Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Ondertussen in de badkamer loopt Diane maar heen en weer. GJ zit op de rand en lijkt niet meer zo fris. Lijkt nogal te puffen en kijkt niet echt helder uit z'n ogen. Voor de rest geen zenders om, en veel lawaai van de jacuzzi. Gesprekken zijn (bijna) niet te volgen
Kelly heeft het naar haar zin zo te zien bij de boys.
Iemand stelt voor (met enigszins dubbele tong) een liedje te zingen. 'Vader Jacob' Weinig animo.
Kelly en Frank zijn inmiddels uit het bad.
Frank heeft al 1x gezegd dat hij zo gaat slapen.
volgens mij is het trouwens Frank
[Dit bericht is gewijzigd door Wheely op 09-09-2001 00:46]
quote:Hehehehe. Sorry.
Op zondag 09 september 2001 00:45 schreef misterDre het volgende:
Frank is aan het afdrogen en flirt tegelijk een beetje Kelly
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 09-09-2001 00:53]
De dames willen morgen Frank z'n haar blauw laten verven vind Kelly wel kinky
Adrdinges heeft het over Kelly hij wordt verlegen van haar.
Ik dacht dat dat na 3 jaar toch wel bekend was...
Normaal slaapt ze naakt zegt ze>
quote:Ik hoor 'malibu met ijs'. Zal prima vallen na de champagne...
Op zondag 09 september 2001 01:35 schreef Darklight het volgende:
Ze nemen nog een laatste drankje voor het slapen gaan
Roken schijnt buiten te moeten, dus een aantal anti-rokers in de hut.
Voorafgegaan door een nogal doordringende piep/alarm toon.
Stem: "Willen alle bewoners hun batterijen verwisselen?".
Iemand: "Hoe komen ze nou aan zo'n stem?".
quote:Jup. 2 caps van.
Op zondag 09 september 2001 01:46 schreef Elroyb het volgende:
de borsten van kelly? waren net weer te zien toen ze die rooie jurk aandee
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-09-2001 01:52]
quote:
Op zondag 09 september 2001 01:49 schreef Elroyb het volgende:
kelly is zichzelf aan het optutten met wat lippestift
quote:We gaan het zien, hij is klaar. Tijdens het poetsen nog even een verkennend rondje badkamer, waarbij de bad-implementen speciale aandacht trokken.
Op zondag 09 september 2001 01:52 schreef misterDre het volgende:
Andries is zijn tanden poetsen...worden we eindelijk verlost
quote:Url ??
Op zondag 09 september 2001 01:54 schreef TimberWolf het volgende:[..]
We gaan het zien, hij is klaar. Tijdens het poetsen nog even een verkennend rondje badkamer, waarbij de bad-implementen speciale aandacht trokken.
quote:Geen slowchat in dit topic asjeblieft. Zie de topics over de streambekijk software, en de site (http://www.big-brother.nl)
Op zondag 09 september 2001 01:56 schreef Topic het volgende:[..]
Url ??
Ik ben geen BB fan maar de screenshots hebben me bekeerd.
quote:Wel passend. Kelly is inmiddels in de badkamer aan het rondmutsen, net als die grijze vent (ik denk frank), en nog een dame.
Op zondag 09 september 2001 02:01 schreef Cynix ® het volgende:
Diane zingt "One day fly".
[Dit bericht is gewijzigd door TimberWolf op 09-09-2001 02:03]
quote:Kan geinig worden als die nog 36 uur moet doorhalen
Op zondag 09 september 2001 02:06 schreef Darklight het volgende:
Andries heeft vannacht ook al niet geslapen
Alle streams op huiskamer. Homo's.
Nu stream 1 op DBk. Geen geluid. Damn. Hij kijkt niet blij
Oke jongelui komt u er maar even bij
we gaan de eerste battle uitvoeren
ik moet jullie allemaal meenemen naar het hek
Hij sluit ze allemaal op in de arme kant
Ze moeten nu weg.
Hij gaat slapen zegt ie
[Dit bericht is gewijzigd door TimberWolf op 09-09-2001 02:14]
Brief voorleestijd.
Beste medebewoners
Dit is onze eerste battle
ik ben door bb aangewezen om 36 uur wakker te blijven
niet langer als 10 seconden ogen sluiten
hij mag in het rijke deel blijven. Geen rijkdom delen met de rest. Als het hem lukt mogen ze terug.
BB geeft aan wanneer de 36 uur verstreken zijn.
Als het lukt mag iedereen weer terug naar het rijke gedeelte. Anders moet hij ook naar het arme gedeelte.
Stem: "De tijd gaat nú in!".
Frank: "Wij zijn solidair, wij gaan óók 36 uur wakker blijven".
quote:
Op zondag 09 september 2001 02:17 schreef TimberWolf het volgende:
Men gaat wakker blijven om laurents wakker te houden.
De tijd gaat nu in.
quote:Dat kost ze duidelijk moeite...
Op zondag 09 september 2001 02:18 schreef Nikki het volgende:
De reactie van de anderen op de battle:
Dat lukt je niet, wij gaan solidair worden en 36 uur wakker blijven, we gaan met hem praten (dat mag dus niet)
Ze zijn nu aan het uitrekenen tot hoelaat hij wakker moet blijven.
quote:Zie boven. De groep poogt solidair te blijven om het ventje wakker te houden.
Op zondag 09 september 2001 02:19 schreef Laurens het volgende:[..]
Er mag blijkbaar wel tegen mekaar gepraat worden.
De groep mag gaan slapen van andries.
Men wil de uitdaging wel aangaan.
Voorstel van Frank dus: In ploegen slapen.
[Dit bericht is gewijzigd door TimberWolf op 09-09-2001 02:22]
quote:Excuus. Namen kosten nog heftig moeite. Andries, laurens, who cares
Op zondag 09 september 2001 02:20 schreef Bazyx het volgende:
Die jongen heet Andries..
Andries: "Jullie moeten allemaal lekker gaan slapen, ik trek het wel"
Kan het niet zien, stream1 is heel donker.
Men poogt het schema uit te werken.
Ik wel...ik ga nokken
Suc6 verder!
Aldrico: "Dan heb ik een logistiek probleem: de wekker"
Kelly: "Ik ga slapen"
nee hij heeft er echt geen zin in...
(ik ook niet dus ik ga maar slapen... )
Andries wrijft al in zijn ogen.
Aldrico begint nu ook te zingen.
Frank legt andries uit hoe het espresso-apparaat werkt
Een hele hoop drukte over de onderbroeken van Frank die kwijt zijn. Iedereen helpt zoeken.
Ze mogen alleen ieder een alarmtasje meenemen naar het arme gedeelte, volgens F was BB zijn onderbroeken vergeten naar het arme ged. de brengen en hij heeft ze dus in zn alramtasje gedaan. Alarmtasjes moesten in d Dbkamer gelegd worden en pas opgehaald bij vertrek naar het arme ged.
F zn onderbroeken waren er toen uitgehaald.
Nog steeds, al minsten een kwartier!, over de onderbroeken van Frank!
Regelmatig discussie/verschil in denken over bep. zaken tussen Alrico en Frank. Verwijten elkaar "ja je hebt nu een glaasje op" zeggen wel steeds sorry na elke discussie.
Iemand zegt dat ze van een mug een olifant maken!
Inderdaad na weer minstens 10 minuten gaat het nog steeds alleen over de zoekgeraakte onderbroeken.
Andries zit in de zithoek te lezen en roep dat hij zo in elk geval zeker wakker blijft (met al dat geroep aan de andere kant
Alrico vraagt aan Frank "Je vindt me irritant hè?"
Schijnbaar mogen ze wel gewoon praten met de "andere kant"
Aldrico gaat in DBkamer vragen naar de onderbroeken van F.
Het wordt volgens hem niet gewaarderd dat hij dit komt vragen (en niet F zelf) maar het zou geregeld worden.
F zegt dat hij over hele kleine puntjes geweldig over de zeik kan gaan.
Frank zegt "we gaan de kachel opstoken"
Frank wordt nd Dbkamer geroepen.
Aldrico komt weer terug nu, en het is een beetje onduidelijk wat er gaat gebeuren, waarschijnlijk heeft de medewerker van BB vergeten een tasje met onderbroeken in het arme gedeelte te leggen..... Frank gaat nu naar de dagboekkamer toe....
hij heeft de procedure niet gevolgt en moet ook iets anders nu naar de dagboekkamer brengen
A vraagt of hij hier mag spugen, ja hahaha tis hier toch het arme gedeelte moet kunnen.
Er wordt druk hout gehakt. F legt uit wat A moet doen om goed het hout in snippers te slaan.
A zegt hij is gewoon een man van het volk, hij doet het wrk en F is van het beleid.
Ze lachen veel.
Andries staat alweer in de kk over het boek gebogen.
Ze moeten papier hebben om hout aan te maken, F oppert wc papier. A zegt oude krant, F: Jah die hebben we niet. A vraagt of er geen olie ofziets is.
Ze gaan proberen het hout in de oven aan te steken.
A: als het verkeerd gaat, ik ben toch al bruin.
A heeft binnenpretje maar kan dit niet delen met F omdat hij geen type is wat over anderen praat. Gaat over iets wat vandaag in het huis gebeurde.
Andries doorzoekt alle keukenladen en kastjes.
De oven is weer uit.
Er mag geen stro uit de slpkamer worden gebruikt buiten (voor de oven) F komt op het idee om gras te vegen en dat in de oven te branden.
Aldrico heeft hoofdpijn.
Adrico vraagt hoe binnen verwarmt moet worden, F zegt daar wordt voor gezorgd er is gewoon eeen thermostaat.
Waarom 2 fluorescerende ijsberen? Waarom kappen ze hout om 4.10u?
quote:LOL, BB The Battle, zegt u dat iets
Op zondag 09 september 2001 04:12 schreef FuTilE het volgende:
Wat zijn die mensen in godsnaam aan het doen?Waarom 2 fluorescerende ijsberen? Waarom kappen ze hout om 4.10u?
Andries zit iets te eten, heb ff gemist wat.
Ow zie het nu, hij eet brood.
Andries nog aan het eten, druk in gesprek met Diane (denk ik heb ff geen geluid binnen)
In de tuin wordt nog druk gezongen, Yesterdayyyy!!!
Aldi zegt aan F te merken dat hij emotioneel werd door het onderbroekenincident. Was niet zo vlgs F maar hij kan over kleine dingen snel over de zeik gaan.
Wordt druk gesproken over hoe ze zich beiden uiten, F zegt dat Aldi er zo'n lang verhaal van maakte (onderbroeken).
Ze zeggen beiden van elkaar te kunnen leren. Ze zeggen nu het onderbroekengedoe te evalueren en dus alweer daarover.
Andries eet nu toetje, yoghurt(?). Hij is nog steeds in gesprek met Diane. Diane vertelt over hoe alles werkt in het arme ged. vuur maken, koffie zetten e.d.
Andries zegt vd grap dattie nu ff gaat slapen. Het toetje heeft gesmaakt en hij loopt nd keuken.
Diane vertelt Andries n.a.v. roken of niet dat ze een hele tijd geleden een miskraam heeft gehad en dat het daarom ook uit is met haar vriend.
Diane wil wel graag kinderen, maar nu niet. Andries vind dat je voordat je kinderen krijgt, ook een goede relatie moet hebben.
Frenk en Aldrico hopen dat de anderen ook het vuur aanhouden als zij slapen. Frenk vindt dat Aldrico erge humor heeft.
Frenk kan niet tegen regen, hij heeft er een bloedhekel aan.
Heb even wat gemist. Andries heeft tranen in zijn ogen en zegt dat het allemaal wel goed komt en gaat naar buiten om een frisse neus te halen.
Andries kon niet frituren (groentenkroketten) omdat het stopcontact het niet deed. Is ervoor naar de DBkamer geweest, maar om half vijf 's nachts konden zij niet achterhalen waar dat aan lag.
Frenk vindt het raar dat iedereen naar ze zit te kijken. Aldrico komt ook naar binnen, het vuur is uit. Hij wil gaan slapen en praat slaapdronken (nep?!). Frenk vindt dat Aldrico zich niet aan de regels houdt, maar moet zelf erg lachen en gaat het vuur redden.
Andries zegt nog steeds dat ze moeten gaan slapen dat hij het in zijn eentje wel redt.
Er worden flauwe moppen getapt.
Weer van nu:
Frenk vindt Aldrico een lekker ding
Aldrico heeft het over Kelly dat ze hem steeds anders noemt.
Ze hebben het erover hoe het is als ze met z'n 12-en zijn.
Frenk zegt dat Aldrico wijvestreekjes heeft. Als een artiest en dat is geen verwijt ofzo.
Ze horen BB bierflesjes opruimen. Gesprek over BB-filmers.
Andries dutte een beetje in (hij doet alsof het een geintje was)
Frenk: he, als je dat gaat doen, ga ik naar bed hoor.
Aldrico zegt dat hij morgen last krijgt van zijn darmen. Geen scheetbuien, maar al het bloed trekt weg... en dan een verhaal over een ambulance.
Frenk wil dat Aldrico hem buiten helpt. Hij heeft geen zin en zegt dat hij nu echt naar zijn bed gaat.
Andries gaat even naar de wc, hij zegt dat ze niet moeten
schrikken. Gelukkig, Andries is weer terug van de wc en loopt wat rond in het huis en gaat maar weer een handleiding lezen.
Frenk legt Diane (nou kijk even wijfie) uit hoe ze moet zagen.
Ik geloof dat Aldrico Kelly gaat wakker maken, zij moet Diane aflossen. Maar misschien hebben ze het er alleen maar over.
O jee, Andries had zijn ogen ongeveer 4 seconden dicht!!! (Of leek dat maar zo) Het lijkt nu toch zwaar.
Diane en Frenk hakken nietsvermoedend hout in de tuin. Alderico is kennelijk naar de slaapkamer.
Andries gaat gelukkig iets in de keuken doen
En nu maar weer een andere handleiding.
Frenk vindt het mooi spul van Nomad (truien) en hij vindt het een leuke uitdaging. Hij heeft wel eens dat hij denkt dat hij keihard t.v. zit te kijken en dan zit íe gewoon te slapen. Andries gaat er diep op in, dat mag niet van Diane en Frenk.
Diane vindt dat ze niet zo lang en slank is dan Kelly.
HOERA!!! Frenk zegt dat het gerucht gaat dat er een homo en een omgebouwde in komt. In eerste instantie dacht Frenk dat Kelly dat was, de omgebouwde. Maar dat is niet zo (zegt hij)
Diane zegt: dat dacht ik ook en Big Al ook. Daarom moest hij (AL) vanmiddag zo lachen omdat ik dat hardop zei en zij dat kon horen! Toen zei hij (Al) : zeg je dat gewoon?
Conclusie van Diane en Frenk: Het is allemaal nep, maar ze is niet omgebouwd!
(Gesprek is moeilijk te volgen, Andries en het slop zitten allebei op een andere audiostream!)
Ze hebben het over afbakbroodjes. En dat Andries al 1/9 deel erop heeft zitten (maar Frenk weet niet of hij dat goed heeft, hij is niet meer helemaal helder en Diane is er niet meer helemaal bij) Ingewikkelde rekensommen volgen. (4x9 enzo)
Oude huis en over aangebouwde dingen.
Diane is kennelijk nog aan het rekenen dus meer rekensommen.
(weer 4x9) Dries zit niet op te letten, maar moet meerekenen van Frenk.
Streams vallen weg.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 09-09-2001 06:12]
Inmiddels 7.02 uur bij jullie. Nog steeds geen beeld of geluid. Al een uur lang niets.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 09-09-2001 07:02]
Bedankt voor de nachtverslagen trouwens, ik ben weer op de hoogte.
Streams doen het weer,
Andries en gert-Jan zitten met elkaar te praten door het hek heen.
Kelly beweert dat ze 6talig is.
Globalisering is..........
kelly weet niet wat globalisering is