Is dat een andere dan die dubel-dvd met de director's cut op schijfje 2? Want daar zit geen audio-cd van Stillwater bij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:39 schreef ranja het volgende:
vandaag in de brievenbus:
dvd Almost famous - extra lange versie met ook nog een audio cd van Stillwater erbij in.
Blijkbaar een iets andere versie. 2 dvd's en 1 cd, waarbij op de dvd's inderdaad zowel de director's cut als de bisocoopversie staan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Is dat een andere dan die dubel-dvd met de director's cut op schijfje 2? Want daar zit geen audio-cd van Stillwater bij.
Andere hoes ook. Damn, die moet ik ook hebben.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar een iets andere versie. 2 dvd's en 1 cd, waarbij op de dvd's inderdaad zowel de director's cut als de bisocoopversie staan.
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=20975
goh, bij mij ook. dvdsoon?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:39 schreef ranja het volgende:
vandaag in de brievenbus:
dvd Almost famous - extra lange versie met ook nog een audio cd van Stillwater erbij in.
zie 1 en 2 posts boven jequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
goh, bij mij ook. dvdsoon?
Hm, nog wel naar gezocht maar niet gevonden vanmiddag helaas.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:25 schreef OMG het volgende:
ISIS - Panopticon
loquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:03 schreef Leshy het volgende:
Vanmiddag aangeschaft:
Wacht nou eerst de zending maar af.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:24 schreef GLO het volgende:
Zojuist besteld, voor 8 dollar het stuk:
Grip Inc. - Incorporated
The Briefs - Sex Objects
Dr. John - N'Awlinz Dis Dat Or D'Udda
Joni Mitchell - Beginning Of Survival
The Music - Welcome To The North
Allemaal cd's, dus daarvan merk je niet dat ze tweedehands zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |