Trouwens, dit zegt genoeg. Kennelijk overschrijd je dan je eigen normen en waarden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:07 schreef President303 het volgende:
maar ik houd er toch soms een ongemakkelijk gevoel over met een beetje schaamte.
In ieder geval niet met een erotische intentiequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:09 schreef ondeugend het volgende:
Dat ligt er aan met welke intenties je die dames knuffelt![]()
Die weet er niks van. Ik heb haar niks verteld om ik het zelf niet echt als vreemdgaan beschouw en omdat wanneer ik het haar vertel ik het haar onbewust als een "vreemdgaan"-boodschap zou brengen en dan waarschijnlijk in een discussie zou belanden of het wel of niet vreemdgaan is. En daar heb ik geen zin in.quote:En nog meer hoe je vriendin er over denkt![]()
Zolang ik weet dat er niks achter zit en mijn vriendin zich kan beheersen om niet verder te gaan dan heb ik er geen problemen meequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:11 schreef Qwea het volgende:
Stel dat je vriendin een onbekende gozer knuffelt.Wat zou jij er dan van denken/bij voelen?
Ik schaam me ook als ik condooms ga halen... overschrijd ik dan ook mijn eigen normen en waarden?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Trouwens, dit zegt genoeg. Kennelijk overschrijd je dan je eigen normen en waarden.
Ne, dan ben je gewoon een preutse kutnerd.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:16 schreef President303 het volgende:
[..]
Ik schaam me ook als ik condooms ga halen... overschrijd ik dan ook mijn eigen normen en waarden?
Hij bedoelt denk ik dat ie heel hard zijn kleine pikkie in haar dikke reet probeert te knuffelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:18 schreef SwOoSh het volgende:
ja wat versta jij onder knuffele? gewoon een knuffel van 2 seconde of naakt tegen elkaar aan liggen knuffelen?
Tegen elkaar aan liggen maar niet naakt dan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:18 schreef SwOoSh het volgende:
ja wat versta jij onder knuffele? gewoon een knuffel van 2 seconde of naakt tegen elkaar aan liggen knuffelen?
en dat is gewoon met zen tween zonder andere mensen erbij?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:22 schreef President303 het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan liggen maar niet naakt dan bijvoorbeeld.
Je moet ze ook halen als je je kleren nog aan hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:16 schreef President303 het volgende:
[..]
Ik schaam me ook als ik condooms ga halen... overschrijd ik dan ook mijn eigen normen en waarden?
Ja, maar zonder handtastelijk te wordenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
en dat is gewoon met zen tween zonder andere mensen erbij?
nee dan vind ik het erg vreemdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:26 schreef President303 het volgende:
[..]
Ja, maar zonder handtastelijk te worden
Gefeliciteerd met je ontmaagding pik!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:22 schreef renz0r het volgende:
Zoals ik net heb 'geknuffeld' met mijn girl wil ik ECHT geen ander
Oh??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:16 schreef President303 het volgende:
[..]
Ik schaam me ook als ik condooms ga halen...
Neuh, dat zal wel niet.quote:overschrijd ik dan ook mijn eigen normen en waarden?
Ik snap het zelf ook niet; daarom open ik dit topicquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh??
[..]
Neuh, dat zal wel niet.
Maar ik vind wel dat jij je dan schaamt voor vreemde dingen.
Als het niets betekent hoef je je toch ook niet te schamen
Overdrijven is ook een vak...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:48 schreef Erisak het volgende:
Flirten is ok in de zin van oog contact. Ik heb wel wat vriendinen die aan me gaan hangen of me aanraken op mijn arm of op mijn schouder leunen met hun armen of hoofd maar ik accepteer het niet als iemand te dicht bij komt met een gezicht in de buurt van mijn gezicht. Behalve als dit wel geaccepteerd is zoals bij een kado overhandiging. Verder zou ik nooit naast een meid gaan liggen met kleren aan.
Tja, knuffelen met een een meid die je al kent, waar je dus een vriendschappelijke band mee hebt kan ik me wel voorstellen. Daar zou ik me dus niet schuldig om voelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:07 schreef President303 het volgende:
Vooropgesteld, ik ben nog nooit vreemd geweest in de zin van zoenen of sex.
Maar ik vind het wel leuk om met andere meisjes te flirten en zelfs te knuffelen. Puur rationeel gezien vind ik dit voor mezelf geen vorm van vreemdgaan maar ik houd er toch soms een ongemakkelijk gevoel over met een beetje schaamte.
Wat vinden jullie hier van?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:54 schreef Freeflyer het volgende:
zolang er geen bodyfluids uitgewisseld worden tijdens het knuffelen zou ik er geen problemen mee hebben
Freudiaans versprekinkje ...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:48 schreef Erisak het volgende:
Verder zou ik nooit naast een meid gaan liggen met kleren aan.
als hij geen relatie zou hebben zou het niet vreemd zijn hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:34 schreef IkWilbert het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel een beetje raar om met een wild vreemd meisje te gaan knuffelen.... vooral als je een relatie hebt.
Hoe ver laat je je vriendin gaan dan? Mag zij wel met anderen knuffelen zonder dat je je er aan stoort?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:31 schreef President303 het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet; daarom open ik dit topic![]()
Hmm, vind ik knap.Maar zoals ik al eerder zei, met de intentie die jij meiden knuffelt zou ik het iig niet pikken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:15 schreef President303 het volgende:
[..]
Zolang ik weet dat er niks achter zit en mijn vriendin zich kan beheersen om niet verder te gaan dan heb ik er geen problemen mee
Ik kan mezelf in ieder geval wel beheersen niet verder te gaan...![]()
Maar volgens mij knuffelt de TS dus geen vrienden maar wild vreemden. Daar gaat ie mee in bed liggen te knuffelenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:22 schreef MarMar het volgende:
als knuffelen vreemdgaan zou zijn was het niet best met mij hahahaik groet al mijn goeie vrienden met een knuffel en een kus en als een goeie vriend of vriendin van me bij me is een filmpje kijken ofzo, kruipen we ook gewoon tegen elkaar aan, of als een van ons et ff moeilijk heeft ofzo..
moet kunnen imo![]()
Klinkt een beetje als jezelf op het spek binden en dan gaan lopen zaniken als je aan de verleiding geen weerstand biedtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar volgens mij knuffelt de TS dus geen vrienden maar wild vreemden. Daar gaat ie mee in bed liggen te knuffelen
nou ik vind dat als je tegen iemand anders aan LIGT dat al te ver gaan.Als het een onschuldige knuffel is waarom moet je er dan bij liggen?Ik zou toch nog maar even goed nadenken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:22 schreef President303 het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan liggen maar niet naakt dan bijvoorbeeld.
Ik was al aan het denken over een passende reactie, maar dit zegt het eigenlijk al.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind knuffelen echt geen vreemdgaan, maar het kan wel intiem zijn dus ik heb liever niet dat mn vriendin jan en alleman zou gaan knuffelen...
Direct antwoord op topictitel: Nee!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:07 schreef President303 het volgende:
Vooropgesteld, ik ben nog nooit vreemd geweest in de zin van zoenen of sex.
Maar ik vind het wel leuk om met andere meisjes te flirten en zelfs te knuffelen. Puur rationeel gezien vind ik dit voor mezelf geen vorm van vreemdgaan maar ik houd er toch soms een ongemakkelijk gevoel over met een beetje schaamte.
Wat vinden jullie hier van?
nah miep ik lig regelmatig gewoon lekker tegen iemand aan een filmpje te kijken ofzo (like i mentioned earlier) wat is daar nou zo erg aan dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:07 schreef miep73 het volgende:
[..]
nou ik vind dat als je tegen iemand anders aan LIGT dat al te ver gaan.Als het een onschuldige knuffel is waarom moet je er dan bij liggen?Ik zou toch nog maar even goed nadenken.
Ok, met een vriendin gaan stappen en allebij dronken aan het worden, gewoon dansen of elkaar aanraken op de dansvloer = no problem. Tot dat ze me wil zoenen dan stopt het gewoon. Vriendinnen weten dat ik niet wil vreemd gaan aangezien mijn ex dat dus wel dik deed en ik daar behoorlijk van baal dat ik me heb laten nemen. Dus ze moeten het niet proberen. Dat maakt de grens wel wat hoger ja. En nee, ik overdrijf niet. Ik ben gewoon wie ik ben en geen extremist of zo op het gebied van omgang met personen. Dus naast een meid liggen met kleren aan en in slaap vallen wel gebeurd zolang ik haar dus niet aanraak of zij mij.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak...![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:56 schreef gwreijman het volgende:
Het ligt eraan hoe je bedoeldt.
Ik heb zelf regelmatig op mijn werk (ik werk bij een sociale werkplaats) dat er een vrouwtje die behoorlijk downsyndroom heeft mij een flinke knuffel geeft omdat zei daar op dat moment behoefte aan heeft.
En dat is echt niet omdat ze verliefd op me is, want dat gevoel van liefde kent ze niet echt.
En mijn vriendin weet er van, en vindt het nog leuk ook.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:13 schreef Erisak het volgende:
[..]
Ok, met een vriendin gaan stappen en allebij dronken aan het worden, gewoon dansen of elkaar aanraken op de dansvloer = no problem. Tot dat ze me wil zoenen dan stopt het gewoon. Vriendinnen weten dat ik niet wil vreemd gaan aangezien mijn ex dat dus wel dik deed en ik daar behoorlijk van baal dat ik me heb laten nemen. Dus ze moeten het niet proberen. Dat maakt de grens wel wat hoger ja. En nee, ik overdrijf niet. Ik ben gewoon wie ik ben en geen extremist of zo op het gebied van omgang met personen. Dus naast een meid liggen met kleren aan en in slaap vallen wel gebeurd zolang ik haar dus niet aanraak of zij mij.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Moonah het volgende:
Hm, ligt eraan hoe je knuffelt.
Ik heb wel eens geknuffeld met een man waarbij ik duidelijk zijn erectie voelde en dat dus ook de nodige fysieke reacties bij mij opriep... Maar verder hebben we niets gedaan hoor...
Maar dat vinden we nou juist zo lekker, lieverd....knuffelen met Janquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind knuffelen echt geen vreemdgaan, maar het kan wel intiem zijn dus ik heb liever niet dat mn vriendin jan en alleman zou gaan knuffelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |