quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:35 schreef JaWi het volgende:
[Hools] Het VBL-Café # 467: Bier, Voetbal & Wijven!.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:29 schreef JaWi het volgende:
Hier hebben ze een ierse pub waar ze Warsteiner schenken.
324quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:41 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij even uitlegggen wat er speciaal is aan 324?!
?? Volgens mij niksquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:41 schreef VoreG het volgende:
Lees het Fok Totals topic maar eens door.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:41 schreef VoreG het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:58 schreef SCH het volgende:
* JaWi troggelt JaWi een paar rapportjes af
dank je voor de infoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan kun je het beste bier meenemen wat je in NL niet kunt krijgen (Want Boddingtons, speckled hen, etc kun je hier wel krijgen).
Als je iets heel aparts wilt proeven:Young Double Chocolate Stout (is volgens mij in NL alleen in de pub West End in Leiden te krijgen)
Van meest kleine brouwerijen, maar je kan proberen hier wat van te zoeken: http://www.ratebeer.com/R(...)ry.asp?CountryID=240
Als je het je ouders makkelijk wilt maken haal je zaken als Mc Ewans, John Smith bitter, Newcastle brown ale etc. dat zullen ze zonder probleem vinden.
Vergeet nie tje ouders aan te gene welke soorten bier je lekker vindt (ale, stout, bitter, poter etc.) zie bv. http://www.visitbritain.c(...)eer/beer_styles.aspx
En als je het lekker vindt, kun je ze ook Cider mee laten nemen (Strongbow, Magners)
zeer zeker nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef JaWi het volgende:
En vergeet ook niet wat mooie glazen, rubbereend.
Zelfs dan snap ik het nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lees het Fok Totals topic maar eens door.
oja, jij bent blondquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zelfs dan snap ik het niet
Donkerblondquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, jij bent blond
Krijg ik zojuist telefoon van m'n baas, kan ik toch hier blijven omdat er e.e.a. geschoven gaat worden, een deel van het kantoor toch hier in de blijft etc. , wil ie wel binnen een paar dagen van me een beslissing weten, of ik dat wel doe of niet.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:16 schreef golfer het volgende:
Sterkte Tony.
DIGGER, met al die gesprekken moet het toch wel een keer gaan lukken om er een leuke baan met toekomstperspectief aan over te houden?
even teruggelezen in de vorige hools en sterte Tonyquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:16 schreef golfer het volgende:
Sterkte Tony.
DIGGER, met al die gesprekken moet het toch wel een keer gaan lukken om er een leuke baan met toekomstperspectief aan over te houden?
Ik ga zo maar weer eens naar de sportschool om mijn goddelijke lichaam in vorm te houden.
iedereen sterkte die het nodig heeft,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Krijg ik zojuist telefoon van m'n baas, kan ik toch hier blijven omdat er e.e.a. geschoven gaat worden, een deel van het kantoor toch hier in de blijft etc. , wil ie wel binnen een paar dagen van me een beslissing weten, of ik dat wel doe of niet.....
Zit gelijk in dubio.....
Moeilijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Krijg ik zojuist telefoon van m'n baas, kan ik toch hier blijven omdat er e.e.a. geschoven gaat worden, een deel van het kantoor toch hier in de blijft etc. , wil ie wel binnen een paar dagen van me een beslissing weten, of ik dat wel doe of niet.....
Zit gelijk in dubio.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |