In de mist gegaan of niet op het 2e punt,het gaat nog altijd om de 3 punten.quote:Op zondag 14 november 2004 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is ook niet juist , vind ik.
In voetbal draait het erom zelf zoveel mogelijk te scoren , en je tegenstander zoveel mogelijk het scoren proberen te beletten.
Als je 5-4 wint , dan ben je in het eerste geslaagd, maar ben je de mist in gegaan op het 2de punt.
Geen idee, maar iemand als pakweg Raymond Goethals , ook zo'n resultaattrainer met een gelijke visie , deed dat dus wél. Die schold zelfs zijn spelers de huid vol als ze zo'n overwinning binnenhaalden ...quote:Op zondag 14 november 2004 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de mist gegaan of niet op het 2e punt,het gaat nog altijd om de 3 punten.
Praat deze blaaskaak ook zo als ie zelf met 5-4 mocht winnen ooit?
Wat denk jezelf....
Mourinho niet,zo'n hypocriete lul is het wel,altijd afgeven op anderen maar o zo moeilijk zelf commentaar kunnen incasseren,aparte manquote:Op zondag 14 november 2004 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geen idee, maar iemand als pakweg Raymond Goethals , ook zo'n resultaattrainer met een gelijke visie , deed dat dus wél. Die schold zelfs zijn spelers de huid vol als ze zo'n overwinning binnenhaalden ...
Wenger geeft mij ook iets te vaak de schuld aan de tegenstander als Arsenal punten verspeelt. Zoals na die wedstrijd tegen Ajax, de schuld geven aan het verdedigende spel van de Amsterdammers. Kwam ook jankerig op me over.quote:Op zondag 14 november 2004 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mourinho niet,zo'n hypocriete lul is het wel,altijd afgeven op anderen maar o zo moeilijk zelf commentaar kunnen incasseren,aparte man
Even terugkomend op deze nog.quote:Op zondag 14 november 2004 00:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij vindt de uitslag van Spurs-Arsenal belachelijk:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2004 02:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat krijg je nu eenmaal als je de voetbalintelligentie van iemand als Raymond Goethals in een soort portugees ijskonijn stopt ...
Het is toch gewoon zo ? Die denkbeelden van Mourinho , die speelwijze, ... quasi identiek aan die van Raymond ...quote:Op maandag 15 november 2004 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het juist een intrigerende man, eigenlijk omdat hij zo emotieloos overkomt tijdens een wedstrijd (uitzonderingen daargelaten). Ik vraag me altijd af wat hij nu precies aan het denken is.quote:Op maandag 15 november 2004 02:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo ? Die denkbeelden van Mourinho , die speelwijze, ... quasi identiek aan die van Raymond ...
Alleen , als er bij Goethals niks op het veld te beleven viel , kon je je nog altijd 90 minuten vermaken door naar hem te kijken ,
maar Chelsea is het nog spannender om de groei van een van de grassprieten op het veld te volgen dan naar Mourinho op de bank te kijken ...
Volgens mij was enkel Lobanovski destijds nog saaier dan die vent hier ...
Ja uiteraard , ik vind het ook een zéér interessant figuur hoor,quote:Op maandag 15 november 2004 11:26 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik vind het juist een intrigerende man, eigenlijk omdat hij zo emotieloos overkomt tijdens een wedstrijd (uitzonderingen daargelaten). Ik vraag me altijd af wat hij nu precies aan het denken is.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij als een arrogante kwallebak overkomt. Gisteren bij Studio Voetbal lieten ze ook een stukje zien waarin een paar Porto fans z'n hand schudde voor de wedstrijd. Die desinteresse die hij liet zien... eigenlijk schandelijk, maar toch ook wel interessant om te zien. Maar als je de spelers mag geloven is het juist een hele leuke, vriendelijke man die totaal niet authoritair is o.i.d., wat Robben gisteren in hetzelfde programma ook beaamde.
Tja , dat is nu gewoon het verschil in stijl van sommige trainers hé ,quote:Op maandag 15 november 2004 11:56 schreef rubbereend het volgende:
ja dat filmpje dat hij de handen schut wordt ook maar steeds verkeerd uitgelegd, hij zit gewoon naar zn spelers te kijken en had wel doord at ze achter hem zn hand wilde schudden, hij had ook weg kunnen lopen of ze kunnen negeren maar hij geeft gewoon een aantal een hand, k vond t juist mooi!
Mijnheer Mourinho vergeet dat ie dankzij een dubieuze Riley en een onverklaarbare inzinking van Arsenal op kop staatquote:Op maandag 15 november 2004 12:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het maar een arrogante bal. lees onderstaande twee artikelen maar, de arrogantie ten top.
Mourinho takes swipe at Arsenal
Mourinho targets early title win
Snap niet wat daar arrogant aan is. Het eerste artikel ben ik het volledig mee eens. Als je met 5-4 wint staat je verdediging te klungelen. Natuurlijk was het een spectaculaire en geweldige wedstrijd, maar verdedigend was het natuurlijk bagger. Zelfde kan gezegd worden voor NEderland - Tsjechie van het afgelopen EK bijvoorbeeld. Ook een geweldige wedstrijd, maar verdedigend was het een drama aan beide kanten, en dat maakt het ook leuk.quote:Op maandag 15 november 2004 12:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het maar een arrogante bal. lees onderstaande twee artikelen maar, de arrogantie ten top.
Mourinho takes swipe at Arsenal
Mourinho targets early title win
quote:Mourinho met dood bedreigd
LONDEN - Jose Mourinho is vorig seizoen met de dood bedreigd voor de finale van de Champions League met zijn toenmalige club Porto. De huidige coach van Chelsea zegt dit in zijn biografie waarvan de krant The Times maandag een deel heeft gepubliceerd.
Na de wedstrijd in Gelsenkirchen beleefde Mourinho 'weken van terreur' met zijn familie. Mourinho kreeg de doodsbedreiging een dag voor de wedstrijd via zijn mobiele telefoon. ,,Aan de andere kant van de lijn werd ik met de dood bedreigd en dat zou gaan gebeuren bij mijn terugkeer in Porto.'' De coach vertelt daarna wat hij te horen kreeg: ,,Je denkt dat je beste bent, jij rotzak, we zullen nu niks doen omdat je een finale moet spelen morgen, maar als dat over is kun je jezelf als dood beschouwen. We zullen je pakken als je terug bent. Jouw lot is bepaald, je hebt geen kans om te ontkomen.''
Volgens Mourinho werd hij gebeld door iemand uit de Portugese onderwereld. Na het telefoontje heeft hij de politie ingeschakeld en werd daarna beveiligd. Na de winst van Porto beleefde hij een vreselijke tijd. ,,Eerst was ik onderwerp van een campagne van geruchten en daarna werd ik lastig gevallen door mensen bij mij voor de deur en werd mijn geliefden bedreigd. Het waren dramatische en ongelooflijke weken van terreur.'' (ANP)
maandag 29 november 2004, 11:25
ik zei het een tijdje terug al...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Even daarvoor was zijn familie bedreigd.
Ja klopt, maar niet dat hij met name ook bedreigd werd.quote:Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik zei het een tijdje terug al...
Dat waren geruchten, Mourinho zei er toen niks over. Maar dat weet ik niet meer 100% zeker.quote:Op maandag 29 november 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
Dat speelde toen toch al? Rond de finale is dat al door diverse media bericht hoor.
Een loser is ie zeker niet, aan de prijzen te zien die hij gewonnen heeft. Maar het blijft als persoon wel gewoon een vervelende arrogante vent.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
Kneus van het jaar met zijn gedrag rondom Barca-Chelski
Wat een slechte verliezer, maar wat een geboren loser!.
Slechte verliezer? 2-1 is best te doen hoor, en die post daarboven is van voor de eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
Kneus van het jaar met zijn gedrag rondom Barca-Chelski
Wat een slechte verliezer, maar wat een geboren loser!.
mee eensquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:47 schreef Kapmes het volgende:
Laat eerst zijn verhaal vertellen ipv gelijk gaan oordelen.
Henkiequote:There were also reports Barca assistant Henk Ten Cate assaulted Mourinho with a kick on his backside during a scuffle in the tunnel during the break.
Ja dag ! Dat geloof ik echt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |