Vooral tegen de spurs was hij erg goedquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:36 schreef RedGuy het volgende:
Braafheid is inderdaad al wat verder, of bedoelde je dat niet?
En Doc, Zuiverloon is nog geen topper maar hij heeft zeker potentie. In de voorbereiding speelde hij heel sterk tegen de Spurs en Real Betis..
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:36 schreef RedGuy het volgende:
Braafheid is inderdaad al wat verder, of bedoelde je dat niet?
En Doc, Zuiverloon is nog geen topper maar hij heeft zeker potentie. In de voorbereiding speelde hij heel sterk tegen de Spurs en Real Betis..
Zeker irritant.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:14 schreef methodmich het volgende:
Wel irritant dat die commentator steeds over "de scholier" sprak en "hij mag meedoen, het is herfstvakantie" en dat soort flauws.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:14 schreef methodmich het volgende:
Goede voetballer, kan wel wat worden. Gullit zou Song al afgeschreven hebben en dan kan deze jongen mooi die positie overnemen. Wel irritant dat die commentator steeds over "de scholier" sprak en "hij mag meedoen, het is herfstvakantie" en dat soort flauws.
als hij dan maar niet streng-gerevormeerd isquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:47 schreef RedGuy het volgende:
Op zondag hoeft hij niet naar school, ik denk dat hij wat vaker gaat spelen dit seizoen.
Zaterdag trainen/vrije tijd... En dan zondag trainen, én wedstrijd spelen én huiswerk maken lijkt me niet echt handig voor hemquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:47 schreef RedGuy het volgende:
Op zondag hoeft hij niet naar school, ik denk dat hij wat vaker gaat spelen dit seizoen.
Huiswerk maak je op vrijdag en bovendien maakt hij veel huiswerk op school, dus het weekend kan hij makkelijk vrij houden voor een wedstrijdje in de eredivisie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:02 schreef ip-adres het volgende:
[..]
Zaterdag trainen/vrije tijd... En dan zondag trainen, én wedstrijd spelen én huiswerk maken lijkt me niet echt handig voor hem
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn Zuiverloontopic ging gisteren opslot terwijl ik één regel meer informatie in m'n openingspost had staan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:31 schreef golfer het volgende:
Toch maar even wachten met een eigen topic totdat ie echt wat gepresteerd heeft of zich onderscheiden heeft.
Alleen debuteren in een EC-wedstrijd lijkt mij geen reden voor een eigen fan-topic op dit moment.
Ohja? Lees jij dit dan maar eens, deze gozer heeft meer zelfkritiek in 1 interview dan dat van Persie in zijn hele Feyenoord loopbaan heeft gehad.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:44 schreef Stefkuh het volgende:
Met 3 mensen zaten we gisteren de wedstrijd van feyenoord te kijken. Met 3 mensen op exact hetzelfde moment "Jezus wat een Van Persie uitstraling heeft die zeg"
Dat wilde ik kwijt... wie weet een leuke voetballer, deed het aardig gister, maar ik kreeg gelijk al bepaalde neigingen van die blik in zijn ogen. Ik weet niet sorry.. en na vandaag de wedstrijden onder collega's te hebben besproken bleef dit niet binnen mijn kamer. Hopelijk hebben we het mis.
quote:ZUIVERLOON: MERENDEEL GING FOUT, MAAR GEWELDIG OM MEE TE MAKEN
Ruim zeven uur voor de wedstrijd deelde Gullit hem mede dat hij zijn debuut in de basis ging maken. Dat was effe schrikken, want Gianni Zuiverloon ging er al vanuit dat Gullit hem zou vertellen dat hij buiten de selectie zou vallen. Hij was op van de zenuwen, maar speelde een verdienstelijke partij. Na afloop overheersten blijdschap en zelfkritiek. Ik was vol van de zenuwen. Het merendeel ging fout, maar het was geweldig om mee te maken.
Het moet om ongeveer eenn uur ’s middags zijn geweest. Gullit riep Zuiverloon bij zich en schreef zijn naam op een blaadje. Wat bedoelt u daarmee, vroeg de verdediger zich hardop af. Je staat in de basis, deelde de trainer hem mede. De jeugdinternational kon het niet geloven. Feyenoord was met 21 man afgereisd naar het eendaagse trainingskamp en de selectielijst mag maar 18 namen tellen. Ik dacht hij me zou vertellen dat ik op de tribune moest gaan zitten. Toen hoorde ik het en kon ik het niet geloven. Ik heb vervolgens iedereen gebeld en ze waren hartstikke blij voor me. De uren voor de wedstrijd probeerde ik wat te slapen, maar dat lukte niet. Ik was zo gespannen. Ik kon mijn hart horen bonken.
Hij begon de wedstrijd wat onzeker, maar herstelde zich uitstekend. Ik was heel erg zenuwachtig en had daar in het begin last van, zegt Zuiverloon. Het merendeel ging fout, maar het was geweldig om mee te maken. Ik ben heel blij dat ik in de basis mocht beginnen. Maar ik kan nog veel beter.
Hoe kom je daar nou weer bij? Of bedoel je John de Jong?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:30 schreef cultheld het volgende:
Goede back, waar Oranje hopelijk nog veel plezier aan gaat beleven. Schijnt beter te zijn dan De Jong op die leeftijd was
Nou heb hem net bij Feyenoord TVgezien en het lijkt me gewoon een hele normale rustige jongen. Als hij een Van Persie uitstraling zou hebben zou hij al met zijn school gestopt zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:44 schreef Stefkuh het volgende:
Met 3 mensen zaten we gisteren de wedstrijd van feyenoord te kijken. Met 3 mensen op exact hetzelfde moment "Jezus wat een Van Persie uitstraling heeft die zeg"
Dat wilde ik kwijt... wie weet een leuke voetballer, deed het aardig gister, maar ik kreeg gelijk al bepaalde neigingen van die blik in zijn ogen. Ik weet niet sorry.. en na vandaag de wedstrijden onder collega's te hebben besproken bleef dit niet binnen mijn kamer. Hopelijk hebben we het mis.
Nee, maar dat maakt niet uit. Nani en Jankovic heeft hij over het hele veld gestalkt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
TypischeI linksbuitens is hij ook niet tegengekomen. Als is dat niet raar meer in het hedendaagse voetbal. In echte een tegen een duels komt hij nog wel wat tekort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |