Mira aan willekeurig 18 jarige puber: Val je op een van deze meisjes?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:27 schreef mira_love het volgende:
Met dit onderzoek willen wij aantonen of een mens op een bepaald type valt.
Ja, ga nu ineens even kritisch doen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mira aan willekeurig 18 jarige puber: Val je op een van deze meisjes?
Willekeurige 18-jarige puber aan mira: ja op nummer 4.
Goh, dan hebben we nu bewezen dat een mens op een bepaald type valt.
al geregeld...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Je bent een t vergeten in het adres![]()
als je het zo wilt zien... ga je gang:) maar het is wel een echt onderzoekje en alles komt strakr gewoon op internet te staan (de resultaten dan) met de rest van het profielwerkstuk....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:33 schreef Shark.Bait het volgende:
ik neem aan dat ik niet hoef deel te nemen aan deze onzin dit onderzoek? Ik neem aan dat het gaat om 4 vriendinnen die willen kijken wie van hen het lekkerst populairst zijn..
Hoe kan je liefde nou gaan testen op basis van een paar foto's en 10 vragen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:34 schreef mira_love het volgende:
[..]
als je het zo wilt zien... ga je gang:) maar het is wel een echt onderzoekje en alles komt strakr gewoon op internet te staan (de resultaten dan) met de rest van het profielwerkstuk....
nou ja, als we bijna allemaal al een vriendje hebben.....(ik hoef er niet nog eentje bij hoor)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:37 schreef TukkerBart1965 het volgende:
allemaal hopelose vrouwen die geen kerel kunnen vinden?:P
Je gaat de foto's nog publiceren ook!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:34 schreef mira_love het volgende:
als je het zo wilt zien... ga je gang:) maar het is wel een echt onderzoekje en alles komt strakr gewoon op internet te staan (de resultaten dan) met de rest van het profielwerkstuk....
nee, we gaan de foto niet pubiceren hoor!!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je gaat de foto's nog publiceren ook!?!?!?!?!?!
Psychlogisch onderzoek heeft aangetoond dat men de neiging heeft om op iemand te vallen die het meest op zichzelf lijkt qua uiterlijk, of op 1 van de ouders.
neigin he, dat betekent niet dat het altijd zo is
nummer 1 is wel de lekkerste meest interessanste van de dames...
Subtielquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Nummer 1 had alleen wat leuks met het haar moeten doen, dat strak naar achteren staat zo stomquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:39 schreef Shark.Bait het volgende:
het kan ook uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:38 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou ja, als we bijna allemaal al een vriendje hebben.....(ik hoef er niet nog eentje bij hoor)
kom dan maar op met namen+adressenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oh my god, jullie zitten bij mij op school!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het kan ook uit![]()
Je wilt kijken of jij je vriendje kan upgraden naar een mooier typ, sneller model met een dikkere portomonee en minder capsones?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:38 schreef mira_love het volgende:
nou ja, als we bijna allemaal al een vriendje hebben.....(ik hoef er niet nog eentje bij hoor)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:40 schreef mira_love het volgende:
nee, we gaan de foto niet pubiceren hoor!!!!!
en trouwens, nummer 1daar ben ik het mee eens.....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:40 schreef VoreG het volgende:
Subtiel :')
Hee lekker ding, jammer dat jij niet op de foto staat.. jij steekt er uit boven de restquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oh my god, jullie zitten bij mij op school!
Die doen we straks via de chat, oke?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
kom dan maar op met namen+adressen![]()
De foto's zijn met tegenlicht genomen, dat is ook niet echt slim.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:41 schreef Icey1986 het volgende:
Nummer 1 had alleen wat leuks met het haar moeten doen, dat strak naar achteren staat zo stom![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee lekker ding, jammer dat jij niet op de foto staat.. jij steekt er uit boven de rest
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De foto's zijn met tegenlicht genomen, dat is ook niet echt slim.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
o.. welke chat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Die doen we straks via de chat, oke?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:48 schreef SoNoS het volgende:
Nummer 1 inderdaad ja.. en nummer 4 gaat ook nog wel als ze ffies uit haar woodstock periode komt en zich even normaal 21 eeuws aankleed inclusief make-up.
Leuk worddocument trouwens..
stond in de lijst die we hebben gekregen : chemie van de liefde.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voor welk vak doen jullie dit?
Ik mocht (van welke leraar dan ook) niet eens deze kant op met mn profielwerkstuk
jaaa, dat zou jij wel willen weten......;)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:51 schreef JaWi het volgende:
Wanneer ben je voor het laatst gillend klaargekomen, Miranda?
dit is nog maar een heel klein deel van het pws hoor. DE gaan nog veeel verder in op het begrip liefde, dus hoe het in zijn werk gaat enzo....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:53 schreef commeric het volgende:
Wat een pauper onderzoek zeg. Aan de hand van 9 vragen je pws maken is wel heel dramatisch, vooral als de vragen een diepgang hebben van een aardappel.
Ik heb er wel meerdere gezien, maar misschien met meer foto's wil ik dat best over het hoofd zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:54 schreef Frangk het volgende:
Er staan spelfouten in,
het is niet number maar nummer.
![]()
Was het een vreemde vraagquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:51 schreef mira_love het volgende:
[..]
jaaa, dat zou jij wel willen weten......;)
Geregistreerd op: vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:16quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:51 schreef JaWi het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:54 schreef mira_love het volgende:
[..]
DE gaan nog veeel verder in op het begrip liefde, dus hoe het in zijn werk gaat enzo....
Duidelijk en direct, er wordt niet omheen gepraat. Ik zou niet weten waarom het een vreemde vraag zou zijn?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was het een vreemde vraag?
oooo, nog tips (links, boeken enzo)??????quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:56 schreef Irris het volgende:
en? wil t al vlotten met je onderzoek?
ik heb mn pws over verliefdheid gedaan
erg uhhh..... subtiel!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:51 schreef JaWi het volgende:
Dat is Engels, dat is hip, snap dat dan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:54 schreef Frangk het volgende:
Er staan spelfouten in,
het is niet number maar nummer.
![]()
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:01 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nummer 1 is ze zelf
maar hij's niet consequent hip, soms engels, soms nl...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is Engels, dat is hip, snap dat dan.
Ik zou ook genoeg hebben aan Bioslockquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:38 schreef mira_love het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:21 schreef erikkll het volgende:
We have to write a paper about the chemistry of love, for which we have to conduct some research. Therefore we would like to investigate if people feel attracted to the same type of person. To find ouy about this we need photos and some personal information from the people who are willing to co-operate with this us. We would like you to fill in this form and we hope that you will answer the questions to the best of your knowledge. This form can be filled in anonymously. We thank you in anticipation for your co-operation. If you have any questions, please send an email to werkstuk_chemie@hotmail.com, subject: question.
daar zitten wel errug veel fouten in
In je formulier staan ook alleen maar foutenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:22 schreef mira_love het volgende:
[..]
oja???
Nu kan ik haar geen ongelijk gevenquote:wat een dik hoofd heb jij zeg.
een beetje aan de lijn doen kan in jou geval geen kwaad.
bedankt voor jedeelnamen
dus toen dacht je.. huppaaaa registreren?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:23 schreef _mira_ het volgende:
Oke, ik ben geen jongen van 17 maar een meisje van 21 dus aan mij heb je niets voor je onderzoek, maar ik wou ff zeggen dat ik ook mira heet! Nog nooit een andere mira ontmoet! Vet!
groetjes van een naamgenoot
quote:vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:53
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:26 schreef HenkieSpankie het volgende:
Whoehoe!! Ik heb reactie gekregen!! Stop er maar mee!! Tis niet serieus!!
Dit kreeg ik teruggestuurd:
wat een dik hoofd heb jij zeg.
een beetje aan de lijn doen kan in jou geval geen kwaad.
bedankt voor jedeelnamen
en dan zeker snel de plaats van dat beestje innemen hequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:36 schreef Brad_Prit het volgende:
Moeten we echt kiezen uit 1 van die "dames", Ik zou mn hond er nog aftrekken.
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:35 schreef Bioslock het volgende:
Ode aan Miranda.
Miranda, jonkvrouwe schoone die mijne is.
Liefde die eeuwig bloeiend van stralend licht, beweegt tussen ons in.
Perzikzachte huid vult de tunnel, waar de gigantische liefde het licht heeft ingenomen.
Zachte liefdesnectar schuimend op jouw blozende wangetjes.. Miranda.
.
mag ook nee zeggen hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:36 schreef Brad_Prit het volgende:
Moeten we echt kiezen uit 1 van die "dames", Ik zou mn hond er nog aftrekken.
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:47 schreef Bioslock het volgende:
[..].
Zullen we een keer een bier gaan pakken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:47 schreef mira_love het volgende:
[..]
![]()
![]()
gedichtjes over neuken zijn okeequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:35 schreef Bioslock het volgende:
Ode aan Miranda.
Perzikzachte huid vult de tunnel, waar de gigantische liefde het licht heeft ingenomen.
.
Je zei pakkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:49 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zullen we een keer een bier gaan pakken?
kan wel t een en ander mailen..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:03 schreef mira_love het volgende:
[..]
oooo, nog tips (links, boeken enzo)??????
als dat kan!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:00 schreef Irris het volgende:
[..]
kan wel t een en ander mailen..
maar ik ging dus neuronen en zo en feromonen een beetje bespreken..
dus hoe het met die stoffies in de hersenen gaat..
intrested?
Ik zie een resultaat voor je onderzoek.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:35 schreef Bioslock het volgende:
Ode aan Miranda.
.
Spuit 11.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:10 schreef T1nuz het volgende:
[..]
Ik zie een resultaat voor je onderzoek.
die eeuwig bloeiend van stralend licht <-- Das een taalfout en een royale.
Jullie maken allebei koeiers van taalfouten en hebben iets met elkaar. Je bent op hetzelfde type gevallen.![]()
![]()
Jaja, maar ik was wel de eerste die het zei. En dus gaf spuit elf geen modder maar water.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:11 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Spuit 11.
oke!!!!:)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:07 schreef Irris het volgende:
kee komt eraan.. heb alleen niet alles meer
wie moet wat zeggen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:17 schreef mira_love het volgende:
heee!!!! wi zit hier nog meer op het dollard college????? zeg wie je bent!!!!!
ja!!! heeeeeel erg bedankt!!!!:)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:18 schreef Irris het volgende:
aangekomen?
wie moet zeggen wie hij is?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:17 schreef mira_love het volgende:
heee!!!! wi zit hier nog meer op het dollard college????? zeg wie je bent!!!!!
graag gedaan hoor.. ben benieuwd naar het eindresultaat.. mail maar ok?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:20 schreef mira_love het volgende:
[..]
ja!!! heeeeeel erg bedankt!!!!:)
welkom in de chatbox?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:17 schreef mira_love het volgende:
heee!!!! wi zit hier nog meer op het dollard college????? typ nu 123!!!
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:27 schreef Timmai het volgende:
[..]
welkom in de chatbox?
tuurlijk wil ik dat wel even doen!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:23 schreef Irris het volgende:
[..]
graag gedaan hoor.. ben benieuwd naar het eindresultaat.. mail maar ok?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:23 schreef _mira_ het volgende:
Oke, ik ben geen jongen van 17 maar een meisje van 21 dus aan mij heb je niets voor je onderzoek, maar ik wou ff zeggen dat ik ook mira heet! Nog nooit een andere mira ontmoet! Vet!
groetjes van een naamgenoot
valse naam...quote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Miranda
Achternaam: Jager
Geslacht: Vrouw
ik heb _mira_ hierheen gestuurd.. mijn schuld... daarom heb ze geregistreerd...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:27 schreef Timmai het volgende:
[..]
dus toen dacht je.. huppaaaa registreren?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:45 schreef Irris het volgende:
[..]
[..]
valse naam...
ja .. ik ben een vrouw... research gedaan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
En jij hebt gemaild maar je bent toch een vrouw![]()
Ik zelf 2 jaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:51 schreef woeeiiii het volgende:
Ik mag niet mee doen1 jaar te jong
ojaa. dat plaatje hebben we ook nog....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:51 schreef Renesite het volgende:
Owh
Ik zag irris, en je avatar, dunkt mie dat het geen man is![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nummer 3 is de liefste
en laat ik die nou net gemaakt hebben!!!! en de rest is door iemand anders genomen....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:09 schreef Renesite het volgende:
Foto 4maar dan niet tegen de zon in, bij 4 is de foto het beste genomen, zie je het meest enzo
![]()
Jij bent echt goed zegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:10 schreef mira_love het volgende:
[..]
en laat ik die nou net gemaakt hebben!!!! en de rest is door iemand anders genomen....
Hoe oud is dat meisje op foto 4 eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:10 schreef mira_love het volgende:
[..]
en laat ik die nou net gemaakt hebben!!!! en de rest is door iemand anders genomen....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent echt goed zeg![]()
bijna 18quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:12 schreef bierglas het volgende:
[..]
Hoe oud is dat meisje op foto 4 eigenlijk?
nr. 5 kan er inderdaad ook nog wel mee doorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:14 schreef BossFight het volgende:
vond 5 ook nog enige stuk vlees er tussen waar ik nog wel op zou kunnen.
Met wat moeite.
Innerlijk is toch het belangrijkste hequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:17 schreef Aurelium het volgende:
Naah, nummer 5 heeft helemaal niets speciaals en is veel te slank, geef mij maar nummer 2
Als je een keuze zou moeten maken...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:18 schreef BossFight het volgende:
ja.. misschien moeten een paar uitverkorenen gaan daten met de de 6 dames..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:23 schreef sushi-nori het volgende:
heh.. het enige wat er uit het onderzoek gaat komen is dat alle jongens op meisje nr. 4 vallen.
En waarom? Omdat ze oogverblindend mooi is.
Verrassend!
't idee is leuk maar ik weet niet of je dit echt een onderzoek kan noemen hoor
groeten sushi, die toch stiekem even gekeken heeft
Ik denk dat ik maar aandelen Pearle ga aanschaffenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:23 schreef sushi-nori het volgende:
heh.. het enige wat er uit het onderzoek gaat komen is dat alle jongens op meisje nr. 4 vallen.
En waarom? Omdat ze oogverblindend mooi is.
Nummer 1 heeft een doorzichtige bloes, cup A denk ik .....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:48 schreef J_CDA het volgende:
Kunnen jullie aub ook even de cupmaten vermelden. Maakt de keuze wat makkelijker enzo.
nou ja, je hebt wel gelijk......maar ik vind zelf dat cupmaten er niet toe doen, maar goed ik ben ook een meisje...;)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nummer 1 heeft een doorzichtige bloes, cup A denk ik .....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:44 schreef Salvad0R het volgende:
Nummer 4. Definitely.
Eens, al maakt de haarkleur voor mij niet veel uit, de lengte daarentegen wel; lekker lang natuurlijk haarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:39 schreef Clyde96 het volgende:
Ik zie weinig verschil tussen 1,3 en 6. In dronken toestand zeker niet.
Voorkeur 100% naar Nr 4. Al val ik op bleke, magere blondines, lang haar, kleine borsten.
Mijn foto: zie fotoboek.
En doe dat haar toch los!
Dan lees je de vraag niet goed.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:59 schreef VoreG het volgende:
Ik mis de optie GEEN
Ik ken geen van de dames... maar ik vermoed dat als die anderen hun haar los doen....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:56 schreef animuz1 het volgende:
nr 4 is ziet er nog redelijk uit, rest is![]()
Nummer 3 is anders degene die in de pol nog geen stemmen heeft.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Er komt natuurlijk straks een onderlinge strijd tussen de 6 meiden wie nu de lekkerste is. Om nummer 6 ook een goed gevoel te geven, nomineer ik haar als aantrekkelijkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |