quote:Mee eens 6% (22)
Mee oneens 94% (333)
plat spammenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:15 schreef more het volgende:
Wouter van Eck
e-mail: wmvaneck@cs.com
[afbeelding]
Deze gozer van groen links nijmegen is verantwoordelijk voor het anti autobeleid.
HOLY SH*T! Beter om zulke lelijke koppen te weren. Wat een geitewollensokken-prototype!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:15 schreef more het volgende:
Wouter van Eck
[afbeelding]
Deze gozer van groen links nijmegen is verantwoordelijk voor het anti autobeleid.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:44 schreef arj1o1 het volgende:
hij is nu geabonneerd op de BMW X5 nieuwsbrief
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:44 schreef arj1o1 het volgende:
hij is nu geabonneerd op de BMW X5 nieuwsbrief
Precies wat ik me van zo'n GL boomknuffelaar had voorgesteldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:15 schreef more het volgende:
Wouter van Eck
[afbeelding]
Nee alle auto's die te groot zijn mogen er niet meer parkeren, dus ook die grote renault espace of de mercedes S klasse.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:47 schreef bonfie het volgende:
Het gaat om SUVs, die willen ze weren, dus niet renaults, maar jeeps, zowel echte 4x4s als 4x4 wannabees.
* more heeft daarom voor gestemd.
Mijn zicht neemt achter zo'n SUV namelijk net zoveel af als achter een vrachtwagen...
Weg met die ondingen!
Juist wel! Alle milieufreaks vinden dit prachtig. En alle minima is sowieso jaloers op mensen die een grote auto kunnen rijden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:53 schreef Kaalhei het volgende:
Nee, van populisme kan je ze niet beschuldigen.
Ja en dat stuur ik een screen van dit topic op.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:13 schreef StefanP het volgende:
Mee eens 6% (71)
Mee oneens 94% (1163)
Weet niet/geen mening 0% (3)
Woehahaha wat een afgang. Stompzinnige wereldvreemde jaloerse kuthippie. Die foto bevestigt overigens weer alle vooroordelen...
Screenshot van de poll maken en naar wat regionale Nijmeegse dagbladen sturen? En de regionale TV? En naar de telegraaf? En natuurlijk CCtjes naar de gemeenteraad...
Goddelijke wagens, dit moeten ze verplicht stellen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:22 schreef Tromso het volgende:
rij hem klem met deze auto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Bel 'm eens dan, bikkel.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:12 schreef more het volgende:
[afbeelding]
De verantwoordelijke voor het anti auto beleid,
Wouter van Eck
Eck, Wouter van
Nou, ik vind er dus werkelijk niets aan aan die Amerikaanse boevenwagens. Het zijn motoren omhult met wat blik en vier wielen. Europeanen en Aziaten die maken tenminste auto's. Alle technische snufjes op autogebied komen uit de Europese/Japanse autoindustrie.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Goddelijke wagens, dit moeten ze verplicht stellen.
Weg met die Alto's en Agila's en GranMove's.
Die X5 nieuwsbrief vind ik dan nog wel humor.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bel 'm eens dan, bikkel.
Antwoordapparaat staat aan, is ook logisch want hij zit nu in de trein richting nijmegen, omdat hij bij B&W in het programma zat.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bel 'm eens dan, bikkel.
wat een landverraders, heeft er nog iemand een screenie van del aatste werkelijke stand?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, in twee uur tijd is men van 94% tegen naar 33% tegen gegaan. Hoezo democratisch.
Het allermooiste is wat men nu van de POL heeft gemaakt:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:13 schreef StefanP het volgende:
Mee eens 6% (71)
Mee oneens 94% (1163)
Weet niet/geen mening 0% (3)
Woehahaha wat een afgang. Stompzinnige wereldvreemde jaloerse kuthippie. Die foto bevestigt overigens weer alle vooroordelen...
Screenshot van de poll maken en naar wat regionale Nijmeegse dagbladen sturen? En de regionale TV? En naar de telegraaf? En natuurlijk CCtjes naar de gemeenteraad...
Het lijkt me wel heel erg toevallig als de van de eerste ~1200 mensen er drie (!!!) geen mening hebben terwijl van de volgende (7300-1200=)6100 mensen er 2036 geen mening hebben. Zonder een statistische analyse uit te voeren kan ik vertellen dat die kans astronomisch klein is. Zeker i.c.m. de 'wonderbaarlijke' stijging van het aantal 'mee eens' stemmen.quote:Huidige resultaten van deze poll
Mee eens 38% (2759)
Mee oneens 34% (2502)
Weet niet/geen mening 28% (2039)
Totaal aantal stemmen: 7300
Dan worden ze wakker?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Groen Linksers zijn vooral 's avonds actief blijkbaar...
Nee, pas dan kunnen ze hun stroom gebruiken die ze de hele dag hebben lopen opwekken via eierschaaltjes en tandenstokers en een beker met water.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:15 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan worden ze wakker?
In Flodia wel hoor... en in Missouri ook wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:24 schreef Kaalhei het volgende:
Er stemden toennet bijna 30 mensen in 2 seconden en dat om 23.23u 's avonds. Ik denk dat je dat bij de Amerikaanse verkiezingen niet eens haalt.
Inderdaad. De stembussen zijn dan gesloten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:24 schreef Kaalhei het volgende:
Er stemden toennet bijna 30 mensen in 2 seconden en dat om 23.23u 's avonds. Ik denk dat je dat bij de Amerikaanse verkiezingen niet eens haalt.
Niet als het hier zo laat is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad. De stembussen zijn dan gesloten.
Ze hoeven 's ochtends niet op te staan om te gaan werken. Uitkering en zo, weet je wel... of een of andere vage subsidie...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:15 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan worden ze wakker?
Hehe idd. Volgens mij had ik toen ik 5 was het boomhut bouwen al gezien, die lui hebben denk ik een te grote tak op hun kop gekregen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:12 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ze hoeven 's ochtends niet op te staan om te gaan werken. Uitkering en zo, weet je wel... of een of andere vage subsidie...
Dat komt door de afronding.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:20 schreef Pistol_Pete het volgende:
en als je de percentages bij elkaar gaat optellen kom je boven de 100% uit
43 + 33 + 25 = 101%
Gaat weer de goede kant op.quote:Mee eens 35% (4522)
Mee oneens 45% (5727)
Weet niet/geen mening 20% (2600)
5 cm can save peoples lives...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:59 schreef Code13.0 het volgende:
Iemand gisteren NOVA gezien ?
Daar ging het ook over dit onderwerp.
Het plan was om auto's breder dan 1.90 meter te weren,
na onderzoek van NOVA bleek dat er maar 1 auto boven zou zitten.
Die Van Eck wist dat niet eens![]()
Daarna heeft GL op het laatste moment de breedte naar 1.85 meter gezet.
Kan je nagaan hoe hier over is nagedacht.
Verbaast je dat?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, in twee uur tijd is men van 94% tegen naar 33% tegen gegaan. Hoezo democratisch.
Bij Barend & van Dorp zei hij dat hij helemaal geen auto heeft. Gewoon ordinaire afgunst dus.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:38 schreef crv het volgende:
Ben benieuwd waar Woutertje in rijd
any Nijmegenaar die daar achter kan komen?
Ja, de uitslag is weer even rechtgetrokken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:45 schreef xFriendx het volgende:
ps. ik ging ff refreshen, bij EENS, kwamen er zo´n 15 tot 30 stemmen per 5 seconden bij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |