quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:32 schreef VoreG het volgende:
We winnen gewoon zondag.
Ik zat er aan te denken, maar dan zijn de eerste 3 pagina's weer vol met gelul over arrogantie enzo van de mensen die Ajax wat minder lief hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik had dat wel in de TT verwacht
* Suijk zegt 2-3
ach overdreven, het had ook wel iets van (tja hoe zeg je dat) optimisme ofzo: zoals van, het komt wel weer goed.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:42 schreef Dizzee het volgende:
waarom was die wave overdreven?
deed me denken aan het olypische stadion.![]()
in ieder geval op AT5. NOS zal ook welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:45 schreef jpzegthallo het volgende:
komt die persconferentie live op TV?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:45 schreef jpzegthallo het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:48 schreef Suijk het volgende:
[..]![]()
Het is niet alsof de minister president gaat aankondigen dat het kabinet is gevallen ofzo.
Ik denk dus van niet.
Arrogantquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]hallo, we hebben het hier over Ajax hoor.
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]hallo, we hebben het hier over Ajax hoor.
Leuk, gejat van The Hammers...en nu?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
no one likes us, we don't care
AT5 gaat kijkcijferrecords brekenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:45 schreef jpzegthallo het volgende:
Het is wat minder fijn als je er met zware astma naast zit (is normaal al geen pretje trouwens)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef NordKaos het volgende:
Gister 1 van de mooiste uitvakken gezien in de arena!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zondag is het weer huilen voor de (k)neusjesquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:59 schreef StarGazer het volgende:
Zondag PSV uit? Eitje. Wordt weer eens tijd voor een 1-4tje...
en ook gewoon goed blijven doorgaan met sfeer maken, zelfs bij de 3-0 standquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef NordKaos het volgende:
Zie hier Tigris Mystic( Paris St. Gemain).quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is wat minder fijn als je er met zware astma naast zit (is normaal al geen pretje trouwens)
Ik begreep dat de sfeer ook erg goed was onderling.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef NordKaos het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1-2.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik had dat wel in de TT verwacht
* Dr.Daggla zegt 2-3
Millwallquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:09 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Leuk, gejat van The Hammers...en nu?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Millwall![]()
Hij bedoelt dat ajax net zo gehaat is bij de media als Millwall, denk ik...
Je zit in het foute topic.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
Zondag wordt 't party time, Alex is dan waarschijnlijk weer fit, alleen moet Hiddink een oplossing verzinnen voor Lee, die met Trabelsi zal moeten knokken. Op het middenveld zijn we Ajax de baas en onze aanval die wél goede vleugels heeft, zal Heitinga en De Jong helemaal kapot spelenHet is alleen die uitbraak van Trabelsi waar we nog enigszins voor moeten vrezen, want Lee mag aanvallend goed zijn, verdedigend is 't af en toe wankelend.
Op het einde na de wedstrijd was het zeker leuk toen stadion al vrij leeg was. Wij zongen Maccabi toe en zij zongen een liedje van ons.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begreep dat de sfeer ook erg goed was onderling.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
Zondag wordt 't party time, Alex is dan waarschijnlijk weer niet fit, alleen moet Hiddink een oplossing verzinnen voor Lee, die met Trabelsi zal moeten knokken.
Misschien als jullie de scheids nog erger mee hebben als vorig jaar..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
Zondag wordt 't party time, Alex is dan waarschijnlijk weer fit, alleen moet Hiddink een oplossing verzinnen voor Lee, die met Trabelsi zal moeten knokken. Op het middenveld zijn we Ajax de baas en onze aanval die wél goede vleugels heeft, zal Heitinga en De Jong helemaal kapot spelenHet is alleen die uitbraak van Trabelsi waar we nog enigszins voor moeten vrezen, want Lee mag aanvallend goed zijn, verdedigend is 't af en toe wankelend.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zojuist hebt gezegd?
Aah, fuck, klopt ja...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Millwall![]()
nee ik bedoel eigenlijk dat ajax door veel supporters van alle andere nederlandse clubs wordt gehaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Millwall![]()
Hij bedoelt dat ajax net zo gehaat is bij de media als Millwall, denk ik...
Niet mee eens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:01 schreef The_Hives het volgende:
de pers heeft trouwens ook verstand van zaken:
Onderschrift bji deze foto was:
[afbeelding]
De Ajax-aanhang is niet blij meer met Ronald Koeman. Bij het begin van de wedstrijd werd, naar Spaans voorbeeld, met witte vlaggetjes gezwaaid. En een spandoek liet niets aan duidelijkheid te wensen. Foto ANP
Mitea is beter dan Beasley, dat klopt. Boukhari zeker niet. De Ridder en Rosales zijn erg goed, echter is Farfán beter. Park gaat gelijk op aan De Ridder. Rosales moet nog groeien bij Ajax.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Middenveld gaat gelijk op maar Ajax krijgt van mij de voordeel van de twijfel omdat Ajax haar middenveld in potentie 3x zo goed als die van Psv is.
Over de vleugels, Mitea en Boukhari zijn beide beter dan Beasly en de Ridder en Rosales zijn beide beter dan welke clown jullie daar ook neerzetten. Park is niks.
Heitinga en de Jong kapot spelen? Die 2 zijn al niet in topvorm, en het is lang geleden dat ik vleugels door het centrum heb zien gaan over de gehele wedstrijd.
Met een beetje geluk heeft de fotograaf van 410.nl em erop gezet, ik had t nog gezegt tegen hem. De foto's zullen vanavond laat online komen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:02 schreef The_Hives het volgende:
Nordkaos ik ben nog geen foto tegen gekomen van dat anti scf doek![]()
Ow mijn god wat een enorme kater zal die gast vandaag hebben als die wordt uitgelachenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:01 schreef The_Hives het volgende:
de pers heeft trouwens ook verstand van zaken:
Onderschrift bji deze foto was:
[afbeelding]
De Ajax-aanhang is niet blij meer met Ronald Koeman. Bij het begin van de wedstrijd werd, naar Spaans voorbeeld, met witte vlaggetjes gezwaaid. En een spandoek liet niets aan duidelijkheid te wensen. Foto ANP
Farfan niet die net 5 wedstrijden gespeelt heeftquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
echter is Farfán beter. Rosales moet nog groeien bij Ajax.
Ik ken hem beter dan wie dan ook op dit forum, omdat ik Peruaans voetbal volg, net als overigens Colombiaans, Braziliaans, Paraguayaans, Argentijns, Uruguayaans en Chileens voetbal (met name via de copa, maar soms vind ik ook wel een wedstrijdje uit 1 van de competities). Farfán was voordat hij naar PSV kwam de beste speler van de Peruaanse competitie en ook al verstond ik het commentaar niet altijd, naarmate Farfán langer aan de bal is ging het volume van het enthousiaste schreeuwen van de commentator weer enkele decibels omhoog. Buiten de 16 scoren was 1 van z'n grote hobby's in z'n veld daar en hij kon ook wel eens in de spits uit de voeten, maar meestal opereerde hij van randje '16'quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Farfan niet die net 5 wedstrijden gespeelt heeft![]()
Peruaanse competitie kan je vergelijken met de hoofdklasse ofzo? Wat ik wil zeggen. Farfan heeft (nog) niet veel meer laten zien dan Rosasel om welke reden dan ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Peruaanse competitie is denk ik vergelijkbaar met onze eredivisie. Daarnaast heeft Farfán ook in de copa américa van zich doen spreken met z'n geniale steekpassjes, assists en doelpunten. Hij is overigens niet echt vergelijkbaar met Rosales. Rosales is een pure rechtsbuiten en Farfán kan op iedere positie in de aanval uit de voeten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Peruaanse competitie kan je vergelijken met de hoofdklasse ofzo? Wat ik wil zeggen. Farfan heeft (nog) niet veel meer laten zien dan Rosasel om welke reden dan ook.
sorry, je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:22 schreef Suijk het volgende:
Kunnen jullie dat gewauwel over die super peruaan (...) in je eigen topic houden?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:13 schreef cultheld het volgende:
soa, sinds wanneer is aantal meervoudig?
Een aantal mensen heeft gedemonstreerd.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Het is toch ook het aantal mensen en niet het aantal mens..
Ah, ik dacht al.. Waar heeft ie het over.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een aantal mensen heeft gedemonstreerd.
Rosales is geen olympisch kampioen en speelt in de nationale selectiequote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Peruaanse competitie is denk ik vergelijkbaar met onze eredivisie. Daarnaast heeft Farfán ook in de copa américa van zich doen spreken met z'n geniale steekpassjes, assists en doelpunten. Hij is overigens niet echt vergelijkbaar met Rosales. Rosales is een pure rechtsbuiten en Farfán kan op iedere positie in de aanval uit de voeten.
Ja dat speelt ie, Farfán speelt ook in de nationale selectie.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Rosales is geen olympisch kampioen en speelt in de nationale selectie
Argentinie weegt op mijn weegschaal toch zwaarder dan Peru, en niet alleen omdat Maxima daar vandaan komt en Argentinie groter isquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja dat speelt ie, Farfán speelt ook in de nationale selectie.
Uiteraard, maar maakt dat Rosales automatisch beter dan Farfán? Tenslotte is Crespo ook geen betere spits dan Shevchenkoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Argentinie weegt op mijn weegschaal toch zwaarder dan Peru, en niet alleen omdat Maxima daar vandaan komt en Argentinie groter is
Toch raar dat onze Zuid-Amerika kenner dan niet weet dat Rosales met Newell's altijd 4-4-2 speelde en dan een spits was die mocht zwerven, waarna hij zelf vaak naar rechts trok. Alleen in de nationale ploeg stond hij echt rechtsbuiten, heeft hij zelf gezegd in een interview voor Bayern uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
. Hij is overigens niet echt vergelijkbaar met Rosales. Rosales is een pure rechtsbuiten en Farfán kan op iedere positie in de aanval uit de voeten.
Ik heb Newell's nooit zien spelen, volg het voetbal in 't algemeen overigens pas sinds 2 jaarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch raar dat onze Zuid-Amerika kenner dan niet weet dat Rosales met Newell's altijd 4-4-2 speelde en dan een spits was die mocht zwerven, waarna hij zelf vaak naar rechts trok. Alleen in de nationale ploeg stond hij echt rechtsbuiten, heeft hij zelf gezegd in een interview voor Bayern uit.
Whehehe,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch raar dat onze Zuid-Amerika kenner dan niet weet dat Rosales met Newell's altijd 4-4-2 speelde en dan een spits was die mocht zwerven, waarna hij zelf vaak naar rechts trok. Alleen in de nationale ploeg stond hij echt rechtsbuiten, heeft hij zelf gezegd in een interview voor Bayern uit.
Vandaar dat je vaak zo slap lult,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:16 schreef cultheld het volgende:
volg het voetbal in 't algemeen overigens pas sinds 2 jaar![]()
2 jaar lang intensief voetbal wel te verstaanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vandaar dat je vaak zo slap lult,.
Je doet jezelf soms voor als een echte kenner, maar je kijkt pas twee jaar voetbal..
.
Van de Argentijnse competitie volg ik eigenlijk alleen Boca Juniors en River Plate, die strijd die deze clubs met elkaar hebben, daar kan geen enkele derby tegenop. dat intrigeert mij enorm. Argentijns voetbal levert weliswaar talenten op die hier prachtig voetballen, maar als je kijkt naar alles wat geen Boca of River heet, dan is 't met name kei- en keihard voetbal afgewisseld met een paar mooie acties. Braziliaans voetbal is veel mooier. Maar 't allermooist is natuurlijk de Copa América, waarvan ik zeg: op de Nederlandse buis er mee, das erg mooi voetbalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Kom dan ook eens quizzen. Maar goed, Rosales was 2 jaar geleden ook nog onbekend hoor. Die is pas in jouw periode opgeklommen.
waar moet ik quizzen dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ja Cultheld kom eens kwissen ik heb wel een paar vraagjes voor je over het Zuid-Amerikaanse voetbal.
Hou nou eens op met je offtopic topicvervuiling hier in het Ajaxtopic.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:33 schreef cultheld het volgende:
Van de Argentijnse competitie volg ik eigenlijk alleen Boca Juniors en River Plate, die strijd die deze clubs met elkaar hebben, daar kan geen enkele derby tegenop. dat intrigeert mij enorm. Argentijns voetbal levert weliswaar talenten op die hier prachtig voetballen, maar als je kijkt naar alles wat geen Boca of River heet, dan is 't met name kei- en keihard voetbal afgewisseld met een paar mooie acties. Braziliaans voetbal is veel mooier. Maar 't allermooist is natuurlijk de Copa América, waarvan ik zeg: op de Nederlandse buis er mee, das erg mooi voetbalNu moet ik 't nog hebben van dubieuze videobanden en van internet geripte filmpjes.
Eindelijk iemand op Fok die ook op 410 staatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:06 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft de fotograaf van 410.nl em erop gezet, ik had t nog gezegt tegen hem. De foto's zullen vanavond laat online komen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand op Fok die ook op 410 staatEn nog in het sfeerteam ook aan je fotoboek te zien. Ga je mee naar Eindhoven?
En dat kan ik bevestigen. Ons Alibi is rond Sandman.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zitten hier wel meer 410-ers volgens mij.
Gisteren manny nog gemeet in 409
Haha, geen sfeerteam, Tifosiquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef Bananenman het volgende:
Eindelijk iemand op Fok die ook op 410 staatEn nog in het sfeerteam ook aan je fotoboek te zien. Ga je mee naar Eindhoven?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:52 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Gaarne optiefen met uw kletspraatjes.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:58 schreef cultheld het volgende:
Zondag begint de slacht van de Amsterdamse school
meervoudigquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:13 schreef cultheld het volgende:
soa, sinds wanneer is aantal meervoudig?
Wat verschrikkelijk sneu om zo'n snandoek tegen een andere tegenstander dan Feyenoord op te hangen. Ontzettende zielige actie van die joden.quote:
mja ik hoorde jullie ook een liedje zingen over Silvie toen jullie ergens in Noorwegen speelden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk sneu om zo'n snandoek tegen een andere tegenstander dan Feyenoord op te hangen. Ontzettende zielige actie van die joden.
Vond ik ook behoorlijk stom, alsof die Noren dat begrijpen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
mja ik hoorde jullie ook een liedje zingen over Silvie toen jullie ergens in Noorwegen speelden.
Jongens als Koné en Dindane zijn wel goed, maar niet als ('statische') nummer 9 van AJAX, misschien als rechts- of linksbuiten, maar een spits in het (4-3-3) AJAX-systeem moet kunnen kaatsen én scoren. Type Stefan Petterson, Ronald de Boer...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:03 schreef F1Bas het volgende:
Even over Aruna, het kan aan mij liggen maar dat is toch hetzelfde type spits als Sonck en dus totaal niet geschikt voor 4-3-3, of zit ik er nu helemaal naast?
precies, het is allebei niet echt nuttig.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vond ik ook behoorlijk stom, alsof die Noren dat begrijpen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk sneu om zo'n snandoek tegen een andere tegenstander dan Feyenoord op te hangen. Ontzettende zielige actie van die joden.
Serieus, dat ze dat helemaal volgen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dit was door de aanhangers van Maccabi meegenomen en opgehangen in het UITvak.
wat hoe waarom en wanneer?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef KonnieKipke het volgende:
als ex-PSV-er kan ik beamen dat menig PSV-er gruwelt van de arrogantie die Ajax soms leek uit te stralen.
Officieel niet, maar er zijn toch nog boefjes die er wel meelopen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Serieus, dat ze dat helemaal volgen..
Toch blijft het zielig om dat tegen Ajax te doen, en als ze het dan toch doen, doe het dan goed want SCF bestaat niet meer.
En Arsenal begon tijdens Arsenal - PSV Ajax!!! AJAX!!! te roepenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:13 schreef DarkSoulNR het volgende:
Het bewijst alleen maar dat Ajax het meeste geliefd id in het buitenland. Zo zongen we met Celtic en Tottenham songs against feyemoord, en dit is daar ook weer een voorbeeld van.
Zondag 2-3, AFCA CBS!
Klopt, en zijn ook zat mensen met SCF tattoos.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:22 schreef DarkSoulNR het volgende:
[..]
Officieel niet, maar er zijn toch nog boefjes die er wel meelopen.
ex-PSV-er???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef KonnieKipke het volgende:
als ex-PSV-er kan ik beamen dat menig PSV-er gruwelt van de arrogantie die Ajax soms leek uit te stralen.
EX-PSVer?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Je snapt het volgens mij niet echt. Zij zien Ajax als aan hanger van Israel. Dan vinden ze geweldig. Om ook hun steun te betuigen zoeken ze uit wie in Nederland de grootste vijand is (misschien weten ze het zelfs van de palestijnse vlaggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Toch blijft het zielig om dat tegen Ajax te doen, en als ze het dan toch doen, doe het dan goed want SCF bestaat niet meer.
Kan me best voorstellen, dat je het niet je hele leven volhoudt bij dat provincie clubjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:24 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
ex-PSV-er???
Ben je nu voor een andere club??? Je bent toch supporter voor je hele leven???
Nee, jullie heten ook geen feijenoord meer, maar toch blijven jullie dat schrijven.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er gespeeld? Of zat hij ooit bij de medische staf?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
EX-PSVer?![]()
![]()
Hehe,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
EX-PSVer?![]()
![]()
Ahquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hehe,
Ik heb het licht gezien toen ik als Medical Steward in de Amsterdam Arena heb gewerkt
Bovendien ken ik een hoop gasten van de F-side via het uitgaan en die hebben mij bekeerd.
Toch jammer hè? Hoe zoiets je leven kan verknallen??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hehe,
Ik heb het licht gezien toen ik als Medical Steward in de Amsterdam Arena heb gewerkt
Bovendien ken ik een hoop gasten van de F-side via het uitgaan en die hebben mij bekeerd.
Triest, ik heb zowel Feyenoord, Ajax als PSV kameraden (en ook van clubs daar buiten) en wij blijven allemaal onze eigen club trouw.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hehe,
Beetje jammer, ken ook een hoop Utrechters, kan regelmatig mee naar wedstrijden, woon er in de buurt en in de regionale krant wordt er veel aandacht aan FCU besteed, maar overlopen??? Nooit van mijn leven...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hehe,
Je werd op je twaalfde "Medical Steward in de Amsterdam Arena" en je bent nu 28???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:39 schreef KonnieKipke het volgende:
jeetje, ik was 12 man toen ik psv-er was en nu 28... Vind je mij nou echt een grote volksverrader?
Je haalt me echt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het gaat een tijdje slecht met ajax en alle ajaxieden snoeren hun eigen mond en met 1 overwinning op een of andere slechte club zijn ze weer helemaal terug hoor :|
Hoezo een voetbalkennerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Middenveld gaat gelijk op maar Ajax krijgt van mij de voordeel van de twijfel omdat Ajax haar middenveld in potentie 3x zo goed als die van Psv is.
Over de vleugels, Mitea en Boukhari zijn beide beter dan Beasly en de Ridder en Rosales zijn beide beter dan welke clown jullie daar ook neerzetten. Park is niks.
Heitinga en de Jong kapot spelen? Die 2 zijn al niet in topvorm, en het is lang geleden dat ik vleugels door het centrum heb zien gaan over de gehele wedstrijd.
Een wedstrijd gewonnen tegen een tegenstander die net zo goed als de Graafschap is en ze dneken meteen weer dat ze kampioen wordenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Het aantal calimero's uit de grote steden zijn weer aanwezig. Heerlijk. Concentreer je nou eerst ff op je eigen club ipv Ajax topic's te NEUZEN!
As zondag wordt het 1-2. Wij zijn Ajax, de beste!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Je haalt me echt de woorden uit mijn mond![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:04 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Hoezo een voetbalkenner![]()
Ben je lekker aan het flamen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:07 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Een wedstrijd gewonnen tegen een tegenstander die net zo goed als de Graafschap is en ze dneken meteen weer dat ze kampioen worden![]()
zucht.. ik was op mn 12e psv-er (hoe serieus kan je dan 'fan' zijn); kwam studeren in A'dam op mn 17e en zit hier nu 11 jaar, waarvan ik 1 jaar in de Arena heb gewerkt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:43 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Je werd op je twaalfde "Medical Steward in de Amsterdam Arena" en je bent nu 28???
Iets in mij zegt dat dat niet kan!![]()
Op je 20e overlopen vind ik serieus nogal getuigen van weinig ruggegraat...
Die Aeroxie met zijn dikke reet heeft waarschijnlijk niets beters te doen, dus gaat hij de mooiste club van het land afzeiken...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je lekker aan het flamen?
In één van je eerdere reacties geef je aan dat "als ex-PSV-er kan ik beamen dat menig PSV-er gruwelt van de arrogantie die Ajax soms leek uit te stralen." en later geef je aan dat je op je twaalfde (zestien jaar geleden, dus 1988 -> toevallig nét het succesjaar van P$V) PSV-supporter bent geweest, maar tóch kom je met de wijsheid dat "dat menig PSV-er gruwelt van de arrogantie die Ajax soms leek uit te stralen." dan spreek je jezelf wel een beetje (veel) tegen, want die wijsheid heb je niet op je twaalfde...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:27 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
zucht.. ik was op mn 12e psv-er (hoe serieus kan je dan 'fan' zijn); kwam studeren in A'dam op mn 17e en zit hier nu 11 jaar, waarvan ik 1 jaar in de Arena heb gewerkt.
Ik zeik Ajax niet af, maar de supporters die na een overwinning op een club te vergelijken met de Graafschap meteen weer denken dat ze kampioen worden en dat alles weer goed is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Die Aeroxie met zijn dikke reet heeft waarschijnlijk niets beters te doen, dus gaat hij de mooiste club van het land afzeiken...
Laat hem, sommige mensen hebben geen leven en dat is al erg genoeg!
Zondag Bogdan Lobont op doel, in de verdediging (van links naar rechts) Maxwell, Nigel de Jong, Johnny Heitinga en Hatem Trabelsi, een middenveld gevormd door Tomas Galásek (mits fit, anders Anthony Obodai) Wesley Sneijder (links) en Steven Pienaar (rechts) en voorin (wederom van links naar rechts) Nicolae Mitea, Rafael van der Vaart en Daniël de Ridder...
Ik heb nooit gezegd dat Ajax niet kampioen zou worden want dat doen ze gewoonquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Ik zeik Ajax niet af, maar de supporters die na een overwinning op een club te vergelijken met de Graafschap meteen weer denken dat ze kampioen worden en dat alles weer goed is.
En als ze het niet worden dan zeg jij zeker dat het aan de scheidsrechters en lucky clubs ligt he?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Ajax niet kampioen zou worden want dat doen ze gewoon
Nee want ze worden gewoon kampioen ik heb geen excusen nodigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
En als ze het niet worden dan zeg jij zeker dat het aan de scheidsrechters en lucky clubs ligt he?![]()
Volgens mij zijn jullie het meestal die lopen te huilen over lucky "insert willekeurige tegenstander"quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
En als ze het niet worden dan zeg jij zeker dat het aan de scheidsrechters en lucky clubs ligt he?![]()
Toch vind ik het nobel van Aeroxie dat hij "de mooiste club van het land" ook meteen correct interpreteert als AJAX!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Ik zeik Ajax niet af, maar de supporters die na een overwinning op een club te vergelijken met de Graafschap meteen weer denken dat ze kampioen worden en dat alles weer goed is.
De mooiste club met de mooiste suporters is Feyenoord. Wij gaan tenminste niet als het slecht gaat meteen met witte zakdoekjes zwaaien en speculeren over een ontslag van de trainer. Dat doen ze alleen in Amsterdom.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:04 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Toch vind ik het nobel van Aeroxie dat hij "de mooiste club van het land" ook meteen correct interpreteert als AJAX!
Ging niet eens om de overwinning (oke wel een beetje dan) maar om het spel dat werd gespeeld in de 1e helft. En dat dit een opsteker is binnen Ajax en voor alle supporters snapte je niet?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Smaken verschillen, gelukkig maar! Maar toen ik zei:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:14 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
De mooiste club met de mooiste suporters is Feyenoord. Wij gaan tenminste niet als het slecht gaat meteen met witte zakdoekjes zwaaien en speculeren over een ontslag van de trainer. Dat doen ze alleen in Amsterdom.
Kwam jij met de reactie:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
"gaat hij de mooiste club van het land afzeiken..."
Dus vandaar...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Aeroxie het volgende:
"Ik zeik Ajax niet af"
Klopt. De wedstrijd tegen Heerenveen is de enige slechte wedstrijd sinds tijden voor Ajax.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:14 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
De mooiste club met de mooiste suporters is Feyenoord. Wij gaan tenminste niet als het slecht gaat meteen met witte zakdoekjes zwaaien en speculeren over een ontslag van de trainer. Dat doen ze alleen in Amsterdom.
Fijns.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:14 schreef Aeroxie het volgende:
Geef die gast met die megafoon eens een tikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:09 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Haha, geen sfeerteam, TifosiKaartje voor psv is binnen, ik ben degene die met al die spandoeken loopt te slepen
![]()
Vorig seizoen loopte Feyenoord het hele seizoen niet, ik heb geen witte zakdoekjes gezien.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. De wedstrijd tegen Heerenveen is de enige slechte wedstrijd sinds tijden voor Ajax.![]()
Lopen, liep, gelopen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Vorig seizoen loopte Feyenoord het hele seizoen niet, ik heb geen witte zakdoekjes gezien.
Daarom worden jullie ook maar 1 keer in de 10 jaar kampioenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Vorig seizoen loopte Feyenoord het hele seizoen niet, ik heb geen witte zakdoekjes gezien.
Hele seizoen is ook gelul. En vorig seizoen liep het bij ons ook niet. Witte zakdoekjes gezien?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Aruna heeft wel een individuele actie, maar die komt waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:03 schreef F1Bas het volgende:
Even over Aruna, het kan aan mij liggen maar dat is toch hetzelfde type spits als Sonck en dus totaal niet geschikt voor 4-3-3, of zit ik er nu helemaal naast?
Geld dit alleen voor Nederlanders die talent van het jaar verkiezing?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Overigens zijn Sneijder en De Jong genomineerd voor Talent van het Jaar door Tuttosport.
Die hoef ik ook neit. Het is geen centrumspits en hij scoort ook niet 30x in een seizoen. Ik had gisteren trouwens extra op hem gelet en dat wat ie liet zien was nou niet echt goed genoeg voor de mooiste club van de wereldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aruna heeft wel een individuele actie, maar die komt waarschijnlijk niet.
Dit jaar zal Rooney het wel weer wordenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
Nee, 40 spelers geboren na 1-1-83 zijn genomineerd. Vorig jaar won vdV, voor Rooney en C. Ronaldo.
Nu zijn naast Wesley en Nigel o.a. Robben, Fernando Torres, weer Rooney en C. Ronaldo, Diego en Kompany genomineerd.
Looptequote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Als je er problemen mee hebt moet je ff langs gaan en je probleem vertellen. Hij is er inmiddels doodmoe van dat iedereen van afstand loopt te schreeuwen en niemand naar hem toe komt om een discussie aan te gaan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:29 schreef Bananenman het volgende:
Geef die gast met die megafoon eens een tik
Ik heb weleens gevraagd waarom hij altijd zo door dat ding loopt te bleren ja, en hij gaf dezelfde reden als jij. Ben opzich wel mee eens dat het niet altijd van een hoog niveau is maar ik denk niet dat die megafoon een oplossing is, hard schreeuwen is beter te horen dan een rare vervormde stem door dat ding heen. En het ziet er ontiegelijk dom uit.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:41 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Als je er problemen mee hebt moet je ff langs gaan en je probleem vertellen. Hij is er inmiddels doodmoe van dat iedereen van afstand loopt te schreeuwen en niemand naar hem toe komt om een discussie aan te gaan.
Een megafoon heeft alleen maar voordelen en het zangniveau is nog niet van zo'n hoog niveau dat we zonder kunnen....
Maar wat is dan wel de oplossing? Zangles nemen wil niemand, pamfletten met teksten erop wil niemand, er moest gewoon iets gebeuren en aangezien dit in duitsland/frankrijk en in italie de normaalste zaak van de wereld is zal het best wel helpen. Momenteel word ie niet altijd juist gebruikt( gebruiken voor onzin, verkeerd richten, verkeerde songsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:52 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb weleens gevraagd waarom hij altijd zo door dat ding loopt te bleren ja, en hij gaf dezelfde reden als jij. Ben opzich wel mee eens dat het niet altijd van een hoog niveau is maar ik denk niet dat die megafoon een oplossing is, hard schreeuwen is beter te horen dan een rare vervormde stem door dat ding heen. En het ziet er ontiegelijk dom uit.
Maargoed
Sheyi Emmanuel ADEBAYOR (att. Monaco)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:00 schreef Aeroxie het volgende:
Linkje naar de hele lijst met genomineerde?
Ja het is ook niet dat ik me ontzettend aan dat ding erger ofzo, ik vind alleen dat zoals je zegt hij soms voor teveel onzin gebruikt wordt én het af en toe zelfs met dat ding niet goed te verstaan is wat hij nou bedoelt. Maar als hij gewoon goed gebruikt wordt zal het best goedkomen, dinsdag ging het wel redelijk goed jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:06 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Maar wat is dan wel de oplossing? Zangles nemen wil niemand, pamfletten met teksten erop wil niemand, er moest gewoon iets gebeuren en aangezien dit in duitsland/frankrijk en in italie de normaalste zaak van de wereld is zal het best wel helpen. Momenteel word ie niet altijd juist gebruikt( gebruiken voor onzin, verkeerd richten, verkeerde songsen noem maar op) maar ook hij moet er nog mee leren omgaan.
Dinsdag heeft wel gebleken dat ie een positieve bijdragen heeft geleverd.
dit gaat toch ook over Ajaxquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:20 schreef Bananenman het volgende:
Maar da's niet echt ontopic
Ik lees trouwens nu dat het excact 10 jaar geleden is dat we daar gewonnen hebben. Onder leiding van ..jawel.. Louis van Gaal.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:24 schreef NordKaos het volgende:
Okay![]()
![]()
Zondag trasferta di psv!![]()
Bayern Monacoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:14 schreef Arikay het volgende:
[..]
Bastian SCHWEINSTEIGER (cent. Bayern Monaco)
Ik had het verhaal in het Van Gaal neemt onslag-topic al gezet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:31 schreef JaWi het volgende:
Beenhakker zat echt te vissen in de telegraaf. Hij voelde wat voor terugkomen, en hij was trots op zijn 3 jaren bij ajx blablabla. Opzich heeft Ajax toen wel de kwartfinale gehaald en onder zijn bewind zijn zlatan, mido, maxwell en trabelsi gehaald.
daar hou ik je aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:48 schreef tong80 het volgende:
Als Beenhakker terugkomt post ik nooit meer het woord Ajax op Fok!
Proppen in de eerste treinquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:24 schreef NordKaos het volgende:
Okay![]()
![]()
Zondag trasferta di psv!![]()
Dan heb jij AXJA nog natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:48 schreef tong80 het volgende:
Als Beenhakker terugkomt post ik nooit meer het woord Ajax op Fok!
Ik snap niet dat Mitea genomineerd is.. okay, er zijn ook anderen die ik vind dat ze er niet tussen horen, maar Mitea heeft nog erg weinig gepresteerd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:14 schreef Arikay het volgende:
[..]
hele lijst namen...
Met 3 Ajacieden dus...
En of ik de 1e trein haalquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:50 schreef Bananenman het volgende:
Proppen in de eerste trein
En koeman is wel 100% ajacied volgens jou?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het verhaal in het Van Gaal neemt onslag-topic al gezet.
Die kakkerlak komt er wat mij betreft niet meer in bij ons.
Zekerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:20 schreef NordKaos het volgende:
[..]
En of ik de 1e trein haal![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:38 schreef keijz het volgende:
En koeman is wel 100% ajacied volgens jou?
waarom zou Beenhakker dan niet terug mogen komen? Zolang hij wil, en hij z'n werk goed doet, mag hij van mij komenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Weet je nog hoe hij vorige keer weg ging?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:46 schreef keijz het volgende:
waarom zou Beenhakker dan niet terug mogen komen? Zolang hij wil, en hij z'n werk goed doet, mag hij van mij komen
nee Louis gaat ff met goede redenen weg, en daar was (bijna) iedereen ook zo lovend over..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:51 schreef Chadi het volgende:
ja onder het mom van persoonlijkeproblemen.. jaja geld incasseren en dan binnen 6 maanden terug in Nederland .. die hoeft wat mij betreft voorlopig maar niet bij ajax te komen. opgerot met zulke ontrouwe gasten.
Louis heb ik ook nooit gewild. Ik ben voorstander van iemand die Ajax 1 kent vanuit het veld en niet vanuit de Banken. Dus iemand die opgegroeid is en voortgebracht is door het Ajax systeem en opleiding.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
nee Louis gaat ff met goede redenen weg, en daar was (bijna) iedereen ook zo lovend over..
Maar als je juist iemand hebt die Ajax kent vanuit het veld, dan zal die zich altijd weer willen bemoeien met hoe het eerste team functioneert, dat was ook juist de reden van Van Gaal om op te stappen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Louis heb ik ook nooit gewild. Ik ben voorstander van iemand die Ajax 1 kent vanuit het veld en niet vanuit de Banken. Dus iemand die opgegroeid is en voortgebracht is door het Ajax systeem en opleiding.
ja, weer het verhaal zeker van de voorgeschoven man Van Cruijff.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:06 schreef RedGuy het volgende:
Er zijn geruchten dat Wim Jansen TD wordt bij Ajax. Als dat maar NOOIT gebeurt!
Nah denk niet dat die kromme het doet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:06 schreef Suijk het volgende:
Welja, waarom niet meteen de Kromme als trainer.
Wat maakt dat nou in godsnaam uit?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je nog hoe hij vorige keer weg ging?
Verkoop daarvan gaat niet via 410, maar via afca gasten. Ze verkopen ze in het home dacht ik, ergens aan de tafels. Geen idee of ze die blauwe nog hebben, op www.afca.nl staan nieuwe + een mailadres.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zeker
Bij de weg. Heb je die blauwe AFCA truien (met capuchon) nog? Als ik ze zie ben ik steeds m'n geld vergeten en ik heb ze de laatste tijd niet gezien. Daar wil ik er nog steeds een van namelijk
Ah. Ja ik had die nieuwe gezien maar ik vond die blauwe toch nog echt verreweg de mooiste. Stom dat ik er destijds geeneen gekocht hebquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:08 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Verkoop daarvan gaat niet via 410, maar via afca gasten. Ze verkopen ze in het home dacht ik, ergens aan de tafels. Geen idee of ze die blauwe nog hebben, op www.afca.nl staan nieuwe + een mailadres.
En verder daarover in het transfergeruchtentopic.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:43 schreef popolon het volgende:
Die Aruna moet gewoon in Belgie blijven, die zaakwaarnemer en consorten zijn blaasbalgen.
En hij waarschijnlijk ook.
Vind ik rare nominaties in die lijst.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:14 schreef Arikay het volgende:
[..]
Alberto AQUILANI (cent. Roma)
Juan Francisco JUANFRAN (att. Real Madrid)
Philippe SENDEROS (dif. Arsenal)
Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:36 schreef Chadi het volgende:
Die hanson zou ook geen slechte zijn voor Ajax
Zolang Cruijff nog leeft wel ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:13 schreef keeper het volgende:, Wim Jansen.
Die naam blijft nog wel even circuleren, bij elke vacature bij Ajax (en andere plekken binnen het Nederlandse voetbal) denk ik.
Wat maakt het uit? De competitie is dan toch al lang beslistquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:47 schreef JeroenV het volgende:
Shit dat is wel klote. Wie krijgen we na PSV eigenlijk allemaal nog?
Joh...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? De competitie is dan toch al lang beslist
sorry, die was te makkelijk![]()
Obodaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:09 schreef Speerik het volgende:
Galasek nog wel een aantal weken uitgeschakeld lees ik net op de teletekst. Niet zo mooi! Maar heb er nog wel vertrouwen in hoor voor zondag.
hup ajax
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Ik ben persoonlijk wel voorstander van Leo Beenhakker.
Prima man, uitgebreid netwerk, niet de behoefte zich te veel met de coach te bemoeien, sterk met jonge spelers.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:10 schreef tong80 het volgende:
Beenhakker werd net in Studio Sport als een voorname kandidaat genoemd
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Goede keuze, Don Leo!
Bij mij duurt de competitie altijd 34 wedstrijden en bij jou?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:20 schreef chelloboy het volgende:
Na 9 wedstrijden is de competitie al over voor Ajaks![]()
Je begrijp me welquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij mij duurt de competitie altijd 34 wedstrijden en bij jou?
Nee. Leg uit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:23 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Je begrijp me wel![]()
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:23 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Je begrijp me wel![]()
Ow, kan je mij meer vertellen? Je klinkt als een waarzegger!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:28 schreef chelloboy het volgende:
Moet je Zondag maar naar alle sport programma 's kijken,dan hoor je dat het gat van 10 punten niet meer in te halen is door dit Ajaks.
Hoef je geen waarzegger voor te zijn,dat PSV zeker met 3-0 ga winnen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ow, kan je mij meer vertellen? Je klinkt als een waarzegger!
Ow wat leuk, dan ga ik mijn geld alvast inzetten op PSV, hoeveel zal ik inleggen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:32 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Hoef je geen waarzegger voor te zijn,dat PSV zeker met 3-0 ga winnen.
Alles wat je heb.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ow wat leuk, dan ga ik mijn geld alvast inzetten op PSV, hoeveel zal ik inleggen?
Als ik verlies dan kom ik je opzoeken!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:35 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Alles wat je heb.
Is goed hoor, je kom maar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik verlies dan kom ik je opzoeken!
Ok tot zondagquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:38 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Is goed hoor, je kom maar.
Jah, je weet waar ik zit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ok tot zondag
In je bedje jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:43 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Jah, je weet waar ik zit.
Tot straksquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:47 schreef chelloboy het volgende:
Ik kom Zondagavond nog wel ff langs in deze Ajaks topic,zit er nu weer te lang.
Eens kijken of ie zondag nog onder z'n steen vandaan durft te kruipen als P$V verloren heeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:47 schreef chelloboy het volgende:
Ik kom Zondagavond nog wel ff langs in deze Ajaks topic,zit er nu weer te lang.
Ik vrees voor BABEL dat de technische staf het niet zo ziet zitten in hem.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:20 schreef S-Two het volgende:
Wat ik me eigenlijk af vroeg is waarom Aaborah nu wel de kans krijgt en Babel niet, terwijl Aaborah toch een '10' is en Babel een echte spits...?
Een echte Ajacied dusquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:16 schreef Againzender het volgende:
Het commentaar van Nigel de Jong bij AT5 was wel weer mooi:
Verslagmiep: Ennuh, Nigel, zondag PSV, daar winnen jullie nooit.
Nigel: Wij zijn de grootste club van Nederland, we gaan winnen
Af en toe heb ik het idee dat hij de enige is die alle situaties nog een beetje weet te relativeren. Wereldgast!
Juist, en er zijn er te weinig met die instelling op dit moment. Is trouwens ook niet iets dat je ze nu nog kan aanleren, dan wordt het weer zo geforceerd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een echte Ajacied dus
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:16 schreef Againzender het volgende:
Mag van mij, die jongen heeft het volgens mij gewoon.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:08 schreef keijz het volgende:
Hopelijk speelt die Aborah nog zondag![]()
nou neequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:28 schreef chelloboy het volgende:
Moet je Zondag maar naar alle sport programma 's kijken,dan hoor je dat het gat van 10 punten niet meer in te halen is door dit Ajaks.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:16 schreef Againzender het volgende:
39 keer landskampioenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:19 schreef ip-adres het volgende:
[..]![]()
![]()
denk het ookquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:24 schreef cultheld het volgende:
Zondagmiddag is 't hier erg stil
dat zeg ik al sinds dinsdag, maar iedereen focused zich op Van Gaalquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 06:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hugo: Arie van Eijden, de grote schuldige
Kan jij tellen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
39 keer landskampioen![]()
![]()
Gaat ook om aan- en verkopenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, dat van Gaal niet geschikt is voor de functie wist iedereen. Meneer van Eijden niet, die dacht er goed aan te doen om een clubman binnen te halen. Het blijkt maar weer dat nadenken voor die man niet makkelijk is.
Ik kom je wel opvangen hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:24 schreef cultheld het volgende:
Zondagmiddag is 't hier erg stil
Klopt, Stekelenburg heeft grote pech met zn blessure. Lobont doet het nu uitstekend en er lijkt geen reden tot wisselen. Maar welke club staat er op dit moment te springen om Stekelenburg op huurbasis over te nemen? (FC Groningen?)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:18 schreef The_Hives het volgende:
Ik denk dat het Lobont wordt
sowieso zullen er problemen van komen. De keeper die het niet wordt, zal weg(verhuurd) willen vermoed ik. Ondanks dat bijvoorbeeld Lobont in de periode vóór de blessure van Stekelenburg zich voorbeeldig heeft opgesteld.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:41 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Voorlopig houden Arie van Eijden en ik ons met eventuele aankopen bezig, dat is in het verleden ook prima gegaan.
Nigel, fantastische gozerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:16 schreef Againzender het volgende:
Het commentaar van Nigel de Jong bij AT5 was wel weer mooi:
Verslagmiep: Ennuh, Nigel, zondag PSV, daar winnen jullie nooit.
Af en toe heb ik het idee dat hij de enige is die alle situaties nog een beetje weet te relativeren. Wereldgast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |