quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:43 schreef kLowJow het volgende:
Wat is er mis met een normale Marokkaanse schone?
Oh my dear godquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:19 schreef Sidekick het volgende:
Char is er niets bij
Slachtoffer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:55 schreef Monidique het volgende:
(huil) (huil) De islam is geen ras (huil) (huil)
Damn right, homey!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Slachtoffer.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:19 schreef Sidekick het volgende:
Char is er niets bij
Ja, mede daardoor vind ik Wilders het grootste gevaar voor onze rechtstaat.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Voorlopig is het aantal mensen dat op Wilders zou stemmen, beduidend groter dan het potentieel () van de AEL-NL.
Je bent nog altijd een kuffelmoslim, ei.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:47 schreef DrWolffenstein het volgende:![]()
![]()
Ah, ''indymedia'', de grootste vergaarbak van antisemieten in Nederland.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Hoiquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ah, ''indymedia'', de grootste vergaarbak van antisemieten in Nederland.
Bedoel je niet twee zetels?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:42 schreef Drugshond het volgende:
Grappig topic - Wilders -.....
Valt me wel op dat er best wel wat constructieve postings voorbij komen. Het is gelukkig geen echte flamewar discussie. En zo hoort het eigenlijk, of je het er mee eens bent of niet.
Maar Wilders speelt het spel hard, en mijn inziens (bijna) over the edge van het maatschappelijk toelaatbare. Maar met 2 stemmen volgens een hond kan hij niks aanrichten. Maar ik ben bang dat die 2 stemmen slechts een omgebogen politieke barometer is. En dat er heel wat meer aan de hand is dan sommige mensen willen toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |