Och arme meid, dus omdat 1 usertje onbeleefd vraagt naar enige motivering valt jouw hele geweldige plan ter meerdere eer en glorie van afgekloven vingers in het water?quote:Op zondag 30 november 2008 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
soms zijn verrassingen leuk, maar niet iedereen kan daar blijkbaar mee omgaan.
doe eens een beetje normaal man, je bent niet de enige op dit forum. men wil hier iets leuks omheen doen en zo wat meer mensen aantrekken, dan kun je lekker gaan schoppen etc maar je komt alleen maar zielig over.quote:Op maandag 1 december 2008 08:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Och arme meid, dus omdat 1 usertje onbeleefd vraagt naar enige motivering valt jouw hele geweldige plan ter meerdere eer en glorie van afgekloven vingers in het water?
Moet je nou allemaal reeds ingekochte kado's terugsturen?
Pffffffffff.
doe eens niet zo kinderachtig zeg, oh mijn god.quote:Op maandag 1 december 2008 08:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Och arme meid, dus omdat 1 usertje onbeleefd vraagt naar enige motivering valt jouw hele geweldige plan ter meerdere eer en glorie van afgekloven vingers in het water?
Moet je nou allemaal reeds ingekochte kado's terugsturen?
Pffffffffff.
Ja leukquote:Op maandag 1 december 2008 11:40 schreef Timoot het volgende:
Anyway, ik doe dus mee. Misschien een lijstje bijhouden ofzo wie er verder meedoet?
Volgens mij val je pas af als je wil afhaken. Morgen weer een dag! Heb je al ByteX ofzo gehaald?quote:Op maandag 1 december 2008 16:39 schreef Apekoek het volgende:Vandaag had ik college, heb geknaagd als een los geslagen beer (merkte ik na een paar minuten pas bewust), val ik nu af?
Nee, het is een ((nog?) niet) uitgezonden radio-interview. Als het ooit uitgezonden wordt vreet ik vermoedelijk opnieuw m'n vingers op.quote:Op zondag 30 november 2008 22:52 schreef Stali het volgende:
[..]
*nieuwsgierig*
Kunnen we dat ergens lezen?
Eens kijken of we in veertig dagen jou aan het knagen / pulken krijgenquote:Btw, dit topic zuigt... sinds ik hier vanmiddag gepost heb ben ik me bewust geworden van die harde randjes..
De pleisters zitten nog stevig op hun plek, ik heb niet gepulkt of gekloven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |