Onder het motto '
God hates me' hebben karn en ik een nieuw spel bedacht
![]()
Ik heb inmiddels een eurootje of 30 verloren met gratis weddenschappen en mijn vrienden zijn op.
![]()
Behalve die keer dat ik enigszins 'jolly' thuis kwam -en al mijn eurootjes op vage multibets mbt de GP van Japan- had gezet ,verliezen alle grote clubs waar ik op wed.
Ik heb ontdekt dat God een dusdanige hekel aan mij heeft dat hij/zij elk team waar ik op wed laat verliezen.
De implicaties van deze ontdekking zijn overweldigend!
ik kan mijn invloed aanwenden om bv de Amerikaanse verkiezingen te beinvloeden of loserige teams als PSV of feijenoord de HCE te laten winnen.
We hadden even geen beschikking over Internet afgelopen week, dus moesten wij ons plan bij een echte viezige bookmaker proberen.
Statistisch gezien is de uitslag nog niet 'Maurice de Hond proof', maar de resultaten zijn hoopgevend.
![]()
Onze test case was Arsenal-Panatinaikos.
De strategie is simpel, Ik zet 2 (in dit geval) Pond op Arsenal als winnend team.
karn weet dat God een hekel aan mij heeft, dus zij zet ook 2 Pond in.
-1 Pond op gelijk spel.
-1 Pond op winst van de tegenstander waar ik op wed.
Het resultaat was overweldigend.
Ik heb 2 Pond verloren en karn heeft 1,70 pond gewonnen.
Volgende week gaan we allebei 50E storten bij MrBookmaker of Unibet om te kijken wie er uiteindelijk beter af is.
![]()
Wij houden U op de hoogte.
![]()
Winnende tips zijn welkom, maar keep in mind dat God een hekel aan mij heeft.
![]()
ps. 'karn' is ook een user van Fok, die voetbal in het geheel niet interessant vind maar al mijn verloren Euro's wel.