quote:Op maandag 1 december 2008 17:23 schreef Re het volgende:
Afkickers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
oh-oh
Nad-ja
Bobooo
Re
Frosting![]()
en ik heb hier een erg gemene controleur
Ik bijt ook niet, dus het magquote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef morgane het volgende:
Just kidding
Ik wil eigenlijk ook meedoen, maar ik bijt niet meer, ik frunnik alleen nog maar. Telt dat ook mee? En zijn daar nog tips voor?
Zelfs in de categorie 'lamme smoezen' is dit een slechtequote:Op maandag 1 december 2008 19:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ben al te laat voor meedoen want ik heb al lopen knagen/pielen aan de velletjes...![]()
Hoe denk je dat ik aan deze gestoorde gewoonte gekomen ben?quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar als jullie stoppen, gaan jullie dan niet over op een andere vervelende gewoonte? Dat heb ik vaak.
Ik denk dat ik na een paar weken een behoorlijke kauwgomverslaving heb opgebouwd. Ik moets iets te knagen hebben...quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar als jullie stoppen, gaan jullie dan niet over op een andere vervelende gewoonte? Dat heb ik vaak.
He! Ik hoor ook in het lijstje! Ik heb al de hele dag niet gepeuterd.quote:Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef sigme het volgende:
Afkickers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
oh-oh
Nad-ja
Bobooo
Re
Frosting
Morgane
JediMasterLucia
Warrel
Ik heb er vandaag ook nog niet aan gezeten! dit helpt volgens mij best goed. Zo blijf ik eraan herinnerd om niet aan te komen!quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef warrel het volgende:
[..]
He! Ik hoor ook in het lijstje! Ik heb al de hele dag niet gepeuterd.![]()
Ik heb je nog betrapt vanavondquote:Op maandag 1 december 2008 @ 23:06 schreef Re het volgende:
uit de douche komen is echt verschrikkelijk
Ja, heb ik ook. Al ben ik wel erg gefocust op losse velletjes, en dan ga ik er toch over wrijven. Maar wrijven is geen peuterenquote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag ook nog niet aan gezeten! dit helpt volgens mij best goed. Zo blijf ik eraan herinnerd om niet aan te komen!
Dat doe ik nu ook steeds. Zachtjes wrijven, voelen of er al ergens harde randjes, losse velletjes, splinters of ander ongerechtigdheden nodig afgebeten losgepulkt afgeknipt & gladgevijld moeten worden. Aaai aai aai aai.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:37 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Al ben ik wel erg gefocust op losse velletjes, en dan ga ik er toch over wrijven. Maar wrijven is geen peuteren
Ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:39 schreef sigme het volgende:
Krijg je niet hele zachte weke vingers van pleisteren?
Ach, op een gemiddelde werkdag heb ik slechts een paar minuten intermenselijk contact, met twee, hooguit drie collega's, en die zien het toch niet.quote:En kijkt men je niet vreemd aan?
Ik durf die foto's ook niet te plaatsenquote:Op maandag 1 december 2008 19:01 schreef MisterO het volgende:
Misschien iemand die durft foto's te plaatsen van zn nagels en dan de progressie laten zien om de paar dagen? ik denk dat het vrij motiverend werkt, alleen durf ik het zelf niet te doen
Ik kan vanavond wel foto's maken. Alleen lijkt het waarschijnlijk heel erg alsof het reuze meevalt bij mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:50 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Ik durf die foto's ook niet te plaatsen![]()
Tot nu toe gaat het ok, alleen als ik op school zit kan ik er af en toe net niet afblijven
Ja precies, alle vellen zijn dan wit en heel zacht. Het lijkt dan wel een maanlandschap bij heldere maan....eh zon.quote:Op maandag 1 december 2008 23:06 schreef Re het volgende:
uit de douche komen is echt verschrikkelijk
En dat heb ik gewetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil zometeen wel proberen fotos van mijn duimen te maken.
Ik bijt niet he, ik krab alleen aan mn duimen en ze zien er na een dag niet krabben ( nee nee anderhalve dag al ) eigenlijk ook helemaal niet zo erg meer uit, dan is idd dat rode al snel weg.
Maar er zitten wel kleine korstjes en velletjes en damn wat zijn die verleidelijk!
Succesquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:00 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga zo ook nog douchen en ik hoop dat ik wel van die snertvellen kan afblijven.
ik zit niet op verse wondjes te wachten![]()
ik moet wel nog gaan verzinnen waar ik mijzelf mee ga belonen mocht ik het vol kunnen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |