Verraad je username wat voor foto's je wilt gaan maken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:10 schreef Beaver het volgende:
tvp
Binnenkort maar eens een minimeet dan (als ik tijd heb), kijken wat je geleerd hebt (en dan leer ik ook nog wat).quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:02 schreef pea4fun het volgende:
Dank je, ik heb de cursus gedownload, ziet er interessant uit. Ik kan er nog veel van leren.
Oeh...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een minimeet dan (als ik tijd heb), kijken wat je geleerd hebt (en dan leer ik ook nog wat).![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Zelfportretten worden het dan, want Beaver is een vrouwtje![]()
om je ff te helpen:quote:Ik heb de hele cursus al bij elkaar geraapt in een PDF van 3,5 Mb. Leuk om eens door te spitten
(Aub downloaden en niet openen. Bedankt namens mijn bandbreedte)
Versie 1.14
Dawg krijgt stiekem toch meet-kriebels... jammer dat je er niet bij kunt zijn. Maar als je hier in de buurt een keer iets wilt gaan doen wil ik proberen van de partij te zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een minimeet dan (als ik tijd heb), kijken wat je geleerd hebt (en dan leer ik ook nog wat).![]()
![]()
Misschien mogen we van Ouwesok een topic openen...anders kan het altijd nog in beoordeel mijn foto topic. Ik zal het vanavond lezen en misschien ga ik wel mee doen.....misschienquote:Op maandag 1 november 2004 13:44 schreef pea4fun het volgende:
Vraagje. Er zitten bij die cursus opdrachtjes. Is er iemand die zich geroepen voelt om mijn opdrachtjes te beoordelen als ik ze heb gemaakt?
of zal ik dat in het beoordeel mijn foto topic gewoon vragen?
Nee joh...jij niet...dan vallen mijn foto´s zo in het nietquote:Op maandag 1 november 2004 13:55 schreef Robertje het volgende:
[..]
Misschien mogen we van Ouwesok een topic openen...anders kan het altijd nog in beoordeel mijn foto topic. Ik zal het vanavond lezen en misschien ga ik wel mee doen.....misschien
Zet ze maar in dat topic pea , ik wil ze wel zienquote:Op maandag 1 november 2004 13:44 schreef pea4fun het volgende:
Vraagje. Er zitten bij die cursus opdrachtjes. Is er iemand die zich geroepen voelt om mijn opdrachtjes te beoordelen als ik ze heb gemaakt?
of zal ik dat in het beoordeel mijn foto topic gewoon vragen?
Ik moet ze nog makenquote:Op maandag 1 november 2004 14:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zet ze maar in dat topic pea , ik wil ze wel zien
Wat is je opdracht?quote:Op maandag 1 november 2004 14:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik moet ze nog makenMaar dat wilde ik deze week doen. Die van les 1 dan.
Leuk Pea , hup aan het werk dan maarquote:Op maandag 1 november 2004 14:27 schreef pea4fun het volgende:
De opdrachten komen uit de cursus die hier genoemd is dus.
Asignment 1: Take at least one abstract photo based entirely on some of the compositional rules we talked about. Subjects should not be recognizable. Explain why you think the composition makes a visually interesting image.
Asignment 2: Take pictures of a subject from various viewpoints (near, far, from above, below, behind). Creativity is encouraged. Take 2 or 3 of the photo's and explain of which you think is the most appealing and why.
Nu nog een meester die beoordeeldquote:Op maandag 1 november 2004 14:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Leuk Pea , hup aan het werk dan maar
Misschien doe ik wel mee
Ik ga me nu maar eens aan het huishoudelijk werk zetten , kom vast wel iets tegen waarvan ik denk , .......quote:Op maandag 1 november 2004 14:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nu nog een meester die beoordeeldBeginnen we ons eigen klasje gewoon
Ik zoek me al suf naar iets interessants om een abstracte foto van te maken.
Ja, doe ikquote:Op maandag 1 november 2004 14:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga me nu maar eens aan het huishoudelijk werk zetten , kom vast wel iets tegen waarvan ik denk , .......
wel posten he Pea
Ik heb mezelf voor deze opdrachten een week gegevenquote:Op maandag 1 november 2004 20:11 schreef Ymke het volgende:
Kom op Pea , we worstelen er ons wel doorheen
quote:Op maandag 1 november 2004 14:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee joh...jij niet...dan vallen mijn foto´s zo in het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |