Ik ken er toch zo'n stuk of 21quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:04 schreef popolon het volgende:
Wie zijn dit allemaal
Stuk of 12 denk ik.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Maar ken je er echt maar 5 ofzo?
Ik volg Arsenal, Barca, en een beetje de serie A. Dus dan zie je er al veel langskomen. Dan natuurlijk de grote namen die iedereen kent, de nederlandse namen. En dan een paar uit Europese wedstrijden. Allemaal haal ik niet neequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Stuk of 12 denk ik.
Maar ben ik nou de enige
Ik bedoel, CSKA Moskou zie ik nooit, te koud. Lecce: zelfde verhaal maar iets warmer. FC Porto wil ik niet zien. Olympiakos: tja, de Griekse kabel begaf het. Anderlecht: Sinds de BRT weinig rechten meer heeft etc.
etc.
enzo.
Jawel, maar ik baseer m'n eigen mening liever op m'n eigen inzicht.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Maar je leest toch wel eens over voetbal?
Kijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
Popolon bij meer dan de helft gaan mijn wenkbrauwen ook in de fronsstand.
Je zou toch eens wat buitenlandse magazines en dergelijke moeten lezen dan hoor. Is leuk!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik baseer m'n eigen mening liever op m'n eigen inzicht.
Ik ben bezig de Sports Illustrated te verwerkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zou toch eens wat buitenlandse magazines en dergelijke moeten lezen dan hoor. Is leuk!
En had vd Vaart vorig jaar niet gewonnen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:30 schreef ip-adres het volgende:
Prijs stelt al niks voor, anders stond Kalou er wel bij
Iddquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:32 schreef Noca het volgende:
[..]
En had vd Vaart vorig jaar niet gewonnen.
Dit wordt over een jaar gemeten, Kalou speelt zich pas sinds het begin van dit seizoen in de kijker. Volgend jaar zal hij er waarschijnlijk wel bij staan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:30 schreef ip-adres het volgende:
Prijs stelt al niks voor, anders stond Kalou er wel bij
De nicht of de dikkequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:25 schreef zjroentje het volgende:
Ronaldo of Rooney.
Lijkt me duidelijk.
Hey tel ik nou 4 gunners?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:28 schreef zjroentje het volgende:
Hoppa, de eerste jaloerse Gunner meldt zich al.
Binnen 2 minuten. Chapeau.
Ik geloof dat als Rooney er tussen staat de rest moet gaan proppenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:34 schreef zjroentje het volgende:
Daar was geloof ik een woord voor. Oh ja, veldvulling.
Heb jij gekeken naar die foto van Der Bastian? Over lelijk gesprokenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:52 schreef numero_uno het volgende:
Milner is duidelijk de lelijkste. Leuk trouwens dat hij nog in zn Leeds shirt staat
Waarom staan Vonlanthen en Fabregas er dan bij?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit wordt over een jaar gemeten, Kalou speelt zich pas sinds het begin van dit seizoen in de kijker. Volgend jaar zal hij er waarschijnlijk wel bij staan.
Ik wou dat ik het wistquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarom staan Vonlanthen en Fabregas er dan bij?
Lijkt me idd wel interessant. Heeft er uberhaupt wel een keer een speler uit een oostblokcompetitie gewonnen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar waar is e lijst te vinden van vorige winnaars?
Deisler ligt weer eens met zichzelf in de knoop, dus zal Basti Fantasti weer genoeg gaan spelen. Zoals vandaag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:26 schreef tong80 het volgende:
Schweinsteiger speelt zelden bij Bayern. Iets dat ik niet begrijp trouwens.
Was geen nieuwere te vinden die scherp was.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:52 schreef numero_uno het volgende:
Milner is duidelijk de lelijkste. Leuk trouwens dat hij nog in zn Leeds shirt staat
Haha dus jij baseert je mening op wat er in de buitenlandse bladen geschreven wordt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Maar je leest toch wel eens over voetbal?
Nee hoor, ik lees verschillende bronnen en heb in veel landen kennissen, deels door mijn vorige werk. Een uitgebreid netwerk dus en zo kom je genoeg te weten over de spelers om een gefundeerde mening te kunnen geven.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Haha dus jij baseert je mening op wat er in de buitenlandse bladen geschreven wordt?![]()
Van minstens de helft heb ik nog nooit een hele wedstrijd gezien dus kan ik onmogelijk een oordeel geven, ook al ken ik alle namen wel uit de bladen. Maar zoals gezegd heb je daar niks aan.
Puur voorspellend zal Rooney deze prijs wel pakken, al vind ik het grote klasse hoe Fabregas zich de laatste tijd manifesteert.
Niet wekelijks, maar de meesten heb ik toch al geregeld langs zien komen op beelden. Geen sportjournalistiek, heb wel voor een inmiddels failliet bedrijfje dat voetbalstatistieken verzamelde en verkocht gewerkt, op de afdeling "buitenland", vandaar.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:51 schreef MaxPower het volgende:
Maar je ziet ze niet zelf spelen?
Zo kan je het natuurlijk ook zienquote:Op zondag 12 december 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
De tweede is de eerste verliezer, VoreG.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |