gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:30 schreef Darkster het volgende:
Gisternacht is onze hond bevallen van 4 zwarte kleine poedeltjes.
quote:vraag me af of er nog veel vraag is naar poedels (kruising toypoedel en dwergpoedel).
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:51 schreef Darkster het volgende:
zal binnenkort wel foto's posten als ik tenminste een digicam kan regelen.
de beestjes zijn zo groot als ratten, oogjes dicht en maken van die lieve piepende geluidjes.
als je ze in je hand legt en je vouwt je handen eromheen zodat ze lekker warm worden en knus liggen dan gaan ze slapen.
mama hond laat het echter niet langer dan een paar minuten toe dat je haar jongen hebt dan springt ze bovenop je
inderdaad! Go go go!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:15 schreef Insomaniac het volgende:
Hup, opschieten met die foto's..
Feli,maar brokken zijn dus eigenlijk niet zo gewoon als men denkt.BARFquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:46 schreef Coastertommm het volgende:
GefeliciteerdWij hebben een Jack Russeltje * Die btw wel gewoon voer eet
*, en als die puppy's krijgt..
![]()
![]()
hehehe, idd, BARF is super!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:32 schreef greatdane het volgende:
[..]
Feli,maar brokken zijn dus eigenlijk niet zo gewoon als men denkt.BARF![]()
![]()
barf is een manier van je hond voeren. Bones And Raw Flesh of Biological Approved Raw Food.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:06 schreef Darkster het volgende:
wat is barf? btw
Lekker subtiel ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:13 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
Waarom geen BARF of kant-en-klaar versvoer (Carnibest, Energique o.i.d.)? Granen zijn nou niet optimaal voor de gezondheid van honden, zeker niet in zulke grote hoeveelheden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:30 schreef Darkster het volgende:
we geven de moederhond nu veel schoon water en brinta-pap. normale voeding krijgt mama ook nog. dit bestaat voornamelijk uit vlees gemengd met brood groenten en jus (onze honden krijgen geen "hondenvoer" aangezien beesten daar niet oud van worden (alle honden die mijn ouders hebben gehad (poedels) en die niet overreden zijn zijn altijd ouder dan 20 jaar geworden.
Ach joh, honden hebben het eeuwenlang overleefd op met de pot meeëten, dus lang voordat die verfoeilijke brokkentroep of BARF-dieet werden uitgevonden. Zolang het niet te zout en te vet is...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom geen BARF of kant-en-klaar versvoer (Carnibest, Energique o.i.d.)? Granen zijn nou niet optimaal voor de gezondheid van honden, zeker niet in zulke grote hoeveelheden.
zeg dat wel...los van het vele werk dat het met zich mee brengt zijn honden zó veel leuker en mooier in een groepje.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaa, is het niet om op te vreten? Ik wou dat ik een héél groot huis had met een héle grote tuin. Dan nam ik een roedel. Minstens tien stuks.
Oké nog even of topic maar we moeten dit vrolijke onderwerp niet vervuilen met voerpraat natuurlijk...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Carnibest is super, ik heb mijn honden er nu enkele maanden op. Het ziet er véél beter uit dan Energique (dat is supersnel ingevroren; gaan er veel voedingsstoffen verloren) en de honden doen het er heel goed op. Je ziet echt wat er in zit, stukjes bot e.d., Energique lijkt op bevroren kots...
En inderdaad, een hond kan nog beter met de pot meeëten dan dat 'ie brokkenmeuk krijgt geloof ik!
ja ik heb die links ja gegeven, die abrikooskleurige is de papa en de mama staat er ook een paar maal op met de jongen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 05:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Heb je ook wat foto's van de ouders?![]()
Poedels zijn hele leuke honden die helaas een wat mindere reputatie hebben, ik heb een tijdje voor een koningspoedel moeten zorgen tijdens een vakantie en het was een van de meeste leuke honden die ik ooit gekent heb!![]()
Jij komt uit Groningen of Drentequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:07 schreef Darkster het volgende:
[..]
ja ik heb die links ja gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |