Dat een of meerdere debielen Frisk bedreigen kun je Mourinho niet kwalijk nemen, ook al zal zijn gedrag het waarschijnlijker gemaakt hebben. 'Mede dankzij' impliceert dat Mourinho enige schuld heeft aan het opstappen van Frisk, en aan de bedreigingen, en dat is niet zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Doe ik dat?
'mede dankzij' is al niet de schuld geven en 'opruiende gedrag' zegt ook niet veel.
Maar je moet 't met me eens zijn dat hij gewoon de hele zaak opgeblazen heeft. Lijkt me sterk als die Chelsea-'supporters' Frisk ook bedreigd hadden als Mourinho niks gezegd had.. Dat is ook niet zo. Mourinho is mede verantwoordelijk voor het negetieve denken over Frisk en indirect dus ook voor de bedreigingen. Dat Frisk ermee stopt is natuurlijk z'n eigen beslissing..
Erg dom om JC aan te pakken want die heeft zelfs als coach veel meer gewonnen en gepresteerd dan Mourinho maar hij heeft op zich wel gelijk want Chelsea scoort ondanks hun verdedigende speelstijl wel behoorlijk vaakquote:\'Cruijff kan beter zijn mond houden als hij zegt dat Chelsea niet kan aanvallen\'
Chelsea-coach José Mourinho in het Portugese blad Diez
Ik denk dat je beter effe kan gaan kijken wat JC als coach gewonnen heeft voor je gaat reagerenquote:JC is gewoon gefrustreerd omdat zijn clubjes en zijn speelstijl keer op keer het onderspit delven.
Meneer C stopte wel met coach zijn toen hij die CL finale verloorquote:Op maandag 14 maart 2005 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter effe kan gaan kijken wat JC als coach gewonnen heeft voor je gaat reageren
whehequote:Op maandag 14 maart 2005 01:28 schreef heiden6 het volgende:
JC is gewoon gefrustreerd omdat zijn clubjes en zijn speelstijl keer op keer het onderspit delven.
Het is niet meer dan logisch dat hij gefrustreerd is; dat is gewoon duidelijk. Hij is fan van Barcelona en krijgt een stijve zodra hij het woord 'buitenspeler' hoort. Het zit hem gewoon niet lekker Chelsea succes boekt met een totaal andere tactiek, ten koste van nota bene datzelfde Barcelona.quote:Op maandag 14 maart 2005 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter effe kan gaan kijken wat JC als coach gewonnen heeft voor je gaat reageren
www.bullshit.nl is geen goede site om die dingen op te zoekenquote:Meneer C stopte wel met coach zijn toen hij die CL finale verloor
Hij wou dat niet nog eens meemaken
geef jij dan eens tegenbewijsquote:Op maandag 14 maart 2005 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
www.bullshit.nl is geen goede site om die dingen op te zoeken
Ah ? Heeft Cruyff als coach "veel" meer gewonnen dan Mourinho ???quote:Op maandag 14 maart 2005 01:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Erg dom om JC aan te pakken want die heeft zelfs als coach veel meer gewonnen en gepresteerd dan Mourinho maar hij heeft op zich wel gelijk want Chelsea scoort ondanks hun verdedigende speelstijl wel behoorlijk vaak
Mourinho mag terugkomen als hij 4 keer kampioen is geworden met Chelski(JC is ook kampioen geworden met Ajax maar dat is minder maatgevend)quote:Mourinho heeft op 3 jaar tijd als hoofdcoach al een Uefacup en aan Champions League gewonnen.
TLK jij mag opzoeken wanneer Milan Barca met 4-0 versloegquote:Op 15 mei 1996 zit Cruijff voor de laatste keer op de bank bij Barcelona. Drie dagen later krijgt hij zijn ontslag, op zijn 2936ste werkdag.
1994quote:Op maandag 14 maart 2005 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TLK jij mag opzoeken wanneer Milan Barca met 4-0 versloeg
Maar dat is toch gewoon zo ? Ik heb hier de dvd liggen die uitgegeven werd na het overlijden van Goethals vorig jaar (Raymond la Science, Raymond de tovenaar) waarop een stukje van die persconferentie staat en daar zie je Cruyff die zegt "Ja , maar als Romario die bal bij die open kans niet had gemist dan zag de match er anders uit" , en Goethals "Maar Johan, em is linksvoetig en em is verlede weekend geblesseerd uitgevallen, em heeft een inspuiting gekregen op zijne linkervoet, nen linksvoetigen die zijne linkervoet nie kan voelen, die zou ik zelfs nie bij de reserven opstellen"quote:
Dat kon mijn oma ook.quote:zie bv Mourinho die op een persconferentie exact de ploeg van Barca kan voorspellen omdat hij alles van hun laatste trainingen heeft nagegaan )
Dat Mourinho dat kanquote:Op maandag 14 maart 2005 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat kon mijn oma ook.
Je punt is dus?
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:16 schreef Stefkuh het volgende:
Mourinho... het is geen mens.. wat het wel is weet ik niet, maar er zit niets mensachtigs aan die man. En hij heeft zijn zin, nu hij Frisk tot stoppen heeft gedwongen. Ik hoop dat er iemand is die het geld en tijd heeft om een flinke rechtzaak tegen deze dwaas te starten wegens opruiing en valse verdachtmaking of wat dan ook... het feit dat een van de beste arbiters (er zijn er al zo weinig) van europa nooit meer zal fluiten is voor een heel groot deel aan Mourinho te danken!
quote:UEFA gaat 'leugenaars' van Chelsea aanpakken
21/3/2005 13:21
Chelsea heeft geen gewillig oor gevonden bij de UEFA in zaak Rijkaard-Frisk. Sterker nog, de Europese voetbalbond beschuldigt Mourinho en aantal officials van Chelsea van het leveren van valse verklaringen, met mogelijk drastische gevolgen.
De UEFA oordeelde na bestudering van de klacht van Chelsea dat Barcelona-coach Frank Rijkaard scheidsrechter Anders Frisk niet had beïnvloed in de rust van Barça-Chelsea. 'Hun claim was niet gefundeerd', aldus de UEFA, die eveneens opmerkte dat Mourinho cum suis 'moedwillig een verziekte sfeer hebben gecreëerd om de arbitrage onder druk te zetten'.
Op 31 maart behandelt de tuchtcommissie van de UEFA de zaak waarin Mourinho, assistent-coach Steve Clarke en veiligheidsman Les Miles terechtstaan voor het 'in diskrediet brengen van de sport'.
Het scala aan mogelijke straffen varieert van een boete voor Chelsea tot het laten overspelen van het duel in kwestie of zelfs het uit de Champions League gooien van Chelsea.
De Londenaren overleefden de achtste finale van de Champions League. In Camp Nou wonnen de Catalanen met 2-1, maar zij kregen volgens Mourinho daarbij de hulp van scheidsrechter Anders Frisk, die Didier Drogba een onterechte rode kaart zou hebben gegeven. Op Stamford Bridge won Chelsea vervolgens met 4-2, waarna het Bayern München lootte in de kwartfinale.
bron: www.vi.nl
Stelletje jankzakken bij de UEFA. Gebeurt er eens wat spannends in de CL, gaan ze direct miepen dat José niet lief is geweest. Wat een gezeik, onvoorstelbaar.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:20 schreef Dos37 het volgende:
Er gaat nog wel het 1 en ander gebeuren
[..]
Collina was al op die wedstrijd gezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze zijn wel een beetje laat bij de UEFA. Als ze willen laten zien dat ze geen crap nemen van Mourinho moeten ze ook niet naar zijn pijpen dansen als hij om Collina vraagt.
Dat stukje van Mulder is super.![]()
Dat gebeurd niet,Bayern flikkert ze er hopelijk al uitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:21 schreef Doc het volgende:
Inderdaad. CFC de CL uit flikkeren (nu of misschien nog beter: voor volgend seizoen) lijkt me nog geslaagder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |