abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25492804
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Doe ik dat?
'mede dankzij' is al niet de schuld geven en 'opruiende gedrag' zegt ook niet veel.
Maar je moet 't met me eens zijn dat hij gewoon de hele zaak opgeblazen heeft. Lijkt me sterk als die Chelsea-'supporters' Frisk ook bedreigd hadden als Mourinho niks gezegd had.. Dat is ook niet zo. Mourinho is mede verantwoordelijk voor het negetieve denken over Frisk en indirect dus ook voor de bedreigingen. Dat Frisk ermee stopt is natuurlijk z'n eigen beslissing..
Dat een of meerdere debielen Frisk bedreigen kun je Mourinho niet kwalijk nemen, ook al zal zijn gedrag het waarschijnlijker gemaakt hebben. 'Mede dankzij' impliceert dat Mourinho enige schuld heeft aan het opstappen van Frisk, en aan de bedreigingen, en dat is niet zo.

Mourinho heeft de boel behoorlijk opgejut, met hulp van de media, maar dat betekent niet dat je kunt stellen 'als hij dat niet had gedaan, was Frisk niet bedreigd, dus het is zijn schuld'. Zo werkt dat gewoon niet; op die manier kun je iedereen wel overal de schuld van geven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25492987
Ik zeg toch net dat dat ik hem niet de schuld geef? Hij is niet de dader, maar wel de aanstichter.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_25495583
Frisk maakte een ernstige fout imo, maar dat hij nu stopt vind ik wel zuur. Hopelijk schept het geen precedent.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25495609
Mourinho is gewoon de bekende druppel.
That's all folks!
  zondag 13 maart 2005 @ 00:16:52 #255
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_25498504
Mourinho... het is geen mens.. wat het wel is weet ik niet, maar er zit niets mensachtigs aan die man. En hij heeft zijn zin, nu hij Frisk tot stoppen heeft gedwongen. Ik hoop dat er iemand is die het geld en tijd heeft om een flinke rechtzaak tegen deze dwaas te starten wegens opruiing en valse verdachtmaking of wat dan ook... het feit dat een van de beste arbiters (er zijn er al zo weinig) van europa nooit meer zal fluiten is voor een heel groot deel aan Mourinho te danken!

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_25499349
Ik hoop echt dat Chelsea niet de CL wint; zou ik echt een aanfluiting vh. voetbal vinden

En ik gun het die klootzak niet natuurlijk
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_25502512
Ik vind het wel humor dat die Mourinho zoveel mensen op de kast kan jagen met zijn gedrag.
  zondag 13 maart 2005 @ 17:08:09 #258
82589 S-Two
barba macacu
pi_25507525
\'Cruijff kan beter zijn mond houden als hij zegt dat Chelsea niet kan aanvallen\'
Chelsea-coach José Mourinho in het Portugese blad Diez
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25510410
quote:
\'Cruijff kan beter zijn mond houden als hij zegt dat Chelsea niet kan aanvallen\'
Chelsea-coach José Mourinho in het Portugese blad Diez
Erg dom om JC aan te pakken want die heeft zelfs als coach veel meer gewonnen en gepresteerd dan Mourinho maar hij heeft op zich wel gelijk want Chelsea scoort ondanks hun verdedigende speelstijl wel behoorlijk vaak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25510427
JC is gewoon gefrustreerd omdat zijn clubjes en zijn speelstijl keer op keer het onderspit delven.
  maandag 14 maart 2005 @ 01:29:07 #261
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25510436
Johan Cruijff is gewoon een lul.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_25510459
quote:
JC is gewoon gefrustreerd omdat zijn clubjes en zijn speelstijl keer op keer het onderspit delven.
Ik denk dat je beter effe kan gaan kijken wat JC als coach gewonnen heeft voor je gaat reageren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25510499
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:29 schreef JAM het volgende:
Johan Cruijff is gewoon een lul.
pi_25510507
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter effe kan gaan kijken wat JC als coach gewonnen heeft voor je gaat reageren
Meneer C stopte wel met coach zijn toen hij die CL finale verloor
Hij wou dat niet nog eens meemaken
pi_25510523
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:28 schreef heiden6 het volgende:
whehe
pi_25510547
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is niet meer dan logisch dat hij gefrustreerd is; dat is gewoon duidelijk. Hij is fan van Barcelona en krijgt een stijve zodra hij het woord 'buitenspeler' hoort. Het zit hem gewoon niet lekker Chelsea succes boekt met een totaal andere tactiek, ten koste van nota bene datzelfde Barcelona.

Dat doet niets af aan zijn prestaties.
pi_25510563
quote:
Meneer C stopte wel met coach zijn toen hij die CL finale verloor
Hij wou dat niet nog eens meemaken
www.bullshit.nl is geen goede site om die dingen op te zoeken
pi_25510579
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

www.bullshit.nl is geen goede site om die dingen op te zoeken
geef jij dan eens tegenbewijs
  maandag 14 maart 2005 @ 01:47:15 #269
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25510583
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Erg dom om JC aan te pakken want die heeft zelfs als coach veel meer gewonnen en gepresteerd dan Mourinho maar hij heeft op zich wel gelijk want Chelsea scoort ondanks hun verdedigende speelstijl wel behoorlijk vaak
Ah ? Heeft Cruyff als coach "veel" meer gewonnen dan Mourinho ???
Bij mijn weten heeft Cruyff 1 Europacup I gewonnen met Barcelona en 2 Europacups II (met Ajax en Barca) En dat op een jaar of 10 als actieve trainer.

Mourinho heeft op 3 jaar tijd als hoofdcoach al een Uefacup en aan Champions League gewonnen.

Weet je wat het probleem van iemand als Cruyff is ? Dat hij als actieve coach zelf al bijna telkens op ploegen als het Marseille van Raymond Goethals of Italiaanse ploegen zoals het grote Milan van Sacchi , ploegen die het soort voetbal van Mourinho vandaag speelden stootte.
Ik zie nog altijd de legendarische persconferentie na een Marseille - Barca (gewonnen door Marseille) ergens begin jaren '90 voor mijn ogen waarin Raymond Goethals op werkelijk alle vlakken Cruyff taktisch onder tafel praatte en tot in detail aan Johan aantoonde waar hij hem in de luren had gelegd. Waarbij Goethals met de legendarische woorden "Ik kende uw ploeg beter dan uzelf, hoe had ge ooit gedacht voetballend van ons te kunnen winnen"

Cruyff is geen voetbaldier, maar iemand die langs de zijlijn een grote mond opzet. Mensen als destijds Goethals, Happel, Sacchi, of heden ten dage Mourinho, Capello, ... zijn dat wél. Dat zijn mensen die dag in dag uit op het veld zelf staan, dat zijn mensen waarvan hun spelers door een muur zouden lopen voor hen, dat zijn meester-motivators, dat zijn mensen die hun tegenstanders opjutten tot ze in de fout gaan, dat zijn mensen die de tegenstander tot in detail bestuderen, tot in de late uurtjes videobeelden bekijken, elk detail gaan ontleden, die spionnen op de trainingen van de tegenpartij afsturen, (zie bv Mourinho die op een persconferentie exact de ploeg van Barca kan voorspellen omdat hij alles van hun laatste trainingen heeft nagegaan )
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_25510603
Wat alleswetende Joost zegt
pi_25510689
quote:
Mourinho heeft op 3 jaar tijd als hoofdcoach al een Uefacup en aan Champions League gewonnen.
Mourinho mag terugkomen als hij 4 keer kampioen is geworden met Chelski(JC is ook kampioen geworden met Ajax maar dat is minder maatgevend)

Ajax 86 - 62 - 7 - 17 258-93
Barcelona 301 - 180 - 68 - 53 - 619-279
Totaal 387 - 242 - 75 - 70 - 877-372
quote:
Op 15 mei 1996 zit Cruijff voor de laatste keer op de bank bij Barcelona. Drie dagen later krijgt hij zijn ontslag, op zijn 2936ste werkdag.
TLK jij mag opzoeken wanneer Milan Barca met 4-0 versloeg
pi_25510734
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

TLK jij mag opzoeken wanneer Milan Barca met 4-0 versloeg
1994

http://www.uefa.com/compe(...)/round=57/index.html
pi_25510749
Achja

Maar daarna heeft Cruijf wel niks meer gedaan
  maandag 14 maart 2005 @ 02:08:06 #274
pi_25510782
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat alleswetende Joost zegt
Maar dat is toch gewoon zo ? Ik heb hier de dvd liggen die uitgegeven werd na het overlijden van Goethals vorig jaar (Raymond la Science, Raymond de tovenaar) waarop een stukje van die persconferentie staat en daar zie je Cruyff die zegt "Ja , maar als Romario die bal bij die open kans niet had gemist dan zag de match er anders uit" , en Goethals "Maar Johan, em is linksvoetig en em is verlede weekend geblesseerd uitgevallen, em heeft een inspuiting gekregen op zijne linkervoet, nen linksvoetigen die zijne linkervoet nie kan voelen, die zou ik zelfs nie bij de reserven opstellen"

Trouwens, in pakweg '93 liet hij zich als titelhouder zelfs in de lurven leggen door het almachtige CSKA Moskou in de eerste (voor)ronde van de CL ... (moskou zou in de groepsfase slechts 2 puntjes pakken)
pi_25510817
Hehe

Wel leuk om dat zo te lezen
pi_25511339
quote:
zie bv Mourinho die op een persconferentie exact de ploeg van Barca kan voorspellen omdat hij alles van hun laatste trainingen heeft nagegaan )
Dat kon mijn oma ook.

Je punt is dus?
pi_25511346
Waarom werkte Tonny Bruins Slot overigens bij Barca en Ajax?
pi_25512811
quote:
Op maandag 14 maart 2005 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat kon mijn oma ook.

Je punt is dus?
Dat Mourinho dat kan
pi_25515102
Knap voor een coach. Dat mag in de krant
pi_25518156
volledig mee eens zeker als je naar dit beeld van hem kijkt:

[
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:16 schreef Stefkuh het volgende:
Mourinho... het is geen mens.. wat het wel is weet ik niet, maar er zit niets mensachtigs aan die man. En hij heeft zijn zin, nu hij Frisk tot stoppen heeft gedwongen. Ik hoop dat er iemand is die het geld en tijd heeft om een flinke rechtzaak tegen deze dwaas te starten wegens opruiing en valse verdachtmaking of wat dan ook... het feit dat een van de beste arbiters (er zijn er al zo weinig) van europa nooit meer zal fluiten is voor een heel groot deel aan Mourinho te danken!

dinsdag 15 maart 2005 @ 18:16:45 #281
pi_25523882
Jan Mulder in zijn column over Mourinho vandaag :

Chelsea staat met 2-1 achter in Barcelona. Mourinho steekt de handen diep in de zakken en kruist de benen stijf tegen elkaar: tegen een achterstand aankijken zeg, en dat voor een luttele 6 , 7 miljoen euro per jaar. Hij verzinkt in het gepeins, hij wordt één met de bank. 't is koud in dit nare oord.
Mourinho is de onsympathiekste voetbalmens ter wereld. Dat maakt hem niet onsympathiek. Zelden iemand zo op zijn plaats gezien. Hij trekt alleen door waar anderen zijn blijven stilstaan.
Hij speelt met dikker beton dan Herrera of Ivic. Hij is oncommunicatiever dan Van Gaal, saaier dan Wenger, ijdeler dan Mancini, irritanter dan Capello, Feldwebelachtiger dan Luxemburgo, duurder dan Ferguson, bijgeloviger dan Hoddle, verlegener dan Vercauteren, taktischer dan Goethals, grijzer dan zijn vader, brutaler dan een beul. Maar hij heeft altijd dezelfde jas aan, dezelfde lekkere warme sjaal om, en hij maakt zoveel tamtam, er wordt zoveel over zijn weerzinwekkendheid geschreven, dat de hele wereld een uur van tevoren klaar voor de televisie zat om de oorlog Mourinho - Rijkaard te zien (ook wel Chelsea - Barcelona volgens sommigen)
Ik genoot hoe hij Rijkaard voor de aftrap in de catacomben opwachtte om hem een hand te drukken.
Rijkaard verloor de handdruk met een nulletje of 3, het spijt me dat ik het zeg, ik vind Rijkaard een gentleman.
Chelsea kwam 3-0 voor, Barca haalde per ongeluk in, Chelsea leek te winnen, Barca haalde het bijna, Chelsea won. Deze wedstrijd verzoende de liefhebber met de resultatenhap die je het hele jaar krijgt voorgeschoteld.
Na het laatste fluitsignaal zag je waarom Mourinho een toptrainer is: hij stormde het veld op en werd door al zijn spelers één voor één innig omhelsd. Niet omdat hij duur, irritant, saai, ijdel, egoistisch en brutaal is, maar omdat ze het hem gunnen, ze geloven in hem, hij is geliefd.
De miljonairs gaan voor hem door het vuur. Veelzeggend, ik heb het sinds Goethals bij Marseille niet meer gezien.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:46:27 #282
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25524204
Jan Mulder, held!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 15 maart 2005 @ 20:40:29 #283
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25524414
Wat een kneus zeg.

Omdat meneer zich beledigd voelt,hij doet zelf niets anders,dreigd ie met een rechtzaak
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25524993
Haha die jan!!
  woensdag 16 maart 2005 @ 17:12:52 #285
82589 S-Two
barba macacu
pi_25531434
Ik denk dat er zeker wel wat zit in de column van Jan
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25532225
Volgens mij is hij ook een meester in het motiveren van spelers, dat kan bijna niet anders.
pi_25545971
Meer in het tot detail voorbereiden op de directe tegenstander.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:50:17 #288
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25546006
die kerel is een keer kampioen geworden, en denkt gelijk dat hij alles is.. hij mag ze bek pas open trekken als hij met 6-0 van barca weet te winnen, en niet na zoń lucky schijt overwinning op rijkaard.. koekwaus
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25546340
Die CL en UEFA Cup vergeet je voor het gemak maar. Net als die PS titel die hij gaat winnen?
  maandag 21 maart 2005 @ 17:20:46 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25639069
Er gaat nog wel het 1 en ander gebeuren
quote:
UEFA gaat 'leugenaars' van Chelsea aanpakken

21/3/2005 13:21

Chelsea heeft geen gewillig oor gevonden bij de UEFA in zaak Rijkaard-Frisk. Sterker nog, de Europese voetbalbond beschuldigt Mourinho en aantal officials van Chelsea van het leveren van valse verklaringen, met mogelijk drastische gevolgen.

De UEFA oordeelde na bestudering van de klacht van Chelsea dat Barcelona-coach Frank Rijkaard scheidsrechter Anders Frisk niet had beïnvloed in de rust van Barça-Chelsea. 'Hun claim was niet gefundeerd', aldus de UEFA, die eveneens opmerkte dat Mourinho cum suis 'moedwillig een verziekte sfeer hebben gecreëerd om de arbitrage onder druk te zetten'.

Op 31 maart behandelt de tuchtcommissie van de UEFA de zaak waarin Mourinho, assistent-coach Steve Clarke en veiligheidsman Les Miles terechtstaan voor het 'in diskrediet brengen van de sport'.

Het scala aan mogelijke straffen varieert van een boete voor Chelsea tot het laten overspelen van het duel in kwestie of zelfs het uit de Champions League gooien van Chelsea.

De Londenaren overleefden de achtste finale van de Champions League. In Camp Nou wonnen de Catalanen met 2-1, maar zij kregen volgens Mourinho daarbij de hulp van scheidsrechter Anders Frisk, die Didier Drogba een onterechte rode kaart zou hebben gegeven. Op Stamford Bridge won Chelsea vervolgens met 4-2, waarna het Bayern München lootte in de kwartfinale.

bron: www.vi.nl
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25649414
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:20 schreef Dos37 het volgende:
Er gaat nog wel het 1 en ander gebeuren
[..]
Stelletje jankzakken bij de UEFA. Gebeurt er eens wat spannends in de CL, gaan ze direct miepen dat José niet lief is geweest. Wat een gezeik, onvoorstelbaar.
pi_25649786
Ben ik het niet mee eens. Als ze dit tolereren, dan krijgen we nog veel meer heibel.
That's all folks!
pi_25652568
Ze zijn wel een beetje laat bij de UEFA. Als ze willen laten zien dat ze geen crap nemen van Mourinho moeten ze ook niet naar zijn pijpen dansen als hij om Collina vraagt.

Dat stukje van Mulder is super.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25652572
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 02:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze zijn wel een beetje laat bij de UEFA. Als ze willen laten zien dat ze geen crap nemen van Mourinho moeten ze ook niet naar zijn pijpen dansen als hij om Collina vraagt.

Dat stukje van Mulder is super.
Collina was al op die wedstrijd gezet.
pi_25653511
Volgens een van de engelse roddelbladen: 5 wedstrijden schorsing voor Mourinho en een boete van 6 cijfers (in pond) voor Chelsea als ze schuldig worden bevonden
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_25653885
Laten overspelen van de wedstrijd zou ik overigens onzin vinden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 maart 2005 @ 09:21:22 #297
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25653912
Inderdaad. CFC de CL uit flikkeren (nu of misschien nog beter: voor volgend seizoen) lijkt me nog geslaagder
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:36:00 #298
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25656930
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 09:21 schreef Doc het volgende:
Inderdaad. CFC de CL uit flikkeren (nu of misschien nog beter: voor volgend seizoen) lijkt me nog geslaagder
Dat gebeurd niet,Bayern flikkert ze er hopelijk al uit
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25662759
Als ze er uitgegooid worden, moet ik toch wel hard lachen eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25662822
CHelsea eruit gooien kunnen ze echt niet maken !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')