ik woon in scheveningenquote:Op maandag 15 november 2004 10:30 schreef kaputwiehund het volgende:
Als alle pistes open zijn, kan ik me er wel een dag vermaken. Het zijn natuurlijk wel korte pistes en ook niet al te steil. Ik weet niet waar je woont, maar als je er langer als 4 - 5 uur voor moet rijden, dan zou ik het niet doen. Ik woon op 2 uurtjes rijden. Dus als sneeuw ligt, dan wil ik er nog wel eens naar toe rijden. Of ik nu naar Landgraaf of naar Winterberg rij, dat maakt niet zoveel uit. Overigens moet je de weekenden proberen te mijden, aangezien het er dan veschrikkelijk druk is.
Zondagavond weer eens in Landgraaf geweest. Lekker geskied. Alleen weer veel te veel snowboaders.
In de auto slapen lijkt me ERG koud!quote:Op zondag 2 januari 2005 19:36 schreef pimpin het volgende:
Ik wil waarschijnlijk met wat vrienden 1 dagje er na toe gaan. Is dit aan te raden we kunnen ook eventueel in de auto slapen voor nog een dag.![]()
Ja dat is inderdaad koud, tot hoelaat zijn de kroegen open daar?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
In de auto slapen lijkt me ERG koud!Voor een dagje prima (zie hierboven
.)
Super natuurlijk. Erg leuk, in het begin nog niet zoveel sneeuw maar de 2de en 3de dag gelukkig wel. Maar 't was trouwens wel druk.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:32 schreef SadKingBilly het volgende:
Als je er geweest bent, vertel dan ook even hoe het was?
Waar is die 3de foto precies genomen?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:28 schreef Frezer het volgende:
Paar plaatjes van 2 jaar geleden, helaas geen zonnetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, daar ben ik niet geweest. Vandaar dat ik het niet ken.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:18 schreef Frezer het volgende:
Dat is helemaal achteraan in het skigebied, Nordhang heet die piste geloof ik, op de Kahler Asten berg. Om daar te komen moet je even de skis afbinden om een straat over te steken.
Webcams, sneeuwhoogtes, sneeuwverwachtingen op de site www.winterberg.de .quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:11 schreef pimpin het volgende:
hoe kan ik checken of er sneeuw ligt aangezien ik zaterdag wil gaan.
Ik heb er zelf niet zoveel gemaakt dit jaar, was meer bezig met boardenquote:
Pistes zijn erg makkelijk, bij een aantal pistes kwam ik amper op snelheid op snowboard. Ik ben 2x in de alpen geweest (week boarden en keer n week skieen) en als je dat gewend bent kan dit gebied weleens erg tegenvallen. Pistes zijn heel kort, en de sleepliften gaan erg langzaam. Zeker om te boarden is dit niet echt een ideel gebied.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel liften zijn er ongeveer, hoe lang zijn de afdalingen ongeveer, hoeveel afdalingen zijn er ongeveer, hoe moeilijk zijn de pistes?
Stel je bent een ervaren skieer die al 20 jaar een week minimaal naar de Alpen gaat, vind je Winterberg dan leuk of vind je er dan niks aan. Of is het bijvoorbeeld wel leuk om bijvoorbeeld een keer een dagje of weekend met vrienden te gaan skieen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |