Verkoop daarvan gaat niet via 410, maar via afca gasten. Ze verkopen ze in het home dacht ik, ergens aan de tafels. Geen idee of ze die blauwe nog hebben, op www.afca.nl staan nieuwe + een mailadres.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zeker
Bij de weg. Heb je die blauwe AFCA truien (met capuchon) nog? Als ik ze zie ben ik steeds m'n geld vergeten en ik heb ze de laatste tijd niet gezien. Daar wil ik er nog steeds een van namelijk
Ah. Ja ik had die nieuwe gezien maar ik vond die blauwe toch nog echt verreweg de mooiste. Stom dat ik er destijds geeneen gekocht hebquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:08 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Verkoop daarvan gaat niet via 410, maar via afca gasten. Ze verkopen ze in het home dacht ik, ergens aan de tafels. Geen idee of ze die blauwe nog hebben, op www.afca.nl staan nieuwe + een mailadres.
En verder daarover in het transfergeruchtentopic.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:43 schreef popolon het volgende:
Die Aruna moet gewoon in Belgie blijven, die zaakwaarnemer en consorten zijn blaasbalgen.
En hij waarschijnlijk ook.
Vind ik rare nominaties in die lijst.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:14 schreef Arikay het volgende:
[..]
Alberto AQUILANI (cent. Roma)
Juan Francisco JUANFRAN (att. Real Madrid)
Philippe SENDEROS (dif. Arsenal)
Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:36 schreef Chadi het volgende:
Die hanson zou ook geen slechte zijn voor Ajax
Zolang Cruijff nog leeft wel ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:13 schreef keeper het volgende:, Wim Jansen.
Die naam blijft nog wel even circuleren, bij elke vacature bij Ajax (en andere plekken binnen het Nederlandse voetbal) denk ik.
Wat maakt het uit? De competitie is dan toch al lang beslistquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:47 schreef JeroenV het volgende:
Shit dat is wel klote. Wie krijgen we na PSV eigenlijk allemaal nog?
Joh...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? De competitie is dan toch al lang beslist
sorry, die was te makkelijk![]()
Obodaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:09 schreef Speerik het volgende:
Galasek nog wel een aantal weken uitgeschakeld lees ik net op de teletekst. Niet zo mooi! Maar heb er nog wel vertrouwen in hoor voor zondag.
hup ajax
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Ik ben persoonlijk wel voorstander van Leo Beenhakker.
Prima man, uitgebreid netwerk, niet de behoefte zich te veel met de coach te bemoeien, sterk met jonge spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |