Gisternacht is onze hond bevallen van 4 zwarte kleine poedeltjes.
beestje licht op mijn oude slaapkamer in een wasmandje met zijn 4 gezonde jongen.
ziet er echt super uit mamahond en 4 kleintjes die constant aan zogen zijn.
ze zijn allemaal van dezelfde grootte en zien er erg goed en gezond uit.
mijn moeder heeft snachts ontdekt aangezien de hond ontzettend veel kabaal aan het maken was en mijn oude schoolboeken heeft gebruikt om er een nest van te maken (komt die shit ook nog een keer van pas
![]()
)
papahond kan er niet bijkomen want dan is het echt oorlog. eigenlijk kunnen alleen ik en mijn ouders erbij, anderen worden direct aangevallen.
we geven de moederhond nu veel schoon water en brinta-pap. normale voeding krijgt mama ook nog. dit bestaat voornamelijk uit vlees gemengd met brood groenten en jus (onze honden krijgen geen "hondenvoer" aangezien beesten daar niet oud van worden (alle honden die mijn ouders hebben gehad (poedels) en die niet overreden zijn zijn altijd ouder dan 20 jaar geworden.
binnenkort nog ff naar dierenarts en dan moet het helemaal in orde zijn.
jammer is dat we er maar een kunnen houden aangezien we anders 6 honden bij huis zouden hebben lopen.
vraag me af of er nog veel vraag is naar poedels (kruising toypoedel en dwergpoedel).
ze hebben niet echt karakter van poedels, maar zijn echte speelbeesten (dus niet van die oma-poedels).
ben benieuwd wat voor kararkter de jongen krijgen.
de moeder is heel trouw, aanhankelijk en verdedigd ons hele gezin en is nergens bang voor. daarnaast is ze superintelligent.
de vader is nog een jong beestje, 1,5 jaar oud. beest is de hele dag op ontdekkingsreis in de tuin. verstopt gereedschap van mijn ouders, jaagt op alles en komt geregeld bij de buren om daar te bedelen voor snoep.