abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:58:56 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63618507
ik heb inmiddels 2 misvormde nagels die onherstelbaar zijn beschadigd omdat mijn nagelriemen permanent kapot zijn, aan een andere vinger heb ik een constante verharding van een velletje waardoor dat automatisch verschilferd

dat byteX ook wel eens geprobeerd maar dat hielp niet.

Ik doe het voornamelijk onderbewust en als ik dan zie dat ik ergens een velletje heb losgemaakt moet deze eraf en wordt het een obsessie. Nagels kan ik veel beter onder controle houden maar door mijn skills heb ik geen nagelknipper nodig (die zijn funest omdat het meestal dan niet tot nagels blijven maar een heel rondje maken over mijn handen)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63643038
Maar,, gaan we dus morgen beginnen?
pi_63643540
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:04 schreef Bobooo het volgende:
Maar,, gaan we dus morgen beginnen?
stelletje ongeduldige nagelkluivers, ik wil hier graag nog even mee wachten, werk nou eens even mee

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 30 november 2008 @ 14:28:57 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63643609
dan kan ik nog ff doorkluiven
pi_63643628
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:28 schreef Re het volgende:
dan kan ik nog ff doorkluiven
ga alvast oefenen

pi_63643676
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

stelletje ongeduldige nagelkluivers, ik wil hier graag nog even mee wachten, werk nou eens even mee

Waarom moeten wij wachten omdat jij dat graag wil?

Als er meerderen 1 dec willen aangrijpen als mooie stopdatum (fijn, toonbare klauwen tijdens kerstdiner ), waarom wil jij dat dan vertragen

Kom eens met een argumentje. Of een tijdsindicatie. Of iets.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63643699
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom moeten wij wachten omdat jij dat graag wil?

Als er meerderen 1 dec willen aangrijpen als mooie stopdatum (fijn, toonbare klauwen tijdens kerstdiner , waarom wil dat dan vertragen

Kom eens met een argumentje. Of een tijdsindicatie. Of iets.
omdat ik er een prijs aan had willen koppelen, jij denkt dat ik graag wil wachten omdat ik dat wil?
maar prima, begin dan maar hoor
pi_63643826
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:32 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

omdat ik er een prijs aan had willen koppelen, jij denkt dat ik graag wil wachten omdat ik dat wil?
Moeilijk he, een reden geven?

Persoonlijk vind ik een fokprijsje niet erg motiverend, maar misschien anderen wel. Hoe lang zou je erover doen om er een prijsvraagje aan te hangen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63643888
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:32 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Aight!
I will take the sun in my mouth
pi_63643902
Als in: leuk!
I will take the sun in my mouth
  zondag 30 november 2008 @ 14:42:24 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63643907
een FOK! prijsje is gewoon leuk ... ene het trekt idd wat meer mensen aan, als je zelf gewoon wil beginnen houdt niemand je tegen

succes... post ff een foto van de staat van je vingers zoals ze nu zijn
pi_63644034
Vroeg me eik af wat jullie bedoelen. Maar inderdaad bij mijn duimen zit er waar de nagel groeit aan de zijkant een hard randje eelt. Ik knaag dat ook weleens af, gelukkig nooit tot bloedens toe.

Maar als dit is wat jullie bedoelen is anti eelt creme dan niet effectiever? Wanneer iets zacht en soepel is blijf je er toch wel van af want een mensen knagen toch niet aan hun armen o.i.d.?
pi_63644956
Ik vind het ook wel fijn om mijn handen mooi te kunnen showen tijdens kerst
Dus ik wil érg graag morgen beginnen.. en waarom wachten?
Kom inderdaad maar eens met een goed argument (iets anders dan die prijs)
pi_63645040
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:49 schreef Stali het volgende:
Vroeg me eik af wat jullie bedoelen. Maar inderdaad bij mijn duimen zit er waar de nagel groeit aan de zijkant een hard randje eelt. Ik knaag dat ook weleens af, gelukkig nooit tot bloedens toe.

