Geniet er nog maar even van, op dit soort tijdstippen wakker wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:59 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Ik ben al een hele tijd uit bed, maar nog lang niet wakker. Ik heb een vermoeden dat dat ook niet beter gaat worden de komende jarenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, op dit soort tijdstippen wakker worden
Hoevaak gaat ze bellen denk je?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:14 schreef DIGGER het volgende:
En Glenn is voor het eerst nu een hele dag bij m'n schoonouders, want z'n mams is vanaf vandaag ook weer aan het werk
Vaak.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoevaak gaat ze bellen denk je?
Mooi zo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vaak.
Na 3 maanden afwezigheid worden je account etc. kennelijk gewist bij NN.
Ik probeerde haar gisteren wat foto's van Glenn door te sturen, maar kreeg een foutmelding.
Kortom, ze kan gewoon eigenlijk geen fuck doen, behalve wat verslagen van werkbesprekingen van collega's lezen (en natuurlijk met foto's van Glenn pronken).
Dus tijd zat om te bellen
En justmuts: M'n schoonouders zijn perfect, schoonvader begin volgend jaar met pensieon, alle tijd voor hun kleinkinderen, en zo leren ze direct Italiaans (ze lullen nie tperfect Nederlands, dus wil ik dat ze louter Itlaiaans spreken tegen Glenn, zodat ie beide talen foutloos leert - op wat Haagse vloeken na).
En het feit dat m'n schoonouders op 400 meter hemelsbreed wonen is in deze ook ideaal:)
Er goed, ik weet ook al dat 1 van de 2 heeft laten weten zeer positief te zijn, dus dat zit wel snor. Vraag is wat m'n (nu nog eventjes) baas me te melden/bieden heeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:28 schreef just me het volgende:
digger.. hoe ging je gesprek gisteren ?
werk gaat voor je Hools-babesquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:35 schreef DIGGER het volgende:
Nog een nadeel: Hardinxveld & Hools gaan ongetwijfeld niet samen.
Maar goed, dan heb ik thuis kabelinternet
Maar ik vind het wel rete lastig nu, of ik moet kiezen voor m'n huidge werk of niet, m'n gevoel vooraf zegt het laatste.
Die pen heb ik ook gehad!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:32 schreef Againzender het volgende:
Als je nog ouwe koeien zoekt, hier kan je er erg veel vinden:
ANP Fotoarchief
Je komt soms de meest vreemde foto's tegen, zoals deze vreemde Teletoeter:
[afbeelding]
voor jou niet dan ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:45 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |