abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22812244
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 01:57 schreef R@b het volgende:

[..]

En te tolerant is buurmans gek.
We zijn 'te' tolerant als we iemand zijn geloof laten belijden ? Je zegt wel dat de islam middeleeuws is, maar zelf doe je er nog een schepje bovenop. Mensen hebben hun leven gegeven zodat iedereen vrij hun geloof mag belijden, en jij wil het weer terugdraaien. Mensen als jij zijn een gevaar voor de democratie, niet de gemiddelde moslim.
pi_22812267
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:00 schreef R@b het volgende:

[..]

Of je voorkomt nu een probleem waarover je later niets meer kunt zeggen.
Wat wil je voorkomen en hoe zou je het willen doen ?
quote:
[..]

Dat maak jij er van. Ik heb het Wilders niet horen zeggen.
quote:
maar de gehele islamitische cultuur een bedreiging voor de democratische rechtstaat.
pi_22812286
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 01:56 schreef R@b het volgende:

[..]

Er is volgens mij inderdaad een behoorlijke groep jonge moslims die hier wonen die bij god niet weten wat de vrije democratie inhoudt zoals wij die nu kennen afgezet tegenover de islamitische heilstaten waar hun (voor)ouders vandan komen. Je hoeft maar wat te lezen op Marokko.nl of Maroc.nl om te zien dat velen niets van onze ''kaaskoppen''cultuur moeten hebben.
Ik zeg ook niet dat zulke mensen niet bestaan maar je moet niet overdrijven. Er zullen altijd mensen blijven die een hekel hebben aan buitenlanders,joden,kaaskoppen wat dan maar ook. Door zelf de hele tijd de nadruk te leggen op dit hele grote probleem, dat naar mijn mening maar uit een kleine groep bestaat maak je het probleem alleen maar groter. Laat die kaaskophaters gewoon zeggen wat ze willen. Er zullen er zijn die het menen en er zullen er zijn die gewoon aan het puberen zijn en vanzelf veranderen. Niets nieuws hoor, jongeren die tegen van alles aanschoppen.
Als je echt wil dat er iets veranderd moet je zelf proberen met open ogen om je heen te kijken want het is allemaal niet zo eng als het lijkt. Hoe kan je verwachten van andere mensen dat ze niet "bang"voor jou zijn als je dat wel bent voor hun. We leven hier in vrede en niet in oorlog tenzij iedereen altijd en eeuwig maar door blijft gaan met het erger maken dan het is. Daar besmet je mensen mee en dan loopt het vanzelf uit de hand.
Ik heb altijd gelijk.
pi_22812298
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 01:52 schreef R@b het volgende:
Nee daar ga ik niet van uit. Maar ik bezie het vanuit het automatisme dat de islam met zich meebrengt als er genoeg aanhangers zijn. De fundamentalistische islam kan zo wortel schieten onder hier wonende moslims, en dan heb je als niet-moslim het nakijken als die groep maar groot genoeg is.
Je gaat ervan uit dat de fundamentalistische Islam een dusdanig groot aantal moslims zal kunnen bereiken om de Nederlandse samenleving drastisch te veranderen en dat is speculatie. Het is puur slechts een aanname. Ik kan dan ook niet zeggen dat het niet zo is, maar wat zeker is, is dat ik vooralsnog weinig fundamentalistisch-islamitische uitingen ben tegengekomen in Nederland.
quote:
Wilders duidt volgens mij ook op de islam ansich, en niet op de individuele moslim.
In dat geval, waar heeft 'ie het over? De Islam heeft dan namelijk geen betrekking op Nederland. De Islam heeft slechts betrekking op de belijdende islamieten en zij zijn het die immigreren. Dus óf het heeft te maken met de ware Islam, de theoretische, letterlijke Islam uit de Koran, die slechts een idee is, zodat het niets te maken heeft met immigranten en dus niets met Nederland, óf het gaat over de islamitische immigranten, die niet allemaal de islam ansich aanhangen. In beide gevallen is het nutteloos om over de Islam te beginnen, lijkt mij.
pi_22812320
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 01:02 schreef Gallo het volgende:

[..]

20% ? Waarom zouden ze dan een gevaar zijn en wanneer zou dat moeten gebeuren ? Kortzichtige moslimhaters als jij zijn een gevaar voor Nederland, niet dat handjevol moslimfundi's.
Ah gut, ben ik niet tolerant tegen die moslimtroetelbeertjes? Wat jammer toch voor de moslims. Ik ben niet van plan een paar treinen op te blazen of een flatgebouw binnen te vliegen, dit in tegen stelling tot een zekere andere groep.
pi_22812352
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 01:57 schreef R@b het volgende:

[..]

En te tolerant is buurmans gek.
Wie goed doet goed ontmoet is er ook zo een geloof ik. Uiteindelijk begint alles bij jezelf. De waard vertrouwd zijn gasten zoals hij zelf is.
Ik heb altijd gelijk.
pi_22812369
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:05 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ah gut, ben ik niet tolerant tegen die moslimtroetelbeertjes? Wat jammer toch voor de moslims. Ik ben niet van plan een paar treinen op te blazen of een flatgebouw binnen te vliegen, dit in tegen stelling tot een zekere andere groep.
Uhm, ben je wel tolerant tegenover christenen ? Christenen vermoorden immers abortusartsen, en blazen ook onschuldigen op. Of kun je dan het onderscheid wel maken ..

Ik zal het maar opvatten als een goedkope troll.
pi_22812396
* Big_Boss_Man bestempelt Wilders als groot gevaar
feest
pi_22812478
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:07 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

Wie goed doet goed ontmoet is er ook zo een geloof ik. Uiteindelijk begint alles bij jezelf. De waard vertrouwd zijn gasten zoals hij zelf is.
Tegelwijsheden zijn niet hierop van toepassing.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 02:14:25 #60
272 R@b
No-nonsens
pi_22812490
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:01 schreef Gallo het volgende:

? Je zegt wel dat de islam middeleeuws is,
Dat is de islam ook
quote:
maar zelf doe je er nog een schepje bovenop. Mensen hebben hun leven gegeven zodat iedereen vrij hun geloof mag belijden, en jij wil het weer terugdraaien.
Ik wil niets terugdraaien, ik wil alleen niet dat onze democratie op den duur omver geworpen gaat worden door de islam.

Bovendien is die hele godsdienstvrijheid hier gekomen omdat de islam hier geen rol speelde. Die vrijheid van godsdienst kwam er niet zomaar, die werd verdiend door de gelovigen doordat ze toleranter werden. Lees er eens wat over.

Verder heeft de islam nooit een verlichting meegemaakt en is kritiek op de heilige teksten ondenkbaar. Terwijl hier, na de opstand tegen het kerkelijke gezag in de 16de eeuw, in de 19de eeuw een radicaal-historische tekstkritiek op de bijbelboeken volgde.
quote:
Mensen als jij zijn een gevaar voor de democratie, niet de gemiddelde moslim.
Ha ha.

Hitler gebruikte de democratie om haar te vernietigen, de politieke islam zal hem op den duur gebruiken om hier een islamitische dictatuur te vestigen.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_22812531
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:14 schreef R@b het volgende:
hitler gebruikte de democratie om haar te vernietigen, de politieke islam zal hem op den duur gebruiken om hier een islamitische dictatuur te vestigen.
Aldus Erdogan die democratie ziet als een bus met als bestemming een islamtische dictatuur.
pi_22812550
Als het gedicht van één Turkse moslim voldoende is om de gehele islamitische gemeenschap te beschuldigen van antidemocratische sentimenten...
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 02:18:18 #63
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_22812556
Wilders hakt zo onbehouwen om zich heen dat er geen enkele kans meer is op een inhoudelijke discussie met welke moslim ook, gematigd of extreem, met als enige resultaat: een grotere kloof tussen moslims en de politiek.
Het is een politieke nitwit.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_22812572
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:18 schreef Monidique het volgende:
Als het gedicht van één Turkse moslim voldoende is om de gehele islamitische gemeenschap te beschuldigen van antidemocratische sentimenten...
Erdogan is zeker niet de enige, was dat maar zo.
pi_22812624
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:18 schreef MOVO het volgende:
Wilders hakt zo onbehouwen om zich heen dat er geen enkele kans meer is op een inhoudelijke discussie met welke moslim ook, gematigd of extreem, met als enige resultaat: een grotere kloof tussen moslims en de politiek.
Het is een politieke nitwit.
Hij heeft inderdaad wat weg van een olifant in een porselijnen kast. Nu is de situatie nog makkelijk houdbaar in Nederland. Dat neemt niet weg dat mensen die van hoog tot laag beweren dat islam totaal geen gevaar is totaal niet weten wat ze zeggen. Dit zeggen ze wellicht door gebrek aan inzicht, kennis van de natuur van de islam of door gebrek aan hersencellen. Wie zal het zeggen.
pi_22812632
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat neemd niet weg dat mensen die van hoog tot laag beweren dat islam totaal geen gevaar is totaal niet weten wat ze zeggen.
Wat, de Islam of de islamieten?
pi_22812644
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:14 schreef R@b het volgende:

[..]

Hitler gebruikte de democratie om haar te vernietigen, de politieke islam zal hem op den duur gebruiken om hier een islamitische dictatuur te vestigen.
Reken het zelf eens na voor de grap. Met de huidige 1 miljoen zou het 200 jaar duren voordat moslims überhaupt een hoofdige meerderheid hebben, en dan ga ik er vanuit dat de moslimpopulatie met dezelfde snelheid groeit, iedere moslim stemgerechtigd is en fundamentalistisch.

Echter

- Wie zegt dat over 200 jaar geloof nog bestaat ?
- Dat over 200 jaar we nog kunnen spreken over moslims, het is dan gewoon onderdeel van onze cultuur (wat het nu al is) net als het jodendom en christendom.
- Dat het geboortecijfer op hetzelfde nivo blijft? Het is al jaren dalende.
- Het aantal immigranten gelijk blijft ? Dat is ook al jaren dalende.
- Nederland nog bestaat ? Over 200 jaar zijn we waarschijnlijk geen Nederland meer.

Als je andere cijfers hebt zie ik ze graag. Tot nu toe is he betoog gebaseerd op totale lariekoek en paranoïa en op alles behalve keiharde feiten.
pi_22812668
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat mensen die van hoog tot laag beweren dat islam totaal geen gevaar is totaal niet weten wat ze zeggen.
De islam is idd geen gevaar, enkele islamieten kunnen dat best zijn.
pi_22812669
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat, de Islam of de islamieten?
Het geloof, niet de mensen zelf, maar de manier waarop ze hun geloof uitoefenen.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 02:26:12 #70
62292 MOVO
pi_22812675
De democratie is pas in gevaar als er een politieke beweging onstaat die onze grondwet willen wijzigen, zolang daar nog absoluut geen sprake van is maak ik me geen zorgen.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 02:26:14 #71
272 R@b
No-nonsens
pi_22812676
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:18 schreef MOVO het volgende:
Nou is Wilders niet de gehele politiek zou ik denken.

Dus dat er geen discussie meer mogelijk zou zijn tussen moslims en de politiek lijkt me nogal precair.

Als moslims nu al niet meer willen discussieren met wie dan ook, dan zou dat wel te denken geven. De fundamentalistische moslims, ja, daar is geen discussie mee mogelijk. Zinloos ook. Net als met streng-gereformeerden trouwens.
pi_22812688
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:25 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het geloof, niet de mensen zelf, maar de manier waarop ze hun geloof uitoefenen.
Het gaat dus om de mensen. Of dacht jij dat het geloof zichzelf uitoefent? Nou, ik kan dan heel verklarend zijn, dé Islam kan ik niet vastgrijpen of beetpakken. Ik kan slechts de overtuigingen van de islamieten horen.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 02:28:26 #73
62292 MOVO
pi_22812706
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:26 schreef R@b het volgende:

[..]

Nou is Wilders niet de gehele politiek zou ik denken.

Dus dat er geen discussie meer mogelijk zou zijn tussen moslims en de politiek lijkt me nogal precair.

Als moslims nu al niet meer willen discussieren met wie dan ook, dan zou dat wel te denken geven. De fundamentalistische moslims, ja, daar is geen discussie mee mogelijk. Zinloos ook. Net als met streng-gereformeerden trouwens.
Pardon, ik bedoelde dat Wilders in de discussie geen rol meer kan spelen, hij heeft zichzelf bij voorbaat buitenspel gezet, hetgeen best handig is want dan hoef je ook niet met oplossingen te komen.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 02:28:34 #74
272 R@b
No-nonsens
pi_22812710
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:26 schreef MOVO het volgende:
De democratie is pas in gevaar als er een politieke beweging onstaat die onze grondwet willen wijzigen, zolang daar nog absoluut geen sprake van is maak ik me geen zorgen.
De democratische samenleving kan al veel eerder in gevaar zijn als grote groepen die Grondwet aan hun laars gaan lappen en strikt gaan leven zoals Allah dat in de Koran en vele hadiths heeft voorgeschreven.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 02:30:02 #75
62292 MOVO
pi_22812728
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:28 schreef R@b het volgende:

[..]

De democratische samenleving kan al veel eerder in gevaar zijn als grote groepen die Grondwet aan hun laars gaan lappen en strikt gaan leven zoals Allah dat in de Koran en vele hadiths heeft voorgeschreven.
Als dat in strijd is met de Nederlandse wetgeving dan lijkt me dat prima te bestrijden.
pi_22812737
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:28 schreef R@b het volgende:

[..]

Is daar enige indicatie van ? Ik kan ook wel gaan roepen dat palingrokers een gevaar voor de democratie zijn, een onderbouwing zou toch erg fijn zijn.
pi_22812807
WILDERS for PRESIDENT ....

ik vind die engerds van Groen Links en de SP veeeeeeel gevaarlijker eigenlijk.
die kunnen (hier) weer openlijk demoniseren ..
pi_22812839
Wat valt er te demoniseren aan Wilders ? Hij heeft een hekel aan moslims en ik mag dat niet zeggen ? Demoniseren is wel een heel erg rechts huilie begrip geworden. Links mag je onterecht afschilderen als gevaarlijke stalinisten, maar een figuur als Wilders mag je niet gewoon benoemen voor wat ie is, een moslimhater.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 02:40:20 #79
272 R@b
No-nonsens
pi_22812853
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:30 schreef Gallo het volgende:

[..]

Is daar enige indicatie van ?
Jazeker, er zijn zelfs moskeeën in Nederland waar zulks uitgedragen wordt. Bovendien is er zat support vanuit moederlanden waar zulks nagestreefd wordt.
quote:
Ik kan ook wel gaan roepen dat palingrokers een gevaar voor de democratie zijn,
Wat een non-opmerking.

Hebben palingrokers boeken die ingaan tegen ons democratisch bestel. ?? Zijn er veel palingrokende landen die het niet zo nauw nemen met de mensenrechten en de minderheden??
pi_22812949
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:40 schreef R@b het volgende:

[..]

Jazeker, er zijn zelfs moskeeën in Nederland waar zulks uitgedragen wordt. Bovendien is er zat support vanuit moederlanden waar zulks nagestreefd wordt.
Nee, indicatie dat veel moslims fundamentalistisch zijn of worden en de sharia willen naleven. Zoveel dat het de Nederlandse democratie omver werpt. Is die indicatie er ?
quote:
[..]

Wat een non-opmerking.

Hebben palingrokers boeken die ingaan tegen ons democratisch bestel. ?? Zijn er veel palingrokende landen die het niet zo nauw nemen met de mensenrechten en de minderheden??
Ik heb daar idd geen onderbouwing voor, maar dat heb jij ook niet. Reageer ook even op een post van me even terug. Die schijn je over het hoofd te zien. Er staan nogal wat dingen in die je mag ontkrachten.
pi_22813165
R@b ?
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 04:49:41 #82
52589 sjun
uit solidariteit
pi_22813588
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:39 schreef Gallo het volgende:
Wat valt er te demoniseren aan Wilders ? Hij heeft een hekel aan moslims en ik mag dat niet zeggen ? Demoniseren is wel een heel erg rechts huilie begrip geworden. Links mag je onterecht afschilderen als gevaarlijke stalinisten, maar een figuur als Wilders mag je niet gewoon benoemen voor wat ie is, een moslimhater.
Jij schrijft de man een hekel aan moslims toe en benoemt hem om jou motiverende redenen tot moslimhater. Tot op heden verneem ik van de man echter slechts kritische kanttekeningen bij een religie die zich nogal eens als onverdraagzaam en vervreemdend heeft laten kennen.

Wilders ageert tegen deze onverdraagzaamheid en wenst daar een wal tegen op te werpen om momenteel gangbare vrijheden ook bij demografische veranderingen gagendeerd te houden. Heeft Wilders iedere moslim tot terrorist of achterlijke bestempeld? Mij staat dat niet bij.

Het komt mij eerder voor dat het hier vooral om
- een vorm van misplaatste bevoogding
- uitschuifbare lange tenen of een opvoering van de slachtofferrrol
- angst voor kritische belichting van 'eigen' ankerpunten
- opvallend dik aangezette stellingname
gaat.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 04:59:08 #83
52589 sjun
uit solidariteit
pi_22813612
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:07 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

Niet iedere gast gedraagt zich als gast. Dit geld overigens ook menig gastvrijheidsbiedende. Tussen het bieden van onderdak en het bieden van vrijheid zitten wat verschillen. Die verschillen worden kleiner naarmate er meer aanspreekbaarheid over en weer mogelijk is.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_22813730
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 01:31 schreef R@b het volgende:

[..]

Noem jij eens een paar islamitische culturen waar je als minderheid kunt doen en laten wat je wilt??
Maleisie
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 09:14:51 #85
3542 Gia
User under construction
pi_22813892
Als moslims bekritiseerd worden, voelen ze zich direct beledigd en wordt degene die de kritiek uit met de dood bedreigd.
Als dat geen bedreiging meer is voor de democratie dan weet ik het niet meer.
Mensen wordt onder bedreiging de mond gesnoerd. Kijk naar Wilders, kijk naar Hirsi Ali. Hoppa, vette fatwa!

Dat op zich is al een teken dat Wilders gelijk heeft.

En maatregelen als denaturalisatie kunnen niet?
Nee, niet als de persoon hierdoor statenloos wordt, maar anders wel. En niet veel moslims worden statenloos als ze de Nederlandse nationaliteit ontnomen wordt.

Verder hoeven ze daar ook niet bang voor te zijn als ze zich zodanig gedragen dat ze niet de democratie, zoals wij die kennen, in gevaar zullen brengen.

Wilders is gewoon in de voorzorg. Niks mis mee.

Ik weet namelijk vrijwel zeker dat mocht er een islamitische meerderheid komen, over een jaartje of 30, dat het hoofddoekje verplicht wordt in het openbaar en dat alle vrouwen zich helemaal dienen te bedekken, om de man tegen zichzelf in bescherming te nemen.
En van mij mag de politiek er alles aan doen om DAT nu al te voorkomen.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 09:46:18 #86
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_22814031
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 01:57 schreef Gallo het volgende:

[q]
Stellen dat 'de' islam een gevaar is voor de democratie stelt dat iedere moslim een gevaar is.
Nee dat heeft niemand volgens mij gezegd. De angst die Wilders uitspreekt is dat hij denkt dat fundamentalisten greep krijgen op de alhier wonende moslims en daar anti-democratische en intolerante zaken mee willen 'uitvoeren'. Dat is wat anders dan het stigmatiseren van iedere alhier wonende moslim. Wilders uit zichzelf echter nogal 'onhandig'. Vandaar mijn reactie (helemaal aan het begin van de draad) dat hij onderscheid moet maken tussen de individuele moslim, en de voorgangers in het gebed.

Want -dat- er helaas moskee-en met imams zijn die zeer intolerante uitspraken doen, is een feit. Volgens mij zou de politiek het gevaar dus moeten bestrijden door voor dit soort voorgangers in het gebed de toegang tot het land onmogelijk te maken.

Wat je wilt voorkomen is dat de huidige westers georienteerde moslim die graag naar de stembus gaat, gaat luisteren naar een TV-Imam die steeds roept dat het westen zo verderfelijk is, kijk maar naar die homo's en alle vrouwen zonder hoofddoekje mag je beschouwen als hoeren. Dat Wilders zich zorgen maakt om de Islam, moeten we dus ook niet naar het rijk der fabelen gaan verwijzen. Hij moet duidelijker aangeven hoe hij met zijn zorg wil omgaan. Als politicus moet hij concreet aangeven welke maatregelen zijn zorg zullen weg nemen. Alleen maar opruiende teksten de ether in sturen heeft niet zoveel zin.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_22814040
Hij heeft in wezen gelijk. Natuurlijk generaliseert hij te veel, maar je moet shockeren wil je je punt duidelijk maken onder het volk. Dat blijkt altijd maar weer. Als er niets gedaan wordt, dan worden we straks overspoeld.
pi_22814056
Ga voor de grap maar eens op TMF-chat en ga dan eens zo'n marokkaanse kamer binnen bijvoorbeeld. Zeg dan iets als "marokkanen stinken" en meteen krijg je priveberichten als "ik ga je moeder doden," of "waar woon je? ik kom je vermoorden," of "het duurt niet lang meer en wij nemen Nederland over," enzovoort enzovoort. Toch best wel eng.
pi_22815360
Die wilders lokt het zelf om dood te gaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:28:13 #90
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22815691
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:07 schreef Meki het volgende:
Dit bedoelt Wilders nou.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22815782
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 09:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ga voor de grap maar eens op TMF-chat en ga dan eens zo'n marokkaanse kamer binnen bijvoorbeeld. Zeg dan iets als "marokkanen stinken" en meteen krijg je priveberichten als "ik ga je moeder doden," of "waar woon je? ik kom je vermoorden," of "het duurt niet lang meer en wij nemen Nederland over," enzovoort enzovoort. Toch best wel eng.
Wat is eng, dat mensen lukraak onbekenden gaan beledigen?
pi_22815797
quote:
Meki, het spijt me dat ik het zeggen moet, maar je bent een racist en een anti-democraat.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:33:59 #93
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22815799
quote:
Deug jij wel?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:43:13 #94
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22815960
quote:
Je schrijft hier dat Wilders het zelf uitlokt, maar moet er om een vrije meningsuiting iemand dood gemaakt worden. ?!? Dit klinkt bijna hetzelfde van 2 mensen zijn het niet met elkaar eens, en je moet dan niet vreemd opkijken als er eentje moet sterven.
Waar leg je de lat Meki ?
pi_22816024
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je schrijft hier dat Wilders het zelf uitlokt, maar moet er om een vrije meningsuiting iemand dood gemaakt worden. ?!? Dit klinkt bijna hetzelfde van 2 mensen zijn het niet met elkaar eens, en je moet dan niet vreemd opkijken als er eentje moet sterven.
Waar leg je de lat Meki ?
kijk zo bedoelde ik niet
ik bedoelde dat Wilders juist alle Moslims zo maar veroordeelt
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:47:10 #96
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22816040
quote:
Wie begint er nu met het nodeloos bashen bitsj?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22816136
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:46 schreef Meki het volgende:

en dan lok je het uit om dood te gaan ?
pi_22816183
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:52 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en dan lok je het uit om dood te gaan ?
neeh
Maar actie = Reactie
ik bedoel voor Fundi s die maken weer een filmpje
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:58:48 #99
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22816238
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:46 schreef Meki het volgende:
kijk zo bedoelde ik niet
Daar maakt hij inderdaad de grove fout, terwijl die retoriek eigenlijk bestemd was voor een extremistische deelverzameling van deze groep. Maar via zijn mening(en) veroordeelt hij de gehele groep. Dat deed iemand met een snorretje in '33 ook al.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:00:32 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22816262
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:58 schreef Drugshond het volgende:
Daar maakt hij inderdaad de grove fout, terwijl die retoriek eigenlijk bestemd was voor een extremistische deelverzameling van deze groep. Maar via zijn mening(en) veroordeelt hij de gehele groep. Dat deed iemand met een snorretje in '33 ook al.
Deze eigenschap delen ze wel, maar het gaat wat ver om Wilders met een massamoordenaar te vergelijken. Want dat is hij niet.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')