Maar als dit is wat jullie bedoelen is anti eelt creme dan niet effectiever? Wanneer iets zacht en soepel is blijf je er toch wel van af want een mensen knagen toch niet aan hun armen o.i.d.?
Ik merk inderdaad dat byte-x bij mij niet zo goed werkt. Ik gebruik weleens nagelcrème van kruidvat. Dan zijn die plekjes/velletjes inderdaad niet meer zo hard en heb ik minder snel de neiging om te bijten. Ook zien je nagels er dan meteen een stuk mooier uit.
pi_63645815
Dan ga ik die nagelcrème morgen even kopen. Ik hoop dat het een beetje helpt.
Byte-x werkte bij mij ook niet.. Ik proef daar eerlijk gezegd ook bijna niks.
Mavala stop werkt een klein beetje, dat is ook echt te goor voor woorden.
pi_63646685
man heb zelfs wel eens handschoenen en pleisters geprobeerd, maarja het probleem is dat je daar niet ALTIJD mee kan lopen, dus werkt ook niet.

momenteel bijt ik mijn vingers nog steeds helemaal aan gort! dit moet een keer stoppen! HELP!
pi_63647004
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:17 schreef Bobooo het volgende:
Dan ga ik die nagelcrème morgen even kopen. Ik hoop dat het een beetje helpt.
Byte-x werkte bij mij ook niet.. Ik proef daar eerlijk gezegd ook bijna niks.
Mavala stop werkt een klein beetje, dat is ook echt te goor voor woorden.
Ik vind byte-x wel echt goor, maar toch blijf ik bijten omdat ik een onbedwingbare neiging heb om die harde stukjes weg te halen. Wat dat betreft helpt bij mij die nagelcrème dus. Het is gewoon van kruidvat huismerk, kost ongeveer 2 euro, zit in een klein potje en staat bij de huismerk dagcrèmes.
pi_63648640
Ik betrapte me erop dat ik tijdens het lezen van dit topic ook stevig zat te knagen

Morgen beginnen met het afkickproces, ik ben voor.
pi_63654505
Morgen stoppen. En als er dan een prijsvraag komt lusten we 'm rauw !
  zondag 30 november 2008 @ 22:28:24 #170
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63654962
Ik wil ook wel mee doen, al is de situatie bij mij niet zo heel erg heftig nu.
Maken we ook begin foto's?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 30 november 2008 @ 22:34:47 #171
88233 Steve
Still the best.
pi_63655163
Ik ben een tijdje geleden half gestopt. Ik doe het tegenwoordig stukken minder dan vroeger.
Ik heb er ook een tijdje 's nachts lippenbalsem of vaseline op gedaan. Daardoor was de huid 's morgens wat meer heel en zacht. Er zijn vast betere manieren voor, maar het werkte voor mij wel redelijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_63655317
Ik maak geen foto's hoor .

Zachte vingers helpen bij mij niks - dan vallen er alleen maar makkelijker grotere gaten in bij 1 enkele knaagbeweging. Momenteel ziet het er niet eens zo vreselijk uit, ik ben herstellende van een -voor mijn doen- gruwelijke aanval een maandje geleden. Ik haat stress.

Ook lekker, iemand over de vloer, die speciaal voor mij komt, interview, en dan na een uurtje opeens het bloed langs je vingers voelen lopen. Was me toch in geen jaren overkomen.
pi_63655603
Ik wil ook wel mee doen.. Vreselijk betrap me er steeds vaker op dat ik niet eens normaal stil kan zitten en altijd maar zit te pulken of bijten.
Tis ook naar als mensen er wat van zeggen
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_63655700
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:39 schreef sigme het volgende:

Ook lekker, iemand over de vloer, die speciaal voor mij komt, interview, en dan na een uurtje opeens het bloed langs je vingers voelen lopen. Was me toch in geen jaren overkomen.
*nieuwsgierig*
Kunnen we dat ergens lezen?

Btw, dit topic zuigt... sinds ik hier vanmiddag gepost heb ben ik me bewust geworden van die harde randjes. .
pi_63656412
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Moeilijk he, een reden geven?

Persoonlijk vind ik een fokprijsje niet erg motiverend, maar misschien anderen wel. Hoe lang zou je erover doen om er een prijsvraagje aan te hangen?
soms zijn verrassingen leuk, maar niet iedereen kan daar blijkbaar mee omgaan.
pi_63660160
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

soms zijn verrassingen leuk, maar niet iedereen kan daar blijkbaar mee omgaan.
Och arme meid, dus omdat 1 usertje onbeleefd vraagt naar enige motivering valt jouw hele geweldige plan ter meerdere eer en glorie van afgekloven vingers in het water?
Moet je nou allemaal reeds ingekochte kado's terugsturen?

Pffffffffff.
pi_63660175
Hoe dan ook: vanaf vandaag verboden te kluiven, pulken en ander automutilatie op de vingers.
  maandag 1 december 2008 @ 08:51:42 #178
176471 oh-oh
pi_63660419
Oh ja, vanaf nu he?
Zolang ik maar niet heel de dag zit te denken dat ik niet mag pulken gaat het wel.
Maar ik ben me er nu wel heel erg van bewust dat het niet mag ...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_63661299
Ik doe ook mee!
  maandag 1 december 2008 @ 10:13:53 #180
182751 MisterO
wispelvurig
pi_63661937
Ik wil er ook vanaf, ik doe het al een jaar of 10... Mijn probleem is dat ik er niet op bijt, maar dat ik het met mijn vingers eraf trek. Het ziet er gewoon niet uit, en ik ben het zat! Het is een soort automatisme geworden waar ik niet meer bij nadenk en het is zoo irritant moeilijk om er vanaf te blijven
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  maandag 1 december 2008 @ 10:15:03 #181
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63661973
Ok, ik doe ook mee. Ik ga NU pleisters plakken.
  maandag 1 december 2008 @ 10:23:02 #182
182751 MisterO
wispelvurig
pi_63662140
Ik heb ook een tijdje pleisters lopen plakken. Jemig ik werd er gek van. Nee, ik ga de hele dag mn handschoenen aanhouden. Van die hele dunne van de H&M (ik heb ze op dit moment ook al aan )
pi_63663912
Pleisters heb ik nog nooit gedaan. Da's ook geen gezicht, tien van die ingepakte vingers. En het zou er alleen voor zorgen dat ik niet aan mn vingers ga bijten, maar aan de randjes van die pleisters ga zitten pulken (waardoor ze er na een uur af zijn en ik verder kan happen).

Anyway, ik doe dus mee. Misschien een lijstje bijhouden ofzo wie er verder meedoet?
  maandag 1 december 2008 @ 11:51:22 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63664173
quote:
Op maandag 1 december 2008 08:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Och arme meid, dus omdat 1 usertje onbeleefd vraagt naar enige motivering valt jouw hele geweldige plan ter meerdere eer en glorie van afgekloven vingers in het water?

Pffffffffff.
doe eens een beetje normaal man, je bent niet de enige op dit forum. men wil hier iets leuks omheen doen en zo wat meer mensen aantrekken, dan kun je lekker gaan schoppen etc maar je komt alleen maar zielig over.

een prijsje erbij geeft wel degelijk een extra motivatie, omdat je natuurlijk ook moet bewijzen dat het je is gelukt, iedereen kan wel zeggen ja ik stop er nu mee, maar ach dat ene velletje dat valt toch niemand op
pi_63664723
quote:
Op maandag 1 december 2008 08:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Pffffffffff.
doe eens niet zo kinderachtig zeg, oh mijn god.
pi_63664948
Hou het allemaal een beetje rustig hier en concentreer je op je vingers
  maandag 1 december 2008 @ 13:13:06 #187
182751 MisterO
wispelvurig
pi_63666180
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:40 schreef Timoot het volgende:

Anyway, ik doe dus mee. Misschien een lijstje bijhouden ofzo wie er verder meedoet?
Ja leuk

Afkickers:
MisterO
Timoot
pi_63666482
Afkickers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
  maandag 1 december 2008 @ 15:00:34 #189
176471 oh-oh
pi_63668830
Afkickers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
oh-oh
( Groucho Marx )
pi_63669951
Afkickers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
oh-oh
Nad-ja
pi_63670896
Afkickers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
oh-oh
Nad-ja
Bobooo

[ Bericht 40% gewijzigd door Re op 01-12-2008 17:22:58 ]
pi_63671365
En, tot hoever lukt het vandaag? Ik heb me tot nog toe weten te beheersen, helaas wel nogal de rug van m'n handen opengehaald aan braamstruiken. Maar daar knaag ik niet.
Er zit een verleidelijk los velletje aan de rand van de linkerduim, dis ga ik nu netjes afknippen en niet trekken of pulken. Hoop ik.
pi_63671517
Ik heb net mijn handen ingesmeerd met handcrème..
Laatste dagen gaat het al redelijk. Mijn duimnagels zien er al mooi uit, nu de rest nog..
Alleen heb ik tot vandaag wel nogal gepulkt aan de rand van mijn duim. Vandaag alles
onder controle
pi_63671770
Vandaag had ik college, heb geknaagd als een los geslagen beer (merkte ik na een paar minuten pas bewust), val ik nu af?
pi_63671952
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:39 schreef Apekoek het volgende:
Vandaag had ik college, heb geknaagd als een los geslagen beer (merkte ik na een paar minuten pas bewust), val ik nu af?
Volgens mij val je pas af als je wil afhaken. Morgen weer een dag! Heb je al ByteX ofzo gehaald?
Dat helpt tegen de ongemerktheid van het knagen.

Ik probeer het zonder, want ik heb om andere redenen vaak m'n vingers in m'n mond, dus dan werkt het niet goed. Maar als ik mij nu, tijdens de stoppoging, ga betrappen op ongemerkt bijten zal ik het toch maar weer eens aanschaffen.
pi_63672173
Ikzelf vond Byte-x niet helpen.. Ik gebruik nu Mavala stop!
Helpt wel ok als je het mij vraagt
pi_63672288
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:52 schreef Stali het volgende:

[..]

*nieuwsgierig*
Kunnen we dat ergens lezen?
Nee, het is een ((nog?) niet) uitgezonden radio-interview. Als het ooit uitgezonden wordt vreet ik vermoedelijk opnieuw m'n vingers op.
quote:
Btw, dit topic zuigt... sinds ik hier vanmiddag gepost heb ben ik me bewust geworden van die harde randjes. .
Eens kijken of we in veertig dagen jou aan het knagen / pulken krijgen
  maandag 1 december 2008 @ 17:13:01 #198
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63672774
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:26 schreef sigme het volgende:
En, tot hoever lukt het vandaag?
De pleisters zitten nog stevig op hun plek, ik heb niet gepulkt of gekloven.

Bekende valkuilen zijn echter 1) een dagje vergeten pleisters te plakken en 2) te snel denken dat ik er zo onderhand wel van af ben.
  maandag 1 december 2008 @ 17:23:35 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63673069
Afkickers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
oh-oh
Nad-ja
Bobooo
Re

en ik heb hier een erg gemene controleur
pi_63673890
Het gaat tot nu toe wel goed. Heb een irritant velletje aan mn duim hangen dat ik er net bijna af wilde bijten en waar ik nu bijna niet vanaf kan blijven. Even knippen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')