Ik hoop anders dat ie nog een tijdje in friesland blijft.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zie een nieuwe Reiziger.
De grote Pierre heeft gezegd dat dat verhaal niet waar was. Hij had bij Feyenoord gewoon Tiendalli (wie?) en Greene voor zich.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:48 schreef Siemerink het volgende:
Vreemd verhaal dat Heerenveen hem wel kan laten spelen op de rechtsback positie, terwijl hij dat bij Feijenoord niet meer wilde.
Overigens is Tiendalli in potentie niet slechter dan Zuiverloon.
Tiendalli ging alleen ten onder aan de druk van de Kuip. Die moet gewoon weer opbouwen bij een subtopper óf 10 wedstrijden het vertrouwen van vMarwijk krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:48 schreef Siemerink het volgende:
Vreemd verhaal dat Heerenveen hem wel kan laten spelen op de rechtsback positie, terwijl hij dat bij Feijenoord niet meer wilde.
Overigens is Tiendalli in potentie niet slechter dan Zuiverloon.
Ach Tiendalli was vorig jaar net zo goed als Zuiverloon nu. Ik moet nog maar zien wie er de betere van de twee wordt, Zuiverloon staat er wel het best op nu ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
En Feyenoord zit ondertussen opgescheept met ene Tiendalli![]()
![]()
Meer is-ie voorlopig niet waard.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef MaxPower het volgende:
Verkocht aan Heerenveen voor 500.000 euro dus, aldus Gianni op Tien.
Nou vooruit, 100 euro erbij.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef MaxPower het volgende:
Jawel.
Als hij nog een contract voor een aantal jaar heeft kan je minstens op 3 miljoen rekenen. Zo duur was Donk volgens mij ook ongeveer nadat hij 9 wedstrijden had gespeeld voor RKC.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Pritt het volgende:
Als ie nu verkocht wordt zal het richting de 1,5 miljoen gaan.
Zo is de waan van de dag nou eenmaal.
Hij heeft nooit gezegd dat hij geen rechtsback wilde spelen. Bij Feyenoord had hij op elke positie 2 man voor zich.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:45 schreef BigFire het volgende:
hij is bij feyenoord weggegaan omdat ie niet rechtsback wilde spelen... en dan zou hij nu naar Ajax gaan als rechtsback??
Meer de Tiendalli-prijsklasse dan de Donk-prijsklasse.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij nog een contract voor een aantal jaar heeft kan je minstens op 3 miljoen rekenen. Zo duur was Donk volgens mij ook ongeveer nadat hij 9 wedstrijden had gespeeld voor RKC.
Ik denk eerlijk gezegd ook rond de 1,5 miljoen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij nog een contract voor een aantal jaar heeft kan je minstens op 3 miljoen rekenen. Zo duur was Donk volgens mij ook ongeveer nadat hij 9 wedstrijden had gespeeld voor RKC.
Dat schijnt ie idd gezegd te hebbenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zuiverloon gaat toch niet naar Ajax?
Broodvoetballerquote:Op maandag 25 juni 2007 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zuiverloon gaat toch niet naar Ajax? Is volgens mij een Feyenoorder in hart en nieren.
Lucius is een goede optie.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:03 schreef Erasmusch het volgende:
Maar als hij niet wilt houdt het op he. Feyenoord zou ie wel willen, maar wij hebben genoeg rechtsbacks at the moment
Tuurlijk joh, net alsof Heerenveen hem gaat verkopen voor zo'n fooi. Hij heeft nog een contract voor twee jaar met een optie voor nog één, dus voor Heerenveen is er helemaal geen haast bij.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook rond de 1,5 miljoen.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Lucius is een goede optie.![]()
Tiendalli vind je dat een goede speler?
Hij kan zoveel gezegd hebben, maar geloof mij maar dat dat niet waar isquote:Op maandag 25 juni 2007 12:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat schijnt ie idd gezegd te hebben
Dit weekend wel zijn best gedaan en dus niet op maandagavond bij het tweede.quote:Op maandag 17 december 2007 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond te gast bij Holland Sport.
Ben benieuwd of hij in de zomer volgend jaar van club gaat veranderen.
Lijkt me sterk, hij is aanvoerder van Jong Oranje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:31 schreef The_Verve het volgende:
Hij mag toch nog mee naar de Olympische Spelen? Zou me niet verbazen wanneer Hiariej de eerste rechtsback wordt...
quote:'Jammer dat interesse Ajax niet concreet was'
Gianni Zuiverloon (21) werd dit seizoen meerdere malen gelinkt aan Ajax. De rechtsback van SC Heerenveen lijkt nu echter een overstap naar Ajax te kunnen vergeten, omdat de Amsterdammers in de winterstop Bruno Silva van FC Groningen overnamen. Dat vindt de jeugdinternational jammer, zo zegt hij tegenover Ajax Kick Off.
"Dat vond ik leuk om te horen, maar ik heb me dit seizoen alleen geconcentreeerd op Heerenveen", zegt Zuiverloon over de interesse. "Wat daarna komt, zie ik dan wel weer. Ik vond het alleen wel jammer dat de interesse van Ajax nooit concreet geworden is. Het is altijd leuk om gevolgd te worden door een topclub. Want Ajax is en blijft - ondanks de nivellering - een stapje hoger dan SC Heerenveen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |