abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22820107
als Schweinsteiger maar niet wint vind ik alles prima
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:26:03 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_22820356
Schweinsteiger speelt zelden bij Bayern. Iets dat ik niet begrijp trouwens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22820388
Bojinov natuurlijk

Jammer dat Kalou er niet bij staat trouwens.
pi_22820493
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:26 schreef tong80 het volgende:
Schweinsteiger speelt zelden bij Bayern. Iets dat ik niet begrijp trouwens.

Deisler ligt weer eens met zichzelf in de knoop, dus zal Basti Fantasti weer genoeg gaan spelen. Zoals vandaag.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22821551
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 14:52 schreef numero_uno het volgende:
Milner is duidelijk de lelijkste. Leuk trouwens dat hij nog in zn Leeds shirt staat
Was geen nieuwere te vinden die scherp was.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22821568
Zoals overigens in de OP staat vermeld, heeft Tuttosport het lijstje gemaakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_22826854
Ik denk Rooney of Torres of Ronaldo
pi_22827483
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Maar je leest toch wel eens over voetbal?
Haha dus jij baseert je mening op wat er in de buitenlandse bladen geschreven wordt?

Van minstens de helft heb ik nog nooit een hele wedstrijd gezien dus kan ik onmogelijk een oordeel geven, ook al ken ik alle namen wel uit de bladen. Maar zoals gezegd heb je daar niks aan.

Puur voorspellend zal Rooney deze prijs wel pakken, al vind ik het grote klasse hoe Fabregas zich de laatste tijd manifesteert.
  zondag 24 oktober 2004 @ 13:45:37 #59
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_22839897
Maar wie maakt deze lijst nou? Zijn dat journalisten of mensen die er 'verstand' van hebben?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_22842350
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Haha dus jij baseert je mening op wat er in de buitenlandse bladen geschreven wordt?

Van minstens de helft heb ik nog nooit een hele wedstrijd gezien dus kan ik onmogelijk een oordeel geven, ook al ken ik alle namen wel uit de bladen. Maar zoals gezegd heb je daar niks aan.

Puur voorspellend zal Rooney deze prijs wel pakken, al vind ik het grote klasse hoe Fabregas zich de laatste tijd manifesteert.
Nee hoor, ik lees verschillende bronnen en heb in veel landen kennissen, deels door mijn vorige werk. Een uitgebreid netwerk dus en zo kom je genoeg te weten over de spelers om een gefundeerde mening te kunnen geven.
www.thuisuiteten.nl
pi_22846764
Maar je ziet ze niet zelf spelen?
pi_22846769
Werk je in de sportjournalistiek trouwens MM?
pi_22864318
Ik vind de lijst wel erg lang hoor. Hadden ze niet een selectie kunnen maken? Het lijkt zo wel alsof elke voetballer van 20 jaar of jonger op de lijst staat.

Ik ga trouwens voor Rooney, lijkt me erg vreemd als hij niet wint!
  maandag 25 oktober 2004 @ 15:46:41 #64
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_22865331
Ik weet wel zeker dat Rooney dit (terecht) gaat winnen. Zo jong en dan al op zo'n constant niveau presteren weer is redelijk uniek te noemen.
Enige Nederlander die enigszins in de buurt kan komen is Robben.

Verder ben ik het eens dat ik ook liever m'n mening baseer op wat ik gezien heb dan van of een speler de hemel in geprezen wordt of niet.

Zo bracht Sportweek 1,5 jaar terug nog Stefano Seedorf als giga-talent en gearriveerde vedette. Een giga-talent speelt niet bij FC Groningen denk ik.
En Sneijder werd door iedereen giga-talent bevonden, maar zodra ik ook eindelijk Canal+ had vroeg ik me af wat dat kleine menneke nou precies voor goede wedstrijden speelde, ik zag ze nooit.

Als laatste is het zijn van 'Talent van het Jaar' nog geen garantie voor succes. Ze kunnen allemaal nog ver terugvallen a la Vd Vaart. Dus ik ben ook wel benieuwd naar de lijst van vorige winnaars. Benieuwd wat er van hun terecht is gekomen.
pi_22866288
Wanneer ben je de status van talent ontgroeid? Ik bedoel, Rooney, Ronaldo, Torres, Sneijder, ze gaan al wel even mee, hoe jong ze ook zijn.

Mijn favorieten van de spelers die ik beschouw als de echte talenten: Meghni, Bojinov en Fabregas

Maar Rooney zal wel met de eer aan de haal gaan.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22868119
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 18:51 schreef MaxPower het volgende:
Maar je ziet ze niet zelf spelen?
Niet wekelijks, maar de meesten heb ik toch al geregeld langs zien komen op beelden. Geen sportjournalistiek, heb wel voor een inmiddels failliet bedrijfje dat voetbalstatistieken verzamelde en verkocht gewerkt, op de afdeling "buitenland", vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_22868204
ik ken er maar zo'n 32 .... hmmzz maar okay...
[14.gif]
pi_23923431
Eindstand is bekend.

Wayne Rooney won het, voor Cristiano Ronaldo en Fernando Torres.

Arjen Robben werd 4e, voor Francesc Fabregas, Obafemi Martins en Vincent Kompany. De rest van de Nederlandse of in Nederland spelende genomineerden eindigde niet hoog.
www.thuisuiteten.nl
pi_23923476
Jammer dat C. Ronaldo zo hoog is geeindigt, verdient hij niet.
pi_23923550
De tweede is de eerste verliezer, VoreG.
www.thuisuiteten.nl
pi_23923578
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
De tweede is de eerste verliezer, VoreG.
Zo kan je het natuurlijk ook zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')