abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22760669
Vooropgesteld, ik ben nog nooit vreemd geweest in de zin van zoenen of sex.

Maar ik vind het wel leuk om met andere meisjes te flirten en zelfs te knuffelen. Puur rationeel gezien vind ik dit voor mezelf geen vorm van vreemdgaan maar ik houd er toch soms een ongemakkelijk gevoel over met een beetje schaamte.

Wat vinden jullie hier van?
Es ist gelogen, daß Videogames Kinder beeinflussen. Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören.
pi_22760719
Dat ligt er aan met welke intenties je die dames knuffelt En nog meer hoe je vriendin er over denkt
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_22760729
Hm, ligt eraan hoe je knuffelt.
Ik heb wel eens geknuffeld met een man waarbij ik duidelijk zijn erectie voelde en dat dus ook de nodige fysieke reacties bij mij opriep... Maar verder hebben we niets gedaan hoor...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:11:05 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22760758
ligt eraan.Als je een meid knuffelt die je kent geen probleem. Knuffel je zo maar iemand in het wilde weg,tjah ik zou het niet prettig vinden.Stel dat je vriendin een onbekende gozer knuffelt.Wat zou jij er dan van denken/bij voelen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_22760774
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:07 schreef President303 het volgende:
maar ik houd er toch soms een ongemakkelijk gevoel over met een beetje schaamte.
Trouwens, dit zegt genoeg. Kennelijk overschrijd je dan je eigen normen en waarden.
pi_22760817
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:09 schreef ondeugend het volgende:
Dat ligt er aan met welke intenties je die dames knuffelt
In ieder geval niet met een erotische intentie Of dat ik een meisje erg leuk vind ofzo...
quote:
En nog meer hoe je vriendin er over denkt
Die weet er niks van. Ik heb haar niks verteld om ik het zelf niet echt als vreemdgaan beschouw en omdat wanneer ik het haar vertel ik het haar onbewust als een "vreemdgaan"-boodschap zou brengen en dan waarschijnlijk in een discussie zou belanden of het wel of niet vreemdgaan is. En daar heb ik geen zin in.
Es ist gelogen, daß Videogames Kinder beeinflussen. Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören.
pi_22760870
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:11 schreef Qwea het volgende:
Stel dat je vriendin een onbekende gozer knuffelt.Wat zou jij er dan van denken/bij voelen?
Zolang ik weet dat er niks achter zit en mijn vriendin zich kan beheersen om niet verder te gaan dan heb ik er geen problemen mee

Ik kan mezelf in ieder geval wel beheersen niet verder te gaan...
pi_22760886
Als je haar knuffelt met je lul wel.
En nu ben ik het zat.
pi_22760892
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:11 schreef Moonah het volgende:

[..]

Trouwens, dit zegt genoeg. Kennelijk overschrijd je dan je eigen normen en waarden.
Ik schaam me ook als ik condooms ga halen... overschrijd ik dan ook mijn eigen normen en waarden?
pi_22760934
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:16 schreef President303 het volgende:

[..]

Ik schaam me ook als ik condooms ga halen... overschrijd ik dan ook mijn eigen normen en waarden?
Ne, dan ben je gewoon een preutse kutnerd.
En nu ben ik het zat.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:18:51 #11
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_22760949
ja wat versta jij onder knuffele? gewoon een knuffel van 2 seconde of naakt tegen elkaar aan liggen knuffelen?
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_22760995
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:18 schreef SwOoSh het volgende:
ja wat versta jij onder knuffele? gewoon een knuffel van 2 seconde of naakt tegen elkaar aan liggen knuffelen?
Hij bedoelt denk ik dat ie heel hard zijn kleine pikkie in haar dikke reet probeert te knuffelen.
En nu ben ik het zat.
pi_22761050
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:18 schreef SwOoSh het volgende:
Tegen elkaar aan liggen maar niet naakt dan bijvoorbeeld.
pi_22761066
Zoals ik net heb 'geknuffeld' met mijn girl wil ik ECHT geen ander
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:23:44 #15
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_22761093
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:22 schreef President303 het volgende:

[..]

en dat is gewoon met zen tween zonder andere mensen erbij?
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:23:48 #16
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_22761094
Ligt eraan hoe je knuffelt.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:24:05 #17
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_22761103
quote:

[..]

Je moet ze ook halen als je je kleren nog aan hebt.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_22761153
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

en dat is gewoon met zen tween zonder andere mensen erbij?
Ja, maar zonder handtastelijk te worden
pi_22761190
Als het bijvoorbeeld is om mij te troosten of te groeten na een vakantie vind ik het geen vreemdgaan... maar in elkaars armen een film kijken met een ander vind ik toch wel raar.
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:28:58 #20
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_22761226
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:26 schreef President303 het volgende:

[..]

Ja, maar zonder handtastelijk te worden
nee dan vind ik het erg vreemd
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:30:11 #21
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_22761260
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:22 schreef renz0r het volgende:
Zoals ik net heb 'geknuffeld' met mijn girl wil ik ECHT geen ander
Gefeliciteerd met je ontmaagding pik!
pi_22761261
Ik doe het ook alleen als ik dronken ben. Ik kan mezelf kennelijk goed beheersen om niet te ver gaan. Misschien ligt het er aan dat ik dol ben op knuffelen want tis niet zo dat ik te kort kom ofzo...
pi_22761272
quote:

[..]

Ik schaam me ook als ik condooms ga halen...
Oh??
quote:
overschrijd ik dan ook mijn eigen normen en waarden?
Neuh, dat zal wel niet.
Maar ik vind wel dat jij je dan schaamt voor vreemde dingen.
Als het niets betekent hoef je je toch ook niet te schamen
pi_22761302
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh??
[..]

Neuh, dat zal wel niet.
Maar ik vind wel dat jij je dan schaamt voor vreemde dingen.
Als het niets betekent hoef je je toch ook niet te schamen
Ik snap het zelf ook niet; daarom open ik dit topic
pi_22761781
Flirten is ok in de zin van oog contact. Ik heb wel wat vriendinen die aan me gaan hangen of me aanraken op mijn arm of op mijn schouder leunen met hun armen of hoofd maar ik accepteer het niet als iemand te dicht bij komt met een gezicht in de buurt van mijn gezicht. Behalve als dit wel geaccepteerd is zoals bij een kado overhandiging. Verder zou ik nooit naast een meid gaan liggen met kleren aan.
We all live in our own world: now lets us all live our dream!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:54:43 #26
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_22761953
zolang er geen bodyfluids uitgewisseld worden tijdens het knuffelen zou ik er geen problemen mee hebben
Neerkomen wel!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 00:15:38 #27
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_22762605
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:48 schreef Erisak het volgende:
Flirten is ok in de zin van oog contact. Ik heb wel wat vriendinen die aan me gaan hangen of me aanraken op mijn arm of op mijn schouder leunen met hun armen of hoofd maar ik accepteer het niet als iemand te dicht bij komt met een gezicht in de buurt van mijn gezicht. Behalve als dit wel geaccepteerd is zoals bij een kado overhandiging. Verder zou ik nooit naast een meid gaan liggen met kleren aan.
Overdrijven is ook een vak...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_22762740
quote:

Maar ik vind het wel leuk om met andere meisjes te flirten en zelfs te knuffelen. Puur rationeel gezien vind ik dit voor mezelf geen vorm van vreemdgaan maar ik houd er toch soms een ongemakkelijk gevoel over met een beetje schaamte.

Tja, knuffelen met een een meid die je al kent, waar je dus een vriendschappelijke band mee hebt kan ik me wel voorstellen. Daar zou ik me dus niet schuldig om voelen.

Maar zoals je zelf al aangeeft flirt je ook nogeens met zo iemand. Waarom flirt je? Ik bedoel, ben eerlijk... flirten doe je om een bepaalde reactie uit te lokken en daar gaat het meestal fout.
Natuurlijk kun je ook heel onzeker zijn waardoor je op deze manier jezelf iets zekerder te maken maarja, das eigenlijk ook bullshit...

Knuffel lekker je vriendinnetje, doe ik ook en weetje: ze knuffelt ook nog het lekkerst!
pi_22762761
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:54 schreef Freeflyer het volgende:
zolang er geen bodyfluids uitgewisseld worden tijdens het knuffelen zou ik er geen problemen mee hebben
pi_22765933
Van mij mag mijn vriendin lekker knuffelen met andere vrouwen hoor, met jongens vind ik minder prettig. Als er verder niks achterzit, vind ik het echter ook prima.
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:48 schreef Erisak het volgende:
Verder zou ik nooit naast een meid gaan liggen met kleren aan.
Freudiaans versprekinkje ...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:26:06 #31
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22766228
wrodt'ie hard? dan zou ik ophouden...
maar ff serieus...hangt af van de relatie die je met die dame hebt (knuffel je uit vriendschap of is het een redelijk onbekende die je knuffelt?)... knuffelen is wel leuk altijd natuurlijk maar het hangt er dus vanaf hoe je met elkaar knuffelt en met welke intentie...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:34:53 #32
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_22766319
Ik vind het persoonlijk wel een beetje raar om met een wild vreemd meisje te gaan knuffelen.... vooral als je een relatie hebt.
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:44:24 #33
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22766452
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:34 schreef IkWilbert het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel een beetje raar om met een wild vreemd meisje te gaan knuffelen.... vooral als je een relatie hebt.
als hij geen relatie zou hebben zou het niet vreemd zijn hoor dan is het een gezonde jongen
damn wat ben ik blij met m'n vrijgezellenleven
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:52:03 #34
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22766542
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:31 schreef President303 het volgende:

[..]

Ik snap het zelf ook niet; daarom open ik dit topic
Hoe ver laat je je vriendin gaan dan? Mag zij wel met anderen knuffelen zonder dat je je er aan stoort?
Proud Powerpauper
pi_22766617
als je knuffelt met een man ben je dan ook homo ?
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:58:23 #36
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_22766630
Knuffelen met een ander als groet/troost is geen vreemdgaan. Knuffelen met een ander gewoon omdat het fijn is...is twijfelachtig, ligt aan de gevoelens van de betrokken partijen. Knuffelen met een flirt begint toch wel heel dicht in de buurt van vreemdgaan te komen....
pi_22766847
Zelf heb ik nogal veel (vooral mannelijke) bekenden van vroeger waar ik altijd mee knuffel als ik ze weer eens tegenkom. Komt omdat we toen zo'n vaste groep hadden en ik (echt toevallig!) het enige meisje was. Tja, mannen zijn nu eenmaal wat makkelijker in de omgang. (is mijn ervaring) Maar goed, mijn vriend (die kent ze niet) stelt dat niet op prijs en daar was ik het eerst niet zo mee eens. Tot hij het omdraaide en me vroeg wat ik ervan zou vinden als hij sommige dames zou knuffelen... Toen snapte ik zijn punt wel een beetje
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
pi_22766863
knuffelen als in troosten ofzo, prima.
knuffelen als in wat ben je toch lief, wordt al lastiger.
knuffelen als in wat ben je toch een lekkere meid/kerel, nee.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22766885
Ik vind knuffelen echt geen vreemdgaan, maar het kan wel intiem zijn dus ik heb liever niet dat mn vriendin jan en alleman zou gaan knuffelen...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:22:08 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22766960
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:15 schreef President303 het volgende:

[..]

Zolang ik weet dat er niks achter zit en mijn vriendin zich kan beheersen om niet verder te gaan dan heb ik er geen problemen mee

Ik kan mezelf in ieder geval wel beheersen niet verder te gaan...
Hmm, vind ik knap.Maar zoals ik al eerder zei, met de intentie die jij meiden knuffelt zou ik het iig niet pikken.
pi_22766968
als knuffelen vreemdgaan zou zijn was het niet best met mij hahaha ik groet al mijn goeie vrienden met een knuffel en een kus en als een goeie vriend of vriendin van me bij me is een filmpje kijken ofzo, kruipen we ook gewoon tegen elkaar aan, of als een van ons et ff moeilijk heeft ofzo..
moet kunnen imo
pi_22766974
Als je zoveel flirt met andere meiden zou je eigenlijk geen vaste vriendin moeten hebben (Maar dat is mijn mening)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2004 10:23:03 ]
pi_22767010
mwach, flirten is niet erg toch?
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:26:51 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22767037
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:22 schreef MarMar het volgende:
als knuffelen vreemdgaan zou zijn was het niet best met mij hahaha ik groet al mijn goeie vrienden met een knuffel en een kus en als een goeie vriend of vriendin van me bij me is een filmpje kijken ofzo, kruipen we ook gewoon tegen elkaar aan, of als een van ons et ff moeilijk heeft ofzo..
moet kunnen imo
Maar volgens mij knuffelt de TS dus geen vrienden maar wild vreemden. Daar gaat ie mee in bed liggen te knuffelen
pi_22767066
ja oke, dat is tamelijk on the edge qwea
pi_22767451
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar volgens mij knuffelt de TS dus geen vrienden maar wild vreemden. Daar gaat ie mee in bed liggen te knuffelen
Klinkt een beetje als jezelf op het spek binden en dan gaan lopen zaniken als je aan de verleiding geen weerstand biedt
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:07:37 #47
101314 miep73
heb ik weer....!!!!
pi_22767727
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:22 schreef President303 het volgende:

[..]

nou ik vind dat als je tegen iemand anders aan LIGT dat al te ver gaan.Als het een onschuldige knuffel is waarom moet je er dan bij liggen?Ik zou toch nog maar even goed nadenken.
pi_22768723
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind knuffelen echt geen vreemdgaan, maar het kan wel intiem zijn dus ik heb liever niet dat mn vriendin jan en alleman zou gaan knuffelen...
Ik was al aan het denken over een passende reactie, maar dit zegt het eigenlijk al.
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:03:24 #49
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_22768759
quote:

Direct antwoord op topictitel: Nee!

Zou helemaal mooi worden zeg, als dat al vreemdgaan zou mogen heten.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_22771886
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:07 schreef miep73 het volgende:

[..]

nou ik vind dat als je tegen iemand anders aan LIGT dat al te ver gaan.Als het een onschuldige knuffel is waarom moet je er dan bij liggen?Ik zou toch nog maar even goed nadenken.
nah miep ik lig regelmatig gewoon lekker tegen iemand aan een filmpje te kijken ofzo (like i mentioned earlier) wat is daar nou zo erg aan dan?
pi_22773933
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 00:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak...
Ok, met een vriendin gaan stappen en allebij dronken aan het worden, gewoon dansen of elkaar aanraken op de dansvloer = no problem. Tot dat ze me wil zoenen dan stopt het gewoon. Vriendinnen weten dat ik niet wil vreemd gaan aangezien mijn ex dat dus wel dik deed en ik daar behoorlijk van baal dat ik me heb laten nemen. Dus ze moeten het niet proberen. Dat maakt de grens wel wat hoger ja. En nee, ik overdrijf niet. Ik ben gewoon wie ik ben en geen extremist of zo op het gebied van omgang met personen. Dus naast een meid liggen met kleren aan en in slaap vallen wel gebeurd zolang ik haar dus niet aanraak of zij mij.
We all live in our own world: now lets us all live our dream!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 18:56:44 #52
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_22777033
Het ligt eraan hoe je bedoeldt.

Ik heb zelf regelmatig op mijn werk (ik werk bij een sociale werkplaats) dat er een vrouwtje die behoorlijk downsyndroom heeft mij een flinke knuffel geeft omdat zei daar op dat moment behoefte aan heeft.
En dat is echt niet omdat ze verliefd op me is, want dat gevoel van liefde kent ze niet echt.

En mijn vriendin weet er van, en vindt het nog leuk ook.
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
pi_22779506
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:56 schreef gwreijman het volgende:
Het ligt eraan hoe je bedoeldt.

Ik heb zelf regelmatig op mijn werk (ik werk bij een sociale werkplaats) dat er een vrouwtje die behoorlijk downsyndroom heeft mij een flinke knuffel geeft omdat zei daar op dat moment behoefte aan heeft.
En dat is echt niet omdat ze verliefd op me is, want dat gevoel van liefde kent ze niet echt.

En mijn vriendin weet er van, en vindt het nog leuk ook.
pi_22779576
ik knuffel ook met dames, soms omdat ze het ff nodig hebben oid.. dus dan heb ik opeens veel scharrels enzo . . .

antwoord.. uhm.. neej.. logisch!
pi_22779961
Mijn vriendin laat haar tieten eens even lekker masseren door een turk
Professionele massagesalon dat dan weer wel, maar toch he !!

moet kunnen
pi_22780503
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:13 schreef Erisak het volgende:

[..]

Ok, met een vriendin gaan stappen en allebij dronken aan het worden, gewoon dansen of elkaar aanraken op de dansvloer = no problem. Tot dat ze me wil zoenen dan stopt het gewoon. Vriendinnen weten dat ik niet wil vreemd gaan aangezien mijn ex dat dus wel dik deed en ik daar behoorlijk van baal dat ik me heb laten nemen. Dus ze moeten het niet proberen. Dat maakt de grens wel wat hoger ja. En nee, ik overdrijf niet. Ik ben gewoon wie ik ben en geen extremist of zo op het gebied van omgang met personen. Dus naast een meid liggen met kleren aan en in slaap vallen wel gebeurd zolang ik haar dus niet aanraak of zij mij.

Als mijn vriend met een andere meid in z'n armen voor een film ligt, vind ik dat rationeel gezien geen vreemdgaan. Gevoelsmatig zou ik er niet mee overweg kunnen
pi_22781225
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Moonah het volgende:
Hm, ligt eraan hoe je knuffelt.
Ik heb wel eens geknuffeld met een man waarbij ik duidelijk zijn erectie voelde en dat dus ook de nodige fysieke reacties bij mij opriep... Maar verder hebben we niets gedaan hoor...
Daar ben ik het mee eens.
Ik had dat een tijdje geleden dus ook.. en dan vind ik het dus wél vreemdgaan.
Je kan iemand gewoon snel n knuffel geven of n wat langere knuffel als diegene t moeilijk heeft. Mr dat is iets heel anders dan bv samen op n bank liggen knuffelen vr iets van n uur, terwijl je elkaar aanraakt..

Trouwens.. als jij je er later ongemakkelijk door voelt en je schaamt, dan is dat voor jou dus vreemdgaan. Anders zou je, je namelijk niet schamen en je ongemakkelijk voelen. Ik vind dat knuffelen moet kunnen, maar dan wel met de juiste intenties. (vriendschappelijk)
Delivered without an information leaflet
pi_22781925
Ik moet het is zien dat dat gebeurd ik ruk z'n kop er godverdomme vanaf
-
pi_22783755
Ik vind t absoluut geen vreemd gaan. T ligt ook een beetje aan de persoon met wie je een relatie hebt. De een vind iets kunnen en de andere niet daar moet je gewoon duidelijke afspraken over maken. Maar knuffelen en flirten kan verder geen kwaad. Vind ik dan persoonlijk
*Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol*
pi_22786012
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
Maar dat vinden we nou juist zo lekker, lieverd....knuffelen met Jan

Nee, serieus...ik ben ook een knuffelig type, maar er moet wel een bepaalde grens op zitten. Een arm om iemand heen, zoen op de mond (vluchtig)..dat vind ik best, maar verder dan dat of dat bij meiden die ik niet leuk vind..

Vanaf zoenen is het wat mij betreft ECHT vreemdgaan en ook duidelijk te ver gegaan...
Stel me een vraag, waarop je het antwoord NIET wilt weten, reken dan wel op een antwoord dat je niet had willen horen!!!
pi_22788672
ach knuffelen hoort te kunnen, af en toe heb je dat gewoon nodig van iemand anders...mezelf nooit schuldig om gevoeld
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_22801131
Het is niet knuffelen met wildvreemden, ook niet met vrienden... een beetje er tussenin
pi_22801193
Als je haar klit met je sjaak knuffelt wel, anders niet.
pi_22801338
Ik heb haar nog geeneens gezoend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')