Spreek voor jezelf.. wij vinden het helemaal niet zo fijn dat je er weer bent!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:34 schreef daniman het volgende:
nou ja hallo iig en fijn dat ik er weer ben
onmogelijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.. wij vinden het helemaal niet zo fijn dat je er weer bent!
Moet ik het dan over schaamhaar hebben? Want dat kan ik wel hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:44 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk omdat we het over schaamhaar hadden... vermoed ik.
Wil je ook bij ons kliekje horen?
Ja doe maar!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:46 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Moet ik het dan over schaamhaar hebben? Want dat kan ik wel hoor![]()
Edit jij je schaamhaar niet dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:45 schreef daniman het volgende:
wat is er zo bijzonder aan schaamhaar dat dat ge-edit wordt?
*grijns*quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:47 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Edit jij je schaamhaar niet dan?
Viezerik
Gelukkig maar, schaamhaar vind ik niet zo geweldigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:46 schreef Kleintje het volgende:
Nou... ik vind een doos met schaamhaar behoorlijk bijzonder! Tegenwoordig lopen ze niet meer zomaar vrij rond. Je vindt geen bosjes met bosjes schaamhaar meer
*grijns*
Ja, dat zou ik ook zeggen nu je van viezerikkerij bent beschuldigdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:48 schreef daniman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, schaamhaar vind ik niet zo geweldig
LOLquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:47 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Edit jij je schaamhaar niet dan?
Viezerik
Ik weet niet of ik dat wel wil weten Danimanneke :'(quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:48 schreef daniman het volgende:
[..]
LOL
je moest eens weten![]()
En bedankt....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:48 schreef daniman het volgende:
[..]
LOL
je moest eens weten![]()
niet doen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En bedankt....
Beeld van Daniman met en Daniman zonder schaamhaar staat nu op netvlies gebrand!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:53 schreef coolbabe het volgende:
Je denkt weer eens een straat te ver
Ik hoop voor die uitdrukking dat ie jou ook niet kent!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:54 schreef daniman het volgende:
[..]
deze uitdrukking ken ik volgens mij nog niet...
Dat deed ik expres om jou in de war te brengenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:54 schreef daniman het volgende:
[..]
deze uitdrukking ken ik volgens mij nog niet...
Weg fok-egoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:47 schreef Kleintje het volgende:
*beaamt*
Moussy is echt lief!
Maar die zoon van haar...
*zwijmel*
Hij vond me niet eng, maar nog wel wat twijfelachtig.
Hij kan erg minachtend naar je kijken als ie je nog niet moet...
Die ogen, die kuitjes, die krullen....
Ik heb een paarse twead achtige broek gekocht met een paarse trui erop met een enorme kol en een bruine soepele wijde broek met een hele gekleurde trui ook met wijde kol (dat is INquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:34 schreef Lois het volgende:
Wat heb je gekocht Belana?Show eens
pffff...gelukkigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:36 schreef moussy het volgende:
Klopt geen zak van hoor Belana, ze zijn gewoon![]()
Was eigenlijk geen onzin hoor. Maar goed, hoorde idd niet daar.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:32 schreef Lois het volgende:
Slowchat en onzinposts verwijderd, daar is dit topic niet voor bedoeld.
Ben heel benieuwdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:42 schreef Belana het volgende:
Ow, miss D.... ik weet dat ik nog verse foto's belofd had, maar ik heb het deze week enorm druk met niks doenen dat is zoooooooooo lekkerrrrrr!!! Maar het komt nog wel hoor, paar mooie douche foto's gemaakt gisteren
studentenhuizen zijn vrijwel altijd van zulk een ranzige aard...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:45 schreef snoopy het volgende:
Getver, hebben jullie dat tv-programma wel eens gezien: hoe schoon is jouw huis?
Ik zie het nu voor het eerst. Wat smerig zeg. Dooie muizen liggen er zelfs in dat studentenhuis![]()
Als je voor twee kjaar lid wordt van Veronica krijg je een DVD speler...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:44 schreef Lois het volgende:
Ik stond vandaag, na de tandarts, helemaal klaar met mijn centjes bij de BCC om een (goedkope) dvd speler te kopen.
die wranglers, hebben die van die een allejezusse hoeveelheid lusjes, nou ja bandjes?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:38 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb een paarse twead achtige broek gekocht met een paarse trui erop met een enorme kol en een bruine soepele wijde broek met een hele gekleurde trui ook met wijde kol (dat is IN)
en ik heb wranglers gympen gekocht, van die hoge
*helemaal ind'r nopjes is*
zelfs een broek in maat 40 Woeiiii !!!
BCC is ook hopeloos, kan je beter naar de Mediamarkt gaan. Laatste keer dat ik er was had ik in een poep en een zucht vier van die piepeltjes om me heen. Of dat nou voor mij was of voor m'n zus, ik weet het niet maar ze stonden er wel . . .quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:44 schreef Lois het volgende:
Ik stond vandaag, na de tandarts, helemaal klaar met mijn centjes bij de BCC om een (goedkope) dvd speler te kopen. Na 4 keer tevergeefs aandacht proberen te trekken van een verkoper, waarna hij tot 2 keer toe mij straal voorbij liep om een later binnengekomen man te helpen ben ik toch de winkel maar uitgelopen en heb ik besloten om zaterdag ergens anders mijn zuurverdiende centjes uit te geven.
Wat een godvergeten Kl***winkel is het ook.![]()
Geweldig programma! Voel me helemaal een proper huisvrouwtje...Terwijl het bij mij ook een puinhoop is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:45 schreef snoopy het volgende:
Getver, hebben jullie dat tv-programma wel eens gezien: hoe schoon is jouw huis?
Ik niet, wil het niet eens zien ook. Ding staat hier gewoon op de voetbal (Feyenoord - Nogiets), Loena's hubbie heeft een leuk avondje nu, ze staan met 1-0 voor . . .quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:45 schreef snoopy het volgende:
Ik zie het nu voor het eerst. Wat smerig zeg. Dooie muizen liggen er zelfs in dat studentenhuis![]()
Dit is ook wel het meest smerige huis ooitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:45 schreef snoopy het volgende:
Hahaha erg herkenbaar!!! Zie je nou wel, ik ben helemaal nog niet zo'n slechte huisvrouw.........quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Geweldig programma! Voel me helemaal een proper huisvrouwtje...Terwijl het bij mij ook een puinhoop is.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:52 schreef Spindizzy het volgende:
Geweldig programma! Voel me helemaal een proper huisvrouwtje...Terwijl het bij mij ook een puinhoop is.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:53 schreef Zabb het volgende:
Oeeeh.. ik liep hier net door de keuken en keek wat de kok aan het doen was. Hij was Arretjescake aan het snijden!!!!!!
DOE MIJ OOK ZO'N STUK!!!![]()
Ja hallo, ze spelen tegen een of andere amateurclub volgens mijquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik niet, wil het niet eens zien ook. Ding staat hier gewoon op de voetbal (Feyenoord - Nogiets), Loena's hubbie heeft een leuk avondje nu, ze staan met 1-0 voor . . .
Zou dat het zijn waarom ze nu voor staan ?? Nou snap ik 'm . . . .quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:55 schreef snoopy het volgende:
Ja hallo, ze spelen tegen een of andere amateurclub volgens mij![]()
Ja kan altijd mijn auto lenen hoor! Die staat altijd stil op zaterdag.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:51 schreef Lois het volgende:
Ow wauw! ja zoiets moet ik hebben. Ehm mediamarkt zit in Alkmaar. Das best te doen alleen zitten we zaterdag zonder auto (grote beurt) Naja we zien wel, bedankt voor de tip in ieder geval!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:52 schreef snoopy het volgende:
Achterlijk zooitje, BCC-verkopers. Meestal in pastelkleurig pak met Donald Duck stropdas![]()
Werkt Danny daar ofzo?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:27 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Frituurvet met chocoladesmaakquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
wat is in vredesnaam arretjescake?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:28 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Werkt Danny daar ofzo?
Of vind je de combinatie gewoon erg mooi klinken?
is dat serieus??????quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:30 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Frituurvet met chocoladesmaak
Volgens mij ook wel bekend onder Archinof ofzo.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
wat is in vredesnaam arretjescake?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:28 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Werkt Danny daar ofzo?
Whoehoeeeee!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
ook met donald duck stropdas?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Donkerblauwe broek en gilet, felblauw overhemd en gele stropdas om precies te zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Whoehoeeeee!
En ook in zo'n pastelkleurig pak met donald duck stropdas?
Of ga jij gewoon in je Feyenoordshirt???
Ik had je nog zo gewaarschuwd, dat is hartstikke verslavendquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:33 schreef Kleintje het volgende:
Zal ik even vertellen dat Feyenoord voorstaat? Met 2-0!
En ik eigenlijk nog geen minuut van de wedstrijd heb gezien omdat ik aan het fokken en aan het zuma'en ben....
Fotoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Donkerblauwe broek en gilet, felblauw overhemd en gele stropdas om precies te zijn.
Dat is echt een maxi JD!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:44 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
kwaliteit is kut. zal kijken of ik een betere kan vinden. Foto is overigens al 2 jaar oud.
Dit meen je nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:44 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
kwaliteit is kut. zal kijken of ik een betere kan vinden. Foto is overigens al 2 jaar oud.
toen had ie nog wat voor de show laten staan (aan de voorkant dan, achterop is ie kaal van zichzelf)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Btw, inkoppertje, maarreh.... Je haar, wat doe je!
dan heb jij mijn melkboer nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:55 schreef snoopy het volgende:
Verrek, nou zie ik het! JD is zeker niet van de melkboer![]()
Doe es een fotootje voor vergelijkend waren onderzoek dan . . .quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:08 schreef Knorretje het volgende:
dan heb jij mijn melkboer nog nooit gezien![]()
Thee ?? Klinkt goed, wat voor thee serveer je ??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:11 schreef Neva het volgende:
biedt clauwhee een koppie thee aan om bij te komen![]()
He, ze bood het Clauwheee aan he, niet jou!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Thee ?? Klinkt goed, wat voor thee serveer je ??
Best lekkerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:15 schreef Neva het volgende:
kruiden thee niet me favieriet maarjah kan wel een oppepper gebruiken![]()
jij liever als ik.. ik vind het maarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Best lekker![]()
* TC 'tje houdt z'n mok erbij en zuipt de halve kan leeg . . .
Je kan ook morgen aan de slag, of van het weekend, of begin volgende weekquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:20 schreef bixister het volgende:
(sorry als ik er eerder aan gedacht had had ik natuurlijk wel een fok!appeltaart gebakken. )
Waarom zet je het dan als je hetquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:22 schreef Neva het volgende:
jij liever als ik.. ik vind het maar![]()
![]()
![]()
omdat ik niet helemaal 100% ben en dit schijnt te helpen tegen virusjes en dingetjesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan als je hetvindt ??
![]()
![]()
![]()
Owwww, je kijkt toch wel uit he ??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:30 schreef Neva het volgende:
omdat imk niet helemaal 100% ben en dit schijnt te helpen tegen virusjes en dingetjes
jessie, zo heb ik ze wel es gemaakt, maar misschien noem jij dat ook kruidnoten:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:30 schreef jessie het volgende:
Dat waren zeker kruidnoten?
Als jij t recept heb van pepernoten dan ga ik je zoenen!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:36 schreef Neva het volgende:
ja hoormaar ben nou eenmaal niet typje wat in bed gaat liggen sufkutten wat ik wle zou moeten doen met 39.4 koorts
![]()
ik denk een tiepvout...de m hoort er denk ik niet tussen, dan krijg je ikquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:41 schreef jessie het volgende:
He Neva wat is nou imk?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:41 schreef clauwheee het volgende:
clauwheee niet fatsoenlijk gegeten heeft vandaag![]()
Moet er soms "Het Grote Oud Rel Topic" geopend worden ofzo?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:50 schreef easy-going het volgende:
volgens mij zegt ze lekker puh hoor
Is het relavond ofzoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:52 schreef No Nick het volgende:
[..]
Moet er soms "Het Grote Oud Rel Topic" geopend worden ofzo?
Ach, het merendeel weet al wat voor achterlijke kolere zaak het is, dus om het nog eens extra te gaan bashen is eigenlijk al niet eens meer nodig .l . .quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:54 schreef Danny het volgende:
durft nu opeens niemand meer de bcc te bashen ??![]()
Ik kom er gewoon niet meerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:54 schreef Danny het volgende:
durft nu opeens niemand meer de bcc te bashen ??
Daarom dacht ik dus aan het GORT.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is het relavond ofzo![]()
maken we er een spelletje van: zoek het topic waar de rel aan de gang is![]()
Zit in Outlookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:58 schreef easy-going het volgende:
wat is dat bcc eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:00 schreef easy-going het volgende:
dus Danny zit eigenlijk te spammen nu?
ik zit te knoeienquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:00 schreef ThunderChild het volgende:
Hehehehe . . .
Voor de dames: Net5![]()
Billendoekjes.... waar kan je ze niet voor gebruiken?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
ik zit te knoeien
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:03 schreef No Nick het volgende:
[..]
Billendoekjes.... waar kan je ze niet voor gebruiken?
* * kijkt naar buikje *quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:02 schreef Neva het volgende:
![]()
![]()
alsof mannen dat niet hebben
![]()
geeft een spiegeltje aan TC![]()
horrorbuiken?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* * kijkt naar buikje *
Nee hoor, is nog heerlijk plat. Dus dames die vinden dat ze te dik zijn: het kan altijd erger![]()
![]()
heeft ook redelijk plat buikje maar ben toch dik dus dat is een no go commentquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* * kijkt naar buikje *
Nee hoor, is nog heerlijk plat. Dus dames die vinden dat ze te dik zijn: het kan altijd erger![]()
![]()
een buik vol met maden en andere gruweldingen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:06 schreef moussy het volgende:
[..]
horrorbuiken?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* * kijkt naar buikje *
Nee hoor, is nog heerlijk plat.
toch niet in Delft he ?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb eigenlijk best goede ervaringen met BCC. Heb er pas nog een voetenbad gekocht
Je wordt weer bedankt, kan gelijk m'n schemen en m'n toetsenbord gaan schoonmakenquote:
Nee, een beetje uit de richting van Veenendaal hequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:13 schreef Danny het volgende:
toch niet in Delft he ?
bijna danquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:15 schreef easy-going het volgende:
No Nick, tis gelukt!!!!
je hebt hem weggejaagd
Wil je me weg hebben dan ??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:15 schreef easy-going het volgende:
bijna dan
ooit snapt hij de hints wel hoor![]()
wil je een eerlijk antwoord, of een diplomatiek antwoord?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben dan ??
Doe beide maarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:19 schreef easy-going het volgende:
wil je een eerlijk antwoord, of een diplomatiek antwoord?
Verklaar je naderquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:22 schreef easy-going het volgende:
eerlijk is ja.......diplomatiek is....ik heb hier nix te willen
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Het antwoord van de psycholoog; Wat denk je zelf?
er zijn nou eenmaal mensen waar je het wél en mensen waar je het meteen niet mee kan vinden.. jij hoort voor mij bij de laatste.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Hé, heb je de naam van dit topic al gelezenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:35 schreef Neva het volgende:
why can't we al get along.. [afbeelding]
is ook zo * ken nog iemand die ik wel kan wurgen*quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:37 schreef mallemeid het volgende:
Dat is toch in het echte leven ook niet zo? Ik kan me wel vinden in de uitleg van easy-goingHet is toch niet persé negatief als je niet met iedereen op kan schieten?
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:40 schreef Neva het volgende:
[..]
is ook zo * ken nog iemand die ik wel kan wurgen*
kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit
OMGquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:56 schreef Neva het volgende:
[..]
kan geregeld worden hoor
en dan ken ik iemand die ik wel wil wurgen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:56 schreef Neva het volgende:
[..]
kan geregeld worden hoor
slaan ken je zeker niet bijquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:02 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan ken ik iemand die ik wel wil wurgen?
ik wil ze altijd meteen tot prut schoppen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:04 schreef coolbabe het volgende:
[..]
slaan ken je zeker niet bij
mag ook hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:02 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan ken ik iemand die ik wel wil wurgen?
ik wil ze altijd meteen tot prut schoppen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:04 schreef coolbabe het volgende:
[..]
slaan ken je zeker niet bij
JIj ook een puh hequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:08 schreef Belana het volgende:
Dames! Waar kom ik nu toch tussen vallen??? Welk een agressie...
Wij hebben net Troy gekeken.... ik kan maar 1 ding zeggen: doe maar niet!!! Saaaaaaaaaaaiii!
En nu roken en naar bed!!! Truste! en nog eenvoor het slapengaan
Baggerfilm he... Alleen Hector wasquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:08 schreef Belana het volgende:
Wij hebben net Troy gekeken.... ik kan maar 1 ding zeggen: doe maar niet!!! Saaaaaaaaaaaiii!
Sprekend d'r moeder . . .quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:09 schreef Luchtbel het volgende:
Jolies intelligente look
[afbeelding]
Wa bedoel je, ogen dicht en slapen
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sprekend d'r moeder . . .![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:07 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve kinders, we houden het wel een klein beetje gezellig hier verder he? Alleten spijt, we moeten wel even uitkijken dat we niet afglijden naar brugklas niveau, hoe on-topic dat ook is.
altijd nog langerder dan Moussyquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Coolbabe was toch het ukkepukje?
Ja, dus waarom doe jij niet mee?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:19 schreef moussy het volgende:
Hebben we weer massale mogge-meldingsplicht?
daarom nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:31 schreef lady-wrb het volgende:
het goeiemorgen- kliekje
Wordt ie hard van. Is ie trouwens weer opgeknapt van zijn griepprik?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:33 schreef moussy het volgende:
[..]
daarom niet
Zeg, kan er een matras op de grond bij de speeltuinbankjes, Cas donderstraalt er steeds af
Ik lees hier inderdaad niet vaak, maar dit dus net welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:20 schreef bixister het volgende:
lily, weet niet of je hier wel es leest maar ik ontdekte net dat vandaag míjn 1e Fok!lustrum is, en toevallig genoeg ook precies op dezelfde dag als dat m'n 3e trimester van deze zwangerschap ingaat, net als bij jou! geinig he.
*heel benieuwd is* Wat is er mis met de BCC in Dellûf?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:13 schreef Danny het volgende:
toch niet in Delft he ?
Wanneer komt ie weer thuis dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik voel me een beetje leeg vandaag..... ik mis mijn mannetje
Dat moet je Danny vragenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:51 schreef Mariposa het volgende:
*heel benieuwd is* Wat is er mis met de BCC in Dellûf?
zaterdagavondquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:11 schreef daniman het volgende:
[..]
Wanneer komt ie weer thuis dan?
en was dat de bedoeling?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:39 schreef coolbabe het volgende:
Jasper heeft zijn eigen bed afgehaald
Jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en was dat de bedoeling?
Klinkt bekend jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:42 schreef coolbabe het volgende:
[..]
JaIk had nooit verwacht dat hij het zou doen want normaal gesproken als ik hem vraag iets nieuws te doen begint hij meteen te huilen en roepen "dat kan ik niet"
Aiaiai, stil is hartstikke fout jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:50 schreef jessie het volgende:
Ik denk wat is het lekker stil (stom dan moet ik juist denken er klopt iets niet) Ze zijn lekker op hun kamer en in de gang aan t spelen. Kijk ik net om t hoekie staan ze hele stukken van het behang af te scheuren
Nu huilen ze op hun bedjes
Werk aan de winkel dus. tot later.
Dat was ook mijn reactie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:40 schreef Spindizzy het volgende:
Begint datzelfde flauwe kliekjes en dagboekgezeik nou weer van voren af aan![]()
Ik vind het ook geen leuke titel. Wat mij betreft mag je die toevoeging best weghalen en er iets anders voor in de plaats zettenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
En ik stoor me ook enorm aan de TT van dit speeltuinbankje, we zijn al bijna hét gespreksonderwerp op Fok! Die 'wijven' in OUD blijven maar rellen enzo.Is nou niet echt de reputatie die ik graag zou zien.
Zal ik dan nog maar eens een paar fotootjes doen van wat een kolerezooi het nu weer bij me isquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
. Als we nou even snel door kletsten dan is deze vol en kunnen we gezallich verder.![]()
Hij zit altijd in zo ring in de douchebak en in eens begon hij heel hard te huilen en was zo maar stilquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
hoe krijgt cas dat trouwens voor elkaar om onder de douche in slaap te vallen?
what a bloody messquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
-knip-
Gisteren:
[afbeelding]
Vandaag:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:21 schreef Jonnetje het volgende:
Euh Spin, komen jullie de deur nu nog wel uit dan? Met zo'n berg zand ervoor?
Weet ik veelquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe lang gaat het duren?
Die is alweer weg want die stenen worden mijn nieuwe schuttingquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Staat je schutting trouwens alweer op zijn plek?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:28 schreef moussy het volgende:
Hoeveel kindertjes zitten daar nu in?
voor mij was het gewoon een samenvatting van de sfeer van dat moment. Met eenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
En ik stoor me ook enorm aan de TT van dit speeltuinbankje, we zijn al bijna hét gespreksonderwerp op Fok! Die 'wijven' in OUD blijven maar rellen enzo.Is nou niet echt de reputatie die ik graag zou zien.
oh neequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:50 schreef jessie het volgende:
Ik denk wat is het lekker stil (stom dan moet ik juist denken er klopt iets niet) Ze zijn lekker op hun kamer en in de gang aan t spelen. Kijk ik net om t hoekie staan ze hele stukken van het behang af te scheuren
Nu huilen ze op hun bedjes
Werk aan de winkel dus. tot later.
Mijn kreeg toen hij 5 was, ikke 3, een nieuwe kamer, met creme-klerige vloerbedekking. Dat ik samen met mijn broer op zolder mocht kijken hoe mooi het was geworden heb ik spontaan op de vloer zitten poepen en piesenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef daniman het volgende:
[..]
oh neewat zonde van het behang!!
arme jullie
* moussy moet spontaan denken moet die keer dat hij drie was en met een viltstift op de vloerbedekking zat te kleuren![]()
mij thoughts exactly, als je elkaar zonodig op die manier wil spreken moeten ze desnoods maar een "het grote geef hier een steek onder water topic" openen, maar hou het hier gewoon gezellig en laat die stinkende ouwe koeien lekker in de slootquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactie.
Ik vroeg het gisteren al, maar ik denk echt dat het nu wel leuk genoeg geweest is.
Ben alle 'grapjes' en 'ministeekjes' enzo nu wel een beetje zat. Het verpest in mijn ogen de sfeer.
Snap ik wel hoor, daarom pas ik hem ook niet aan. Het nadeel is dat die titels dus een paar dagen mee gaan en dan ineens staat het soms zo raar. Verder geen heftig probleem hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
voor mij was het gewoon een samenvatting van de sfeer van dat moment. Met een, dat wel, maar voor mijn gevoel was het toch echt zo...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef moussy het volgende:
Dat ik samen met mijn broer op zolder mocht kijken hoe mooi het was geworden heb ik spontaan op de vloer zitten poepen en piesen
Oh ja, jij hebt een gevaarlijke hond, was ik ff vergetenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
Miss D: Als ze al die zooi weg willen slepen zijn ze wel een paar uur bezig hoorBovendien hebben we een woest gevaarlijke hond weet je nog
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn kreeg toen hij 5 was, ikke 3, een nieuwe kamer, met creme-klerige vloerbedekking. Dat ik samen met mijn broer op zolder mocht kijken hoe mooi het was geworden heb ik spontaan op de vloer zitten poepen en piesen
Ik was altijd al liefquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:41 schreef daniman het volgende:
[..]nou lekker dan
Dat vonden je ouders toen vast ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik was altijd al lief![]()
Het is 1 van de weinige dingen die ik me nog kan herinneren van toen en ik weet nog dat er geen drama van is gemaakt. Zal wel komen, omdat ik niet zindelijk was en vol op in de training zat.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat vonden je ouders toen vast ook
Je zou toch denken dat een open haard toch niet zo ouderwets is. Net zoiets als dat melk uit de fabriek komt, ipv uit koeien! Maar wel heel lief van ze, ze zullen vast goeie scouts wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Gisteren stonden de buurjongetjes aan de deur... we hadden de open haard aan en dus kwam er -veel- rook uit de schoorsteen, en ze dachten dat de boel in de brand stond, dus dat kwamen ze netjes ff melden. Zo schattig :')
Ik zag laatst op een foto van Lois Iris en Eva op zo'n driewielertje voorbij komen. Misschien kan Lios er ook iets over zeggen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:29 schreef danosa het volgende:
Over driewielers gesproken Jonnetje (en derest) vanaf welke leeftijd is zo'n driewielertje met duwstang eigenlijk leuk? Ik wil graag zoiets voor Jadey maar ben bang dat ze er zo vanaf dondert. Ik was even op Marktplaats aan het kijken en zelfs 2e hands kosten die krengen nog zo 20 a 30 euro zeg
Dan wil je niet weten wat ze nieuw kosten.....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:29 schreef danosa het volgende:
Over driewielers gesproken Jonnetje (en derest) vanaf welke leeftijd is zo'n driewielertje met duwstang eigenlijk leuk? Ik wil graag zoiets voor Jadey maar ben bang dat ze er zo vanaf dondert. Ik was even op Marktplaats aan het kijken en zelfs 2e hands kosten die krengen nog zo 20 a 30 euro zeg
Ha ha, die had weer mazzel..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef Spindizzy het volgende:
Leuk dat Wilyans Ome Kasper er is... Die vindt het vast niet erg om de XBOX uit te testen
Als ze het behang met rust laten wel jahquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Dat is een goeie oplossing geweest, Jessie, dat samen slapen van je meiden
Je moet de hoek omquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan bij onze BCC de ingang niet vindenik wou al 2 keer naar binnen maar ik weet niet hoe
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:47 schreef moussy het volgende:
Waarschuwing voor het ijs eten met een kind in je buikdrager
dat verwachtte ik ook (is me bij alicia bijna overkomen, en Jayden heeft al kennis gemaakt met een stuk pizza in zijn oor)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik verwachtte een kind met een grote klodder ijs op zijn koppie, maar dit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |