf" en hij stak zijn pik in de kont van de president.
hoever zit jij met je elleboog in shirley der ass? :')quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:35 schreef Salvad0R het volgende:
...bij de volgende online orgie aangekomen zei stuart: "kom cerror! en de rest de lelijke, sociaal minder-bedeelde lotgenoten in het nerd-zijn.. laten we zinloze dingen posten en denken dat er 100'en mensen meelezen die ons net zo grappig vinden als wijzelf" en hij stak zijn pik in de kont van de president.
ach, het is maar hoe je het bekijkt..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:37 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Aids kan toch nog heel nuttig zijn dus.
ver genoeg om tezeggen dat 2,20 veels te goedkoop is voor zo'n goed stuk vlees.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:37 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
hoever zit jij met je elleboog in shirley der ass?
Je weet het hè, mensen die vragen...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:46 schreef cerror het volgende:
Ik wil ook genueckt worden!
Cerror, speciaal voor jou bestaat er zogenaamde prostitutie.. voor mensen die in het dagelijks leven niet capabel genoeg zijn om een vrouw aan de haak te slaan.. en wanhopig opzoek zijn naar een stuk vlees.. of eigenlijk erkenning.. het liefst van een lekker wijf..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:46 schreef cerror het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:00 schreef Euforie het volgende:
[..]
Je weet het hè, mensen die vragen...![]()
Eigenlijk zijn dat dezelfde soort figuren zoals jij dus?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
voor mensen die in het dagelijks leven niet capabel genoeg zijn om een vrouw aan de haak te slaan.. en wanhopig opzoek zijn naar een stuk vlees.. of eigenlijk erkenning.. het liefst van een lekker wijf..
Dat dit soort mensen door het gebrek aan erkenning en intimiteit dan gefrustreerd raken heeft als gevolg dat deze mensen complete nutteloze kutzooi posten.. om toch nog dat kleine beetje erkenning te krijgen waar ze zo naar verlangen...
Hee ik geloof dat jij eens heel goed in de spiegel moet kijken met dit verhaal voor je, want dit dacht ik nu precies van jouquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Cerror, speciaal voor jou bestaat er zogenaamde prostitutie.. voor mensen die in het dagelijks leven niet capabel genoeg zijn om een vrouw aan de haak te slaan.. en wanhopig opzoek zijn naar een stuk vlees.. of eigenlijk erkenning.. het liefst van een lekker wijf..
Dat dit soort mensen door het gebrek aan erkenning en intimiteit dan gefrustreerd raken heeft als gevolg dat deze mensen complete nutteloze kutzooi posten.. om toch nog dat kleine beetje erkenning te krijgen waar ze zo naar verlangen... en toch is die erkenning niet voldoende om je te bevredigen.. want je bedelt om sex in dit topic...
Sommige mensen zijn nou eenmaal van nature kansloos.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
Volgens mij komt Shirley iets te kort
Je weet wat ze zeggen: Waar het hart van vol is ... is haar *** blijkbaar niet
at your service!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:46 schreef cerror het volgende:
Hoi Fwnk zonder iquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:47 schreef Fwnk het volgende:
Ik ging niet anaal-uitgeput weg
Ik heb amper meegedaan!
Heeeeeeeee ANDIRO
waar was je?
We hebben je gemist
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:03 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi Fwnk zonder i
Ik ben van gisteren avond terug van Belgie en alles is goed verlopen mijn zoon ik moet niet onder het mes.![]()
![]()
ik heb jullie ook allemaal gemist maar hier ben ik weer.
![]()
![]()
![]()
Vanavond zal ik zeker aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mooi iig, tot vanavond?![]()
nah, Nee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:08 schreef Dr.Hook het volgende:
Salvad0R - vrijdag 8 november 2002 @ 09:17
a s d f.
Ik heb sinds 3 maanden geen sex gehad
--------------------------------------------------------------------------------
Hoe lang heb jij al geen sex gehad?
En dat voor een eerste post!
En gezien je latere posts, hoef je alleen de maanden maar aan te passen, frustie!!
![]()
Ehm, als je een beetje nauwkeurig leest zie je dat ik niemand als pispaaltje naar voren duw, om er zelf beter door te leiken...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Hee ik geloof dat jij eens heel goed in de spiegel moet kijken met dit verhaal voor je, want dit dacht ik nu precies van jouIemand die een ander als pispaaltje nodig heeft om zichzelf te profileren, bakt er dus blijkbaar in het gewone leven niets van, of is juist in het echte leven het mikpunt van spot
![]()
Waarbij ze 10 jaar later in het programma Jambers zit omdat haar vriend haar heeft geslagen en haar kinderen haar in de steek hebben gelatenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ze lijkt me echt zo'n gefrustreerd pubermeisje met foute nagellak en een vriendje met een wietverslaving, die met een sjekkie in haar bek de dubbele kinderwagen vooruitduwt onderweg naar hun te krappe 2-kamerappartementje aan de rand van rotterdam om daar de avond door te brengen tussen jengelende kinderen, vuile onderbroeken, al ruziend over de onderverdeling van hun uitkering
Ja man.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat dezelfde soort figuren zoals jij dus?
Waarom?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:51 schreef SpeedyRich het volgende:
Kan dit topic op slot
Huur maar een gigolo, als je behoefte hebt om aan je leuter te worden gelikt. Ik pas iig.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:21 schreef Salvad0R het volgende:
Nee. Lik mijn pik.
b.v.d.
Door jou welquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:48 schreef Euforie het volgende:
Wil niet iedere man altijd geneukt worden?
Jammer je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:51 schreef SpeedyRich het volgende:
Ik wil niet door een man gepakt worden want ik ben geen homo en ook niet Bi dus.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |