abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23324878
Mourinho heeft wel uitstraling.
  maandag 15 november 2004 @ 11:26:26 #52
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23325000
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het is toch gewoon zo ? Die denkbeelden van Mourinho , die speelwijze, ... quasi identiek aan die van Raymond ...

Alleen , als er bij Goethals niks op het veld te beleven viel , kon je je nog altijd 90 minuten vermaken door naar hem te kijken ,
maar Chelsea is het nog spannender om de groei van een van de grassprieten op het veld te volgen dan naar Mourinho op de bank te kijken ...

Volgens mij was enkel Lobanovski destijds nog saaier dan die vent hier ...
Ik vind het juist een intrigerende man, eigenlijk omdat hij zo emotieloos overkomt tijdens een wedstrijd (uitzonderingen daargelaten). Ik vraag me altijd af wat hij nu precies aan het denken is.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij als een arrogante kwallebak overkomt. Gisteren bij Studio Voetbal lieten ze ook een stukje zien waarin een paar Porto fans z'n hand schudde voor de wedstrijd. Die desinteresse die hij liet zien... eigenlijk schandelijk, maar toch ook wel interessant om te zien. Maar als je de spelers mag geloven is het juist een hele leuke, vriendelijke man die totaal niet authoritair is o.i.d., wat Robben gisteren in hetzelfde programma ook beaamde.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 15 november 2004 @ 11:37:00 #53
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_23325168
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:26 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Ik vind het juist een intrigerende man, eigenlijk omdat hij zo emotieloos overkomt tijdens een wedstrijd (uitzonderingen daargelaten). Ik vraag me altijd af wat hij nu precies aan het denken is.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij als een arrogante kwallebak overkomt. Gisteren bij Studio Voetbal lieten ze ook een stukje zien waarin een paar Porto fans z'n hand schudde voor de wedstrijd. Die desinteresse die hij liet zien... eigenlijk schandelijk, maar toch ook wel interessant om te zien. Maar als je de spelers mag geloven is het juist een hele leuke, vriendelijke man die totaal niet authoritair is o.i.d., wat Robben gisteren in hetzelfde programma ook beaamde.
Ja uiteraard , ik vind het ook een zéér interessant figuur hoor,

Maar het is iemand met een geweldige voetbalinhoud , een heel goede werking ed , een pure toptrainer maar hij is zo'n troosteloos figuur.

Persoonlijk heb ik het dan toch meer voor het type trainer als dus bv Iemand als Raymond Goethals was, qua voetbalinhoud en werkwijze quasi identiek , maar een véél véél expressievere en vriendelijkere (qua overkomen) figuur dan Mourinho.
Iemand als Goethals kon door zijn voortdurende zwaaien , aanmoedigen en roepen langs de lijn een volledig stadion meekrijgen , terwijl Mourinho daar zo troosteloos op de bank zit.

Persoonlijk denk ik trouwens ook dat dat imago , als het ooit eens wat minder gaat draaien , hem nog wel eens parten zou kunnen spelen, want hij maakt er zich niet populairder door ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 november 2004 @ 11:56:30 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23325526
ja dat filmpje dat hij de handen schut wordt ook maar steeds verkeerd uitgelegd, hij zit gewoon naar zn spelers te kijken en had wel doord at ze achter hem zn hand wilde schudden, hij had ook weg kunnen lopen of ze kunnen negeren maar hij geeft gewoon een aantal een hand, k vond t juist mooi!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 15 november 2004 @ 12:20:21 #55
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_23325935
Ik vind het maar een arrogante bal. lees onderstaande twee artikelen maar, de arrogantie ten top.

Mourinho takes swipe at Arsenal

Mourinho targets early title win
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 15 november 2004 @ 12:21:26 #56
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_23325954
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:56 schreef rubbereend het volgende:
ja dat filmpje dat hij de handen schut wordt ook maar steeds verkeerd uitgelegd, hij zit gewoon naar zn spelers te kijken en had wel doord at ze achter hem zn hand wilde schudden, hij had ook weg kunnen lopen of ze kunnen negeren maar hij geeft gewoon een aantal een hand, k vond t juist mooi!
Tja , dat is nu gewoon het verschil in stijl van sommige trainers hé ,

Je hebt het type trainer dat bij wijze van spreken na de match de halve cantine nog op een vat trakteert, en je hebt het type Mourinho - Wenger , ... hé ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 15 november 2004 @ 12:29:47 #57
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23326098
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het maar een arrogante bal. lees onderstaande twee artikelen maar, de arrogantie ten top.

Mijnheer Mourinho vergeet dat ie dankzij een dubieuze Riley en een onverklaarbare inzinking van Arsenal op kop staat
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 15 november 2004 @ 12:35:12 #58
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23326186
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:20 schreef Gunner het volgende:

Snap niet wat daar arrogant aan is. Het eerste artikel ben ik het volledig mee eens. Als je met 5-4 wint staat je verdediging te klungelen. Natuurlijk was het een spectaculaire en geweldige wedstrijd, maar verdedigend was het natuurlijk bagger. Zelfde kan gezegd worden voor NEderland - Tsjechie van het afgelopen EK bijvoorbeeld. Ook een geweldige wedstrijd, maar verdedigend was het een drama aan beide kanten, en dat maakt het ook leuk.

Tweede artikel is ook helemaal niet zo vreemd als je nagaat hoe Chelsea speelt op dit moment, helemaal nu Robben weer terug is.

En tot nu toe heeft hij al z'n grootspraak waar gemaakt. Arrogantie? Misschien is het wel gewoon realisme

maargoed, daar zullen we op moeten wachten tot het einde van het seizoen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23332187
José is gewoon wat naast zijn schoenen gaan wandelen natuurlijk, nadat Abramovich hem zo'n absurd jaarsalaris wilde betalen. Hij lijkt in niets meer op de man die Porto uit het slop haalde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 29 november 2004 @ 12:45:29 #60
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23641150
Eindelijk duidelijkheid:
quote:
Mourinho met dood bedreigd

LONDEN - Jose Mourinho is vorig seizoen met de dood bedreigd voor de finale van de Champions League met zijn toenmalige club Porto. De huidige coach van Chelsea zegt dit in zijn biografie waarvan de krant The Times maandag een deel heeft gepubliceerd.

Na de wedstrijd in Gelsenkirchen beleefde Mourinho 'weken van terreur' met zijn familie. Mourinho kreeg de doodsbedreiging een dag voor de wedstrijd via zijn mobiele telefoon. ,,Aan de andere kant van de lijn werd ik met de dood bedreigd en dat zou gaan gebeuren bij mijn terugkeer in Porto.'' De coach vertelt daarna wat hij te horen kreeg: ,,Je denkt dat je beste bent, jij rotzak, we zullen nu niks doen omdat je een finale moet spelen morgen, maar als dat over is kun je jezelf als dood beschouwen. We zullen je pakken als je terug bent. Jouw lot is bepaald, je hebt geen kans om te ontkomen.''

Volgens Mourinho werd hij gebeld door iemand uit de Portugese onderwereld. Na het telefoontje heeft hij de politie ingeschakeld en werd daarna beveiligd. Na de winst van Porto beleefde hij een vreselijke tijd. ,,Eerst was ik onderwerp van een campagne van geruchten en daarna werd ik lastig gevallen door mensen bij mij voor de deur en werd mijn geliefden bedreigd. Het waren dramatische en ongelooflijke weken van terreur.'' (ANP)

maandag 29 november 2004, 11:25
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_23642314
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 20:29 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Even daarvoor was zijn familie bedreigd.
ik zei het een tijdje terug al...
  maandag 29 november 2004 @ 14:00:00 #62
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23642939
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef MaxPower het volgende:

[..]

ik zei het een tijdje terug al...
Ja klopt, maar niet dat hij met name ook bedreigd werd.

de term 'arrogant' is dan ook niet op zijn plaats meer vind ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 november 2004 @ 15:11:05 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23644783
dit verklaard ook natuurlijk waarom hij niet echt blij was na het winnen van de CL........ wat door vele als arrogant werd gezien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23646928
Dat speelde toen toch al? Rond de finale is dat al door diverse media bericht hoor.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 30 november 2004 @ 09:11:41 #65
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23662772
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
Dat speelde toen toch al? Rond de finale is dat al door diverse media bericht hoor.
Dat waren geruchten, Mourinho zei er toen niks over. Maar dat weet ik niet meer 100% zeker.
pi_23672551
Misschien alleen de Portugese media dan, want ik heb het toen al gelezen ergens.
www.thuisuiteten.nl
pi_24039528
Van de Chelsea-site

Mourinho relishes return to Barça

José Mourinho has reacted enthusiastically to the prospect of taking on the club that played an important part in his rise to becoming a Champions League winning manager.

(...)
He announced prior to Friday morning’s first knockout stage draw that this was the one of five possible opponents he wanted, and he was not disappointed.

Soon after, Mourinho smiled: “I am very happy. Since I left Barcelona in 2000, I never went back again. I left Barcelona as assistant and I go back as European Champion and Chelsea manager so it is fantastic for me.

“It was my last step before I became a manager and I had the chance to be assistant to two great managers with different philosophies and different personalities. I had the chance to work with fantastic players - Ronaldo at 19, Figo at 22, Stoichkov at the end of his career, Guardiola, Rivaldo.

“My son was born in Barcelona so there is a bit of the blood speaking. He has a Spanish and a Portuguese passport. He is a little Catalan so there is big emotion to go there but when the game starts, goodbye! I love Barcelona and in every corner I have a friend but the reason why I was very pleased to play against them is they are a top football team.

“They want to win and they want to play football. Sometimes even at Champions League level there are teams who want to win but use a certain type of tactics and attitudes that are a bit different. Barcelona is a pure place to play football.

“They have great players and I can imagine it will be two great matches. We have the same risk of going out as Barcelona has. They can beat us, we can beat them. I don’t like the word fear in football, I don’t believe in fear. We don’t fear them and they don’t fear us. The same way as we have respect for their quality and no doubt they have respect for ours.”

Mourinho went on to point out one difference he could see between the current Barclays Premiership leaders and the team in first place in the Spanish top flight.

“Barcelona in their league is in an even better position than we are,” he reckons, “because they have no direct opponent. We are in a fight with Arsenal, Man U and Everton but Barcelona are alone. Real Madrid and Valencia are too far behind and Coruña are too poor this season.

“In the Spanish League they are in a comfortable situation. Maybe they can prepare their Champions League matches a different way, a bit like I was able to do last season with Porto.

“But as a football team, I don’t know if we are better than them but they are not better than us. There is no underdog in this tie. It is 50-50. Or maybe 51-49 for us,” he corrected.

In Mourinho’s final season coaching in Catalonia, Barcelona faced Chelsea in the Champions League for the first time. He remembers it well.

“It was two great games. We lost 3-1 in London and we beat them in extra-time in Barcelona. This time it is the opposite way, first game in Barcelona, the opposite one in London.

“Chelsea at that time was a very good Chelsea – a young Zola and a lot of good players around him. It was Vialli time when Chelsea got good results and won a few trophies.

“To be fair I think we were lucky in the first match because Chelsea were winning 3-0 at half-time, we got the goal later in the game and we didn’t deserve it. Chelsea would have won 3-0 and would be in the semi-final. But we scored, went to Barcelona with a better chance and we played a great game there. It was a big night for us.

“But I think Chelsea is strong now, especially mentally. We have self-belief and we think we can win against everybody. We are in a good moment now and I hope in February we can be at the same level of play.”

Prachtige loting.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 18 december 2004 @ 03:18:41 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24052897
En nog prachtiger als Barca ze eruit knikkert
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:44:23 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25223817
Kneus van het jaar met zijn gedrag rondom Barca-Chelski

Wat een slechte verliezer, maar wat een geboren loser!.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25223867
Laat eerst zijn verhaal vertellen ipv gelijk gaan oordelen.
pi_25223919
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef golfer het volgende:

Een loser is ie zeker niet, aan de prijzen te zien die hij gewonnen heeft. Maar het blijft als persoon wel gewoon een vervelende arrogante vent.
pi_25223920
Een strakke actie van Mourinho, hij werkt nog meer aan z'n imago.
That's all folks!
pi_25224202
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef golfer het volgende:

Slechte verliezer? 2-1 is best te doen hoor, en die post daarboven is van voor de eerste wedstrijd.

Ik heb niet zoveel met Chelsea (Al helemaal niet met Barcelona trouwens), maar die Mourinho is echt wel okee. Zoals Vaduz al zegt is hij gewoon bezig met zichzelf een persoonlijkheid aanmeten in de media, prachtig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:10:09 #74
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25224273
"t Is 'Co gedrag'.

Alleen van Co is 't wel leuk en dat van Mourinho is meer derderangs kleuterklas

boehoehoe, ze noemen me nog steeds een tolk, boehoe.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 24 februari 2005 @ 01:49:35 #75
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25226040
De echte "Mourinho" komt langzaam maar zeker boven water
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')